|
YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM
|
 |
Mechanika - Regulacja gaźnika
Matthletic - 2017-06-12, 16:29 Temat postu: Regulacja gaźnika Witam,
mam do wymiany króciec ssący w XVS 125 i jako, że będę miał na wierzchu gaźnik to spróbuję go wyregulować. Czy jest ktoś w stanie mi podpowiedzieć, gdzie są śruby od regulacji i jak zdjąć bak?
Dodam, że na zimnym silniku ma wysokie obroty a gdy już silnik jest ciepły to potrafi zgasnąć na postoju. Dziwne jest też to, że obroty zmieniają się w zależności od pochylenia motocykla. Na stopce ma wysokie a na kołach silnik gaśnie. Ostatnio moto było u mechanika i wiem, że zmieniał położenie iglicy w gaźniku, bo zalewało cylindry od zbyt dużej dawki paliwa, przez co spaliły się nowe świece.
miodzik - 2017-06-12, 18:20
Sprawdź w pierwszej kolejności poziom paliwa w komorze pływakowej. Drugi krok to czyszczenie gaźnika. Dopiero po tych czynnościach regulacja. Instrukcja serwisowa resztę Ci powie.
Matthletic - 2017-06-12, 20:26
Rozumiem, że poziom paliwa ma być pod pływakiem? Jeśli będzie za dużo paliwa to opuścić iglicę ząbek niżej? Regulować wartościami podanymi w serwisówce? Z tego co wiem, to po dotarciu i przejechaniu większej ilości km (w moim przypadku 18000km) te wartości są inne a nie mam możliwości regulacji bez wyciągania baku itp. więc chciałbym zrobić to jak należy żeby nie bawić się co chwilę w demontaż i montaż.
arekw711 - 2017-06-12, 20:34
o czym Ty piszesz od kiedy poziom paliwa reguluje się iglicą >>?>>>??
Matthletic - 2017-06-12, 20:41
Jak pisałem wyżej:
Cytat: | Ostatnio moto było u mechanika i wiem, że zmieniał położenie iglicy w gaźniku, bo zalewało cylindry od zbyt dużej dawki paliwa, przez co spaliły się nowe świece. |
Taką informację dostałem od mechanika, że zmieniał położenie iglicy, bo lało za dużo paliwa i świece się zalewały stąd moje pytanie...
arekw711 - 2017-06-12, 21:12
no i co teraz chodzi lepiej
Matthletic - 2017-06-12, 21:20
Chodzi lepiej, ale nie jest jeszcze tak jak być powinno. Przed tą wizytą moto jechało góra 80km/h przy dobrych wiatrach. Po rzekomym czyszczeniu gaźnika i ustawieniu iglicy poleciałem już 100km/h, także prędkość jako taką rozwija, choć mam wrażenie, że powinien jechać szybciej, ale doszły te cyrki z obrotami, co opisałem w 1 poście. W dodatku jak odkręcałem teraz świecę to jest minimalnie czarny nagar i lekko mokra.
Do wymiany mam też ten króciec, poprzedni właściciel go pokleił taśmami i myślę, że jego wymiana też coś pomoże.
jaca1971 - 2018-09-29, 14:36
Witam, odświeżam kotleta i powie mi ktoś ile obrotow powinna być WYJŚCIOWO wykręcona śruba składu mieszanki wolnych obrotów? Drag 1100, 2000r.
Harry bush - 2022-02-16, 16:23
odgrzeję kotleta . ciekawi mnie jak kolega Matthletic poradził sobie z problemem bo nie pochwalił się o postępach .szkoda . moim zdaniem mechanik ruszył iglicę nie ustawiając poziomu paliwa.
a tak na marginesie zauważyłem na wielu forach ,ze bardzo często zakładany jest temat
i bardzo często nie ma w nim rozwiązania problemu lub jakiegokolwiek wytłumaczenia udało się lub zrezygnowałem z dalszej ,,walki"
|
|