YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Elementy nadwozia - wymiana kierownicy - krok po kroku?

Lukson - 2013-03-06, 20:08
Temat postu: wymiana kierownicy - krok po kroku?
Witam wszystkich i prosze o pomoc, potrzebuje wymienic kierownice w drag starze 650 custom, prosze podpowiedzcie jak demontuje sie manetki czy sa jakos przykrecane od spodu czy moze wklejane? Czy sa jakies haczyki o ktorych powinienem wiedziec zanim sie za to zabiore? Pzdr

[ Dodano: 2013-03-06, 20:10 ]
Szukale ale nie znalazlem moze ktos ma jakis tutorial w tym temacie aaaaaai jeszcze slyszalem o kwestii ciezarkow do kierownicy moze ktos cos wiecej na ten temat napisac?

grzechu - 2013-03-06, 20:22

prawa manetka jak odkręcisz przełącznik to sama zejdzie lewa jest przyklejona do kierownicy cieniutki srubokret i po kawałeczku wkładając da sie odkleic bez uszkodzenia 650 jak dobrze pamiętam ciężarków niema
Lukson - 2013-03-06, 20:27

A jesli chodzi o rozmiar to 1 cal? Prawda....?! A nowa manetke na jaki klej najlepiej przykleic jakis dedykowany jest czy moze byc np zwykly butapren
witek1965 - 2013-03-06, 20:28

na taki, żeby trzymał i dał się potem w przyszłości odkleić. Ja zastosowałem silikonowy klej montażowy w niewielkiej ilości.
johnypl - 2013-03-06, 20:32

W XVS650 są ciężarki ;p
F.I.P. Berek - 2013-03-06, 20:44

W lewej - chromowane zakonczenie manetki jest wcisniete w kiere - jak juz odkleisz gumowa czesc (jak Grzechu napisal) mozesz ja podwinac i majac wtedy dostep do chromowanej koncowki musisz ja wybic (oczywiscie nie uderzajac bezposrednio).

[ Dodano: 2013-03-06, 20:52 ]
Johnypl
w moim ciezarkow nie bylo - byly plastikowe chromowane koncowki: o lewej napisalem (wlasnie ktos chce kupic cos takiego - patrz w dziale KUPIE jest fotka), a prawa jest nakrecana na rolgaz - wiec po demontazu obudowy przelacznikow zejdzie razem z maneta gazu (jak juz bylo powiedziane).

[ Dodano: 2013-03-06, 20:58 ]
Lukson
butapren nie. Witek dobrze mowi. Zreszta troche zwyklego siliconu tez wystarczy.

Lukson - 2013-03-06, 22:48

no właśnie z tymi ciezarkami jest roznie, wlasnie znajomy mnie uswiadomił ze moje moto nie posiada oryginalnej kierownicy tylko mam model LSL Drag Bar 84cm długości prosta lekko wybieta na bokach ...musze zmienić na cośtroszke bardziej wygiętego ze wzgledu na to ze manetki są dla mnie troche za daleko i moja pozycja jest za bardzo wymuszona do przodu jestem dosc mocno pochylony do przodu i przy dłuższej jezdzie bolą plecy, amotocyklem dojezdzam 50km do pracy w jedna strone tak wiec musze zastosowac cos co poprawi komfor i wygode, napewno nie zmienie na tzw bawole roki bo to juz za mocno wygiete, moze jest jakis zloty srodek ?? ? jakies propozycje kierownic?:)

[ Dodano: 2013-03-06, 22:49 ]
sprawdzilem i ta kierownica jest też szerokosci jednego cala

Bakteria77 - 2013-03-06, 22:55

ja mam kierę około 110 cm i też jestem pochylony do przodu, często jak jeżdżę sam przerwy robię po ok. 200-250 km na tankowanie i jedyne co boli to serducho jak trzeba płacić za paliwo :hahaha:
Lukson - 2013-03-06, 22:58

no tak kazdy inaczej to znosi, ja jestem do tego niezbyt wysoki wiec manewrowanie dla mnie nie do konca jest wygodne , wiadomo kazdemu pasi inna kiera
grzechu - 2013-03-06, 22:59

Lepszy komfort osiagniesz jak zwykla orginalna kierownice cofniesz i podniesiesz na riserach
F.I.P. Berek - 2013-03-06, 23:08

Lukson
aby poprawic komfort ja zamienilem oryginalna kiere na niska 100cm.
A to chlopie powaznie piszesz ? ze przy dluzszej jezdzie (i tu rzucasz 50km -do roboty) plecy napierdalaja ? Bo mnie przy dluzszej jezdzie (jakies 1,5 tys. km) nic nie napierdala. Moze ten pomysl zeby motocyklem jezdzic to niezbyt dobry byl ?

[ Dodano: 2013-03-06, 23:12 ]
A jakbys chcial oryginalna to wala mi sie w garazu .

Lukson - 2013-03-06, 23:18

te risery to dobry pomysl zachował bym kierownicę tą co mam bo mi sie podoba tylko jak bedzie pare cm blizej mnie bedzie idealnie:) a takie risery to gdzie do drag stara szukac, na co szczegolnie zwrocic uwage rzy ich doborze jakies wymiary musza miec okreslone?
witek1965 - 2013-03-06, 23:25

Lukson napisał/a:
a takie risery to gdzie do drag stara szukac
allegro, firma Tokart, koledzy z forum czasami coś oferują
Bakteria77 - 2013-03-06, 23:27

jeżeli nie chcesz narazić się na dodatkowe koszty przy zmianie lub modyfikacji kiery, zwróć zwłaszcza uwagę na to żeby pasowały oryginalne linki.
Lukson - 2013-03-06, 23:36

o dlugosc linek i przewodow sie nie martwie bo widze ze poprzedni wlasciciel zminiajac kierownice zadbal o nowe przewody i widac ze maja zapas wiec luz.. zastanawiam sie bo cena reiserow jest porownywalna z cena nowej kierownicy w odpowiednim wyprofilowaniu, zyskuje sie taki plus ze nie przeba przekladac oprzyrzadowania z jednej kiery na druga:)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group