|
YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM
|
 |
Optyczny - Jakie dodatki na customa, jakie na classica ?
tunrida - 2010-07-31, 17:58 Temat postu: Jakie dodatki na customa, jakie na classica ? Wiem, że o gustach się nie dyskutuje, ale bardzo jestem ciekawa Waszych opinii.
Na classica rozumiem, że bardziej pasują frędzelki, ćwiekowana kanapa, krawat, pojemnik na butelkę, lisi ogonek, chorągiewka. Czyli- wieś tańczy i śpiewa, tak? Na classicu to jest bardziej ok, niż na customie.
A na customa? Co nam zostaje by ubrać customa?
Gmole, sakwy ( to akurat chyba powinno być wyposażenie standardowe każdego modelu, nie? Więc się nie liczy, że tak powiem) Więc co jeszcze? Na pewno manetki, podnożki, podłoga w fajnych kształtach może być. Ale czy bajeranckie lusterka pasują Waszym zdaniem, czy już nie? A kanapa pikowana dwukolorowa we wzór tribala?
O gustach się nie dyskutuje, ale jestem kobietą i wygląd mojego motocykla ( i mój) jest dla mnie BARDZO ważny. Ważne jest też to, jak odbiera mnie otoczenie. Niby człowiek ma to w nosie, ale tak naprawdę, gdzieś w głębi duszy jednak, nie chcemy wyglądać za bardzo passe, nie?
Więc- co byście założyli na customa, żeby stał się śliczny? A żeby nie robić sobie obciachu?
Dawid Z. - 2010-07-31, 18:40
Popatrz w dziale Nasze Drag Stary może coś Ci się spodoba. Popatrz na moje moto custom a ubrałem tak jak mi się podoba.
moondek - 2010-07-31, 18:41
Jeżeli motocykl ma Ci służyć do lansu, to ubierasz sobie go we wszystkie customowe dodatki, które na pewno sprawią, że Twój motocykl będzie wyglądał "łał". Pogadaj sobie z patrykiem_c na ten temat, ona ma hopla na punkcie wyciśnięcia z customa wszystkiego tego, co właśnie jest customowe... Pamietaj jeszcze o głośnych kominach. W tym przypadku wygląd to nie wszystko
F.I.P. Berek - 2010-07-31, 18:49
Tunrida
sugerowałbym nie doczepiać za wiele - zestaw dostępnych "środków upiększających" po który wiele osób sięga powoduje, że motorek dalej nie ma w sobie indywidualnego charakteru. Custom w przeciwieństwie do classica ma być bardziej "surowy" -może daruj sobie podłogi i gmole, może pozbądż się oparcia ( jeżeli dobrze widziałem jest ) za to pobaw się z wymianą kierownicy, lustra - jak najbardziej, etc. Zobacz w galerii co zrobił Patryk C. - przynajmniej nie poszedł "za stadem" - po prostu ... pomyśl.
zen - 2010-07-31, 20:26
fog napisał/a: |
Z drugiej strony możesz spytać wszechwiedzącego DragRada, ale wygląda na to, że kolega taki mądry a daje odpowiedzi nie do tych postów co trzeba, tam gdzie mowa o felgach on pisze o frędzlach shock zatem nie jestem pewien czy to dobry pomysł |
Osobiste wycieczki są niemile widziana na każdym forum.
A wracając do meritum, to rzeczywiście Twoja sprawa, co zrobisz z motocyklem.
Jak dla mnie custom to sporo chromu, żadnych podłóg broń boże, pikowana kanapa jak najbardziej, ale juz pukle i frędzle mniej. Indywidualne malowanie, inne lusterka, rury itp. Wszystko mi pasuje. Sakw też bym się pozbył, gdyby to było możliwe.
Styl "wieś tańczy i śpiewa" jak najbardziej do classica i nie rozumiem, dlaczego ktoś miałby się obrażać
soft - 2010-07-31, 21:17
Mi się wydaje iż Classica się ubiera a Customa .... robiera.
Ale jeżeli nie chcesz robić motocyklowego StreapTeasse to napiszę Ci co ja wymieniłem:
- lampa mniejsza
- kiera szersza
- manetki Iso grip
- gmole
- tłumiki cobra slip on
- (niestety sakwy! z konieczności)
- lustrzane klosze kierunkowskazów
- z konieczności chlapacz przedni (taki malutki - żeby po cojones nie chlapało)
Co bym zrobił gdybym mógł
- wyp... tylne siedzenie (ale moja córa czasem jeździ)
- sakwy na śmietnik (ale kieszenie za małe)
- schowałbym przewody w kierze i o tym myślę ....
Pamiętaj Custom to jak panienka na korcie tenisowym, krótka spódniczka, lekkie polo i adidasy a Classic - jak Violetta Villas na koncercie.
Czekam na litanię obrażonych za Violette Villas .....
DRAD - 2010-07-31, 21:20
moondek napisał/a: | Popieram uwagę... A "wycieczki" w stronę Radzia skutkować mogą w przyszłości "niesamowitymi przeżyciami"... |
moondzio cytując naszego ulubionego klasyka z tematu o gustach muzycznych "sam bym tego lepiej nie napisał"
A co do ubierania Customa, to im skromniej im bardziej indywidualnie, tym lepiej.
1. Solo - jedno siodło
2. Bagażnik zamiast drugiego siodła
3. Sakwy skośne, TERYS, albo DRP, żadne SAKO
4. Prosta szeroka kiera
5. Dobre kominy
6. Manetki, lusterka, podnóżki, spacerówki w jednym stylu
7. Oplot na linkach
I będzie piękny
piwu - 2010-07-31, 21:28
tunrida ubierz go jak chcesz, jak Ci się podoba.
Ja mam customa, mam założone oparcie (jeżdże głównie z plecaczkiem), bagażnik (trzeba gdzieś role założyć), sakwy, podnóżki kierowcy wysunięte do przodu, podnóżki pasażera wymienione na chromowane i obniżone, tak że są obok wydechów, pusty wydech, lightbar (wątpiłem, że będzie pasował, ale efekt mi się podoba i ta jasność w nocy ), białe kierunki do tego i teraz fanfara.
Może da Ci to jakiś obraz. Przede wszystkim maszyna jest Twoja i to Tobie ma się podobać. Też zależy czy motorkiem jeździsz "w koło komina", czy robisz dłuższe wypady. Tak jak chłopaki piszą, pooglądaj galerie, kilka Customów tam jest.
tunrida - 2010-07-31, 21:45
Spoko.
Ponad 2 godziny już oglądam wszystkie Wasze dragi i faktycznie.
Są i strasznie gołe classici i ubrane customy. Są całkiem rozebrane i ubrane po zęby. I w mało którym coś mi się ewidentnie "gryzie" optycznie.
W takim razie chromolę i robię to co MI się podoba.
Jak już go obstroję po mojemu, to się wkleję. Ale, że plany mam mocno robudowane, to trochę to potrwa.
dzięki
Rysiek - 2010-07-31, 21:51
Motocykl ma się podobać Tobie
tunrida - 2010-07-31, 21:57
soft napisał/a: | No nie .... jak zawiesisz frendzelki na customie to sam Ci dokupię masz do flagi... (do kompletu)
|
To czekam na przesyłkę.
Frędzelki wiszą już od rana.
Już pisałam w innym wątku, że na razie muszę się nimi nacieszyć. Całe życie (no...połowę życia) marzyłam o frędzelkach na motocyklu. Może jak się nacieszę, to zdejmę. Na razie zostają.
spining - 2010-08-01, 07:38
tunrida, Twoj motor, Twoj świat - Tobie ma sie podobac i dostarczac radosci
monkton - 2010-08-01, 14:46
spining napisał/a: | tunrida, Twoj motor, Twoj świat - Tobie ma sie podobac i dostarczac radosci |
tak wlasnie jezeli lubisz swiecidelka i fredzelki to zakladaj i sie nie ogladaj co powiedza inni
dragini - 2010-08-02, 09:07
Tunrida - w naszych moto to jest najpiękniejsze, że chyba nie ma dwóch takich samych egzemplarzy. Ubieraj i rozbieraj jak chcesz. Jak jedziesz na motorze, to kto Ci skoczy, no kto?
pan_wiewiorka - 2010-08-02, 11:47 Temat postu: Re: Jakie dodatki na customa, jakie na classica ?
tunrida napisał/a: | Czyli- wieś tańczy i śpiewa, tak? |
Myślę, że określenie agrotjuning* jest bardziej trafione
tunrida napisał/a: | A na customa? Co nam zostaje by ubrać customa? |
Ja wychodzę z założenia, że minimalizm w przypadku Customa jest najlepszy. Generalnie poza gmolami nie miałem nic (do czasu niestety). Później założyłem sakwy (gdzieś musiałem pomieścić niektóre szpeje a i względy bezpieczeństwa nie były bez znaczenia), oraz osłonę wału. Z czasem doszły sisibar oraz podpaska (dla małżonki Drogiej) ale wolałem go jako solówkę (z bagażnikiem lub bez). Wiele elementów było na zamówienie i charakteryzował je "Angus z gitarą". Sporo dodatków typu Kuryakyn (manetki, okładki na zbiorniczki, klamki, podnóżki), nakładki na śruby silnika czy wahacza itp. nieco go wyróżniły a malowanie fabryczne (w płomienie) i tak robiło swoje.
Armatura jest przede wszystkim po to aby ładnie wyglądała i ładnie brzmiała (założone miałem akcesoryjne kominy) i tutaj producenci niezależni prześcigają się w pomysłach. Wejdź na stronę, np. Kuryakyna i zobacz jak można zmienić motocykl
Objaśnienia dla pojmujących inaczej lub mających kłopot z językiem polskim:
* (gwiazdka) - postawiona przy określeniu/zwrocie oznacza żart i nie powinna być odbierana w jakikolwiek inny sposób. Nie ponoszę odpowiedzialności, i generalnie mam wyj***ne, za złe (niezgodne z moim zamierzeniem) jego zrozumienie.
|
|