YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Elementy nadwozia - Tylny błotnik w classicu

bosman - 2011-01-12, 20:54
Temat postu: Tylny błotnik w classicu
Witam, mam pytanie czy jest jakiś problem ze zdemontowaniem tylnego błotnika w classicu 650. Nigdy tego nie robiłem więc może ktoś ma jakieś wskazówki
jaro - 2011-01-12, 21:16

Nie ma
Tylko pamiętaj o kablach, które idą pod błotnikiem trzeba rozpiąć kostkę.

kubus1982 - 2011-01-14, 22:09

co do tylnego blotnika to warto zapewnic sobie pomoc drogiej osoby bo troche on wazy.cztery srybki i po sprawie .pamietac nalezy o wspomnianych kablach by odlaczyc.guma przyczepiona do blotnika ktora jest wokol amortyzatora wyjdzie ladnie z blotnikiem.
Długi63 - 2011-01-15, 20:20

kubus1982 napisał/a:
warto zapewnic sobie pomoc drogiej osoby bo troche on wazy .

Bez jaj, kubus, ile może ważyć błotnik, kawałek blachy i tyle

pandzioch2003 - 2011-01-16, 05:26

Kawalek blachy, stelaz pod spodem i chromowane "banany" na zewnatrz... to troche waży:)
jaro - 2011-01-16, 08:40

pandzioch2003 napisał/a:
stelaz pod spodem

Jaki stelaż ? to nie custom

kubus1982 - 2011-01-16, 18:29

zaraz pójdę zważyć bo leży:) . Stelaż oparcie trochę waży, a slaby nie jestem.Faktem jest ze samemu idzie to zrobić ale... przytrzyma ktoś by przy odkręcaniu się nie wstawiały śruby.Pisząc wstawiały mam na myśli stan gdy błotnik będzie się po poluzowaniu przeważał i utrudniał odkręcanie . Lecę ważyć:)

używaj klawisza alt, dzięki niemu uzyskasz ą, ę, ć, ś, ź, ż, ó itd oraz przecinków i wielkich liter, uzyskasz je wciskając klawisz Shift.
Naprawdę taki tekst się ciężko czyta. Post poprawiłem witek


[ Dodano: 2011-01-16, 19:13 ]
16.7kg!jak dla mnie to za dużo do trzymania przez czas odkręcania śrub.

Długi63 - 2011-01-16, 22:18

Czy gadamy o tych samych motórach ?
Odkręcając błotnik najpierw zdjąłem oparcie, które przykręcone jest na te same cztery śruby co błotnik. Po dwie z każdej strony.te same śruby trzymają jeszcze stelaże od sakw. I w tym momencie zjeżdża mi sam błotnik z lampami. Pod błotnikiem zostaje przy moto stelaż. Nie wiem czy to jest integralna część ramy czy do tej ramy jest przykręcony, do tego jeszcze nie doszedłem, w każdym razie klamot zostaje przy sprzęcie. Pominąłem jeszcze śrubkę od tylnego fotela i śrubki od uchwytu fotela

jaro - 2011-01-17, 10:14

Długi63, Dokładnie tak jest, a 650 nie ma nawet tego stelaża pod błotnikiem. Więc się zastanawiam, jakim cudem ktoś zdjął to wszystko w komplecie(dobrze, że bez siedzeń). :nie_wiem:
Długi63 - 2011-01-17, 20:08

jaro napisał/a:
a 650 nie ma nawet tego stelaża pod błotnikiem.

Jejku, to na czym siedzi plecaczek :nie_wiem:
Blaszka na błotnik to żyletka ;p ;D

kubus1982 - 2011-01-17, 22:35

u mnie oparcie nie jest przykrecone tymi samymi srubami co sam błotnik.dlatego odkrecając cztery sruby na imbus szóstke schodzi mi wszystko razem i stąd ta waga:)

Mimo próśb nie stosujesz się 7.pkt. regulaminu. Na klawiaturze jest jeszcze klawisz "shift i spacja" , że nie wspomnę o prawym Alt. Użyj ich we właściwym czasie - będzie łatwiej czytać ;D vaaks

bosman - 2011-01-19, 21:32

Ktoś mnie postraszył że trzeba ściągać tylne koło ale z waszych wypowiedzi wynika że sparawa jest dość prosta
jaro - 2011-01-19, 21:37

bosman, Nawet bardzo prosta dosłownie kilka śrubek i żadnych zasadzek, pamiętaj tylko o kablach idących pod błotnikiem do lampy.
witek1965 - 2011-01-19, 21:41

Cytat:
Ktoś mnie postraszył że trzeba ściągać tylne koło
to podobnie jak przy sciąganiu koła straszą tym, że trzeba błotnik. Rób tak jak napisał Jaro i będzie dobrze.
bosman - 2011-01-19, 21:45

Dzięki za info myślałem że będę musiał to zlecić a to dodatkowe koszty
Długi63 - 2011-01-20, 16:59

bosman napisał/a:
myślałem że będę musiał to zlecić

Nic nikomu nie trzeba zlecać, nasze sprzęty są bardzo przyjazne dla "garażowych rozkręcaczy"
Też myślałem, że czekają mnie nie wiadomo jakie schody, a okazało się, że wywalenie wahacza to spacerek ;d


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group