YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Elementy nadwozia - Lusterka do classica i customa

EDDIE - 2009-09-21, 22:46
Temat postu: Lusterka do classica i customa
Pytanko - czy zarówno classic jak i custom ma dwa lusterka z prawym gwintem M10 czy się mylę??
darkside - 2009-09-21, 22:47

classic ma prawy i lewy M10 dzis zmienialem ;D
EDDIE - 2009-09-21, 22:49

Custom to samo, czy dwa prawe??
darkside - 2009-09-21, 22:51

Masz customa to sprawdz, wedle moich doniesien tak jak classic.
EDDIE - 2009-09-21, 22:53

W tej chwili jak się łatwo domyśleć nie mam motorku pod ręką ;D
darkside - 2009-09-21, 23:06

No wiesz, z tym domyslaniem to ciezka sprawa,
po 1. jest wieczor wiec komorki szare juz zasypiaja ;D
po 2. ja mam do garazu 5m przez wiatrolap, pom. gospodarcze i jestem w garazu
wiec sprawdzic moge ;D

arekw711 - 2009-09-22, 10:09

U mnie prawy i lewy
pan_wiewiorka - 2009-09-22, 10:09

Yamaha robi do swoich motocykli z gwintem prawym i lewym.
RAF - 2009-09-24, 08:57

W customie także jest lewo - prawo, gwint M10 z tego co pamiętam
sq5naz - 2010-08-09, 21:36
Temat postu: Lusterka w różnych rocznikach DS
Zastanawiałem się, czy odpowiedź na pytanie, które tu zadam nie będzie dla niektórych zbyt oczywista, ale nigdzie nie jestem w stanie znaleźć na nie odpowiedzi. :nie_wiem:

Chodzi o to w jakich rocznikach były montowane jakie lusterka. W części DS 650 Classic widze lusterka prostokątne, a w części w kształcie jajka. Czy jest na to jakaś reguła jeżeli chodzi o rocznik motocykla (jakis lifting)? Czy moze też zależy to czy egzemplarz europejski czy zza oceanu?

i juz tak na marginesie:
Europejczyk = DS
Amerykanin = VS

a Angol? DS z licznikiem w milach czy VS po prostu? na allegro mialem okazje widziec rozne "konfiguracje". :poddajesie:

Pozdrawiam.

Radek - 2010-08-09, 21:52

europejskie maja prostokątne a amerykanskie w kształcie jajka jak napisales :)
Rokers - 2012-06-14, 09:57
Temat postu: ... stary temat ale interesujący
... ja kupiłem bestię (Custom 1100) bez lusterek i sprawdzałem wczorej, mam śrubę, prawy gwint M10 X 1,25 w lewy uchwyt (od str. sprzęgła) wkręca się ładnie, a w prawy (przy manetce gazu) nie chcie się wkręcić - znaczy, że lewy gwint jest przy prawej manetce ?
Robrob - 2012-06-14, 10:52

w classicu zmieniało się to w zalerzności od rocznika, custom miał prostokątne, nie zalerzy to od tego jaki rynek, gwint zawsze lewy i prawy
Rokers - 2012-06-14, 11:16
Temat postu: ...
... znaczy mi nie chodzi o to czy prostokątne czy jajowate - chodzi o to, że sprawdziłem przy lewej manetce (od sprzęgła) mam na pewno gwint M10 X 1,25 prawy, a przy manetce gazu (prawa strona) ta sama śruba M10 X 1,25 nie wkręca się - czy tam jest lewy ? może ktoś z Was ma motorek pod ręką bo ja mam do garażu ze 2 km i pewnie najwcześniej będę tam w sobotę, a siedząc w pracy przy okazji chciałem zamówić jakieś lusterka z allegro.

P.S. Prawa rączka lewy gwint - to też mało sensowne, czemu by to miało służyć napór wiatru powodowałby odkręcanie sie lusterka - dziwne te Dragi :|

Robrob - 2012-06-14, 17:16

tak własnie masz jeden lewy drugi prawy, przeczytaj mój wcześniejszy post też to napisałem, poza jamachą jeszcze kilka marek tak ma, niepisz wytłuszczonym drukiem bo dostaniesz liścia
Drzazga - 2015-11-06, 02:05

Mam pytanie odnoszące się do regulacji samego lusterka. Muszę zmienić kąty ustawienia jeśli chodzi o samo lustro. Zmiana w zakresie ruchomego przegubu niestety jest zbyt mała) Chodzi mi o poluzowanie śruby na górze lustra przed przegubem "jajka" - mam XVS 1100

Jaki tam jest gwint ?? ? prawy ? lewy ? za ch....ę nie mogę ruszyć sruby ani w prawo ani w lewo próbowałem delikatnie siłowo podejść do tematu, boję się jednak, że może skończyć się wymianą lusterka.
Proszę o rozjaśnienie mi w głowie jaka jest konstrukcja tego gwintu (czy też łącznika - jeśli to łącznik)

Pozdrawiam

Robrob - 2015-11-06, 06:38

jeśli na nakrętce masz nacięcia to jest to gwint lewy, jeśli nie to normalny, spryskaj dobrze WD odczekaj z dobę i musisz trochę siły użyć
Drzazga - 2015-11-06, 11:08

Robrob napisał/a:
jeśli na nakrętce masz nacięcia to jest to gwint lewy, jeśli nie to normalny, spryskaj dobrze WD odczekaj z dobę i musisz trochę siły użyć


Krótko i jasno na temat. Dzięki. Dzisiaj spryskam i zobaczymy jak pójdzie.
Pozdrawiam


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group