YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Optyczny - Siedzenie kierowcy i pasażera

Corvius - 2009-02-08, 15:21
Temat postu: Siedzenie kierowcy i pasażera
Hej!

jezdze v starem 650 custom midnight ;] i powoli przerabiam na na jeszcze bardziej customowa maszynke ;] dlatego zastanawiam sie czy znacie jakieś firmy w polsce a najlepiej w wielkopolsce które robia lub przerabiaja siodła ;] a no i ogólnie firmy zajmujące się customingiem :D

pozdrawiam

Kozak_Barabasz - 2009-02-10, 02:01

Polecam www.mariomoto.pl
moondek - 2009-02-26, 12:36
Temat postu: Siedzenie pasażera i kierowcy
Wiadomą rzeczą jest, że siedzenie pasażera w Customach nie należy do wygodnych. Pan Wiewiórka właśnie szczęśliwie zanabył nową "gwiazdeczkę" (przy okazji gratulacje!). Na ZDJĘCIU widać fajne rozwiązanie siedzenia pasażera, które może jednocześnie służyć też jako oparcie kierowcy. Nie orientujecie się czasem, gdzie można coś takiego kupić (bez konieczności dokupywania siedziska kierowcy)? Chodzi mi porządne rozwiązanie (takie, jak u Wiewiórki), a nie o opakowanie waty kosmetycznej obite skajem ;) Może komuś coś takiego obiło się kiedyś o oczy? :)
pan_wiewiorka - 2009-02-26, 12:46

Siedzenie Mustang :)
moondek - 2009-02-26, 14:37

Fajnie, tylko bez kupna siedziska kierwoce się nie obejdzie... Przy dzisiejszym kursie $, wybulić 2400PLN? Trochę dużo....
Marek73 - 2009-02-26, 15:17

Można spróbowac tutaj http://www.werson.waw.pl/ wyroby wyglądają na solidne i cena w zł choc nie znaczy że taniej bo cennika nie znam
Kozak_Barabasz - 2009-02-26, 15:28

A ja kolejny raz będę polecał www.mariomoto.pl ;)
Wszystko zrobią pod wymogi klienta.

Robo - 2009-02-26, 20:22

Czasami można znaleźć taniej na ebayu. Cały komplet widziałem za 300 baksów. Ale cena dolara + przesyłka = strasznie drogo. Może ktoś już przerabiał podpaskę /czytaj tylne siedzenie w customie/ w którejś z wymienianych przez kolegów firm krajowych i może się pochwalić jakością tej usługi?
moondek - 2009-02-27, 09:40

Wysłałem wczoraj zapytania ofertowe i już mam odpowiedź :)
Werson zrobi to za +/- 280 PLN, natomiast Mariomoto będzie chciał jeszcze przetapicerować siedzisko kierowcy, żeby materiał obiciowy był zgodny dla kierowcy i pasażera. Koszt kompletu: 450 PLN. Jedna i druga firma wymagają podstawienia motocykla na pomiar.

Kozak_Barabasz - 2009-03-22, 13:46

Zastanawiam się nad obszyciem kanap oraz oparcia.

Przychodzi mi na myśl firma z Rybika www.mariomoto.pl
Wie ktoś może jakie są koszta ?





1 prezentuje się naprawdę nieźle.
Mam małą koncepcję ;)
Fajnie wyglądałoby jakby na oparciu było logo Yamahy, na siedzeniu pasażera "650" a na siedzeniu kierowcy napis "Drag Star" :D

sunnychris - 2009-03-23, 19:03
Temat postu: siedzenie a'la "jezyk"
strasznie mi sie podoba TAKIE siedzonko... ale nie wiem czy pasażer jest w stanie na tym usiedziec dluzej niz 10 min. TU piszą że bardzo wygodne... ale ten model jest ciut grubszy/szerszy... Ma ktoś takie jak z pierwszego linku... albo chociaz sie "przysiadał"

Trzeba było to napisać w istniejącym już temacie- przenoszę // Kozak_Barabasz

Tomero - 2009-03-23, 20:16

Dokładnie takiego samego jak podał sunnychris jako pierwsze też szukam...

Myśle że jak przyjdzie na nie czas to zapytam tam gdzie proponowali Kozak_Barabasz i Marek73

Ale wracając do pytania - tego typu siedzenie "niestety" służy właśnie do takich 10 min przejażdżek - po 50km plecaczkowi 4litery odpadną - trochę szkoda by było ;-)

Ja zdecydowanie zamontuje je jak mi plecaczek zaciąży i sam będę nawijał asfalt a to co nazywa się siedzeniem pasażera posłuży mi tylko do tego żeby goła blacha ze śrubeczką jak u Wiewióra nie sterczała ;-P i ładnie wyglądało bo zaj... mi się podoba własnie takie...

Grzegorz Anis - 2009-03-23, 20:17

Wygląda naprawdę imponująco, kolega ma takie w Intruderze, kierowca i owszem, jest git, a pasażer siedzi jak na gołym błotniku. Zakłada to siedzonko jak jeździ solo. W innym wypadku jak mówi jego Kasia, tu cytat: "jajniki bym zostawiła na błotniku" koniec cytatu. ;D
Tomero - 2009-03-23, 20:22

Krótko, zwięźle i na temat - celnie powiedziane ;-)

Dokładnie tak jest - sam na to coś siadałem i uwierz mi - faceta boli bardziej a kobiecie frajdy nie daje ;-))))

No i fakt - kierowca jeżeli tylko dobre materiały pod spodem i na zewnątrz są zastosowane to jak na oryginale sobie siedzi...

[ Dodano: 2009-05-26, 21:52 ]
Wiecie może czy siedzisko pasażera w classicu i customie 650 są takie same na długość ale inne na szerokość ?

Poszukuję czegoś wygodniejszego dla plecaczka na szybko...

Coś co jest szersze i wygodniejsze na dłuższe trasy bo i tak docelowo będzie :prawie singiel" ale puki co musi na czymś swoje szanowne 4 litery usadzić ;-)

Sylwek - 2009-05-01, 08:49
Temat postu: Siedzenie pasażera - nakładka
Mój plecaczek narzekał zawsze że prze dłuższej jeździe boli ją tyłek.W dragu siedzenia pasażera są wąskie i mało wygodne.Trzeba było temu zaradzić .I powstało takie coś - gąbka obszyta skórą , łatwo zdjąć i schować do sakwy.Koszt - 100 zł. Wygodne , praktyczne - może mało estetyczne ale zawsze to lepsze jak 2 kalimaty po bokach siedzenia ( bo taki patent przerabiałem na Wrocław )
A może macie inne pomysły na wygodniejszą jazdę na moto dla plecaczka ?

Krzych - 2009-05-01, 09:11

No powiem, że pomysł bardzo dobry. Jak ktoś jeżdzi z plecaczkiem to już po 50 km musi wysłuchiwać jak to tak, jak to siak, no prawda jest. To nie jest siedzenie tylko podpaska położona na błotnik! Bardzo dobry pomysł i dzięki za foto!
Masa - 2009-05-02, 11:22

na 1100 moim zdaniem jest kanapa....przy 650 jest wąskie ale 250km można jechac:) takie moje zdanie:)
ale pomył bardzo dobry i nawet nie razi aż tak bo ładnie skórą obszyte...

Sylwek - 2009-05-03, 00:56

Clasic ma szerszą kanapę niż custom , i w tym cały ból , ale dzisiaj przetestowane - żoneczka wytrzymała na tym wynalazku 550 kilometrów i tyłek nie boli :D
Tomero - 2009-05-27, 13:48
Temat postu: Siedzisko pasażera - wymiary...
Wiecie może czy siedzisko pasażera w classicu i customie 650 są takie same na długość ale inne na szerokość ?

A może z "tysiączka" podejdzie ?

Muszę na szybko coś kupić dla plecaczka na dłuższe trasy bo ja w d... gniecie i zastanawiam się czy nie wystarczy kupić np od 1100 bo na fortkach wygląda na większe - tylko pytanie czy "otwory" te same...

Kozak - wiem że zapytałem o to w innym poście ale nikt się nie wypowiada a bardzo mi zależy na tej informacji...

pan_wiewiorka - 2009-05-27, 13:53

Nie zatrybią. Rozstawy są inne i sposób mocowania przy siodle kierowcy również. Jakby co, to podjedź do mnie. Przymierzysz sobie tę pdopaskę, którą ładuję na błotnik i wszystko będzie jasne :hahaha:

Na Twoim miejscu dałbym siodło do przeróbki. Zapłacisz mniej niż za używane ale zrobią Ci dokładnie pod wymiar. Jest firma w Nowej Iwicznej o ile pamięć mnie nie myli.

pan_wiewiorka - 2009-05-27, 14:05

Tomero, zadzwoń i zapytaj.

Nowa Iwiczna
ul. Krasickiego 41
tel. 022 7509695

Kozak_Barabasz - 2009-05-30, 16:34

Madźka napisał/a:
ale nie ma to jak przednia kanapa

No to proszę cię bardzo lol

bartek_p - 2009-05-31, 18:00

No własnie, macie jeszcze jakieś pomysły jak usprawnić siedzenie pasażera.
Też mi kobita brzęczy że ją tyłek boli.

Jarek - 2009-06-28, 00:04

Kozak_Barabasz napisał/a:
Wymień kanapę na taką jak na powyższym zdjęciu- czyli załóż od kierowcy


Też coś takiego chodzi mi po głowie bo kanapa tylna to porażka. Jak wygląda sposób mocowania przedniej kanapy jako siedzonka dla pasażera? Czy dużo jest kombinacji i przeróbek aby ją zamontowac z tyłu?

adun2 - 2009-06-28, 11:47

Nie no przestańcie. Jak to wygląda. Dla mnie wizualnie to porażka takie siedzenie kierowcy w miejscu pasażera. Może dla pasażera to wygodne ale bez przesady. Motek zupełnie traci linię i wygląd. Jeżeli już przeróbka to w mniejszym zakresie gabarytowym.
Wawrzek - 2009-07-11, 13:15

Według mnie fotki, które dodał Kozak z tylnym siedzeniem dla pasażera jak dla kierowcy szpecą motor. Wystarczy wymienić tylną kanapę na 3x grubszą i spokój.

Takie rzeczy wykonuje ta firma: http://www.werson.waw.pl

Zamawiałem u nich oparcie dla kierowcy i wszystko jest ok.

W dziale Tapicerstwo motocyklowe na samym dole jest galeria.
Ponad 200 różnych siedzisk. Według mnie pozycja nr 13 idealna do Customa dla pasażera.

Tomero - 2009-07-11, 13:56

A ja uważam że to jest najlepsze rozwiązanie http://img14.imageshack.u...=5673084433.jpg

Ciekawe ile w wersonie za to by chcieli - Wawrzek nie wiesz czasem - tak pi razy drzwi ;D ? ? ?

kostass - 2009-08-17, 13:21

Ja troche przerobiłem siedzenia , ale tylko troche .... niestety . I teraz zastanawiam się nad nakładką dla plecaczka jak jedzie to ma pod d... . To jest chyba niezły pomysł
EDDIE - 2009-09-23, 22:15
Temat postu: Różnica w mocowaniu siedzenia między Classic vs. Custom
Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby ktoś dysponujący Classiciem mógłby zmierzyć odległość pomiędzy dwoma mocowania siedzenia tylnego, według fotki:




Planuję zrobić bagażnik na błotniku dla wersji singlowej i nie wiem czy właściciele Classiców mają to samo mocowanie. W Customie ta odległość to dokładnie 298mm

koszerny - 2009-09-23, 23:27

również nie chce mi się schodzić by to mierzyć
ale w classicu mocowanie tylnego siedzenia wygląda tak jak na fotkach

żmija - 2009-10-26, 21:25
Temat postu: Siedzenie kierowcy
Przepraszam moderatorów, jeżeli ten temat istnieje, ale przejrzałem co mogłem, a szukajka dała mi wynik nie do ogarnięcia.
Jestem facetem 182 cm wzrostu i przyznam się, że po kilkudziesięci kilometrach czuję że siedzę na kości ogonowej, a nie na 4 literach.
Gdyby to siodło było nieco wyższe to myśle, że jazda była by wygodniejsza.
Czy macie jakieś doświadczenia w tym temacie?

Jeżyk - 2009-10-26, 21:36

To prawda, siodło nie jest zbyt wygodne, chociaż wygląd wskazywałby na inne stwierdzenie.
Jedyna radą jest zmiana na siedzenie Mustanga

http://mustangseats.com/c...products_id=254

Lub przeróbka np. w tej firmie:

http://www.werson.waw.pl/

Lub przyzwyczajenie dupska :)

żmija - 2009-10-26, 21:47

Dzięki Jeżyk, ale myślałem o czymś bardziej prozaicznym, np poduszeczka pod dupsko mocowana na jakieś paski, po jeździe można by ją ukryć w kufrach, może ktoś jeździ z czymś takim?
Synkowi pasuje, ale on jeszcze nie latał tyle kilometrów i myślę, że po pierwszych 100 też go zaboli, jest tego samego wzrostu.

EDDIE - 2009-10-26, 22:23

Na Gwiazdeczce nie wykonałem jeszcze długiej trasy, ale najlepszym rozwiązaniem przeciwko drętwieniu dupy jest lekka gimnastyka podczas jazdy lub zmiany pozycji, odsunięcie się od kierownicy, wyprostowanie rąk, itp. Poza tym, co kilkadziesiąt km postój i wyprostowanie nóg. Chyba żadne siedzenie nawet za 700$ nie da komfortu na długich trasach.
jkurnik - 2009-11-12, 13:31

A w czym różni się siedzenie tyle customa od classica ? Zaciekawił mnie ten wątek gdyż moja żonka też będzie ze mna jeździć i wolałbym że by jej było wygodnie :)
EDDIE - 2009-11-12, 21:37

Dawid Z. napisał/a:
Popatrz na fotki i wszystko będziesz wiedział.


Dawid, takie odpowiedzi są bez sensu. Jeśli ktoś pyta, to nie po to by czytać, że na fotkach wszystko zobaczy. No gdybyś jeszcze fotki zamieścił, to rozumiałbym...


-----------------------

jkurnik
, siedzenie Customa jest w porównaniu z Classic'owym bardzo skąpe, wąskie i płaskie, popularnie zwane jest podpaską lol

Dawid Z. - 2010-01-06, 15:26
Temat postu: Siedzenie z Classica do Customa.
Przerobiony uchwyt. Z tego względu ,że siedzenie z Classica jest krótsze,ale udało się troszkę przerobić uchwyt i jest ok.

[ Dodano: 2010-01-06, 15:30 ]
Pomalowałem czarną farbą i jest ok. moim zdaniem.

Corvius - 2010-01-23, 20:17
Temat postu: siodło pasażera - dziwny wynalazek
jako ze na ogól nie lubię nikogo wozić a jak słyszę zrzędzenie znajomych: "chociaż rundkę albo kawałeczek to mnie hooooj strzela" postanowiłem pozbyć sie siodła pasażera... no ale czasem tak bywa że trza swoją siostrę gdzieś podrzucić tudzież czyjąś siostre gdzieś zebrać :P to szukałem patentu na to co by sie śrubkami co chwila nie bawić no i znalazłem fajny motyw na ebay'u i tak sie zastanawiam nad jego funkcjonalność - przeczepiane na przyssawki - jest może ktoś ko ma takie coś albo zna firmę w polsce co by takie coś skleciła albo ma w ofercie?

link: http://cgi.ebay.com/ebaym...=item439c555f20

jak znam życie i amerykanów jest to syntetyk nie skóra.. ;/

Jeżyk - 2010-06-28, 23:09

Czy ktoś przerabiał siedzenie kierowcy lub pasażera w tej firmie ? :

http://www.mariomoto.pl/

Czy są jakieś opinie ?

piwu - 2010-07-03, 22:21

Jeżyk ja robiłem u nich poduszke oparcia pasażera: http://www.werson.waw.pl
Bardzo fajnie chłopaki zrobili swoją robote, na poduszce mam haft drag star. Polecam każdemu.

maciassc - 2010-07-06, 20:52

A czy ktoś z Was próbował ściągnąć ze Stanów siedzenie Mustanga lub Corbina?
A może znacie namiary na dystrybutora tych firm z Polski??
Corbina nie mogę nigdzie znaleźć do XVS650 Classic, Mustanga na ebayu znalazłem.
Pomóżcie please

koszerny - 2010-07-06, 20:55

dość ciekawie to wygląda
http://www.allegro.pl/ite..._star_1100.html
nie są to firmy które wymieniłeś ale cena bardziej dostępna

maciassc - 2010-07-06, 21:05

widziałem tą aukcję już, oferują zespolenie siedzeń a mi rozchodzi się o poszerzenie tylnego siedzenia bo małżonka narzeka jednak na komfort podróżowania. A jeśli poprawi mi się komfort podróżowania to taki Mustang czy Corbin byłyby najlepsze. W Corbinie podobają mi się oparcia, a Mustang ogólnie wyglądem. Tylna kanapa jest tak samo szeroka co długa ;d
koszerny - 2010-07-06, 21:08

zapytaj u niego może będzie miał http://www.allegro.pl/ite...ie_oparcie.html
maciassc - 2010-07-06, 21:55

już pytałem, ma za 2500 :(
a na ebayu znalazłem za 559dolczyli 1900 zł + przesyłka
http://cgi.ebay.com/ebaym...atchlink:top:en
czy macie doświadczenia w zakupach za oceanem? jak jest z wysyłką, cłem itp?

Jeżyk - 2010-07-08, 17:20

Ja dlatego chcę przerobić swoje siedzenie w Rybniku ponieważ 2000 zł za siedzenie to trochę za dużo jak na moje skąpstwo :)
Rozmawiałem z właścicielem firmy i powiedział, ze 400-500 zł może wykonać przeróbkę siedzenia na model identyczny jak u mustanga.
Dlatego się zdecydowałem, tym bardziej, że ma dobrą opinię.

Zaker - 2010-07-08, 21:25

czy macie doświadczenia w zakupach za oceanem? jak jest z wysyłką, cłem itp?[/quote]

odrobinę, na moją prośbę kumpel z lat szkolnych zakupił parę rzeczy i wysłał zwykłą paczka, jakich idą setki, tysiące do Polski, ze słodyczami i innymi pierdołami. Oczywiście w deklaracji nie było nic na temat części. Dosyć długo czekałem bo 7 tygodni, ale dowieziono mi ją całą z zawartością. Nie było kontroli celnej, więc ani cła ani podatku też nie było. Może się jednak zdarzyć tak, że Urząd Celny wyrywkowo sprawdzi paczkę i wtedy należy uiścić wyliczone cło plus podatek ... :beczy: ... coś za coś ... ale to nie jest najgorsze ... czasem stateczek może zatonąć ... a wtedy czarna rozpacz :ryczy: ani części ani zwrotu kasy ...

maciassc - 2010-08-04, 21:41

A jednak zdecydowałem się na zakup siedzeń Mustanga zza wielkiej wody. Wysłana została paczka kurierem i była w Polsce od wysyłki w ciągu trzech dni. Trzeba było niestety cło zapłacić, tylko że kwota na paczce opiewała na 65 USD czyli koszt nie był za duży. Dobry sposób na uniknięcie dużej opłaty. Znam jeszcze lepszy, jak coś piszcie na PRIV.
Kupiłem model Mustanga 79431 z oparciem, samo siedzenie twardsze i głębsze od oryginalnego lecz bardzo dobrze się siedzi. Niestety nie miałem okazji się przejechać, by doświadczyć efektu. No i co najważniejsze - pasażerka będzie w końcu zadowolona, siodło dla pasażera jest naprawę ogromne :)

migdał - 2010-08-18, 21:32
Temat postu: Oparcie do Draga
Szukam oparcia do Drag Stara ,nie Rodstara, orginalnego .Po ostatnich wyjazdach uwazam ze niezbedne
Zaker - 2010-08-19, 08:41

Zobacz ten temat: http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=635
Cebula - 2010-08-20, 11:13

Migdał popatrz na tej stronie może cię coś zaciekawi. http://www.werson.waw.pl/nowy/motocykle/index.php
pozdrawiam.
cebula.

vaaks - 2010-08-28, 17:32

Scaliłem i posprzątałem tematy dot. siedzenia kierowcy i pasażera.
wolf - 2011-01-30, 14:02

No to ja sie pochwale... :koksik:
Jako ze plecak marudzil mi na Customowego tylniego nalesnika, wkoncu udalo mi sie dorwac siedzenie z Classica. ;D
Gdyby ktos chcial skorzystac z pomyslu to UWAGA ten post dotyczy TYLKO 650 bo w 1100 sa inne mocowania i chyba kanapy z 1100 do 650 by nie spasily. ?
U mnie dodatkowo byl ten problem ze mam tego nowszego Customa z tymi dziurkowanymi kanapami, wiec wymyslilem ze nie chce mi sie za kazdym razem wymieniac siodla tylko na dluzsze wypady z plecakiem, wiec przydalo by sie zeby pasowalo ono do calosci. Wiec wziolem gwozdzia (o odpowiedniej srednicy), wsadzilem w lutownice i heja po linijce, zeby bylo jak fabryka, dziurawilem sobie siedzenie. Echhh pol dnia roboty i co prawda nie wyszlo mi to jak fabryka ale po zalorzeniu na moto nie rzuca sie to tak w oczy jak 1 siedzenie takie a 2 inne.
Swoja droga te japonce to tez wymyslili, zamiast tak samo zrobic w classicu i customie z tymi dziurkowanymi siedzeniami to dawali caly czas w classicu gladkie kanapy i do tego roznily sie mocowania, a po przymierzeniu kanapy z classica wydaje mi sie, ze tez ciut miejsce tych mocowan bo w classicu byly chyba troche bardziej do tylu siedzenia.
Tak jak ktos chce podmienic siedzenie to trzeba troche sie narzezbic i naglowkowac, a mogla by to byc tylko robota na zasadzie plug&play, wkoncu to ten sam model. :nie_wiem:
Mi nie udalo sie kupic siedzenia z mocowaniem od classica, naszczescie to customowe da sie wykorzystac i potem nie ma zadnych przerw miedzy siedzeniami. Wystarczy kawalek plaskownika albo grubszej blachy. Ja akurat mialem plaskownik i to dosc gruby, ktory dosc ciezko bylo podgiac. Trzeba go wygiac najpierw na szerokosc mocowania cos na ksztalt C-ownika, jesli bedzie za luzno to siedzenie bedzie latac na boki ;p Potem ucelowac na jakiej wysokosci zagiac uszy na boki. Lepiej zeby tak jak u mnie bylo ciut ciasniej, niz jak potem z powodu luzu siedzenie mialo by skakac do gory. Mi sie udalo na styk ale i tak wpierw musialem poluzowac mocowanie na srobach, wsunac siedzenie i zostawic miedzy kanapami ciut miejsca na klucz, dokrecilem na amen i dosunolem tylnie siedzenie. W ten sposob nie ma miedzy nimi zadnych przerw ani luzow i da sie normalnie skrecic na tylnim mocowaniu.
Plaskownik po wygieciu jak trzeba, przykrecilem do siedzenia na male blachowkrety po 2 na strone, mysle ze to wytrzyma, gdyz plastik jest akurat w tym miejscu dosc groby a raczej nikt nie bedzie sie bil z tym siedzeniem.
Mysle ze plecak powinien byc zadowolony, choc swoja droga nie wiem czemu siedzenie z customa jest bardziej miekkie a to classicowe jakies takie twarde.
Jak by ktos mial fote jak wyglada to mocowanie tylniego siedzenia w Classicu 650 to moze wkleic bo mi sie nie udalo tego nigdzie znalezc. Ale swoja droga jak ktos nie ma spawarki, zeby potem przedluzyc to mocowanie to moj patent z wygieciem kawalka blachy jest bardziej dostepny. lol

[ Dodano: 2011-01-30, 14:05 ]
Widze ze wiecej niz 5 fotek w poscie nie da rady wkleic, wiec dodaje w nastepnym

Mnich - 2011-12-16, 13:36

Ile dałeś za siodło z classica? Wydaje mi się, że w podobnej cenie można zmienić tapicerkę z customa na lekko szerszą, nie oadającą ku kanapie kierowcy, lekko niższą. Wszystko na tym samym podkładzie. No, ale może się mylę. Muszę podjechać do Nowej Iwicznej z samą podpaską, bo na moto już za zimno, liczę, że w 250 pln dadzą radę.

btw. bardziej martwi mnie cena oparcia:( a tego nie wydłubię sam.

witek1965 - 2011-12-16, 14:25

Mnich napisał/a:
bardziej martwi mnie cena oparcia:( a tego nie wydłubię sam.


bez problemu zrobiłem kompletny sissibar z nierdzewki. Oiduszki są na alledrogo do wyboru do koloru. Dodam, że w warunkach garażowych bez specjalistycznego sprzętu ;D

wolf - 2011-12-16, 16:02

Siodla z tego co sie orientowalem chodza po okolo 200zl ale mi sie udalo okazyjnie kupic za o wiele nizsza cene ;p wiec przerabianie Customowego orginalu nie wchodzilo w gre.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group