YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
650 a 1100
Autor Wiadomość
bodi 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 239
Skąd: Dragoni Wrocław
Wysłany: 2011-04-14, 13:45   

^^ a jeśli można jeszcze dopytać - masz Classica czy Customa (i jak wypada jeden w stosunku do drugiego pod kątem wygody dla wysokich)??

Pozdrawiam
_________________
bodi@dragoni.wroclaw.pl
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 717
Skąd: ST
Wysłany: 2011-04-14, 14:33   

Na customie po 100km robią sie odciski na d... ;)
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
kriwas 



Rocznik: 1998
Wiek: 44
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 53
Skąd: Szamotuły
Wysłany: 2013-05-23, 22:00   650 a 1100 ?

Witam,
Mam pytanko do osób które przesiadły się z 650 na 1100.
Jeżdżę 3 sezon 650 i już czas na coś większego, generalnie bardzo lubię moją jadźkę, ale trochę brakuje mi zapasu w manetce.
Pytanie brzmi czy jest duża różnice w prowadzeniu się tych motorów, a przede wszystkim jak z mocą - czy różnica jest mocna odczuwalna.

dzięki
_________________
"KIEDY SIADAM NA MASZYNĘ TOTALNY CZUJĘ LUZ..."
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-05-23, 22:05   

Jest różnica i to spora. jakby nie patrzył to o 50% więcej mocy, a wagi tylko o 10%. Na moje potrzeby z plecakiem jest wystarczająco.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
kriwas 



Rocznik: 1998
Wiek: 44
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 53
Skąd: Szamotuły
Wysłany: 2013-05-23, 22:11   

najbardziej przeszkadzało mi mocy w naszych górach, a planuję wyjazd w alpy i nie wiem czy 1100 to ogarnie.
_________________
"KIEDY SIADAM NA MASZYNĘ TOTALNY CZUJĘ LUZ..."
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-05-23, 22:15   

kriwas, mocy jak to mówią nigdy dość, ale wystarczy. Przecież są biegi, można zredukować. Zawsze możesz przymierzyć się do MS 1300 lub do XV 1700. Kwestia ile chcesz zainwestować
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
kriwas 



Rocznik: 1998
Wiek: 44
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 53
Skąd: Szamotuły
Wysłany: 2013-05-23, 22:33   

witek1965 napisał/a:
kriwas, mocy jak to mówią nigdy dość, ale wystarczy. Przecież są biegi, można zredukować. Zawsze możesz przymierzyć się do MS 1300 lub do XV 1700. Kwestia ile chcesz zainwestować


też o tym myślałem, tym bardziej, że sam jestem duży :-) ponad 100 kg żywej wagi.
Zależy mi też na dobrym prowadzeniu - lubię kłaść się na motorku a 650 bardzo dobrze mi leży na zakrętach, nie wiem czy coś dużo większego też tak fajnie się prowadzi w zakrętach

[ Dodano: 2013-05-23, 22:35 ]
a jeszcze jedno - jeżeli chodzi o to ile chce wydać to tak do 24 tyś,
_________________
"KIEDY SIADAM NA MASZYNĘ TOTALNY CZUJĘ LUZ..."
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1707
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2013-05-24, 06:48   

to szukaj road stara
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
spining 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 1043
Skąd: Soldau Ostpr.
Wysłany: 2013-05-24, 08:09   

Robrob napisał/a:
to szukaj road stara


i to jest mysl :brawo:
_________________
Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
 
 
krzys_u 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 49
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 177
Skąd: Piastów k/W-wy
Wysłany: 2014-03-08, 19:44   

Witam, dziś pierwszy raz wyjechalem swoim 1100 custom, wczesniej bylo 650 custom. Moje wrazenia:
- Prowadzenie, prawie takie same, jest troszkę cięższy ale dla mnie mało odczuwalnie,
- Moc no to wiadomo :-) na prostych robi różnicę. Ale generalnie nie ma tej mocy aż tyle żeby nad nią nie zapanować :-) Po mieście jezdzi mi sie podobnie jak 650.
Wrażenia dzwiękowe - :-) :-) :-) (mam cobry)
- Dla mnie najbardziej odczuwalną różnicą po pierwszej jeździe są hamulce które naprawde hamują i trzeba uważać bo koło już zdążyłem zablokować, na szczęście obyło sie bez gleby.
Pozdrawiam
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1858
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2014-03-08, 19:46   

Do mnie bardziej niż pojemność przemawia kanapa :D
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
krzys_u 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 49
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 177
Skąd: Piastów k/W-wy
Wysłany: 2014-03-08, 20:32   

a o kanapie nie pomyslalem... moze przez ogólną euforie nie zwróciłem na to uwagi :-) jutro zobaczymy :-)
 
 
jachudy 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 48
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 39
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-03-10, 22:19   

Witam- ja 650-tką przelatałem 3 sezony (znakomity motor do nauki), ale zachciało się cos większego i ostatni sezon zrobiłem na 1100. Zastanawiam się czemu to tak długo trwało. Większy motor większa frajda. Powiem wam , że zacząłem szukać 1300 i większy. Moja rada - przejechać się wszystkimi modelami (na jakims zlocie itp.) by mieć porównanie i nie zaliczać pokoleji wszystkich pojemnosci. Znam ludzi, którzy nie zamienią 650-tki na inny model. Ja do nich nie należę. Pozdrawiam
 
 
Kacperek 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 06 Lis 2013
Posty: 75
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2014-03-11, 11:22   

U mnie 182cm i waga 78 i Vstar 650 - bynajmniej nie wyglądam "jak na krowie".
Sam czuję się dobrze i moto słyszę że też.
Hamulce z tyłu fakt do zwalniania, ale akurat jeśli chodzi o tylne koło to nawet dobrze
bo bardziej toleruje. Z tarczą trzeba uważać coby za mocno nie depnąć.
I potwierdzam z własnych odczuć moc (tzn. litry w cylindrach) tu potrzebna jest do lepszego brzmienia i ewentualnych dynamicznych przyspieszeń np. przy wyprzedzaniu.
To nie moto do zapier....nia. Tu się życie kołem..... toczy ! ;D
_________________
Kacperek
 
 
1janbo 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 4811
Skąd: Poznań, no wiadomo
Wysłany: 2014-03-23, 00:59   

Pozwolę sobie na wypowiedź...

Jakom nielot i świerzak na tym forum, pozwolę sobie na komentarz...

Latałem XVS-em 650, 1100, i przedtem innymi... (razem z Mieszkiem I-wszym). Później równie innymi wynalazkami.

Zawsze twierdziłem, że najlepiej dozować sobie przyjemności... Jeśli to Twoje pierwsze moto, to 650-tka wystarczy. Nabierzesz szacunku do drogi, zakrętów, własnych umiejętności... ale, nie poszalejesz. Trudno. Coś za coś. Żyjesz.

...ale, jeśli szukasz czegoś więcej, 650-ta nie spełni Twoich oczekiwań. Odwijasz i nic się nie dzieje? Trzeba się rozwijać... Szalejemy - kupujesz 1100.

Nie wiem jak Wy, ale ja poczułem różnicę. Mega moc, różnica w przyspieszeniu, spalanie prawie takie samo.. Niby nic, ale, qrka - jest różnica w prowadzeniu.. i we frajdzie ;D

Nie znam się, na tym forum jest wielu fachowców, ale moim zdaniem jest wielka różnica pomiędzy 650 a 1100.

Co wybrać? Custom? Classic?

Olej opinie, kupuj, co się Tobie podoba, ale pamiętaj...mierz siły na zamiary.

Proponuję najpierw 650, a potem 1100.

Ty wybierasz, ale nie kupujesz moto na całe życie, zawsze możesz sprzedać i kopić coś innego...








Taka rada do użytkownika Monstrum z momentem obrotowy 144K 44 Nm przy 3700
_________________
Moderator na emeryturze. Emeryt nie musi, emeryt może!

:dziadek: :czoper: :pokooj:

Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".

___________________
WOLNOŚĆ!!!
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 50
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4020
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2014-03-23, 07:33   

Mareczek powraca w stylu jak za dawnych lat ;) Podobnie jak kolega powyżej, ja też zaczynałem od Customa 650, a teraz pociskam Classikiem 1100 i przyjąłem wariant "mierz siły na zamiary". Nabieram stopniowo pokory do motocykla, jak i samej jazdy na nim. W 1100 czuć rzeczywiście większe pierdolnięcie, z kolei 650 jest prostsza w obsłudze (np. do wymiany filtra oleju nie musisz demontować wydechu). Co do reszty podpisuję się obydwiema rękami pod postem Marka :)
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
wojtul-wwy 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 36
Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 12
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2014-03-23, 16:59   

obecnie mam 1100 customa , wcześniej śmigałem sprzętami brata , były to streety Honda NTV 650 i Triumph Speed Triple , fajne maszyny ale nie dla mnie. Potem długo nic i wpadł w moje ręce 1100, oczywiście jest różnica miedzy tymi sprzętami , ale przyznam szczerze , że 1100 duży , wygodny , jest moc również ale inaczej dozowana i przyznam szczerze , że to jest to czego szukałem . Naprawde porządna maszyna i jako mało doświadczony motocyklista uważam , że sprzet wybacza dużo błędów i jest baaaardzo stabilny o czym sie przekonałem , kiedy nagle musiałem zahamować na piachu , to jak wcisnąłem hamulec przednie koło sie zblokowało , to pierwsza moja mysł , że sie zaraz przekęci i polece , ale moto stabilnie kierownice i koło utrzymał prosto u dało sie bez żadnej kraksy czy gleby.

Czy tak ciężko używać znaków interpunkcyjnych ? Jedna kropka i jeden przecinek to trochę za mało na taką wylewną wypowiedź. Strasznie ciężko się to czyta.

Co się dało to poprawiałem, ale od tekstu "... że się zaraz przekręci i polecę ... " nie mogę tego rozgryźć i się poddałem. PSZEMAS
Ostatnio zmieniony przez PSZEMAS 2014-03-24, 10:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Arturooo 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Wiek: 48
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 31
Skąd: Rybnik
  Wysłany: 2015-04-20, 21:15   Pierwszy motocykl DS 650 albo DS 1100 ?? Pomocy

Witajcie weterani asfaltu... !
Po przeżyciu 40 lat nareszcie spełni się marzenie mojego życia-----Moto :skuter:
I proszę Was o pomoc oraz doradztwo w zakupie mojego pierwszego motocykla.
Bo że to będzie Yamaha to pewne ale czy na początek nie będzie za duży DS 1100??
Jeden kolega mówił że mam od razu kupić 1100 bo jak kupię 650-tkę to po pierwszym sezonie będzie niedosyt i trzeba będzie kupić coś większego.
Bardzo proszę o opinie na ten temat.
Pozdrawiam i jeszcze w tym sezonie do zobaczenia na drodze. Morit
_________________
Morit
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2015-04-20, 21:17   

Bierz 1100 bo i tak później będzie za mały ;d ;d
_________________

 
 
Arturooo 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Wiek: 48
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 31
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-04-20, 21:21   

też tak myslę że większy będzie lepszy ale czy dam radę nim się poruszać, jednak to już jest konkretny sprzęt i waga?
_________________
Morit
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group