|
YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM
|
 |
Wrażenia z jazdy - Dragstar 400
MrHans - 2010-09-14, 02:59 Temat postu: Dragstar 400 Witam
Nie za bardzo wiedzialem gdzie to wrzucic bowiem do dzialu zakup niezbyt bo wcale nie wiem czy chce to cos kupic w przyszlosci a chodzi mi glownie o odczucia z jazdy.
Dlatego tez zapytuje czy ktos moze mial moliwosc poruszanie sie Gwiazdka 400? Jezeli tak to jakie mniej wiecej odczucia i ewentualne porownanie do innych pojemnosci Dragow.
Patrzylem bowiem na dane techniczne i nie odstaje tak strasznie od 650 (strasznie znaczy strasznie oj bardzo strasznie ze az strasznie) stad tez to zapytanie do szanownych kolegow i kolezanek.
Pozdrawiam
P.S. No dobra to teraz juz chyba naprawde pojde spac bo juz po drugiej...
Praczet - 2010-09-14, 03:05
Po 2:00, a nawet po 3:00 ludzie posty czytaja
Apropos 400cc, nie lepiej juz 650cc, przynajmniej nie bedzie później problemu tego wymienic na inny.
MrHans - 2010-09-14, 03:17
Niekoniecznie bowiem zeby jezdzic 400cc wystarczy miec Standard Bike zdany zas do 650 to juz Direct Access (czyli Big Bike). Po dwoch latach zas posiadania Standard Bike dostaje sie automatycznie Big Bike a przez ten czas mozna uzbierac i kupic 1100 zamiast 650... przez te dwa lata mozna tez sie cieszy jazda :-)... tak jakos kombinuje sobie nie wiem jednka czy w dobrym kierunku stad to moje zapytanie odnosnie 400cc
P.S. Dzisiaj poczulem sie jak zdrajca bowiem przegladalem oferty na necie i zauwazylem Kawasaki VN1500 i mi sie spodobal....
dragini - 2010-09-14, 07:49
Mr Hans u nas ma wschodzie niestety 250 i 400 jak na lekarstwo. Sama poszukuję coś większego i nie uświadczysz. Jest trochę 125 a potem długo, długo nic i wysyp 650. Jeśli bedziesz miał możliwość pośmigania 250 i 400 prosze opisz wrażenia (szczególnie interesuje mnie ich waga, bo 650 nie dźwignę).
MrHans - 2010-09-14, 09:21
Prosze Cie uprzejmie Dragini oto info odnosnie 400 i 250
Dane techniczne 400:
http://www.bikez.com/moto...agstar_2001.php
Dane techniczne 250:
http://www.bikez.com/moto...agstar_2004.php
fazzi - 2010-09-14, 10:06
400 to wersja na rynek azjatycki bo tam procz szpany pojemnoscia ludzie patrza na ekonomicznosc
niestety wersja ta ma jedna wade, nie da sie do niej nic u nas kupic, poniewaz nigdy nie byla oficjalnie w sprzedazy w europie wiec na kazda czesc trzeba czekac az ja sprowadza z kraju kwitnacej wisni a to trwa i kosztuje
BtS - 2010-09-14, 14:42
jest taki użytkownik LEVY - na tym forum - jego żonka śmigała jakiś czas DS 400cc - piszcie do niego z pytaniami bo jeszcze na motomikołajach rok temu przyjechał właśnie taką DeeSką
Ravallo - 2010-09-14, 16:46
MrHans napisał/a: | zeby jezdzic 400cc wystarczy miec Standard Bike zdany zas do 650 to juz Direct Access (czyli Big Bike |
zgodze sie, ale czy jest jakas róznica (poza pojemnościa motocykla)podczas egzaminu, wydaje mi sie że nie ma, żadnej.
Wiec chyba lepiej zrobic Big bika odrazu, składac na wieksze moto i jezdzic 125ka
MrHans - 2010-09-14, 17:08
Ravallo zapewniem Cie ze majac moje gabaryty nie chcialbys jezdzic 125 zbyt dlugo. 125 jest naprawde za slabe na wycieczki poza miasto chyba ze ktos lubi predkosc spacerowa 50-60 km.
400 ma duuuuzo mocniejszy silnik, fazzi zmartwil mnie tylko tymi czesciami.
Sainasi jednakze zauwazyl jedna ciekawa rzecz ze mozna ponoc "stlumic" 650 na te dwa lata zeby nie przekraczala pewnych osiagow i po tym okresie zdjac te ograniczenia.
Praczet - 2010-09-14, 20:13
MrHans, MrHans napisał/a: | Dzisiaj poczulem sie jak zdrajca bowiem przegladalem oferty na necie i zauwazylem Kawasaki VN1500 i mi sie spodobal.... | Jeździłem wersja DRIFTER (solo kanapa, pełne błotniki)- REWELACJA
MrHans napisał/a: | zeby jezdzic 400cc wystarczy miec Standard Bike zdany zas do 650 to juz Direct Access (czyli Big Bike). Po dwoch latach zas posiadania Standard Bike dostaje sie automatycznie Big Bike |
Ewentualnie mogę Ci polecić Rynek Łazarski w Poznaniu to można kupić wszystko i za przyzwoitą cenę od ręki
MrHans - 2010-09-14, 22:52
oo to na Lazarskim teraz sprzedaja? Kiedys na Bema mozna bylo wszytko kupic (z Poznania jestem oryginalnie....25 lat tam spedzilem od urodzenia...zastanawiam sie tez wlasnie na naszywka wielkopolan przez to :-) )
sainasi - 2010-09-15, 10:56
MrHans: z tym stłumieniem to nie ma najmniejszego problemu i koszt jest nawet niewielki:)
mozesz nawet 1100 stłumic, a jak sie uprzez to i 1900.
Ravallo: A nie lepieje zrobić standard bike miec dwa lata czasu i w miedzy czasie albo zrobic test na "duzy" - nie poamietam w tej chwili nazwy ale jest to opcja dla ludzi ktozy maja juz standard i powyzej 21 lat, mozesz podejsc do egzaminu bez przechodzenia szkolenia ktore jest potrzebne do zdawania na Big - koszt okolo 600 puntow plus koszt egzaminu, wiec te 600 masz odlozone na zakup czegos wiekszego.
wiec ewentulanie sprzedajesz 125 dorzucasz 600 i juz masz jaki budzet na cos wiekszego.
warte przemyslenia Hans, lub zrob standard, kup 650 (w tej chwili sa w dobrej cenie) i stlum ja - u mnie to warsztat maja chlopaki z Viking MC, na wiosne jak z nim gadalem to byl koszt okolo 60 - 80 puntow.
I co najwazniejsze niezdanie tegto egzaminu nie cofa uprawniene ktore miales wczesniej.
pozdrawiam
p.s. a 400 lapie sie na gornej granicy ograniczen po egzaminie na standard, ale calkiem calkiem sieprezentuje:)
fazzi - 2010-09-15, 13:09
w hiszpanii tez motocykle maja blokade jesli ktos nie ma 2 lata prawa jazdy ale to wcale nie jest tani zabieg i niestety w praktyce ma sens przy mniejszych pojemnosciach poniewaz sprzet jest ograniczany do 34 KM i jezeli cos mialo nie wiele wiecej to da sie jezdzic ale niech nikt nie pisze ze mozna przymulic mastodonta 1900 i na nim jezdzic gdy ma dostepne 34 KM chyba ze go chcesz pchac pod gorke, bo niestety masa motocykla ma tu wielkie znaczenie.
sainasi - 2010-09-15, 23:40
fazzi: nie mowie o mastodoncie czy wlidstarze, bo tlumienei pojemnosci 1900 nie ma sensu, ale 650 czy nawet sportstera 833 jzu mozna brac pod uwage, szczegolnie jezeli wezmie sie po uwage koszty pelnego prawa jazdy w UK i czas w jakim mozemy miec cos co nam zapewni wiekszy "luksus"
pozdrawiam
Novy - 2010-09-16, 11:46
Przyjrzałem się tym zdjęciom i 400 to właściwie 650 tylko ze zmniejszonymi
głowicami i tłokami. Kierunkowskazy są inne, ale nie wiem, czy to nie fantazja
właściciela tej maszyny. Widzę też spłaszczone siedzenie, co dodatkowo obniża
tą wersję. Dokładnie takie miał Kamyk w swoim Customie. Można więc polecić
tą maszynę wszystkim, którzy z jakiś powodów nie mogą dosiąść zwykłej 650-tki.
Natomiast ta 250 to wizualnie dokładnie znana u nas 125.
sainasi - 2010-09-17, 10:29 Temat postu: DS 250 i 400 Novy: to samo mozna powiedziec o 250 - to to samo co 125 ale ma powiekszone tloki i glowice
sa delikatne roznice w mocy itp
wiec mozna polecic dla wszystkich, dla ktorych 125 jest ciut za slaba, ale nie moga z przyczyn prawnych miec motoru o mocy powyzej 34 km
pozdrawiam
fazzi - 2010-09-17, 11:42
sainasi napisał/a: | fazzi: nie mowie o mastodoncie czy wlidstarze, bo tlumienei pojemnosci 1900 nie ma sensu |
sainasi napisał/a: | mozesz nawet 1100 stłumic, a jak sie uprzez to i 1900 |
jedno drugiemu przeczy ale masz racje ze 650 mozna spokojnie przymulic
Zaker - 2010-09-17, 16:28
dragini napisał/a: | możliwość pośmigania 250 i 400 prosze opisz wrażenia (szczególnie interesuje mnie ich waga, |
Z tego co pamiętam zdawałem kat.A na 250, więc pomyślałem, że mogłabyś zerknąć do najbliższego ośrodka WORD i zapytać czy dali by się przejechać.
MrHans - 2010-09-17, 17:49
Wlasnie znalazlem:
http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=1912
Wydaje mi sie ze moderator moze zamknac ten temat bowiem ten w linku wszystko pieknie wyjasnia.
sainasi - 2010-09-17, 22:47 Temat postu: tłumienie fazzi: zgadzam sięz Tobą że nie ma sensu tłumienei 1900, a wcześniej zaznaczyłem tylko że istnieje taka możliwość, jak się uprzesz (a może będę miał szczęście i ktoś mi da coś takiego w prezenice:), zbierajcie już bo moje urodziny się zbliżają) i tak jak Ty się ze mną zgodziłeś, przy 650 ma to jak najbardizej sens
pozdrawiam
koks79 - 2010-09-19, 23:26
nic nie zastąpi dużej pojemnści...
|
|