|
YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM
|
 |
Zakup - jak to jest z Dragami
Dziki - 2012-02-23, 11:29 Temat postu: jak to jest z Dragami witam
Postanowiłem was spytać o rzecz, która mnie od jakiegoś czasu zastanawia- czy za 15 tys zł da się kupić XVSa 1100 w rozsądnym stanie? Chodzi o custom 2000-2003
Śledzę od jakiegoś czasu allegro i widzę parę maszyn w tej cenie, ale jak ktoś wystawia z forum na sprzedaż to cena automatycznie leci w górę. Te 15 tys wystarcza wtedy na 650 w tych rocznikach. Wiem że dodatki też mają znaczenie i staram się też brać to pod uwagę w porównaniach.
Pytam głownie dlatego że pomagałem kumplowi oglądać shadow 600 u handlarza i przy okazji zerknąłem na customa 2000. Powiem szczerze że się przeraziłem i mocno ostygł mój zapał- kolanka za chwile się sypną od korozji, coś z karteru się łuszczy (on w ogóle jest malowany na srebrno? nie jest to odlew alu?) pokrywki głowic plastikowe? tylny hamulec nie odbija. Co prawda ma jakieś gmole, oparcie i gówniane sakwy. Reszty nawet nie patrzyłem.
15 tys to za mało na draga?
benan - 2012-02-23, 12:23
sam sobie kolego odpowiedziales na pytanie, maszyny z forum sa uzywane , a co za tym serwisowane , naprawiane, natomiast handlarz jesli oferuje cene niska tak naprawde nic o motorze nie wie a jego rola to kupic najtaniej sprzedac najdrozej ale nie mam na mysli wszystkich- spojrz na ofery firm profesjonalnie handlujacych moto polecanych na forum-te ceny sa zblizone do ofert moto z forum , a to chyba o czyms swiadczy .ja kupilem swoja maszyne w sierpniu tamtego roku DS 1100 custom z 1999 r za 15000 i nie zaluje ani jednego PLN bo jezdzi sie moto a nie rocznikiem
PSZEMAS - 2012-02-23, 12:32
Dziki, z motocyklami sprzedawanymi z forum jest tak, że są to maszyny użytkowane, więc co za tym idzie sprawne. Nie wyobrażasz sobie chyba, żeby ktoś z kolegów jeździł na zloty i ustawki niesprawnym sprzętem.
Co innego z maszynami wystawionymi na sprzedaż przez handlarza. W większości to świeżo sprowadzone sztuki, umyte i nawoskowane, nabłyszczone chromy itd. - to ma zwrócić uwagę potencjalnego kupującego. Kupując od handlarza możesz trafić dobry sprzęt ale możesz też wdepnąć na minę.
To są tylko motocykle i awarie może mieć każdy bez wyjątku czy od motocyklisty, czy od handlarza, lecz tylko użytkownik owego motóra powie Ci co z nim się działo w ostatnim okresie użytkowania i co było robione.
spider - 2012-02-23, 13:44
Dziki napisał/a: | czy za 15 tys zł da się kupić XVSa 1100 w rozsądnym stanie? Chodzi o custom 2000-2003 |
NIE
Dziki - 2012-02-23, 14:21
no i to w zasadzie wszystko co chciałem wiedzieć, decyduję się zostać przy marce. Shadow może i jest brzydszy od XVSa 1100, ale te silniki są wieczne. Wasz dział techniczny mnie trochę przeraża a w Hondzie wymienia się olej, opony i leje paliwo. Śliczny wygląd nie zrekompensuje mi wyższych kosztów eksploatacji i wyższej ceny zakupu.
Mimo to dalej będę patrzył na Dragi z przyjemnością.
Dzięki za odpowiedzi.
witek1965 - 2012-02-23, 14:35
No ale chyba stary nie powinienes porównywać Shadow 600 do Dragulca 1100, a ewentualnie do 650. Wtedy ceny może nie będą takie rozbieżne. W 650 w zasadzie brak jest elementów awaryjnych. Jak dbasz tak masz.
Dziki - 2012-02-23, 15:01
witek1965 napisał/a: | No ale chyba stary nie powinienes porównywać Shadow 600 do Dragulca 1100, a ewentualnie do 650. Wtedy ceny może nie będą takie rozbieżne. W 650 w zasadzie brak jest elementów awaryjnych. Jak dbasz tak masz. |
nigdzie tego nie porównałem, różnica w cenie vt600/xvs650 jest, jednak dla mnie one różnią się na tyle że oprócz pojemności mało mają wspólnego.
nie porównywałem vt600 z XVS 1100 bo teraz mam vt700 i nie interesuje mnie zmiana na mniejszy tylko na większy.
myśl była taka- oglądam vt600 bo kumpel chce kupić a ja mu studzę głowę, w międzyczasie spoglądam na Draga 1100 który stoi obok.
yokozuna - 2012-02-23, 15:42
No z tego co przed chwilą patrzyłem jest jeszcze VT1100. Stylistycznie i osiągami całkiem zbliżona maszyna do xvs1100 - jak tu wygląda różnica w cenach ?
dryblas7 - 2012-02-23, 15:48
Dziki napisał/a: | w międzyczasie spoglądam na Draga 1100 który stoi obok. |
na tej podstawie wyrobienie sobie zdania na t.emat draga no coment
witek1965 - 2012-02-23, 15:52
Cytat: | Pytam głownie dlatego że pomagałem kumplowi oglądać shadow 600 u handlarza i przy okazji zerknąłem na customa 2000. |
Zasugerowałem się tym zdaniem.
yokozuna napisał/a: | Stylistycznie i osiągami całkiem zbliżona maszyna do xvs1100 - jak tu wygląda różnica w cenach ? |
cenowo chyba korzystniej wychodzi Shadow VT 1100 Sabre (classic) i Spirit (custom) również. Znalazłem kilka sztuk z 2004-2005 w cenie 15kzł-16,500 zł. Drag tym roczniku średnio 20kzł. Nie wypowiadam się na temat stanu i wyposażenia, tylko wyliczyłem średnią cenę z ogłoszeń
Dziki - 2012-02-23, 16:15
Cytat: | No z tego co przed chwilą patrzyłem jest jeszcze VT1100. Stylistycznie i osiągami całkiem zbliżona maszyna do xvs1100 - jak tu wygląda różnica w cenach ? |
produkcja Vt 1100 to lata od 85 poszczególne modele różnią się między sobą konstrukcją, stylistyką i ceną. Teraz celuję w 1100 sabre bo ma najlepsze osiągi w rocznikach 2000+
i za 15 k można mieć ładną. Osiągami przebija Draga, stylistyką nie dorównuje - ale to kwestia gustu. Najstarsze vt 1100 mają ponad 70KM ale są brzydkie i stare- cena od 8k
roczniki 96-04 to wydatek ok 15 w zależności od stanu i dodatków. Osiągi to zależnie od modelu. Koszty utrzymania podobne- 20 letnie maszyny ciągle śmigają o własnych siłach i mają się nieźle. Trzeba widzieć miny przypadkowych oglądaczy jak mówię że mój sprzęt jest z 86 roku
Cytat: | na tej podstawie wyrobienie sobie zdania na t.emat draga no coment |
na tej podstawie się zacząłem zastanawiać nad sensem Draga aby ostatecznie zdecydować po tym temacie.
rozumiem dryblas7 że możesz się obrazić że ktoś źle pisze o Twojej maszynie, ale ja tylko stwierdzam że mnie na jazdę dragiem nie stać. Nie chcę wydać 20 tysia na motocykl a potem go utrzymywać z jego sprzęgiełkami, regulatorami, i łuszczącą farbą.
Moto jest świetne, ale mnie na nie nie stać. Tylko tyle.
Cytat: | Shadow VT 1100 Sabre (classic) i Spirit (custom) również. |
heh podoba mi się to porównanie, nie myślałem o nich w ten sposób
witek1965 - 2012-02-23, 16:28
Dziki napisał/a: | Cytat:
Shadow VT 1100 Sabre (classic) i Spirit (custom) również.
heh podoba mi się to porównanie, nie myślałem o nich w ten sposób | zerknij na customa draga i classica oraz na Sabre i Spirta. Sam zobaczysz podobieństwa.
tomek70 - 2012-02-23, 17:33
Dziki napisał/a: | Nie chcę wydać 20 tysia na motocykl a potem go utrzymywać z jego sprzęgiełkami, regulatorami, i łuszczącą farbą. |
Dziki za 20tys. kupisz całkiem przyzwoitego draga 1100, w dobrej, jak nie w bardzo dobrej kondycji i nie będziesz musiał nic remontować przez dłuuugi czas. Niestety za 15tys. to sam widziałeś co możesz kupić-zaniedbanego=dobitego złoma do remontu. Kolega wyrwał właśnie taką "okazję" w zeszłym roku-kupił kawasaki mean streak za 15tys. od znajomego znajomego-wyszło, że moto gniło przez nie wiadomo ile czasu w szopie, uszkodzone zegary, problem z odpaleniem,niekontrolowane gaśnięcia itp. nie mówiąc o wyglądzie -wszystko zaśniedziałe i zaciągnięte brudem. Fakt,że takie moto da się wyprowadzić na ludzi, ale trzeba wpakować kilka tys. , i tu wracamy do punktu wyjścia .
Młody - 2012-02-23, 19:29
Ja za 16 tys ściągnąłem ze stanów VN 900 customa z 2007r mechanicznie i wizualnie niczego mu nie brakuje odpala bez problemu chodzi pięknie i równo a przejechane ma 13tys. Wiec w sumie to się da tylko trzeba dużo szukać i spędzić przy tym trochę czasu
spider - 2012-02-23, 21:09
Dziki jak chcesz dobre osiagi w rozsadnej cenie to magna jest dobrym wyborem.
|
|