YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Mechanika - Problemy z odpalaniem 1100

robnar - 2015-12-05, 21:48
Temat postu: Problemy z odpalaniem 1100
Witam. Mój Drag 1100 po 2 tyg postoju ma problem ze startem. Czy to normalne?
Podejrzewam problem z paliwem (świece suche). Może ktoś coś wie w tej materii?

Przeniosłem bo tu bardziej pasuje niż w instrukcjach // sagittarius

koszerny - 2015-12-06, 00:17

a kręci normalnie ?
robnar - 2015-12-06, 00:26

Wszystko w najlepszym porządku jest. Aku nówka. Tylko dłuższy postój powoduje ten problem.
Merlin - 2015-12-06, 11:30

Kranik otwarty ?
Terkotanie pompy słychać ?

robnar - 2015-12-06, 18:08

Kranik otwarty, pompe słychać, rozrusznik kręci równo. I to mnie właśnie zastanawia.
Świece sprawdzałem - suche. Kiedyś były ręczne pompki i to działało. Cóż domniemam kłopoty paliwowe. Tygodniowa przerwa nie powoduje kłopotów z odpaleniem

Merlin - 2015-12-06, 19:14

Włączaj i wyłączaj zapłon aż terkotanie ustanie i spróbuj odpalić.
remol71 - 2015-12-06, 20:31

A może rozrusznik kręci, a nie obraca wału ?
robnar - 2015-12-06, 21:15

"Merlin" myśle, że to dobra porada. Nie robiłem takiej próby. Jeśli zadziała, to będzie oznaczać nieszczelność pompki? Dobrze myśle?
jaro - 2015-12-08, 10:03

Przedmuchaj układ paliwowy i filtr. Spotkałem się już z tym w moim motocyklu, po zimie za groma nie chciał zapalić, bo nie dostawał paliwa. Coś utknęło w wężyku albo w filtrze. Po tym zabiegu odpalił od kopa.
robnar - 2015-12-14, 21:37

Witam. Jak narazie po malym postoju uruchomiłem trzykrotnie zapłon i wziął na raz. Czyszczenie układu paliwowego też zrobie, bo bedzie to nieuniknione, a do tego bez zbędnych kosztów. Dzięki za rady.
vaaks - 2015-12-14, 22:25

Ustaw kranik w pozycji rezerwa i zawsze bedziesz wiedział kiedy podjechać pod dystrybutor.
Merlin - 2015-12-14, 22:29

vaaks napisał/a:
Ustaw kranik w pozycji rezerwa i zawsze bedziesz wiedział kiedy podjechać pod dystrybutor.
;d


Jak tak ustawi kranik, to zawsze braknie paliwa w najbardziej nieodpowiednim miejscu, bo wydoi je do zera ;D
W dragu jest sporo czasu na przestawienie kraniku z ON na RES.

vaaks - 2015-12-14, 22:46

Merlin, masz rację, nie to miałem na myśli co napisałem. Miało być ON i jak dojdzie do rezerwy, będzie wiedział że dystrybutor się kłania. :oops:
robnar - 2015-12-14, 23:21

Koledzy ja wiem, ze jest pozycja ON i RES. Wiecie co jest najgorsze? (a na pewno wiecie), ze akcja-rezerwa prawie zawsze atakuje na rondzie, albo podczas wyprzedzania hehe. Dlatego lubie jezdzic na RES.
danek25 - 2016-02-08, 09:26

mam to samo a objaw jest naturalny odparuje paliwo i tak się dziej. Włączaj kilka razy zapłon tak by pompa dobiła paliwo i odpalał będzie z pierwszego.
nunio - 2016-02-08, 15:55

Moim drugim motocyklem jest Shadow VT1100C z 90 roku... ma taką przypadłość, że po 3-4 tygodniach stania bardzo ciężko pali, żeby nie wiem co! I żadne czyszczenia, regulacje i synchronizacje nie pomogły do dziś... ten typ tak ma i finał.

Mój patent na oszczędzanie akumulatora i rozrusznika jest następujący: mam mały pojemnik Plaka, takiego do czyszczenia deski rozdzielczej w aucie... przed normalnym rozruchem po dłuższej bezczynności zdejmuję filtr powietrza i używam Plaka jako samostartu... po zimie także... i serce nie boli a kable się nie kopcą ;D

Polecam!

Aganishi - 2016-02-16, 20:59
Temat postu: PROBLEM Z URUCHOMIENIEM
Czesć, nedawno kupilam ds125, odpaliłam silnik, niestety bylam za bardzo podekscytowana by jechac, że nie rozgrzalam silnika przed ruszeniem. Po paru okrązeniach na podwórku obroty zaczęły malec wiec podkręciłam je ale ze nie było zadnej różnicy podkręciłam je troszke za mocno, że silnik zaczął wyć, więc spanikowalam troche i wyłączyłam silnik, a potem juz mialam problemy z uruchomieniem i nie wiem co mam robic. :cry: POMOCY

nunio - 2016-02-16, 21:19

Cóż - zalałaś świece... kto tego przynajmniej raz nie zrobił!?

Podładować akumulator, wykręcić i przeczyścić /przedmuchać/ świece do sucha, sprawdzić iskrę bo czasem zalanie potrafi uszkodzić świecę... można ze dwa razy przekręcić silnikiem bez świec, wkręcić świece, uruchomić normalnie... pierwsze koty za płoty...

Merlin - 2016-08-15, 11:04

Nie zakładam nowego tematu.

Ssanie, kilka razy zapłon aż przestało terkotać.
Próba odpalenia i zonk, odpala na sekundę i gaśnie i tak cały czas.
Co to? przeczyścić gaźniki?
Drag tylko "przepalany", nie jeżdżony.
Już ostatnio dziwnie pracował i nie reagował na śrubkę obrotów ale po mocnym nagrzaniu silnika zaczął.
Chyba zacznę od wymiany paliwa (jest w baku od sierpnia zeszłego roku).

miodzik - 2016-08-20, 07:50

Merlinie, zlej całe paliwo, szczególnie jeśli dodałeś jakiegoś uszlachetniacza. Potem zalej nowym, przelej kilka razy przez gaźnik i zobacz.
Generalnie obstawiam na czyszczenie gaźników.
Miałem podobne objawy, winny był dodatek do paliwa STP. Wytrącił się na wszystkim z czym miało kontakt.

Merlin - 2016-08-20, 08:05

Paliwo zlałem, zdjąłem zbiornik,
wymienię świece.
Pisałem prośbę o pomoc jak to zrobić ale na razie bez odzewu.

Dodaję od lat do paliwa Kleen-flo i jak dotąd nie było nigdy problemów.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group