|
YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM
|
 |
Optyczny - opony z białym pasem
artek - 2012-01-20, 15:58 Temat postu: opony z białym pasem Witam Szanowne Grono ... ,,przewaliłem" chyba wszystko co bło możliwe w tym temacie ... Czy spotkaliście się gdzieś, kiedyś z oponą o wymiarze 100/90/19 czyli przód w Ds 650 custom z białym pasem, tył jest możliwy do zdobycia ale przód ... tragedia. Jeśli cos dowiem się na ten temat będę wdzięczny
Żółw - 2012-01-20, 16:41
http://www.oponeo.pl/dane...przod-tt-m-c-ww
Oznaczenie WW - White Wall czyli biały pas. Termin realizacji jest taki bo opony siedzą w hurtowni w Niemczech. Ale wszystko wyjaśni telefon na infolinię. Ja zamawiałem ostatnio przez serwis opony z tego sklepu i były bez zarzutu.
artek - 2012-01-20, 23:02
Dzięki. Sprawdzę
Ndz000 - 2012-01-28, 11:19
stary na alledrogo znajdziesz cos takiego za grosze dajesz wymiar jedziesz do gumiarza i on Ci to zgalwanizuje http://www.allegromat.pl/aukcja97256
Zmieniłem link do aukcji na zgodny z zasadami. Ostrzeżenie wzrokowe Zoltan
artek - 2012-01-28, 11:21
Dzięki. widziałem to juz kiedys na allegro. Jest to sposób ...
Ndz000 - 2012-01-28, 11:24
jest i mysle najtanszy tylko slyszalem iz tza czesto szorowac bo szare sie robia
szybko
artek - 2012-01-28, 13:08
... podobnie z oryginalnymi oponami i samymi motocyklami ...
Ndz000 - 2012-01-29, 08:43
a no sila wyzsza hce sie lansic to tza i szorowac
artek - 2012-01-29, 10:21
... tak jak piszesz nie ma srania obok lasu ...
Żółw - 2012-01-29, 11:45
Takie nakładki są przeważnie zakładane razem z oponą i zachodzą pod felgę. Można zgalwanizować ale jest niebezpieczeństwo, że odpadnie.
Znajomy w swoim Garbusie chciał oszczędzić i zamontował takie na opony (+galwanizacja), po 3 miesiącach (a jeździł dużo na zloty) odpadły. Na kole samochodowym to pikuś odpadnie i wpadnie do rowu natomiast na motocyklu może być bardziej niebezpiecznie bo masz lagi i może się w ośkę zaplątać lub w szprychy.
Ma być lans - niestety musi kosztować
artek - 2012-01-29, 12:09
... nie powiem, zebyś mnie podbudował. ale faktycznie bezpieczeństwo ponad wszystko. Lans jest tu uboczny, po prostu podoba mi się motocykl na oponach z białym pasem. Trzeba będzie odpuścić kilka zgrzewek browca. Dzięki za info
Żółw - 2012-01-29, 13:14
artek, ja właśnie czekam na odbiór moto z serwisu - zakładają mi z białymi paskami. Naszukałem się ich po necie sporo. Szukałem Metzelerów ME 880 WW - nie ma w polskich hurtowniach - wszystkie na zamówienie z Niemiec (mowa o obydwu - przód + tył).Podobnie sprawa wygląda z Dunlopami WW (D404 i K555). W końcu z tego co się orientuję chłopaki z serwisu ściągali z Niemiec przez jakąś dużą hurtownię z Rzeszowa - czas oczekiwania ok tygodnia. Masz tam rzut beretem to się musisz zorientowac. Jak będę odbierał moto to się dowiem ewentualnie jak się nazywa ta hurtownia dokładnie - ponoc jedna z większych.
Robiro - 2012-01-29, 15:55
http://www.jpcycles.com/s...004657+28011928
http://www.jpcycles.com/product/ZZ26250
Czy ktoś ma doświadczenie ze sprowadzeniem opon z amerykanowa?
[ Dodano: 2012-01-29, 15:55 ]
To tak a'propos braku białych pasków na naszym rynku
Merlin - 2012-01-29, 16:16
http://ssl.delti.com/cgi-...dsco=1132&m_s=1
http://ssl.delti.com/cgi-...dsco=1132&m_s=1
Ja od nich kupowałem 2 razy ale Bridgestony.
artek - 2012-01-29, 16:41
Panowie wielkie dzięki za powyższe informacje. W przypadku Classica łatwiej z tymi oponkami. W Customie przesrane z 19-ką ... ale cóż swiadomy wybór ... poza tym
kroolik - 2012-02-07, 15:03
A ja mam pytanie takie, wiadome że w clasick'u szerokość tylnej opony to 170, a co jak by założyć szerszą 200? Jaki wpływ bedzie to miało na jazdę, spalanie, bezpieczeństwo itd??? Prosze o odpowiedzi bo właśnie będe zmieniał
jaro - 2012-02-07, 16:19
kroolik, A zmieścisz ją tam. ?
kroolik - 2012-02-08, 18:42
jaro wygląda na to że wejdzie (jak się popieści to się i zmieści a przynajmniej załóżmy że wejdzie, dokładniej mówiąc to mam możliwość założenia standardowej 170 lub właśnie tej 200 co wizualnie by "pogrubiło" tylko jestem ciekaw właśnie jakie będą ewentualne skutki uboczne. Pozdro.
witek1965 - 2012-02-08, 19:25
kroolik napisał/a: | Jaki wpływ bedzie to miało na jazdę, spalanie, bezpieczeństwo itd? |
Bezpieczeństwo to czy będzie się dobrze trzymać na feldze - jest jakaś tolerancja szerokości opony jaką można na dany rozmiar felgi założyć
Spalanie może nieznacznie wzrosnąć. Pytanie czy nie będzie ocierać o błotnik przy ugięciu na wahaczu.
No i czy w classicu będzie ona widoczna i da spodziewany efekt optyczny w customie na pewno tak.
Pirania_LM - 2012-02-08, 20:19
dokładnie, trochę to bez sensu, 170 jest mechanicznie i optycznie optymalna.
Pikson - 2012-02-08, 20:19
Bez przeróbki tylnego wahacza to chyba nie wciśniesz 200
witek1965 - 2012-02-08, 22:09
wciśnie. Ma luzu aż 2 mm z każdej strony. Moim zdaniem 190 to max, ale 190 nie występuje w rozmiarze 15''. 180 nie daje żadnej różnicy.
artek - 2012-02-08, 23:23
... najprawdopodobniej będzię ocierać o wałek ...
ciupagers - 2013-04-19, 13:56
Witojcie. A pasuje mieć jedną z paskiem na przedzie a drugą corną z tyłu ?
spider - 2013-04-19, 14:26
ciupagers napisał/a: | Witojcie. A pasuje mieć jedną z paskiem na przedzie a drugą corną z tyłu ? |
Pasuje ale głupio wygląda prawda?
ciupagers - 2013-04-19, 18:48
Jak wyglądo to nie wiym, bo tak ni mom. Ino trza mi teroz pilnie wymiynić z przodu i myślołek o tyj z poskiem. Ta moja z tyłu mo dopiyro rok i jest prawiy nowo, ale za dwa roki tyz byk se wymiyniył ją na takom samom hej.
Peters - 2013-04-20, 07:29
ciupagers,
Kup se corną a za dwa roki wymienisz obie .
ciupagers - 2013-04-20, 10:09
Peters dobrze godos. Nima co robić wiochy. Kupiem cornom. DO ZAŚ.
|
|