|   | 
								YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Mechaniczny - Tuning gaźnika 1100 
						
												 vaaks - 2014-04-23, 08:57 Temat postu: Tuning gaźnika 1100 Może się komuś przyda - warunek - znajomość j. angielskiego.    
 
https://sites.google.com/site/vstar1100kb/home/tuning/carb-jetting
												 fazzi - 2014-04-23, 09:08
  Vaaks to jakaś dyskryminacja, w ramach równo uprawnienia w damskich ubikacjach mają  być pisuary dla kobiet z penisami a mi się stawia warunki w dostępie do wiedzy    
 
Może ktoś to przetłumaczy na polski?
												 shipp - 2014-04-23, 11:05
  Jak ktoś przetłumaczy, to Johnypl niech się nauczy to robić, cały WDL pewnie zechce tjuningować   
												 vaaks - 2014-04-23, 12:33
  Ja niestety nie przetłumaczę     ale wg tego mam zrobiony gaźnik przez syna i jak przed zmianą nie jechał więcej jak 140 km/h tak po modyfikacji stał się diabłem i idzie 180 km/h. Strach się bać.    Nigdy nie pojadę z taką prędkością.
												 HELLOWEEN - 2014-04-23, 12:56
  Vaaks to poproś syna żeby przetłumaczył,a najlepiej niech całą operację sam opisze i wrzuć. Będzie wszystko wiadomo.   
												 vaaks - 2014-04-23, 13:02
  HELLOWEEN, to se panie ne da, ze względu na okropny brak czasu, ale zapytać mogę.
												 MIKI - 2014-04-23, 13:19
  Vaaksiu, a ile teraz chleje ten Twój diabeł, duża różnica?
												 vaaks - 2014-04-23, 14:57
  miki, jeszcze nie wiem, przetestuję na Gniezno.
												 jarecki - 2014-04-23, 18:12
  vaaks, tylko żebyś się zatrzymał jak się rozpędzisz po tych przeróbkach    
												 MIKI - 2014-05-08, 23:45
  Vaaksiu, trochę polatałeś w ostatnim czasie     , no to możesz powiedzieć wreszcie jakie średnie wychodzi spalanie po przeróbkach    
												 vaaks - 2014-05-09, 07:42
 
  	  | miki napisał/a: | 	 		  Vaaksiu, trochę polatałeś w ostatnim czasie     , no to możesz powiedzieć wreszcie jakie średnie wychodzi spalanie po przeróbkach     | 	  
 
Mogę,            średnia do Łomży i po okolicach na dystansie 1300km - 5,4 l/100. Było i powyżej 130km/h (S5 i A2), ale większość trasy 100-120km/h.  Myślę, że to bardzo dobry wynik.
												 gregorr77 - 2014-05-28, 17:15
  W tym linku opisana jest wymiana dysz w gaźniku , ustawienie iglicy itp.
 
Polecam ten temat , przeróbka jest bardziej rozbudowana o wymianę filtrów 
 
 
http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=12146
												 
					 | 
				 
			 
		 |