|
YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM
|
 |
Mechaniczny - ZESTAW DYNOJET
berezx - 2008-08-12, 17:14 Temat postu: ZESTAW DYNOJET Ktoś może stosował coś takiego w swoim motórze?
http://www.moto-akcesoria...roducts_id=9903
Janusz - 2008-08-13, 20:16
W Jaśle w serwisie wmw moto, montują taki zestaw z regulacją za 1 tyś zł. Do tego jeszcze powinien być filtr powietrza KiN to jest jakieś 200 zł. Jak jeździsz sam to różnicę odczujesz a z dużym bagażem i pasażerem prawie niema różnicy
Jacek - 2008-08-13, 20:53
Jakie skutki dla silnika mogą mieć takie "wynalazki" i czy warta jest skórka za wyprawkę ?
Janusz - 2008-08-30, 22:01
tu jest link jak to zrobić i opis tylko że po angielsku, http://www.star-riders.or...ume1-1/gak.html
[ Dodano: 2008-08-31, 09:38 ]
W USA do v-starów 650 maja jeszcze zmodyfikowane moduły zapłonowe,z których ponoć wyciaga się więcej mocy. Jeżeli kogoś to interesuje mogę podać link
RafV - 2008-08-31, 13:07
Witam!
Słyszałem, że różnica w mocy jest praktycznie żadna, a jeśli jest to tak mała, że szkoda kasy, chyba że względy estetyczne i lepsze samopoczucie właściciela, ale to inna bajka
Janusz - 2008-09-01, 17:43
Odnośnie modułu to chyba chodzi o to że nie ma odcięcia zapłonu przy maksymalnych obrotach [tak zwana blokada]
Biały - 2009-01-10, 00:51
A czy Drag Star ma odcięcie paliwa jak za mocno odkręcimy gaz??
Corvius - 2009-02-28, 19:05
przyznam ze sie zastanawiałem nad tym zestawem - polecane do filtra K&N i przelotowych wydechów / sportowych (cobra i V&H robią wlasne ale dyno jest podobno uniwersalny do każdych wydechów) "hamerykansky" mechanik twierdził ze do 15% - 20% mocy daje cały 3 stopniowy zestaw...
ciekaw jestem tych wyników... jednak nie zamierzam tego sprawdzac przynajmniej na razie - w pierwszej kolejności zobacze jaki będzie efekt z przelotowymi wydechami i filtrem K&N
Kozak_Barabasz - 2009-03-01, 01:36
Corvius napisał/a: | jaki będzie efekt z przelotowymi wydechami i filtrem K&N |
Nie spodziewaj się znacznego wzrostu osiągów roll
Mało tego Motocykl może być słabszy
A dlaczego ? Wymiana wydechów czy filtra powietrza zmienia charakterystykę silnika.
Jeśli nie przeprowadzisz regulacji gaźników to będziesz miał dziurę w obrotach.
Nic tak nie daje "kopa" motocyklowi jak wymiana dysz ... dumny
pandzioch2003 - 2009-03-06, 23:40 Temat postu: drag 1100 z zestawem Dyna 2000 Moj dragus pochodzi z USA. PO jego zakupie znalazlem w nim modul zaplonowy Dyna 2000 z regulacja map zaplonu ( od 1 do 10) i regulacja max. obrotow, zestawem dysz w gazniku, wkladem K&N i wydechami Cobra. I powiem ( napisze) Wam tak: jedyna wada takiego zestawu to ok. 7,5 - 8l/100km.
A zalety:
przy jezdzie na ustawieniu do nr.4 wieksza elastycznosc, ale mocy wiekszej nie odczuwam.
Natomiast przy nastawieniu na ok. nr 8-9 duzo wieksza moc ( dla przykladu testowalem z VTXem 1300 i nie mial szans Pozdrawiam
sasklacz - 2009-04-25, 11:15
Chciałem założyć zestaw dysz ale wydaje się to dosyć skąplikowane a ja nie bądę miał czasu na zabawe z gaźnikami (zerknołem na link od Janusza). Narazie założe tylko wydech V&H. Chciłem zapytać czy jest sens montowania filtra K&N bez montażu zestawu Dynijet. Pozdro
Masa - 2009-04-26, 23:21
Kozak_Barabasz, a konkretnie to o co chodzi z tą wymianą dysz?
Corvius - 2010-02-24, 21:50
wskrzeszając temat mam sprawe do poznaniaków/wielkopolan mam dynojet i niebawem zawita do mnie filtr KN czy jest tu ktoś chętny kto by mi z tym pomógł i regulacją gazników? (oczywiście jak bedzie juz można wyjechac z garażu...)
|
|