|
YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM
|
 |
Optyczny - błotnik tył
Ian Hagen - 2013-02-09, 01:19 Temat postu: błotnik tył Przyznam się bez bicia > Przerosło mnie wykonanie błotnika na tył Po wielu próbach i metrach zmarnowanej blachy, stwierdziłem że brakuje mi koła angielskiego i młota udarowego (ang. power hammer)
W związku z powyższym zlece wykonanie takowego błotnika. Teraz specyfikacja >
1. długość liczona po półkolu ( zwierzchu) nie wiem jak inaczej nazwać, w każdym razie ma przylegać do oryginalnego szkieletu w custom 1100, zaczynać w punkcie mocowania oryginalnego i kończyć 14 cm nad ziemią. Odległość od koła pozostanie w każdym punkcie błotnika taka sama. Podobnie jak jego głębokość (z boku patrząc).
2. Wykonanie - technika dowolna > w każdym razie ma być gładki ( a nie ślady po kształtowaniu kamieniem narzutowym , )
Przykładowe widełki cenowe wraz z czasem wykonania poprosze na PW.
[ Dodano: 2013-02-09, 04:29 ]
http://miami.olx.com/miam...er-iid-67234832
monkton - 2013-02-09, 12:31
Może zamiast blachy spróbuj to zrobić w żywicy ?
kolinek - 2013-02-09, 12:48
Ian Hagen na forum patryk_c robił w swojej 650 taki błotnik.
Może odezwij się do niego to dowiesz się czegoś więcej.
MARSINUS - 2013-02-09, 19:52
partykowi_c błotnik takowy robili chłopaki z Power Choppers od nas z forum.
patryk_c - 2013-02-09, 20:19
[URL=http://powerchoppers.pl/warsztat/album/Drag%20Star%20Custom/slides/P1050228.html ]Galeria Mistrzów z Iławy [/URL]
http://powerchoppers.pl/
Oni wiedzą [/code]
Oscypek - 2013-03-22, 15:07
Nie chcę zakładać osobnego tematu więc piszę tutaj, a moje pytanie dotyczy oczywiście błotnika.
Otóż wszystkie tematy mówią o obcinaniu błotnika, zakładaniu robionych, obniżaniu tyłu całego, a ja chciałbym jakoś obniżyć tylny błotnik, aby zlikwidować tą przerwę między oponą, a początkiem błotnika. Jeżdżę z plecaczkiem więc chcę to zrobić bezpiecznie, nie chcę go skracać, bo zadarty tył ma coś w sobie. Według mojego kombinowania wszystko sprowadzało się do przeróbki ramy, a chciałbym tego uniknąć, ponieważ przerabiam moją Gwiazdulę tak, aby zawsze można było wrócić do oryginału, więc odkręcone części, wymienione śruby, wszystko kolekcjonuję na półce w garażu.
Posiadam 650ccm custom '97, tak dla przypomnienia.
Ian Hagen - 2013-03-23, 11:49
Z tego co wiem > 650 i 1100 tyłem się nie różnią. Dalej jak wygląda sprawa w 1100 > błotnika obniżyć się nie da jako takiego (nie ma na to miejsca by zamocować go niżej/inaczej) możesz podciąć takie wręgi (półkoliste wsporniki na ramie nad tylnim kołem) ale wtedy zapomnij o wożeniu ciężaru jakiegoś z tyłu czy "plecaczka". Obniżyć całość mozna skręcając tylni amortyzator ale zyskasz jakieś 5 cm gdy jest niedociążony. na dociążonym motocyklu (gdy na nim sedzisz) różnica będzie jakieś 1-2 cm i zdecydowanie twardsze zawieszenie (każdą studzienkę poczujesz na dupie). Drag star nie bardzo ma konstrukcję sprzyjającą takim wymysłom. Więc albo plecaczek won i dwarde cztry litery albo wyglad fabryczny.
Oscypek - 2013-03-25, 09:05
Dzięki wielkie za sensowną odpowiedź.
A mam pytanie, ponieważ po którymś roku zmienił się wygląd tylnego błotnika w wersji custom. Czy do mojej Staruszki da się założyć ten z nowszej wersji, stanowczo ładniejszy, łagodniejszy. Czy ktoś kto ma nowszy model mógłby się podzielić informacjami jak to tam wygląda pod ogonem?
Ian Hagen - 2013-03-25, 09:09
Teoria mówi że tak.... O praktyke niech się wypowie właściciel 650 który rozbierał tył.
Oscypek - 2013-03-25, 09:21
Jak jest jakaś teoria to musi być coś na jej temat w necie. Więc poszukam cierpliwie. Nowszy błotnik pozwoliłby mi założyć sakwy bez kombinowania z kierunkami. Jeszcze raz dzięki za cierpliwość i odpowiedź dającą nadzieję.
|
|