|
YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM
|
 |
Mechanika - Problem z gaśnięciem drag stara 125.
agathe - 2016-02-22, 23:51 Temat postu: Problem z gaśnięciem drag stara 125. Witam, z góry przepraszam jeśli źle wrzucam ten post, bo pierwszy raz używam forum i nie umiem się ze wszystkim połapać. Mam problem z nowo zakupionym drag starem 125. Na początku jeździł dobrze, ale dziś nie chciał odpalić i ruszył dopiero na pych. Wszystko pięknie grało aż do któregoś skrzyżowania, kiedy przy zrzucaniu biegów zgasł. (nie jestem pewna czy zamknęłam ssanie). Dalej musiałam oczywiście kolejny raz odpalić go na pych no i pojechał. Ssanie było mniej więcej ustawione na połowie, bo inaczej tracił obroty i gasł. Zrobiłam krótki postój zostawiając go na jałowym biegu nie zmieniając ustawienia ssania. Wszystko było w normie dopóki nie włączyłam jedynki, bo wtedy zgasł, więc znów na pych i powrót do domu. Wracałam do domu na ssaniu przekręconym do połowy, bo inaczej by zgasł przy postoju i zatrzymałam na stacji, zatankowałam i odpalił normalnie. Nie mam pojęcia co robić, a za dwa dni muszę zrobić przegląd. Gdzie szukać problemu. Gaźnik? Z tego co widzę to króciec między garami jest obklejony taśmą izolacyjną czy może łapać fałszywe powietrze i to jest też jakaś przyczyna? Z tego co wiem, to nie ma w XVS 125 filtra paliwa? POMOCY POMOCY!!!
Robrob - 2016-02-23, 07:42
czyszczenie i regulacja gaźnika, oraz wymiana króćca, wymiana świec, i pewnie aku jeśli palisz go na pych
kowalo20 - 2016-04-07, 18:23
Miałem podobne objawy. Okazało się że padł regulator napięcia i przez to gasł mi i dławił się. Nie ładował akumulatora przez co padł i dlatego odpalał tylko na popych.
yanis56 - 2016-04-07, 20:40
agathe, a w jakiej pozycji mialas kranik paliwa? sa trzy pozycje, o ile pamietam
Jaro5 - 2016-04-07, 21:37
Niestety na odległość jest ciężko pomóc, wygląda na to że twoja maszyna potrzebuje czyszczenia i regulacji gaźnika. A króciec należy dokładnie obejrzeć co i jak z tą taśmą.
|
|