|
YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM
|
 |
Elementy nadwozia - Demontaż plastykowej osłony stacyjki
vaaks - 2010-10-05, 17:56 Temat postu: Demontaż plastykowej osłony stacyjki Czy ktoś to demontował i jak? Trzeba zdjąć zbiornik paliwa?
1janbo - 2010-10-05, 18:02
Zmartwię Cię. Zbiornik trzeba zdjąć. Nie ma innej opcji.
Obudowa jest na zatrzaskach, trzeba uważać, żeby nie połamać "nosków". Najlepiej to robić w ogrzewanym garażu, żeby plastik nie był zmarznięty.
vaaks - 2010-10-05, 18:16
Dzięki. Jutro sie zabieram do tego, mam tam ukryty przekaźnik lightbarów i cóś mi nie świecą.
illusion - 2010-10-05, 18:52
Kilka dni temu przeciągałem przewód od ako do lightbarów pod bakiem oraz osłoną i wystarczyło rozpiąć tylko górę osłony. Nie wiem jak "głęboko" masz schowany przekaźnik , jeżeli bliżej kiery to pewnie wystarczy rozpiąć górny zatrzask który wciskasz płaskim śrubokrętem i rozsunąć osłonę na boki. Docelowo proponowałbym przeniesienie przekazników do lampy ( ja mam w lampie 3 szt i dokładam czwarty , mieszczą się bez problemu )
Dawid Z. - 2010-10-05, 19:31
illusion napisał/a: | wystarczyło rozpiąć tylko górę osłony. |
Ja też próbowałem rozpiąć tylko górę no i niestety pękł mi zaczep. Muszę teraz nowe osłony kupić. Najlepiej zdjąć:
1.Tylnie siedzenie
2. Przednie siedzenie.
3. Bak.
4. Odkręcić śruby z tch plastikowych osłon.Znajdują się pod główką ramy. Po jednej na obudowę, klucz fi 10. albo fi8. Zdjąć gumki podtrzymujące bak z przodu.(po 1 na stronię)
5. Odpiąć obudowę z zaczepu u góry przy kierownicy.
6. Montarz w odwrotnej kolejności.
shipp - 2010-10-05, 19:45
To taki badziew że pęka, mi też polecial zaczep a i już w niejednym Dragu widzialem , że mają pourywane
jaro - 2010-10-05, 20:06
Tak jak Dawid oczywiście bez konieczności odkręcania siedzeń, ale jak ktoś woli tak to niema sprawy.
Dawid Z. - 2010-10-05, 20:09
JARO
To jak Zdejmiesz Bak bez zdejmowania siedzeń??????
jaro - 2010-10-05, 21:22
Normalnie wiele razy tak robiłem i nie wyobrażam sobie tego inaczej.
Arcon - 2010-10-05, 21:57
Może w 1100 jest inaczej? Ja też zdejmowałem i zakładałem bak bez ruszania kanapy.
jaro - 2010-10-05, 22:05
Przepraszam a Vaaks to niby, czym jeździ 1100 czy 650 ? , to, po co się wypowiadać ? .
Dawid Z. - 2010-10-05, 22:18
Sorki ja pisałem jak to zdjąć w 1100.
Można dopisać do tematu. Demontaż plastykowej osłony stacyjki do 650 i 1100.
witek1965 - 2010-10-06, 01:33
Nie przyglądałem się jak to jest w 1100, ale jeżeli tak jest jak pisze Dawid Z., to jest to absurdalne. Dzisiaj demontowałem bak i tą słone, o której pisze Vaaks, z tym, że lewa, żeby przepchnąć linkę prędkościomierza. 20 minut cała operacja i moto gotowe do jazdy. Dwie śruby od baku, dwie kostki od zegara, jedna śruba od osłony.
Dawid Z. - 2010-10-06, 17:08
Cytat: | jeżeli tak jest jak pisze Dawid Z., to jest to absurdalne. |
Tak jest jak podpinałem obrotomierz to musiałem się tam dostać.
Clinton - 2010-10-07, 08:58
Zgadza się jest tak jak pisze Dawid. Wczoraj robiłem to samo w mojej 1100 custom. Niestety miałem już pęknięty zaczep Poza tym w 1100 nie ma linki od prędkościomierz a jest tylko jedna kostka do wypięcia pod siedzeniem i przy okazji kasuje się licznik dziennego przebiegu.
piwu - 2010-10-07, 22:35
Niestety w 1100 bardzo łatwo połamać osłonę stacyjki... mi się udało zachować ją w całości, ale rozbierałem jak na dworze było około 20 stopni, żeby zapewnić odpowiednią plastyczność materiału. Efekt taki, że pod bakiem jest delikatny ślad od śrubokręta, ale zaczepy są całe i na zewnątrz czyściutko
|
|