YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy wystarczająca moc drzemie w 650
Autor Wiadomość
jamiol87 


Model: BĘDZIE
Wiek: 36
Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 8
Skąd: Podlaskiw
Wysłany: 2011-10-18, 19:50   Czy wystarczająca moc drzemie w 650

Witam przymierzam sie do drag stara 650 classic, myślałem też o hondzie shadow 750 ale ze względu na mój wzrost 190cm skłaniam się do drag stara ponieważ ma bardziej wysunięte podnóżki. Tak więc w związku z tym mam parę pytań.
1. Naczytałem się że drag star 650 jest strasznie słaby, ja waże troche ponad 70 a mój plecaczek około 50 i zastanawiam sie czy faktycznie z tym brakiem mocy to prawda. Czy faktycznie pod górkę trzeba redukować bieg do 4 czy to tylko bajki ?
2. Przy jakiej prędkości mogę włączyć już 5 bieg i powoli się toczyć bo mam nadzieje że przy 60 już da rade na 5 biegu jako tako nabierać prędkości.
3. I jeszcze jedno słyszałem plotki że taka 650 wytrzymuje około 60 tys km wydaje mi się to dość mało czy to prawda czy kolejna bujda ?
Ogólnie motocyklem bym jeździł prędkościami od 70 do 90 i jak najwięcej na najwyższym biegu, po prostu im wolniej tym lepiej, wtedy dopiero bedę czerpał przyjemność z każdego nawiniętego kilometra :) Dlatego pytam czy 650 się do tego nada.
Z góry dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-10-18, 19:55   

Kłopoty miałem tylko przy wyprzedzaniu z plecaczkiem, Nasza waga to więcej o spore bagaże. Daje rade na 5 od 50 spokojnie. Pod górkę trzeba zredukować, żeby nie męczyć
jamiol87 napisał/a:
I jeszcze jedno słyszałem plotki że taka 650 wytrzymuje około 60 tys
, no ale są górki i górki. Mamy na forum z większym przebiegiem. Silnik chodzi jak należy.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2011-10-18, 19:56   

jamiol87 napisał/a:
Czy faktycznie pod górkę trzeba redukować bieg do 4 czy to tylko bajki

Jechałem 1100, pod taką górkę że zredukowałem do 2, więc co to za wykładnia.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
WADERA 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 58
Dołączyła: 04 Mar 2009
Posty: 3450
Skąd: Jankeska/Wrocław
Wysłany: 2011-10-18, 19:57   

o ile wiem to pod górkę zawsze się bieg redukuje
_________________



Moderator na emeryturze, życie jest piękne

 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2011-10-18, 20:01   

Dwa lata jeździłem 650 i dawał rade, ale wiadomo apetyt rośnie. Zastanów się od razu nad 1100.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
jamiol87 


Model: BĘDZIE
Wiek: 36
Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 8
Skąd: Podlaskiw
Wysłany: 2011-10-18, 20:06   

Tzn. ogólnie jeżdżę hondą cb500 i nie zależy mi na większej mocy, dlatego że lubię spokojną, relaksacyjną jazdę
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1708
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2011-10-18, 20:21   

Gdzie mieszkasz kolego to może się spotkamy i przymieżysz się do 650 i trochę pośmigasz i sam sobie sprawdzisz
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Gosiaczko 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 50
Dołączyła: 26 Kwi 2010
Posty: 1258
Skąd: Józefów/GŁ/AIOŁA
Wysłany: 2011-10-18, 20:22   

Ja jeżdżę 650 i jest to motocykl w sam raz dla mnie ale.... przy Twoim wzroście może być trochę za mała gabarytowo ;)
Tak jak jaro piszę celuj wyżej, 1100 tez można jeździć spokojnie i relaksacyjnie :)
_________________
1/3 Aniołków Bemiego :)
motylkiem jestem :) http://www.youtube.com/watch?v=1zx3puwpDTs
 
 
jamiol87 


Model: BĘDZIE
Wiek: 36
Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 8
Skąd: Podlaskiw
Wysłany: 2011-10-18, 20:26   

Jeżeli chodzi o moje gabaryty to już się przymierzałem i jest całkiem ok, a po za tym 1100 a 650 chyba nie ma zbyt wielkiej różnicy w wymiarach.
 
 
ePaweł 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 47
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 134
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 2011-10-18, 20:30   

Także jeżdżę 650-tką i moja waga waha się w okolicach 75 - 80 kg. Oraz tak jak Ty lubię jazdę stosunkowo wolną (moja prędkość przelotowa to ok 70 km/h) i nie wydaje mi się żeby przy takiej eksploatacji coś brakowało. Co prawda pod górkę trzeba redukować ale to każdym innym sprzętem też jeśli się nie rozpędzisz, trzeba zredukować.
Co do żywotności tak jak pisze witek1965 są i z większym przebiegiem i cały czas tykają jak należy. Można kupić nowy salonowy i po 1000 km może się silnik rozsypać...
Życzę szczęścia w kupnie!
 
 
jamiol87 


Model: BĘDZIE
Wiek: 36
Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 8
Skąd: Podlaskiw
Wysłany: 2011-10-18, 20:40   

odpowiedni ludzie na odpowiednim stanowisku :) jeszcze na żadnym forum nie spotkałem się z tym żeby tak szybko mi odpowiadano na pytania, dzięki i czekam na kolejne wypowiedzi :)
 
 
Pancernik 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 201
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-18, 21:03   

Jamiol87, ja ważę pod 80kg (plus ok. 10kg ciuchów itp), Adela 50parę (i też parę kilo ciuchów), do tego sakwy i kufer z bagażami i spokojnie jechaliśmy 140km/h a Drag się nie męczył. 100km/h przy takich gabarytach to bez problemu.
 
 
jamiol87 


Model: BĘDZIE
Wiek: 36
Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 8
Skąd: Podlaskiw
Wysłany: 2011-10-18, 21:12   

To mnie pocieszyliście na wiosnę będzie drag star :) a czy problem z drugim cylindrem chodzi o przegrzewanie się to prawda czy tęż opinia posiadaczy innych marek :P
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2011-10-18, 21:14   

jamiol87 napisał/a:
a czy problem z drugim cylindrem chodzi o przegrzewanie się to prawda
:shock:
Nic mi na ten temat nie wiadomo, to jakaś bzdura.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
jamiol87 


Model: BĘDZIE
Wiek: 36
Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 8
Skąd: Podlaskiw
Wysłany: 2011-10-18, 21:17   

No widzicie czyli wszystkiego co ludzie piszą na internecie nie można brać do siebie... Powinienem od razu się tu zarejestrować i nie czytać głupot dzięki wielkie.
 
 
Dariow 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 55
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 883
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-10-18, 21:18   

ja kupiłem jako pierwszy motor 650 i jak dla mnie jest wystarczająca, mam 94kg wagi plecaczek 50 i jakoś daje rade, 5 wrzucam między 50 a 60 a pod górke wszysko zależy jaka i jak się rozpędzisz
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2011-10-18, 21:18   

jamiol87 napisał/a:
tu zarejestrować i nie czytać głupot

dokładnie :guma:
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
kefir 



Rocznik: 1997
Wiek: 43
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 19
Skąd: Tychy
Wysłany: 2011-10-18, 21:20   

Mam ponad 100kg ( bez ubrań ) i jeździ się ok., z plecaczkiem ( ok 60 kg ) 650 też daje radę.. oczywiście nie ma wtedy zawrotnego przyśpieszenia ale 100-120 km/h na trasie nie męczy silnika. Przebieg ponad 40 tyś km i wg naszego serwisanta jest w b. dobrym stanie.
Pozdrawiam
kef
_________________
uzależniony od Dragów
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2011-10-18, 21:39   

ja mam 1100 i 5 wrzucam przy 80km/h :)
ale wracajac do tematu to 650 spokojnie da rade
 
 
Rydelek 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 1998
Wiek: 46
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 386
Skąd: Tychy
Wysłany: 2011-10-18, 22:01   

Ja 85 kilo wagi + plecaczek ok 50 paru + bagaże,trasa w bieszczady np.bez żadnych problemów.Nie stwierdziłem żadnych objawów zadyszki, czy też szczególnego niedoboru mocy przy podjazdach pod górę ;D Prękość 90-100 jak dla mnie najbardziej optymalna na trasę ;D
_________________
Paweł
SREU #0839
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group