YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Eksploatacja - Klucze serwisowe

Wawrzek - 2009-05-23, 10:32
Temat postu: Klucze serwisowe
Napiszcie proszę jak wygląda sprawa z kluczami serwisowymi. Ile ich jest i jakie?
Kupując DS nie dostałem takowych. Na Allegro znalazłem coś takiego:

http://www.allegro.pl/ite...50_xvs_650.html

czy to aby na pewno komplet w 100%?

grzechu - 2009-05-23, 10:49

Wawrzek, komplet komplet
jaro - 2009-05-23, 12:51

klucze serwisowe to straszne badziewie tylko dwa będą przydatne, do świec i amortyzatora. Ale pewnie dostaniesz gdzieś lepsze.
pan_wiewiorka - 2009-05-23, 13:08

Jedyne co się przydało ostatnio to śrubokręt. Reszta, to jakieś badziewie zajmujące miejsce, którego jest i tak jak na lekarstwo.
Kart - 2009-07-02, 08:47
Temat postu: z innej beczki-narzędzia
Mam takie pytanie-jaki zestaw narzędzi, kluczy przy sobie wozicie jadąc motongiem w trasę na przykład? :nie_wiem:
pan_wiewiorka - 2009-07-02, 11:31

Serwisowe + płaskie 13, 14, 15 + imbusy w scyzoryku.
Sylwek - 2009-07-02, 11:41

Dodałbym kawałki cienkiego drutu w otulinie , czasami się może przydać na podwiązanie :D :D :D
Lokis - 2009-07-02, 11:42

Tak i klej do śrub do korka paliwa :hahaha:
moondek - 2009-07-02, 11:46

Uszczelniacz do opon dętkowych. Środek puszczy augustowskiej, zbliżający się zmrok... Złapać gumę - BEZCENNE ;)
yapkovitz - 2009-07-10, 07:31

WD 40 ;D
Miesiac temu w trasie zlapal mnie deszcz, zjechalem wiec na mala stacje benzynowa, zaparkowalem moto i zalozylem blokade Titan na tarcze hamulcowa. Pol godziny czekalem na stacji az przestanie padac deszcz, ktory troche zmoczyl moto. Poczekalem jeszcze pare minut, wszystko wokol ladnie wyschlo, podszedlem do moto i probuje sciagnac blokade z przedniego kola, a kluczyk w blokadzie nawet nie drgnie, mysle sobie "Ladny hooj Pani Zosi evil " jestem uziemiony evil . Dopiero pozyczone na stacji WD 40 odblokowalo blokade ;D Od razu wiec zakupilem mala puszke WD 40 i woze ze soba.

RAF - 2009-07-10, 08:32

Klucze serwisowe (dwa komplety ;D ) kilka kluczy imbusowych, których nie było w zestawie, żarówki, bezpieczniki, szmatka.........

[ Dodano: 2009-07-10, 08:33 ]
PePso napisał/a:
Piersiówka, noc... sam w trasie i awaria ;D ;D ;D


To podstawa, tylko nie wiem czy piersiówka to nie za mało na cała noc :hahaha:

jaro - 2009-07-10, 08:43

linka stalowa może zastąpić sprzęgłową albo gazu
Ułan - 2010-01-15, 11:17

pan_wiewiorka napisał/a:
Serwisowe + płaskie 13, 14, 15 + imbusy w scyzoryku.

Jakie klucze wchodzą w skład "serwisowych" bo w swojej gwiazdce nie mogę doszukać się nawet złamanego wkrętaka ?

fazzi - 2010-01-15, 12:16

Nie bede tworzyl tylko sie podepne by nie robic balaganu choc pytanie jest troche z innej beczki.
Moje zelastwo jest jeszcze rok na gwarancji wiec nie mialem mozliwosci go rozkrecic i w zwiazku z tym mam pytanie czy oprocz normalnych srub oraz tych na imbus potrzebne sa jakies dziwne typy kluczy ktore zmora fordow, VW, opli ?

witek1965 - 2010-01-15, 12:31

ciekawe, że nikt ni wspomniał o 19-tce, a juz miałem okazję świadczyć usługę pomógł, jak się wykręciła prawie śruba tylnej oski
monkton - 2010-01-17, 20:18

Wawrzek na poczatku filmiku o regulacji tylnego amora widac wszystkie klucze z zestawu.
wiadrowod - 2013-07-21, 19:50

czyli do 650 classica potrzeba jakich kluczy dokładniej ? chodzi mi o zestaw który uratuje zad w razie kiedy coś nie daj bóg stanie się w trasie - wszystkie potrzebne klucze i rzeczy jak by ktoś mógł taką liste sporządzić był bym wdzięczny. :)
fazzi - 2013-07-22, 08:52

zestaw imbusow, srubokret krzyzakowy, klucze 6-22, kombinerki, klucz do swiec
kopara83 - 2013-11-02, 21:05

Mam DS z 99 od niedawna i jak znalazłem w nim zestaw kluczy nieużywanych śmierdzących nowością to byłem pozytywnie zaskoczony, i jak się zapytałem poprzedniego właściciela czy sprzęt się nie psuł bo "NOWE KLUCZE" to był bardzo zdziwiony że takie leżą 14 lat pod kanapą ;D
arekw711 - 2013-11-02, 21:12

Cytat:
http://www.motocyklezusa.pl/oferta/salvage-direct-licytacje/aktualna-oferta-motocykli,1187015.html







to jest japonia i jest bezawaryjna ;D ;D tylko przeglądy i jazda

witek1965 - 2013-11-03, 13:08

arekw711 napisał/a:
to jest japonia i jest bezawaryjna ;D
to jedno, a to co znalazł kolega kopara83, to szmelc nie klucze. No, ale zawsze coś.
mike79 - 2014-05-08, 09:07

Czy mógłby doswiadczony rider podpowiedzieć jakie klucze warto zabierac do DS 1100 ze sobą? 13,14,15,16,19, imbusy, śróbokrety, czy coś jeszcze może być niezbędne? :nie_wiem:
HELLOWEEN - 2014-05-09, 15:33

Zależy to wszystko od tego,czy potrafisz ich używać. Jeżeli masz pojęcie o naprawach,to popatrz na 2oo co najczęściej ulega awariom,jakie śruby masz ewentualnie do odkręcania i w to się zaopatrz. Na pewno klucz do świec i mała szczoteczka druciana,śrubokręty płaski i krzyżak,komplet imbusów i płaskich,szczypce,kawałek przewodu elektrycznego,izolacja...bez takiego zestawu nie ruszam się w drogę. Wożę więcej,ale to jest podstawa. No i żarówki i bezpieczniki. Szmatka jakaś do wytarcia rąk.
Jeżeli nie masz pojęcia o naprawach,to i tak musisz liczyć na pomoc kolegów,lub dzwonić do mechanika.

mike79 - 2014-05-10, 09:01

HELLOWEEN, dzieki taki właśnie podobny zastaw sobie zmontowałem do sakwy + jeszcze pare drobiazgów. Dzięki za wskazówki.
HELLOWEEN - 2014-05-10, 11:06

Zapomniałem jeszcze o zestawie naprawczym do kół. W przypadku dętki jakieś łatki i coś do zdjęcia opony(mogą być 2 duże płaskie śrubokręty z zestawu). Jak bezdętkowe,to grzybek i narzędzia do jego montażu. Ewentualnie płyn do łatania (tylko to świństwo po przyjeździe do domu trzeba z opony usunąć i i tak jechać do wulkanizacji i załatać).
mike79 - 2014-05-10, 11:18

No w łaśnie to to świnstwo...inny temat ;D
A'propos gdzies było o tych specyfikach, prawda bo mam detke i nie wiem czy specyfik zadziała :nie_wiem:

HELLOWEEN - 2014-05-10, 11:34

Specyfik jest do kół bezdętkowych. Nawet nie wiem czy do dętki się nadaje. A nawet jeżeli,to po przyjeździe będziesz musiał kupić nową a starą wyrzucić. Tego g..na z dętki już nie usuniesz,a trzeba. Chodzi o wyważenie koła. Jeżeli ten płyn jest w środku nie masz wyważenia bo to lata po całej oponie podczas jazdy. Tak że do kół dętkowych ,nie ma jak stara łatka. Do bezdętkowych jest lepiej,bo nie potrzeba opony ściągać. Powiększasz specjalnym kolcem(lub zwykłym wiertłem) otwór uszkodzenia,zakładasz na przyrząd (wygląda jak duża igła z raczką w kształcie T) taki specjalny kawałek jakby wałeczka z gumy,kropla specjalnego kleju na otwór i wciskasz tam przyrząd z tym wałeczkiem i wyciągasz. Potem przycinasz resztkę wystającą z opony,pompujesz i jazda. Po zawodach.
mike79 - 2014-05-10, 11:50

Przeniosłem tutaj dyskusję, bo robimy OT :)
http://yamaha-dragstar.pl...p=471646#471646


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group