YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Mechanika - MS 1900 gaśnie na wolnych obrotach.

Merlin - 2013-06-15, 16:48
Temat postu: MS 1900 gaśnie na wolnych obrotach.
Dziś miałem taki przypadek:
ująłem gaz, sprzęgło i silnik przestał pracować, zapalał tylko z lekkim gazem, dojechałem około 100 km do domu, wyłączyłem ponownie usłyszałem coś jakby zwalniające obroty (dźwięk jak z pompy po włączeniu zapłonu).
Odpaliłem i teraz jest OK, jakieś sugestie, za 2 tygodnie długi wyjazd.

winiar - 2013-06-15, 22:20

Merlin, sprawdzales linke od gazu? Nie jest za mocno " rozciagnieta"? Dziwny objaw ja na nasze sprzety.
soft - 2013-06-15, 22:25

Może to filtr paliwa, który niestety ....... znajduje się w pompie paliwowej.
Tak mi się przynajmniej wydaje :-(

Robrob - 2013-06-15, 23:16

Merlin zadzwoń do bieniala on miał podobny przypadek i pomogło czyszczenie filtra choć to dobre 2 godziny roboty
Merlin - 2013-06-16, 00:07

Nie napisałem jeszcze, że jak mi zgasł pierwszy raz, to nie świeciły się kontrolki a mimo to odpalił z lekkim gazem.
MS chodzi chyba na 900 obrotach, wystarczyło dać 1000-1100 i pracował pięknie, puściłem gaz... gasł.
Wczoraj byłem w serwisie na przeglądzie 30000 km i pomyślałem, że coś skopali.
Teraz jest Ok, pali na dotyk, zobaczę jutro.

Ziółek - 2013-06-17, 00:41

Merlin, Zatankuj pewne jakościowo paliwo. Ten sprzęt jest czuły na jego jakość. Tak samo jak na wysoką temperaturę.
Merlin - 2013-06-17, 14:48

Paliwo tankuję dobrej jakości, problem jak szybko sie pojawił tak zniknął a ja dalej nie wiem co było przyczyną.
soft - 2013-06-17, 22:45

Ziółek napisał/a:
Ten sprzęt jest czuły na jego jakość. Tak samo jak na wysoką temperaturę.

Co z tą temperaturą? Mojego grzałem w warunkach piekielnych - tak że moje cojones były prawie ugotowane + prawe udo upieczone .... i przeżył.

Ziółek - 2013-06-18, 11:50

Jeździłem bez deflektorów w naprawdę sporych upałach ( lol ) i nie było żadnych oznak przegrzania. W ubiegłym roku po ich założeniu jeżdżąc po Bieszczadach w sporym upale (+30 i dwie osoby) zauważyłem że silnik nagrzewa się znacznie bardziej niż wcześniej w podobnych warunkach i po dłuższej forsownej jeździe i całkowitym odjęciu gazu potrafił zejść poniżej nominalnych wolnych obrotów i nawet zgasnąć. Zdarzyło się to ze dwa razy i zawsze po mocnym nagrzaniu (górki, mała prędkość, gorąco). Prostym rozwiązaniem było stopniowe odejmowanie gazu. Zjawisko nie występowało w niższych temperaturach.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group