650 a 1100 |
Autor |
Wiadomość |
bodi
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 239 Skąd: Dragoni Wrocław
|
Wysłany: 2011-04-14, 13:45
|
|
|
^^ a jeśli można jeszcze dopytać - masz Classica czy Customa (i jak wypada jeden w stosunku do drugiego pod kątem wygody dla wysokich)??
Pozdrawiam |
_________________ bodi@dragoni.wroclaw.pl |
|
|
|
|
miodzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 717 Skąd: ST
|
Wysłany: 2011-04-14, 14:33
|
|
|
Na customie po 100km robią sie odciski na d... |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
|
|
|
|
|
kriwas
Rocznik: 1998
Wiek: 44 Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 53 Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: 2013-05-23, 22:00 650 a 1100 ?
|
|
|
Witam,
Mam pytanko do osób które przesiadły się z 650 na 1100.
Jeżdżę 3 sezon 650 i już czas na coś większego, generalnie bardzo lubię moją jadźkę, ale trochę brakuje mi zapasu w manetce.
Pytanie brzmi czy jest duża różnice w prowadzeniu się tych motorów, a przede wszystkim jak z mocą - czy różnica jest mocna odczuwalna.
dzięki |
_________________ "KIEDY SIADAM NA MASZYNĘ TOTALNY CZUJĘ LUZ..."
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-05-23, 22:05
|
|
|
Jest różnica i to spora. jakby nie patrzył to o 50% więcej mocy, a wagi tylko o 10%. Na moje potrzeby z plecakiem jest wystarczająco. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
kriwas
Rocznik: 1998
Wiek: 44 Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 53 Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: 2013-05-23, 22:11
|
|
|
najbardziej przeszkadzało mi mocy w naszych górach, a planuję wyjazd w alpy i nie wiem czy 1100 to ogarnie. |
_________________ "KIEDY SIADAM NA MASZYNĘ TOTALNY CZUJĘ LUZ..."
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-05-23, 22:15
|
|
|
kriwas, mocy jak to mówią nigdy dość, ale wystarczy. Przecież są biegi, można zredukować. Zawsze możesz przymierzyć się do MS 1300 lub do XV 1700. Kwestia ile chcesz zainwestować |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
kriwas
Rocznik: 1998
Wiek: 44 Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 53 Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: 2013-05-23, 22:33
|
|
|
witek1965 napisał/a: | kriwas, mocy jak to mówią nigdy dość, ale wystarczy. Przecież są biegi, można zredukować. Zawsze możesz przymierzyć się do MS 1300 lub do XV 1700. Kwestia ile chcesz zainwestować |
też o tym myślałem, tym bardziej, że sam jestem duży :-) ponad 100 kg żywej wagi.
Zależy mi też na dobrym prowadzeniu - lubię kłaść się na motorku a 650 bardzo dobrze mi leży na zakrętach, nie wiem czy coś dużo większego też tak fajnie się prowadzi w zakrętach
[ Dodano: 2013-05-23, 22:35 ]
a jeszcze jedno - jeżeli chodzi o to ile chce wydać to tak do 24 tyś, |
_________________ "KIEDY SIADAM NA MASZYNĘ TOTALNY CZUJĘ LUZ..."
|
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1707 Skąd: Dziki Wschód
|
|
|
|
|
spining
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51 Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 1043 Skąd: Soldau Ostpr.
|
Wysłany: 2013-05-24, 08:09
|
|
|
Robrob napisał/a: | to szukaj road stara |
i to jest mysl |
_________________ Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
|
|
|
|
|
krzys_u
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 49 Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 177 Skąd: Piastów k/W-wy
|
Wysłany: 2014-03-08, 19:44
|
|
|
Witam, dziś pierwszy raz wyjechalem swoim 1100 custom, wczesniej bylo 650 custom. Moje wrazenia:
- Prowadzenie, prawie takie same, jest troszkę cięższy ale dla mnie mało odczuwalnie,
- Moc no to wiadomo :-) na prostych robi różnicę. Ale generalnie nie ma tej mocy aż tyle żeby nad nią nie zapanować :-) Po mieście jezdzi mi sie podobnie jak 650.
Wrażenia dzwiękowe - :-) :-) :-) (mam cobry)
- Dla mnie najbardziej odczuwalną różnicą po pierwszej jeździe są hamulce które naprawde hamują i trzeba uważać bo koło już zdążyłem zablokować, na szczęście obyło sie bez gleby.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1858 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-08, 19:46
|
|
|
Do mnie bardziej niż pojemność przemawia kanapa |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
krzys_u
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 49 Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 177 Skąd: Piastów k/W-wy
|
Wysłany: 2014-03-08, 20:32
|
|
|
a o kanapie nie pomyslalem... moze przez ogólną euforie nie zwróciłem na to uwagi :-) jutro zobaczymy :-) |
|
|
|
|
jachudy
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 48 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 39 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-03-10, 22:19
|
|
|
Witam- ja 650-tką przelatałem 3 sezony (znakomity motor do nauki), ale zachciało się cos większego i ostatni sezon zrobiłem na 1100. Zastanawiam się czemu to tak długo trwało. Większy motor większa frajda. Powiem wam , że zacząłem szukać 1300 i większy. Moja rada - przejechać się wszystkimi modelami (na jakims zlocie itp.) by mieć porównanie i nie zaliczać pokoleji wszystkich pojemnosci. Znam ludzi, którzy nie zamienią 650-tki na inny model. Ja do nich nie należę. Pozdrawiam |
|
|
|
|
Kacperek
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 06 Lis 2013 Posty: 75 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 2014-03-11, 11:22
|
|
|
U mnie 182cm i waga 78 i Vstar 650 - bynajmniej nie wyglądam "jak na krowie".
Sam czuję się dobrze i moto słyszę że też.
Hamulce z tyłu fakt do zwalniania, ale akurat jeśli chodzi o tylne koło to nawet dobrze
bo bardziej toleruje. Z tarczą trzeba uważać coby za mocno nie depnąć.
I potwierdzam z własnych odczuć moc (tzn. litry w cylindrach) tu potrzebna jest do lepszego brzmienia i ewentualnych dynamicznych przyspieszeń np. przy wyprzedzaniu.
To nie moto do zapier....nia. Tu się życie kołem..... toczy |
_________________ Kacperek |
|
|
|
|
1janbo
Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 4811 Skąd: Poznań, no wiadomo
|
Wysłany: 2014-03-23, 00:59
|
|
|
Pozwolę sobie na wypowiedź...
Jakom nielot i świerzak na tym forum, pozwolę sobie na komentarz...
Latałem XVS-em 650, 1100, i przedtem innymi... (razem z Mieszkiem I-wszym). Później równie innymi wynalazkami.
Zawsze twierdziłem, że najlepiej dozować sobie przyjemności... Jeśli to Twoje pierwsze moto, to 650-tka wystarczy. Nabierzesz szacunku do drogi, zakrętów, własnych umiejętności... ale, nie poszalejesz. Trudno. Coś za coś. Żyjesz.
...ale, jeśli szukasz czegoś więcej, 650-ta nie spełni Twoich oczekiwań. Odwijasz i nic się nie dzieje? Trzeba się rozwijać... Szalejemy - kupujesz 1100.
Nie wiem jak Wy, ale ja poczułem różnicę. Mega moc, różnica w przyspieszeniu, spalanie prawie takie samo.. Niby nic, ale, qrka - jest różnica w prowadzeniu.. i we frajdzie
Nie znam się, na tym forum jest wielu fachowców, ale moim zdaniem jest wielka różnica pomiędzy 650 a 1100.
Co wybrać? Custom? Classic?
Olej opinie, kupuj, co się Tobie podoba, ale pamiętaj...mierz siły na zamiary.
Proponuję najpierw 650, a potem 1100.
Ty wybierasz, ale nie kupujesz moto na całe życie, zawsze możesz sprzedać i kopić coś innego...
Taka rada do użytkownika Monstrum z momentem obrotowy 144K 44 Nm przy 3700 |
_________________
Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".
___________________
WOLNOŚĆ!!!
|
|
|
|
|
moondek
Model: SYMPATYK
Wiek: 50 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 4020 Skąd: Józefosław
|
Wysłany: 2014-03-23, 07:33
|
|
|
Mareczek powraca w stylu jak za dawnych lat Podobnie jak kolega powyżej, ja też zaczynałem od Customa 650, a teraz pociskam Classikiem 1100 i przyjąłem wariant "mierz siły na zamiary". Nabieram stopniowo pokory do motocykla, jak i samej jazdy na nim. W 1100 czuć rzeczywiście większe pierdolnięcie, z kolei 650 jest prostsza w obsłudze (np. do wymiany filtra oleju nie musisz demontować wydechu). Co do reszty podpisuję się obydwiema rękami pod postem Marka |
_________________ Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko |
|
|
|
|
wojtul-wwy
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 36 Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 12 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2014-03-23, 16:59
|
|
|
obecnie mam 1100 customa , wcześniej śmigałem sprzętami brata , były to streety Honda NTV 650 i Triumph Speed Triple , fajne maszyny ale nie dla mnie. Potem długo nic i wpadł w moje ręce 1100, oczywiście jest różnica miedzy tymi sprzętami , ale przyznam szczerze , że 1100 duży , wygodny , jest moc również ale inaczej dozowana i przyznam szczerze , że to jest to czego szukałem . Naprawde porządna maszyna i jako mało doświadczony motocyklista uważam , że sprzet wybacza dużo błędów i jest baaaardzo stabilny o czym sie przekonałem , kiedy nagle musiałem zahamować na piachu , to jak wcisnąłem hamulec przednie koło sie zblokowało , to pierwsza moja mysł , że sie zaraz przekęci i polece , ale moto stabilnie kierownice i koło utrzymał prosto u dało sie bez żadnej kraksy czy gleby.
Czy tak ciężko używać znaków interpunkcyjnych ? Jedna kropka i jeden przecinek to trochę za mało na taką wylewną wypowiedź. Strasznie ciężko się to czyta.
Co się dało to poprawiałem, ale od tekstu "... że się zaraz przekręci i polecę ... " nie mogę tego rozgryźć i się poddałem. PSZEMAS |
Ostatnio zmieniony przez PSZEMAS 2014-03-24, 10:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Arturooo
Model: RS1600
Rocznik: 2003
Wiek: 48 Dołączył: 08 Kwi 2015 Posty: 31 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2015-04-20, 21:15 Pierwszy motocykl DS 650 albo DS 1100 ?? Pomocy
|
|
|
Witajcie weterani asfaltu...
Po przeżyciu 40 lat nareszcie spełni się marzenie mojego życia-----Moto
I proszę Was o pomoc oraz doradztwo w zakupie mojego pierwszego motocykla.
Bo że to będzie Yamaha to pewne ale czy na początek nie będzie za duży DS 1100??
Jeden kolega mówił że mam od razu kupić 1100 bo jak kupię 650-tkę to po pierwszym sezonie będzie niedosyt i trzeba będzie kupić coś większego.
Bardzo proszę o opinie na ten temat.
Pozdrawiam i jeszcze w tym sezonie do zobaczenia na drodze. Morit |
_________________ Morit
|
|
|
|
|
arekw711
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2015-04-20, 21:17
|
|
|
Bierz 1100 bo i tak później będzie za mały |
_________________
|
|
|
|
|
Arturooo
Model: RS1600
Rocznik: 2003
Wiek: 48 Dołączył: 08 Kwi 2015 Posty: 31 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2015-04-20, 21:21
|
|
|
też tak myslę że większy będzie lepszy ale czy dam radę nim się poruszać, jednak to już jest konkretny sprzęt i waga? |
_________________ Morit
|
|
|
|
|
|