|
YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM
|
 |
Mechanika - Osłona wału
Stefi - 2013-05-02, 21:52 Temat postu: Osłona wału Problem polega na tym, że osłona zewnętrzna wału (rurka) luźno "lata". W miejscu zaznaczonym na zdjęciu jest jakby ucięta. Wcześniej miałem Vrago 750 `82 i osłona wyglądała zupełnie inaczej. Na uszczelniaczu brakuje sprężynki, od strony silnika osłona też ma duże luzy. Czy jest duży problem z wymianą tej osłony?
witek1965 - 2013-05-02, 22:06
od strony silnika jest wszystko OK, a od strony przekładni wtórnej, musisz wymienić to uszczelnienie.Prawie wszystko znajdziesz w tym temacie http://www.yamaha-dragsta...r=asc&start=300
Stefi - 2013-05-02, 23:39
właśnie czytałem ten post poarę razy i nie widziałem podobnego przypadku. Wymiana uszczelniacza napewno, ale problem polega na tym, że osłona wału (metalowa) jest jakby przecięta i jedna część ta po lewej lata luźno na wale, nie wchodzi pod uszczelniacz a druga jest już pod uszczelniaczem, przecięcie jest mniej więcej w miejscu, gdzie byla sprężynka uszczelniacza.
[ Dodano: 2013-05-03, 10:17 ]
ok, poczytalem jeszcze i faktycznie wojo pisał na 5 stronie tego postu o frezowaniu osłony przez uszczelniacz, niestety u mnie osłona została przecięta (tak już kupiłem).
lajceps - 2014-07-29, 08:24 Temat postu: Frez na osłonie wału Witam. Mam taki sam przypadek. Osłona wału została stoczona i pękła tuż przy wejściu do przekładni wtórnej. Rowek jest na tyle dokładnie zrobiony, że zanim spojrzałem na zdjęcia innych dragów i ich wałków zachodziłem w głowę, po co zostało wykonane do poprzeczne nacięcie przez konstruktorów.
Zanim pójdę do garażu i zacznę zbierać wymiary tego elementu, podpowiedzcie mi czy według Was próby dosztukowania tego elementu są według Was rozsądne, czy trzeba będzie kupić cały wałek. W końcu jest to zwykła rurka, a nowy wałek to kupa forsy.
robert bagan - 2014-07-29, 15:17
Nic nie kupuj przemień w stronę silnika pospawaj nic nie będzie widać to samo miałem w zeszłym roku
|
|