| 
				
					| 
							
								|  | YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM 
 |  |  Drag Star 1100 - Dane Techiczne
 
 Kozak_Barabasz - 2008-10-17, 23:02
 Temat postu: Dane Techiczne
 Wymiary
 CLASSIC
 Długość całkowita: 2464 mm
 Szerokość całkowita:945 mm
 Wysokość całkowita: 1100 mm
 Wysokość siedziska: 709 mm
 Rozstaw osi: 1646 mm
 Prześwit: 140 mm
 Promień zawracania:
 
 CUSTOM
 Długość całkowita: 2405 mm
 Szerokość całkowita: 895 mm
 Wysokość całkowita: 1095 mm
 Wysokość siedziska: 690 mm
 Rozstaw osi: 1640 mm
 Prześwit: 145 mm
 Promień zawracania: 3200 mm
 
 Waga
 CLASSIC
 Waga sucha:
 Waga z olejem oraz paliwem: 285 kg
 
 CUSTOM
 Waga sucha:
 Waga z olejem oraz paliwem: 274 kg
 
 Silnik
 CLASSIC oraz CUSTOM
 Typ: chłodzony powietrzem, 4-suw, SOHC
 Układ cylindrów: 2-cylindrowy z układem V
 Pojemność: 1063 ccm
 Średnica cylindra x Skok tłoka: 95 mm x 75 mm
 Stopień Sprężania: 8,3 : 1
 Ciśnienie w cylindrze: min 9bar, norm 10bar, max 11bar
 Rozruch: rozrusznik elektryczny
 Układ smarowania: mokra miska olejowa
 
 Gatunek oleju oraz ilość
 CLASSIC oraz CUSTOM
 Polecam zalać SAE 10W40
 
   Wymiana okresowa: 3 l
 Wymiana z filtrem oleju: 3,1 l
 Całkowita pojemność: 3,6 l
 
 Olej przekładni głównej (wał Kardana)
 CLASSIC oraz CUSTOM
 Gatunek: SAE 80 API GL-4
 Pojemność: 0,19 l
 
 Zbiornik paliwa
 CLASSIC oraz CUSTOM
 Rodzaj paliwa: PB 95 (benzyna 95- oktanowa)
 Całkowita pojemność zbiornika: 17 l
 W tym rezerwa: 4,5 l
 
 Gaźniki
 CLASSIC oraz CUSTOM
 Typ x ilość: BSR37 x 2
 Producent: MIKUNI
 
 Typ sprzęgła
 CLASSIC oraz CUSTOM
 Sprzęgło cierne wielotarczowiec mokre
 
 Przekładnia
 CLASSIC oraz CUSTOM
 Napęd pierwotny: przekładnia zębata
 Przełożenie napędu pierwotnego: (1.660)
 Napęd wtórny: wałek napędowy
 Przełożenie napędu wtórnego: (2.875)
 Typ skrzyni biegów: 5- biegowa sekwencyjna
 Sterowanie skrzynią biegów: nożna dźwignia zmiany biegów (lewa noga)
 
 Biegi:
 1 - (2.353)
 2 - (1.667)
 3 - (1.286)
 4 - (1.032)
 5 - (0.853)
 
 Rama
 CLASSIC
 Konstrukcja ramy: kołyskowa
 Kąt skrętu głowicy kierownicy:
 Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy:
 
 CUSTOM
 Konstrukcja ramy: kołyskowa
 Kąt skrętu głowicy kierownicy: 33 stopni
 Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy: 136 mm
 
 Ogumienie
 CLASSIC
 Przód: 130/90 ZR16 (67S) Felga=bezdętkowe, szprychy=dętkowe
 Tył:Tył: 170/80 ZR15 (77S) Felga=bezdętkowe, szprychy=dętkowe
 
 CUSTOM
 Przód: 110/90 ZR18 (61S) dętkowe
 Tył: 170/80 ZR15 (77S) dętkowe
 
 Felgi
 CLASSIC
 Przód: 16x3.00
 Tył: 15x4.50
 
 CUSTOM
 Przód: 18x2.15
 Tył: 15x4.50
 
 Hamulce
 CLASSIC oraz CUSTOM
 Przód:
 typ- podwójny hamulec tarczowy
 włączanie- ręczna dźwignia hamulcowa (prawa ręka)
 Tył:
 typ- pojedynczy hamulec tarczowy
 włączanie- nożna dźwignia hamulcowa (prawa noga)
 
 Zawieszenie
 CLASSIC
 Przód: widelec teleskopowy / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowym / 140 mm
 Tył: wahacz / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowo-gazowym, regulacja obciążenia wstępnego /
 
 CUSTOM
 Przód: widelec teleskopowy / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowym / 140 mm
 Tył: wahacz / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowo-gazowym, regulacja obciążenia wstępnego / 113 mm
 
 Instalacja elektryczna
 CLASSIC oraz CUSTOM
 System zapłonu: T.D.I (digital)
 Wytwarzanie prądu: alternator 14V 20A
 Akumulator: GT14B-4 12Ah 12V YT14B-4 12Ah 12V lub nieco większy(szerszy), ale się mieści YTX14-BS ( Yuasa)
 Od wersji 2007r rzekomo wchodzi akumulator o wymiarach  150x70x145
 
 
 Jeśli czegoś nie ma to jest w TYM temacie
 
 |  |