|
YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM
|
 |
Elementy nadwozia - Za twarde lagi
dziera - 2012-12-30, 20:47 Temat postu: Za twarde lagi witam wszystkich bardzo serdecznie jeszcze w starym roku . mam pytanie o przednie lagi , mianowicie są za twarde. podczas jazdy po dołkach nie pracują , uginają się tylko przy gwałtownym hamowaniu przednim hamulcem. komfort jazdy jest straszny bo drżenia przejmują moje ramiona. dodam tyko że lagi są od harleya - może był cięższy , nie wiem. jak odkręcam z góry śrubę widzę nakrętkę w środku na głębokości 10 cm. czy ktoś z Was wie to się reguluje ? czy już takie twarde są. dzięki pozdrawiam, wszystkiego dobrego w Nowym 2013
Robrob - 2012-12-30, 21:28
może poprostu spróbuj wymienić olej na rzadszy, a jak lagi od harasia znalazły się w yamasze, jakaś masakra
artek - 2012-12-30, 22:51
... nie wiem Robrob czy czy pomoże tu wymiana oleju, raczej wymiana sprężyn na oryginał, choć nie wiadomo do końca co to za konstrukcja ? dziera opisz to dokładnie, coś tam narobił ?
witek1965 - 2012-12-31, 00:24
artek napisał/a: | raczej wymiana sprężyn na oryginał | ale oryginał do czego ?
do HD czy do XVS 1100 ?
A może to cały widelec jest od HD. Wymień resztę i po problemie Będziesz miał całego kompletnego HD
Robrob - 2012-12-31, 06:55
Dziera dziś postaram się podpytać kumpla jest oblatany w tych sprawach, ale jeszcze nie słyszałem o regulacji mechanicznej lag, a może daj jakieś zdjęcia tego przodu
witek1965 - 2012-12-31, 11:11
Robrob napisał/a: | ale jeszcze nie słyszałem o regulacji mechanicznej lag |
w gwiazdach nie ma, to fakt, bo konstrukcja jest ..............prymitywna, ale w tyrystykach, czy streetach, o sportach nie wspominając to żadna nowość.
[ Dodano: 2012-12-31, 11:14 ]
obszerny artykuł na ten temat http://ggcompany.hostit.p...awieszenia.html
artek - 2012-12-31, 13:46
prymitywna czyli niezawodna !!
witek1965 - 2012-12-31, 14:47
W wersji fabrycznej, z zalanym olejem 10W nie tylko zawodna, ale i niebezpieczna. Już jeden z kolegów sie o tym przekonał przy awaryjnym hamowaniu, jak mu przód dobił do końca. Oleju miał stan i nie był zużyty.
Ja w swoim na dzień dobry wymieniłem na 15W i zastanawiam się nad progresami.
W przypadku lag z możliwością regulacji naprężenia wstępnego problem wagi motocyklisty i warunków jazdy znika. Kilka operacji i ustawione. A tam zepsuć zbytni się nie ma co.
Robrob - 2012-12-31, 15:32
Witek nie pisałem o szlifierkach i innym pokrewnym g..., wiadomo jaki rodzaj motocykla u nas jest słuszny
a wracając do lag, jeśli są to lagi harasia to bardzo stare bo teraz nawet haraś czegoś takiego nie robi, najszypciej są to jakieś lagi akcesoryjne, jeśli widzisz śrubę to pchaj klucz i luzuj sprężynę, pamiętaj tylko żeby robić tą samą ilość obrotów kluczem i tak powiecmy jeden pełny obrót i jazda próbna, jak mało to jeszcze raz itd
witek1965 - 2012-12-31, 15:45
Robrob, co racja to racja.
dziera - 2013-01-01, 05:23
dzięki za odpowiedzi , będę pewnie musiał poeksperymentować -próbować odkręcać , dokęcać lub pokazac komuś poradzić się . na lagach nie jest napisany żaden np nr. serii czy coś takiego. może zrobie zdjęcie to ktos z was rozpozna. wszystkiego dobrego w nowym 2013
Robrob - 2013-01-01, 10:45
Dziera tel masz w profilu, jak zrobi się cieplej dawaj do mnie to pomyślimy nad tym ustrojstwem.
dziera - 2013-01-02, 20:19
dzięki
|
|