|
YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM
|
 |
Elementy nadwozia - wymiana klocków ds 650
warek07 - 2010-09-09, 11:28 Temat postu: wymiana klocków ds 650 jak w temacie - szukałem na forum i nie znalazłem...
jesli ktos ma jakies doswiadczenie lub rady to poproszę przydadzą sie bo w sobote zamierzam sam się z tym uporac...
i jeszcze pytanie jakiej firmy klocki polecacie.... tnx
witek1965 - 2010-09-09, 12:40
warek07, po prostu je wymień. Wszystko robi się intuicyjnie. Jest opis wymiany w 1100 przez Ziółka zrobiony. To sa identyczne zaciski.
1. Odkręć zacisk
2. wyciąg stare klocki
3. oczyść zacisk z brudu, jeżeli trzeba to psiknij jakimś preparatem (WD ) po tłoczku
4. Wciśnij tłoczki do środka
4a. Możesz skorzystać z okazji, że się brudzisz i wymienić płyn hamulcowy.
5. Włóż nowe klocki
6.Przykręć solidnie zacisk ( nie tak jak ja, bo zgubisz śrubę, a kosztuje 35 zeta)
7. Otwórz browca, wypij - po robocie
warek07 - 2010-09-09, 14:12
witek1965, tak to też zamierzam uczynić tj. intuicyjnie. Chodziło mi o jakieś wskazówki typu - musisz miec nowy plyn bo stary spie..li, kup klocki firmy xxx bo są najlepsze etc....
Ale i tak browara Ci stawiam (nie jaśka pokooj )
spider - 2011-04-18, 08:33
Zeby nie zakladac nowego tematu,wymienilem klocki z przodu na sbs'y i porazka klocki piszcza jak w starej furmance.Wstyd w miescie hamulca uzywac,kolega mechanik,ktory mi te klocki zalatwil mowi,ze jak sie dotra to przestana piszczec.Tylko juz 200km zrobione a one nadal piszcza,jakies rady,sugestie?
Kozak_Barabasz - 2011-04-18, 11:35
Posmaruj smarem je
A tak na poważnie to rzeczywiście jak są nowe to mogą trochę piszczeć a potem przestaną.
Jak nie to trafiłeś na gorszy egzemplarz ....
Grzegorz Anis - 2011-04-18, 11:43
spider, zeszlifuj odrobinę pod kątem 45* boczną powierzchnie natarcia, powinno pomóc.
spider - 2011-04-19, 08:51
Ok polatam jeszcze troche i jak naprawde sie nie dotra i nie przestana piszczec to bede sie martwil
Maniu_85 - 2011-05-05, 22:28
Przy jakiej grubości okładziny powinno wymieniać sie klocki?
witek1965 - 2011-05-06, 00:26
jak masz po 1mm to czas najwyższy, dalsze oczekiwanie grozi uszkodzeniem tarczy w momencie jak skończy się okładzina. Ja nie dopuszczałem nigdy do mniejszej jak 3 mm w puszcze, a w moto ustaliłem sobie granice na 2mm
Maniu_85 - 2011-05-06, 09:26
Dzieki za info musze sprawdzić u siebie jaka jest grubość bo póżniej tarcza to już inny koszt niż klocki :-)
spider - 2011-05-06, 14:38
Na klocu jest naciecie kontrolne,jak zniknie to czas najwyzszy.
Maniu_85 - 2011-05-06, 22:58
Tak tylko gdzie go dokładnie szukać?
Arcon - 2011-05-06, 23:27
Maniu_85, centralnie przez środek okładziny ciernej. Jak go nie widzisz, to znaczy, że już go nie ma
Maniu_85 - 2011-05-07, 16:43
Rozumiem że masz na myśli te rowki które posiada nowy klocek. Niektóre mają jeden na środku a chyba niektóre dwa jak się nie mylę? muszę to sprawdzić patrząc od dołu na klocki. Jak nie będzie widać rowka trzeba będzie wymienić. Możecie mi polecić jakie najlepiej kupić? Tylko czy do VTX1300 pasują te same co do DS1100?
Kozak_Barabasz - 2011-05-11, 22:15
VTX1300 ma swoje inne forum.
Nie rozumiem po co posty nie związane z tym motocyklem i pytanie czy będą pasować
witek1965 - 2011-05-11, 23:11
Maniu_85 napisał/a: | Tylko czy do VTX1300 pasują te same co do DS1100? |
śmiem wątpić. Alledrodo, motoakcesoria. Podajesz motonga i masz klocki
Maniu_85 - 2011-05-13, 23:02
OK dzieki za pomoc
|
|