YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Mechanika - yamaha xv 1700 jedzie 1km i przestaje przacować

adamrakus - 2012-04-18, 22:04
Temat postu: yamaha xv 1700 jedzie 1km i przestaje przacować
Witam Mam Yamahę 1700 midnight kupiłem ją dopiero co niestety jak jest zimna pięknie odpala jedzie kilometr i przestaje pracować ,zdycha tak jak by jej paliwa brakowało ,oddałem do naprawy czyścili gaznik ,,wymieniłwem pompę paliwa ponoć to miało być to niestety ,opiszę objaw: odpalam przejadę 1km i zaczyna gasnąć, odczekam 5minut odpalę jak nie od razu spróbuję za drugim odpali jadę może 2km i gaśnie czekam 5minut by nie zajudłać akumulatora bo od razu nie odpali tylko trzeba odczekać zapalam za trzecim rzazem jadę próbuję zgasnoć ale przegazuję zredukuję bieg przeciognę ją na niższym biegu i zacznie chodzić normalnie i już jest Ok . na drugi dzień to samo odpalam jadę kilometr i gaśnie. i tak do znudzenia z każdym dniem , co jest grane sprawdzaliśmy iskra jest zaprowadziłem do znajomego do warsztatu głowi się jak nie wiem co i narazie nic,mam prośbę może ktoś coś podpowie lub miał podobne objawy proszę o kontakt.Z góry dziękuję.
MIKI - 2012-04-18, 22:42

adamrakus zaloguj się na tym forum może coś chłopaki podpowiedzą http://yamaha-roadstar.pl/index.php/pl/forum PS. przywitaj się w dziale " o sobie ", bo zostaniesz zganiony przez zielonych :)
shipp - 2012-04-18, 22:44

adamrakus, moim zdaniem masz coś nie ten teges z powietrzem.
MIKI - 2012-04-18, 22:50

shipp napisał/a:
adamrakus, moim zdaniem masz coś nie ten teges z powietrzem.
Kurde shipp chyba nie, jak by miał króćce walnięte to objaw by był stały, a tu po pewnym czasie przechodzą ;/
shipp - 2012-04-18, 22:54

miki, możliwe że coś się z nimi dzieje po rozgrzaniu silnika, chociaż może to być też problem świec,
na rzeczy jest tutaj temperatura silnika, ja bym odrzucił opcję z paliwem.

maniek - 2012-04-18, 22:59

to mi wygląda na odłączone lub uszkodzone podgrzewacze gaźników ale to tylko gdybanie , pojedź do kogoś kto ma rozeznanie w temacie bo naprawa w ten sposób może pomóc a w jej wyniku będziesz miał drugie moto ale w częściach :)
vaaks - 2012-04-18, 23:05

A mi to wygląda na brak - zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa. Po kilometrze jazdy powstaje w zbiorniku podciśnienie i....pompa nie może zaciągnąć paliwa. Miałem to w WFMce, tak samo się zachowywał. I tyle.
MIKI - 2012-04-18, 23:05

Mam Road Stara, i problem świeczek bym odrzucił bo są dwie na jeden baniak, więc jak jedna padnie to druga może pociągnąć. Adamrakus napisz coś więcej czy strzela w kominy, czy nie czuć z nich benzyną podczas występowania objawów, jakiego koloru są świece po wykręceniu ?.

[ Dodano: 2012-04-18, 23:08 ]
Vaaks, Road Star ma niezależne odpowietrzenie wychodzące z zbiornika pod konsolą, a dalej wężykiem pod spód moto, więc odpada.

vaaks - 2012-04-18, 23:15

miki, a wężyk nie może być załamany, zatkany?
MIKI - 2012-04-18, 23:16

Radek bardzo długo się rozgrzewa, optymalną temperaturę osiąga dopiero po ok. 15 min. jazdy, więc jak szybciej zamkniesz ssanie może się krztusić , szarpać a nawet gasnąć.

[ Dodano: 2012-04-18, 23:20 ]
vaaks napisał/a:
miki, a wężyk nie może być załamany, zatkany?
No dobra może ;D , ale oprócz tego wlew też jest odpowietrzany bo korek jest taki sam jak w DS-ie. Czyżby obie przypadłości na raz ;/
artek - 2012-04-18, 23:40

Co do rozgrzewania Miki masz rację, ja bym jednak luknął na swiece i pod konsolę, czy aby węzyk nie odłączył się ...
Robrob - 2012-04-19, 06:37

Kolego jest to forum drag stara a nie road stara :ryczy: ciekawe na ilu jeszcze forach zadasz to pytanie zanim trafisz na forum road stara ?
kostass - 2012-04-19, 08:52

Ja bym sie skłaniał do wypowiedzi Vaaksa , albo sprawdź cewkę i regulator napięcia . Chociaz 5 minut to mało zeby ostygły i pozwoliłu uruchomic silnik . Napisz do Burzy on podobna sytuację miał z Dragiem i tam własnie powodem był brak paliwa .
Galder - 2012-04-19, 11:34

Miałem kiedyś podobny problem, z tą różnicą, że się silnik piekielnie nagrzewał. Okazało się, że regulator napięcia siadł i czujnik oleju. Wymieniłem oba i działa bez problemu, olej na wszelki wypadek zmieniłem na Castrol 20W50 (jeśli dobrze pamiętam), aby się mógł nagrzewać ile chce.
remol71 - 2012-04-19, 13:08

adamrakus,

Ja bym w tym dłubnął. Lubię takie akcje. Mam czas w długi weekend, mogę zajrzeć.

duoma - 2012-04-19, 13:37

Ja identyczne objawy miałem w puszcze, powodem był pokruszony katalizator ;)
toni175 - 2012-04-19, 13:40

identyczny przypadek miałem kilka dni temu. Koledze również moto gasł po przejechaniu 1-2km. jak ja wsiadłem i dobrze go przegazowałem jakoś nie zgasł. okazało się że było odpowietrzanie zbiornika oraz dodatkowo woda w paliwie. spuść litr paliwa przewodem doprowadzającym benzynę do wtrysków/gaźników i zobacz czy paliwo jest czyste, druga sprawa sprawdź drożność kanału doprowadzającego powietrze do zbiornika.
Robrob - 2012-04-19, 18:11

koledzy a może impulsator po rozgrzaniu się głupieje, na forum radka ktoś miał podobny problem
aks - 2012-04-19, 19:45

Mam Radka i dokładnie takie same objawy miałem.
Po prostu zalewasz na ssaniu świece. Dostaje za dużo paliwa i już. Radek się długo nagrzewa, więc na ssaniu powinien popracować, ale nie w czasie jazdy. Odpal moto na ssaniu, poczekaj chwilkę, później zmniejsz troszkę ssanie, po jakimś czasie znowu troszkę zmniejsz, a jak się Tobie nie śpieszy to poczekaj aż całkowicie je zamkniesz i moto się zagrzeje. Tak jest najlepiej.
Jeżeli nie możesz czekać, to jak tylko ruszysz zmniejsz do połowy ssanie, a po chwili całkowicie zamknij. Będzie się dusił, więc trzeba go trzymać na gazie. Ale nie zalejesz go.
U mnie działa i nie mam już problemu. A musze dodać że oprócz tego miałem ustawioną za bogatą mieszankę.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group