YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Optyczny - Stalowe oploty na przewody hamulcowe

mikssdaniel - 2009-01-27, 22:44
Temat postu: Stalowe oploty na przewody hamulcowe
W związku z pracami nad moto chcę od razu zmienić osłony przewodów na kierownicy na chromowane (nie linek przynajmniej na razie). Niestety nigdzie nie mogę znaleść odpowiednich. :(

Poszukuję czegoś takiego jak wąż z zewnętrzną plecionką lub owijką chromowaną o średnicy wewnętrznej ok 10mm. Sprawdzałem prysznicowe ale nie mogę znaleść o odpowiedniej średnicy wewnętrznej.

Wydaje mi się, że z peszlami chromowanymi może być problem jeżeli będę chciał jakiś dodatkowy przewód wprowadzić gdześ w środkowym odcinku peszla. Musiałbym go trochę naciąć lub wywiercić otwór w bocznej ściance co niestety osłabi peszel i może w tym miejscu się rozłazić.

Może wiecie gdzie kupiś takie węże ochronne?
Ktoś ma cosik takiego zrobione w swoim DS? Jeżeli tak to proszę o zamieszczenie zdjęć.

pan_wiewiorka - 2009-01-28, 07:05

Tutaj. Lukass takie założyl o chwali sobie dośc mocno. Ja mam zamiar w najbliższym czasie. Można zakłądać na zasadzie naciągnięcia (ale musisz semontować linkę) lib nawinięcia (wówczas demontowanie linki nie jest konieczne).
luccass - 2009-01-28, 07:41

Prawda, ja założyłem taki oplot zamontowanych klasycznych linek.
Dwa komplety o śr. 10mm 6mm i dł. 1,5m wystarczyły na wszystkie linki.

Postaram się zrobić dziś fotkę to jutro wstawię. Wygląda OK, nie jest to oplot, ale prezentuje się ok.
No i cena podana w linku powyżej jakaś wyższa? ja płaciłem 28zł, i 20zł

http://www.moto-akcesoria...roducts_id=7689

pzdr

mikssdaniel - 2009-01-28, 08:20

Luccass

szczególnie chodzi mi o końcówki, jak wyglądają zakończenia oplotów.

pan_wiewiorka - 2009-01-28, 08:35

mikssdaniel napisał/a:
szczególnie chodzi mi o końcówki, jak wyglądają zakończenia oplotów.

Normalnie, nie masz specjalnych końcówek i trzeba kombinować. Dlatego jeszcze nie założyłem i gadam teraz ze znajomym czy byłby w stanie dotoczyć mi takie tuleje na zakończenia.

mikssdaniel - 2009-01-28, 09:11

Ja także myślę o toczeniu tulejek na zakończenia.
luccass - 2009-01-28, 10:58

Nie wiem w czym macie problem!
Jedyny problem jaki się pojawia to to że oplot może się ześlizgiwać po lince w przypadku gdyby był za krótki! Ja wymiar dałem na ścisk więc nie ma gdzie latać, a dodatkowo na końcach pod oplot podkleiłem taśmę dwustronną i jest gites ;-).

A tak serio to w moim przekonaniu, aż tak nie zmienia to wyglądu ;-) coby wywalać tyle kasy ;-) (ale zima robi swoje ;-) zamiast jeździć ...)
pozdrawiam

pan_wiewiorka - 2009-03-19, 13:01

A ja dziś zostałem zmuszony do wymiany węża natrysku. I jakież zdziwienie przeżyłem kiedy zobaczyłem, że oplot weża jest metalowy a do tego o średnicy odpowiadającej naszym kabelokm. Ba! Zmuszony do wymiany podreptałem do hydraulicznego w celu zakupienia węża takiegoż samego jaki miałem pod natryskiem. No i szok, za wąż 1.6m w metalowym oplocie zapłaciłem 24pln. Sam oplot metalowy długości 1.5m kosztuje 50pln w sklepie z akcesoriami motórowymi :wink:

Jeżyk napisał/a:
A ja wymieniłem wszystkie linki na oplot stalowy, taki sam jak mam przewody hamulcowe

Możesz coś więcej? Gdzie to można sobie sprawić? To jest sam oplot czy cała linka?

Jeżyk - 2009-03-19, 16:25

pan_wiewiorka napisał/a:
Jeżyk napisał/a:
A ja wymieniłem wszystkie linki na oplot stalowy, taki sam jak mam przewody hamulcowe


pan_wiewiorka napisał/a:

Możesz coś więcej? Gdzie to można sobie sprawić? To jest sam oplot czy cała linka?


Wszystko to można sobie sprawić w firmie Auto- linka z Janek pod Warszawą.
Wygląd jest taki sam jak przewodów w stalowym oplocie jedynym mankamentem jest cena - 120zł za każdą linkę nie licząc pochromowania końcówek.
120złx 4 = 480zł za linki
Stare linki oryginale mam teraz na sprzedaż :)

Merlin - 2009-03-19, 17:43

luccass napisał/a:
Prawda, ja założyłem taki oplot zamontowanych klasycznych linek.
Dwa komplety o śr. 10mm 6mm i dł. 1,5m wystarczyły na wszystkie linki.

Postaram się zrobić dziś fotkę to jutro wstawię. Wygląda OK, nie jest to oplot, ale prezentuje się ok.
No i cena podana w linku powyżej jakaś wyższa? ja płaciłem 28zł, i 20zł

http://www.moto-akcesoria...roducts_id=7689

pzdr


Lucass,
z czego są zbudowane, bo na stronce motoakcesoria są z tworzywa a te z Allegro (też notoakcesoria) są z metalu podobno.

pan_wiewiorka - 2009-03-19, 18:52

Cytat:
Lucass,
z czego są zbudowane, bo na stronce motoakcesoria są z tworzywa a te z Allegro (też notoakcesoria) są z metalu podobno.

Z tego co wiem, to plastik chromowany.
Jeżyk napisał/a:
120zł za każdą linkę nie licząc pochromowania końcówek.
120złx 4 = 480zł za linki

Dzięki za info, może na przyszły sezon. Teraz wydałem na Gwiazdę ponad 5KPLN więcej niż zamierzałem a nowych linek do koniecznych (czyt.: poprawiających bezpieczeństwo) wydatków nie podciagnę, czyli Minister Finansów Domowych nie zaakceptuje. Teraz walczę o podnóżki i nie chcę przeciągać struny bo udało mi się przekonać, że rozkładane są lepsze :spiewam:

jaro - 2009-03-20, 09:01

Lepiej nie drażnić ministra bo wystawi firmę na sprzedaż i będzie klapa. :hahaha:

[ Dodano: 2009-03-20, 19:54 ]
szkoda że niebieskie ale fajne
http://www.allegro.pl/ite...estaw_nowy.html

[ Dodano: 2009-03-20, 20:21 ]
a jeszcze to w skład kompletu wchodzi
6m - 8mm
2,5m - 6mm
1,8m - 12,5mm
31cm - 16mm na gorące przewody
6 otulin na przewody chodz nie wiem czy dobrze przetlumaczyłem
cenna około 110 zł
http://cgi.ebay.com/ebaym...01154QQtcZphoto

Corvius - 2009-04-11, 11:46
Temat postu: STALOWY OPLOT - HAMULCE - HEL
W przeciwieństwie do gumowych przewodów hamulcowych, stosowanych w większości motocykli, przewody hamulcowe HEL nie są dziełem kompromisu pomiędzy ceną a jakością. Od teflonowego rdzenia przewodu poprzez stalowy oplot i osłaniającą go koszulkę po zaciśnięte na przewodzie końcówki ze stali nierdzewnej - wszystko wykonane jest precyzyjnie i z najlepszej jakości materiałów. Nie znajdziesz tu końcówek z miękkiej stali, które z czasem mogą rdzewieć ani z aluminium wrażliwego na zjawisko korozji elektrolitycznej. Tylko najlepsze materiały mogą zapewnić wytrzymałość i wydajność, jakiej oczekujesz od każdego elementu układu hamulcowego Twojego motocykla. Dzięki temu każdy nasz przewód hamulcowy obejmuje wieczysta gwarancja.

Wymiana przewodów hamulcowych na przewody w oplocie nie jest jedną z tych modyfikacji, po ktorych odczuwalna zmiana bedzie zauważalna tylko dla osób o bardzo długim stażu motocyklowym lub używających motocykla wyczynowo. Po wymianie przewodów na przewody firmy HEL każdy będzie w stanie odczuć poprawę nie tylko w postaci zmniejszonej siły potrzebnej do obsługi dźwigni hamulca, ale przede wszystkim lepszej dozowalności hamulców.


Każdy sprzedawany przez nas zestaw przewodów hamulcowych w oplocie HEL składa się z:

* Przewodów hamulcowych z maszynowo zaciśniętymi końcówkami.
* Śrub mocujących przewody do pomp i zacisków.
* Podkładek miedzianych zapewniających szczelność połączenia.
* Instrukcji montażu w języku polskim.
* Karty gwarancyjnej.
* Naklejek na motocykl.

Jest dla nas oczywiste, że estetyka jest równie ważna, co wydajność i trwałość. Dlatego też każdy nasz klient ma możliwość wyboru koloru końcówek i przewodu bez żadnych dopłat.




Co sadzicie o tej modyfikacji? (cena to około 160 -180 zł w zależności od modelu)

fazzi - 2009-04-11, 14:01

to jest wlasnie to co z pozytkiem dla nas mozna wymiec w dragu, poniewaz wyraznie poprawiaja sie nasze hamulce + wyglad a to wielka roznica w porownaniu do zalozenia swiecacego weza od prysznica na zwykle przewody :hahaha:
Corvius - 2009-04-11, 18:22

są na allegro - wystarczy poszukac i dogadac sie ze sprzedawca bo do xvs ma na bank - gadałem juz z nim o 650 ;]

albo tu masz stronke: http://www.przewodywoplocie.pl/

pan_wiewiorka - 2009-04-11, 19:17

Przewody w oplocie mają to do siebie, że owszem - poprawiają hebel - ale znacznie łatwiej zablokować koło. Chyba pozostanę przy oplocie 'z węża' niż przy zmianie linek. Nie mam ABSu więc nie będę ryzykował.
RafV - 2009-04-11, 21:03

Też myślałem o takich, ale mój mechanik stwierdził, że do Draga to szkoda wydawać kasy, bo to nie wyczynowa maszyna i nie ma najmniejszej potrzeby poprawianie właściwości hamowania.
Corvius - 2009-04-11, 21:29

hmmm a możecie rozwinąć temat - co z tym blokowaniem koła itd? - mnie mechanik powiedział że ten element na pewno nie zaszkodzi maszynce... szczególnie 650 która ma tylko jedną tarcza z przodu.
pan_wiewiorka - 2009-04-11, 21:33

Corvius, co tu rozwijać. Hebel masz znacznie mocniejszy. Zasada działania linki w staloym oplocie jest nieco inna niż w gumowym. W stalowym całość zacisku z klamki idzie w hebel - no nie ma gdzie uciec na boki - tak jak ma to miejsce w gumowych. Za mało wyczucia przy nagłym hamowaniu i masz kibel. Mając ABS jest git, ale bez?
zen - 2009-04-12, 00:19

Eee, herezje jakieś ;)
Zgadzam się ze stwierdzeniem, ze stalowy oplot nie pomoże za wiele w przypadku DSa (w 1100 może się ewentualnie przydać). Po prostu siły działające na układ hamulcowy w 650 są za małe, by rozpychać przewody.
Tak jak pisze pan_wiewiorka zmieni się nieznacznie punkt zadziałania hamulca, ale naprawdę NIEZNACZNIE. Tak nieznacznie, że nie da się zauważyć różnicy.
Nie można jednak oczywiście pominąć efektu estetycznego, bo porównać ohydne oryginalne, gumowe węże do stalowych się nie da. Te ostatnie są rzeczywiście przepiękne.
A w razie, gdyby moja (i wielu mechaników) teoria była z gruntu nieprawdziwa, to i tak założę stalowe ;)

Jeżyk - 2009-04-12, 09:33

Założyłem na ten sezon przewody w stalowym oplocie przejechałem już na nich ok 2 tys. km i powiem, że wielkiej różnicy w skuteczności hamowania nie widzę. Może wynika to z tego również, że mam inne klocki hamulcowe . Poprzednio miałem oryginalne a teraz założyłem NISSIN o średniej twardości.
Ale wygląd z takimi przewodami to jest TO :)

pan_wiewiorka - 2009-04-15, 07:45

Hel policzył sobie za komplet linek (przód + tył) do DS 1100 520PLN :/
Luk - 2010-02-26, 08:22

Taki ciekawy temat a tylko kilka Osób się wypowiedziało. Bardzo mnie zaciekawiła kwestia podniesiona przez Wiewióra. Czy faktycznie przez założenie przewodów w stalowym oplocie łatwiej można doprowadzić do zablokowania hebli?
Macie jakieś doświadczenia w tym temacie?

Do tej pory jeździłem moto z ABS i nie miałem tego kłopotu.

bartek_p - 2010-02-26, 08:50

Chodzi o to, że trzeba wyczuć klamkę hamulca, bo po zmianie na stalowe przewody, staje się ona bardziej czuła. Gumowy przewód się rozciąga przy silnym hamowaniu, a stalowy nie
szczepan - 2010-02-26, 09:29

Przy okazji szykowania sprzętu do sezonu założyłem przewody w stalowym oplocie na przód. Klamka trochę twardsza. Sądzę, że hamulec będzie poprostu lepiej wyczuwalny. Jak pojeżdżę to zobaczymy.
Cebula - 2010-02-27, 13:46

ja przejeździłem cały sezon w tych stalowych oplotach helowych i koło się ani razu nie zblokowało to tyle.
empiq - 2010-02-27, 13:54

Ja po zmianie podobnie jak Jeżyk - nie odczułem różnicy ;(
jedyna zaleta jak dla mnie to taka że trwalsze i nie trzeba wymieniać jak gumowych co 4-5 lat.

patryk_c - 2010-02-27, 14:04

szczepan napisał/a:
Przy okazji szykowania sprzętu do sezonu założyłem przewody w stalowym oplocie na przód. Klamka trochę twardsza. Sądzę, że hamulec będzie poprostu lepiej wyczuwalny. Jak pojeżdżę to zobaczymy.



Potwierdzam.

Oprócz względów wizualnych zdecydowanie utwardza klamkę, przełożenie nacisku klamy na ciśnienie w układzie pewniejsze, łatwiejsze do wyczucia = pewniejszy hamulec.

Mam HEL'a od września ;D

BtS - 2010-02-28, 08:09

patryk - ile zapłaciłeś za przód do 650tki??
Cebula - 2010-02-28, 09:28

http://www.przewodywoploc...cowych-HEL.html
patryk_c - 2010-02-28, 11:06

Właśnie tam kupiłem.

Zamówiłem dla siebie na wymiar - czyli dane oryginału + 15 cm (potrzebowałem po wymianie kierownicy).

Dostałem w ciągu dwóch dni, z instrukcją, gwarancją, rachunkiem...

I kolorki można dobierać :hahaha:

Pozdrawiam.

witek1965 - 2012-01-28, 10:07

Odświeżę temat. Czy ktoś może coś powiedzieć o przewodach GOODRIDGE w oplocie stalowym ?
gri74 - 2012-01-28, 10:16

ja zakładam je do samochodów 4x4 , trwałe i robią. Brak zastrzeżeń
marczyk69 - 2012-01-28, 10:30

Chodzi o to ?


vaaks - 2012-01-28, 11:41

W 650 miałem przewód czarny HEL http://www.przewodywoplocie.pl/ świetnie się spisywał.
jaro - 2012-01-28, 13:44

Mam z firmy Hel z Gdańska, link Vaaksa. Bardzo profesjonalna firma, podałem im przez telefon, do jakiego motocykla, który przewód i jaka ma mieć długość. Był to wtorek przed południem a w czwartek już miałem przewód taki jak chciałem. Polecam
A.R.T. - 2012-01-28, 15:17

również polecam HEl z Gdańska, przewód został dorobiony na miejscu pełen profes ;D
Bakteria77 - 2012-01-28, 16:06

Jeszcze znalazłem taką firmę , cenowo całkiem nieźle i nie aż tak daleko żeby nawet podjechać
Rado - 2012-01-28, 17:55

Ja wszystkie linki kupiłem tu http://www.customparts.nl/ . Oczywiście przepłaciłem, jak się jeździ jeszcze nie wiem.

Usunąłem nawiasy z linku. Zoltan

witek1965 - 2012-01-28, 20:59

HEL kosztują 390 zł za komplet, natomiast Goodridge 289 zł.

Opinie na ścigacz .pl bardzo dobre.

Bakteria77 - 2012-01-28, 21:06

witek1965 napisał/a:
natomiast Goodridge 289 zł.


ale z końcówkami chromowanymi to już 322 zł

witek1965 - 2012-01-28, 21:12

Najlepiej wygląda oferta Śmigla. Trzeba zmierzyć długości. Trochę mnie śmieszy to rozgraniczanie na chrom i ocynk, bo chromowanie takich pierdółek w cyklu technologicznym liczonym na tysiące to są grosze, nie wiele więcej jak ocynk, a różnica wychodzi 33 zeta, czyli po 5,50 zł za sztukę. Poczytam o tych ze Śmigla, jakie maja aprobaty i się zastanowię.
Bakteria77 - 2012-01-28, 21:30

Dzwoniłem dzisiaj do Śmigla i trzeba podać jaka długość i jakie końcówki, bo po modelu motocykla gość się nie orientował. Wykonane są z nierdzewki i nie wiem jak to będzie wyglądało przy chromach, na plus dla Goodrigde że mają też w ofercie chromowane.

A tak przy okazji mógłby ktoś podać jakie końcówki są w 650.

A.R.T. - 2012-01-28, 21:32

w Helah końcówka jest ruchoma(tzn możesz kręcić tym oczkiem) w tych Goodridgach chyba jest na stałem , ale skoro są do konkretnego modelu powinny pasować.
Bakteria77 - 2012-01-28, 21:37

Z tego co pamiętam to oczko przy zbiorniczku jest chyba proste, pierwsze na zdjęciu ale może ktoś potwierdzić
A.R.T. - 2012-01-28, 21:42

potwierdzam . !
witek1965 - 2012-01-29, 00:31

w 1100 przy pompie jest proste, przy zaciskach proste a przy rozdzielaczu jest.........proste, ale to przewód zw wspólnym oczkiem na środku (przykręcany do rozdzielacza) dla przewodu, który idzie do prawego i lewego zacisku. I niestety takiej końcówki w ofercie Śmigla na stronie nie widać
jaro - 2012-01-29, 13:06

HEL do kompletu przewodów dodaje rozdzielacz i śruby oczywiście wszystko z nierdzewki. Oprócz tego można zastosować inne rozwiązanie to znaczy dać dwa długie przewody prosto od pompy do zacisków i wtedy HEL daje inną specjalną śrubę.
witek1965 - 2012-01-29, 19:07

Rado, a jakby tak konkretny link do produktu, byłoby miło. Mój brak znajomości angielskiego się kłania, a wpisanie w wyszukiwarkę hose brake nie przynosi rezultatu ( w odwrotnej kolejności również :beczy: )
Rolnik - 2013-11-16, 22:01
Temat postu: estetyka
A z innej beczki...
Czy ktoś do czarnego DSa zakładał inne niż czarne przewody? Może też końcówki jakieś fikuśne? Hel oferuje różne barwy przewodów i kóńców. Może macie zdjęcia?

pyra - 2013-11-17, 09:38

do czerwonych -wiadomo najszybszych- MS-ów pasują srebrne ;D i takie z johnypl mamy :dumny:
remol71 - 2013-11-17, 09:42

Czy są zestawy do 650 ?
Rolnik - 2013-11-17, 10:06

Aliści są do 650. Znalazł w katalogu Hela.
pyra - 2013-11-17, 10:57

remol71, na zamówienie zrobią każde, Śmigiel -wymieniony wcześniej
Po założeniu na jednym MS-ie i porównując do 2 przed wymianą, jest różnica w twardości klamki na drodze jeszcze nie sprawdzone
cena mocno konkurencyjna do HELa, komplet przód i tył z końcówkami i trójnikiem ok 300 zł

Bakteria77 - 2013-11-17, 11:07

Ja do swojej 650 kupowałem TUTAJ i po pierwszym sezonie nie mam zastrzeżeń. Dobierasz sobie długość, końcówki, kolor, a cena dużo niższa.
pyra - 2013-11-17, 11:13

Bakteria77, my też ;D
Bakteria77 - 2013-11-17, 11:20

już zapomniałem, że ta właśnie firma jest z Śmigla :oops:
remol71 - 2013-11-17, 11:22

pyra napisał/a:
komplet przód i tył z końcówkami i trójnikiem ok 300 zł


Do 650 ? Coś tu nie gra.

Bakteria77 - 2013-11-17, 11:23

pyra napisał/a:
Po założeniu na jednym MS-ie

remol71 - 2013-11-17, 11:30

Bakteria77,

Podoba mi się to. Na wiosnę szykuje się wielki przegląd motocykla, wiec prawdopodobnie wymienię wiekowy przewód hamulcowy na coś przyzwoitego.

F.I.P. Berek - 2013-11-17, 11:44

remol

do 650 zamówilem [ chyba 75 cm] za jakieś 80 - 90 zł jak pamiętam. Nie moge linka znalezć ale chyba mam maila do goscia... tylko nie jestem 100 proc pewien czy to ten. Jak chcesz to Ci wyśle...można spróbować.

remol71 - 2013-11-17, 11:51

F.I.P. Berek,

Spoko, do wiosny dużo czasu niestety.

pyra - 2013-11-17, 11:54

F.I.P. Berek, do MSa 4 szt + trójnik - to by pasowało
wemar - 2013-11-17, 13:22

Jak myślicie o zmianie przewodów, to przemyślcie sprawę zmiany ich układu na dwa przewody bez trójnika. Układ dużo praktyczniejszy w eksploatacji, tańszy w zakupie o 1/3, a do tego przód robi się "czystszy".
witek1965 - 2013-11-17, 13:24

wemar napisał/a:
to przemyślcie sprawę zmiany ich układu na dwa przewody bez trójnika.
a co tu jest do myślenia ? na tej stronie, którą podano już kilka razy ( Śmigiel) mają wszystko co potrzeba. Hela równiez posiada wszystko do takiej przeróbki. Przeróbka bardzo prosta. Jak masz życzenie to przerabiasz ;D

niestety nie mogę dodać zdjęcia :beczy:

ale udało się przez Fotosik.pl


remol71 - 2013-11-17, 13:24

wemar,

Na szczęście 650 jest wolny od takich "problemów" :)

Bakteria77 - 2013-11-25, 20:49

Rolnik napisał/a:
Czy ktoś do czarnego DSa zakładał inne niż czarne przewody? Może też końcówki jakieś fikuśne? Hel oferuje różne barwy przewodów i kóńców. Może macie zdjęcia?


proszę bardzo drag

patryk_c - 2013-11-25, 21:22


Rolnik - 2013-11-26, 19:35

dzięki za zdjęcia. ;d
witek1965 - 2013-11-27, 02:29

zajebiście mi sie ten temat podoba, a zwłaszcza metamorfoza naszego rudego kolegi. Od prysznicowego węża, na przewody hamulcowe zaczynając, po mundre wywody. Teraz to sie już nie dziwię, że takie elaboraty pisze na swoim blogu na temat wiejskiego tuningu :hahaha:

pan_wiewiorka napisał/a:
A ja dziś zostałem zmuszony do wymiany węża natrysku. I jakież zdziwienie przeżyłem kiedy zobaczyłem, że oplot weża jest metalowy a do tego o średnicy odpowiadającej naszym kabelokm. Ba! Zmuszony do wymiany podreptałem do hydraulicznego w celu zakupienia węża takiegoż samego jaki miałem pod natryskiem. No i szok, za wąż 1.6m w metalowym oplocie zapłaciłem 24pln. Sam oplot metalowy długości 1.5m kosztuje 50pln w sklepie z akcesoriami motórowymi :wink:
a takich kwiatków jest więcej ;D
Jutro posprzątam i zmienię temat na bardziej techniczny

petermajster - 2013-11-27, 08:17

A możecie podać jaka jest długość i jakie końcówki do 650?
Moje moto w garażu daleko i nie bardzo mogę sprawdzić i pomierzyć.

F.I.P. Berek - 2013-11-27, 18:13

Oryginalny przewod gumowy do customa 650 ma 90 cm. Ja mam niska i szeroka kiere - zamowilem w oplocie 75 cm - po co ma sie platac. Koncowke przy zacisku sugerowalbym odgieta [ ale mniej niz 90 st.] - ja zamowilem obie koncowki proste i przy zacisku nie najlepiej to gra.
Rolnik - 2013-12-02, 21:31

Uzupełniając temat: gotowy zestaw przewodu w stalowym oplocie Hela do Drag Stara 650 Classic ma 96cm mierząc po końcach zacisków, lub 101cm mierząc po łbach końcówek. Do zestawu są dołączone dwie śruby, cztery podkładki, instrukcja montażowa i gwarancja.
Obie końcówki są odgięte: ta od strony zacisku ~20 stopni od kąta prostego, ta od zbiornka płynu ~10stopni.
Kolorystycznie najbardziej zbliżowny do chromu jest przezroczysty przewód i bezbarwne końcówki.

ciupagers - 2014-02-14, 22:38

Cy widzioł Kto takie cosi http://www.lidor.pl/chrom...z-przewody.html , abo montowoł łosobiście ?
petermajster - 2014-02-14, 23:03

Zerknij tutaj

Będę zakładał dla kumpla coś takiego.

Bakteria77 - 2014-02-14, 23:12

petermajster napisał/a:
Zerknij tutaj

Będę zakładał dla kumpla coś takiego.


a tak wyglądają na moto


petermajster - 2014-02-14, 23:16

Bakteria77, Kupowałeś u nich??
Stalowe czy poliestrowe??

Bakteria77 - 2014-02-14, 23:20

U nich, poliestrowe, według mnie łatwiej naciągnąć na linki, ale niestety nie wyglądają tak fajnie jak oryginalne w oplocie.
Tak jak widać na zdjęciu, na linkach od gazu i sprzęgła są dopasowane, ale na wiązce przewodów już jest gorzej. W miejscach gdzie linki przechodzą przez metalowe uchwyty, zabezpieczyłem je przed przecieraniem, przezroczystą koszulką termozgrzewalną ( najlepiej założyć na całą linkę, przezroczystą koszulkę ).


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group