YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
650 a 1100
Autor Wiadomość
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-04-05, 12:09   

ROBERT72 napisał/a:
że jak będę wymieniał to już na takiego co naprawdę gada czyli od litra w górę


ciekawe dlaczego WADERA wygrywa konkursy na najgłośniejszy wydech skoro ma 650-tkę . W zaniemyśłu tylko jedna 1100 się zrównała w dB
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
ttom 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 1692
Skąd: Nomad
Wysłany: 2011-04-05, 12:14   

Bo tu nie o wielkość silnika chodzi... tylko charakter właściciela ! ;D
_________________
Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens... :pokooj:
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2011-04-05, 14:57   

"ciekawe dlaczego WADERA wygrywa konkursy na najgłośniejszy wydech skoro ma 650-tkę . W zaniemyśłu tylko jedna 1100 się zrównała w dB"

to ty witek nie wiesz ze kobiety przewaznie sa glosniejsze :hahaha:
 
 
marek-stom 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 218
Skąd: krakow
Wysłany: 2011-04-05, 22:22   

ROBERT 72 - coś zrób z tłumikiem bo takie gwiazdy muszą wyglądem zainteresować i nadrobić HAŁASEM.
_________________
V STAR
 
 
ROBERT72 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2004
Wiek: 52
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 2418
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2011-04-05, 22:59   

To prawda coś na pewno zrobię z tłumikiem ale nie orginalnym , bo niech sobie jest cały.Pewnie kupię jakiś fajny tłumik , który będzie ładnie basował.Nie zależy mi tyle na głośności co na barwie brzmienia.To rozumiałem przez ,,gadanie" motocykla.Jak słyszeliście WLA-42 na wolnych obrotach to właśnie mi się podoba. :ok: Dlatego nie lubię gonić sprzętem, gdyż jak dla mnie na luźnej pracy silnika przy 5 biegu pięknie sobie mruczy.I to jest to.Pozdrawiam
_________________
Razem z Nią na koniec Świata albo i jeszcze dalej ...
 
 
Kozak_Barabasz 



Model: BĘDZIE
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 1435
Skąd: Poznań / Konin
Wysłany: 2011-04-07, 21:59   

W końcu mogłem się przejechać konkretniej Dragiem 1100 :D
Gabarytowo wszystko to samo co 650, nie wyczuwam żadnych większych zmian.

Ale mocowo .... :D
To jest to i chyba nic więcej nie byłoby mi przy nim potrzebne :)
_________________
OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 
 
HORSZCZAR 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1529
Skąd: Nowa Mała Wieś
Wysłany: 2011-04-07, 22:28   

ROBERT72, prawda jest taka, że nigdy nie uzyskasz w małej Gwiazdce takiego dźwięku :(
_________________

Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć ...

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ...

Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...



Road Star XV 1700 Midnight
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-04-08, 08:52   

A ja musiałem "wykastorwać " Garfielda i teraz chodzi ja za przeproszeniem skuter . :( .....
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
Pancernik 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 201
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-08, 09:01   

WLA ma przecież raptem o chyba 90cm3 większy silnik.
 
 
SoH 



Model: SYMPATYK
Wiek: 38
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 49
Skąd: W-wa, Lublin
Wysłany: 2011-04-08, 10:37   

Pancernik napisał/a:
WLA ma przecież raptem o chyba 90cm3 większy silnik.

Ale kąt między cylindrami jest zdaje się inny.
_________________
DL650 V-Strom

Kapitan Bomba nie pie...li się z kosmitami!
Nap...dala z karabina, nie pyta!
Kapitan Bomba, i nie ma ch...!
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 50
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4020
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2011-04-08, 10:42   

Kozak_Barabasz napisał/a:
W końcu mogłem się przejechać konkretniej Dragiem 1100 :D
Gabarytowo wszystko to samo co 650, nie wyczuwam żadnych większych zmian.

Ale mocowo .... :D
To jest to i chyba nic więcej nie byłoby mi przy nim potrzebne :)

Gabarytowo jednak jest różnica :) Ja ją odczuwam... Nie wiem, może to przez to, że wcześniej był custom... Niemniej Classic 1100 wydaje się być zdecydowanie większy.
Co do mocy, tu się zgadzam :) Te 20kilka kucy więcej robi jednak różnicę :) Póki co, nie odczuwam nieodpartej potrzeby zwiększenia mocy. Nie wiem, może się starzeję, a może dopiero przyjdzie to z czasem... ;)
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
Pancernik 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 201
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-13, 21:29   

To może i ja wtrącę swoje 3 grosze :)

Powiem szczerze, że początkowo byłem nastawiony na 1100. Wiadomo, argument "mocy i hamulców". Finanse pozwoliły mi (i tak z pewnymi wyrzeczeniami zresztą) na 650. I uważam, że wyszło bardzo dobrze. Dlaczego?

Jest to mój pierwszy motocykl po zdaniu egzaminu. Pewnie w ciągu tygodnia, dwóch ogarnę go na tyle, że mógłbym chcieć mieć "więcej", ale osobiście nie widzę sensu. Nie ukrywajmy, że jednak swoje waży, dodatkowe kilogramy 1100 raczej nie ułatwiają życia w korkach. Większa moc z czasem mogłaby zacząć kusić, szczególnie, że w parze by szły lepsze hamulce. A tak mam pewien mentalny ogranicznik, że nie kupiłem maszyny aby zapierdalać, tylko cieszyć się jazdą i tak naprawdę dopiero zacząć uczyć się jazdy na motocyklu.

Jeżeli to dla kogoś będzie kolejna z rzędu maszyna, myślę, że śmiało można brać 1100. Natomiast jeżeli pierwszy motocykl, 650 będzie fajnym wyborem.

Jest to tylko moje skromne zdanie :)
 
 
ROBERT72 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2004
Wiek: 52
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 2418
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2011-04-13, 21:45   

I zgadzam się z nim Pancernik, w 100%.Też jestem zadowolony z wyboru nawet bardzo.Jeździmy często z żonką i do spokojnej wędrówki przynajmniej w moim odczuciu pojemność wystarczająca.Dodam ,że to jest moje moto po bardzo długiej przerwie w jeździe i naprawdę daje frajdę a przy tym dużo wybacza nie wprawionemu motocykliście. :ok:
_________________
Razem z Nią na koniec Świata albo i jeszcze dalej ...
 
 
patryk_c 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 750
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2011-04-13, 21:48   

Mam 1700 cc w silniku, a na piątce nie mogę ruszyć manetki za mocno żeby mi 100 km/h nie przekraczało. I nadal najchętniej lansuję się koło 90 ciesząc się jazdą i motocyklem.

Atut większego to możliwości. Nie chodzi o to żeby zapierdalać, tylko o to żeby móc zapierdalać :pokooj:

Większą rolę raczej w podejmowaniu decyzji poza kwestiami budżetowymi mogą odgrywać gabaryty kierowcy, siła czy ogólna sprawność.


Dla mnie póki co ewolucja stanęła na Road Star'ce - innego motocykla nie chcę. Co najwyżej dokupić drugie XV 1700 - tym razem do wolnej amerykanki i modyfikacji
_________________
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-04-14, 08:38   

patryk_c napisał/a:
Atut większego to możliwości. Nie chodzi o to żeby zapierdalać, tylko o to żeby móc zapierdalać

I o to chodzi .... zeby moc ... ale niekoniecznie wtedy kiedy chcesz tylko kiedy musisz np szybko wyprzedzic wlokąca sie cieżarówkę . Moc to też kwestia bezpieczeństwa . Mozesz ja miec i jej nie uzywac

Większą rolę raczej w podejmowaniu decyzji poza kwestiami budżetowymi mogą odgrywać gabaryty kierowcy, siła czy ogólna sprawność


Tu tez sie zgadzam ale dodam tez ze dochodzi do tego kwestia przyzwyczajenia . Ja miałem bezposrednie porównaieni pomiedzy 650 a 1300 . Róznica w masie była wyraznie wyczówalna , szczególnie jak przyjdzie manewrowac .

Od kiedy przesiadłęm sie na na wieksze moto nie zauwazyłem zebbym w sposób znaczacy jezdzil szybciej . 80-90 do 120-130 . Róznica jest w jezdzie z Krolikiem . Moto sie nie męczy i nadal mozna bez problemu szybko i bezpiecznie wyprzedzac. A tego mi 650 brakowało .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 717
Skąd: ST
Wysłany: 2011-04-14, 09:04   

Nie zamienię mojej 1100 na żadną 650. Jest to moje pierwsze moto i kocham je do szaleństwa. Jest zwinne i zgrabne, w korkach przeciskam się jak na rowerze. Jedyne czego mi brakuje to drugiej 1100 w garażu do towarzystwa.
Dlatego wybaczcie, ale dla mnie za 650 przemawia jedynie budżet.

P.S. Uczciwie muszę się przyznać do >180cm wzrostu ;D
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
bodi 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 239
Skąd: Dragoni Wrocław
Wysłany: 2011-04-14, 11:25   

^^ no właśnie. Ja mam 188 (ale "tylko" 88kg). I bardziej długie nogi (tułów raczej normalny).
Czy ktoś z zadowolonych posiadaczy 650 jest bliski moim wymiarom????

(wiem, że mogę popróbować, ale chwilowa próba nie daje odpowiedzi na dłuższą jazdę)
_________________
bodi@dragoni.wroclaw.pl
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-04-14, 11:32   

bodiniusz napisał/a:
no właśnie. Ja mam 188 (ale "tylko" 88kg). I bardziej długie nogi (tułów raczej normalny).


sorki za porównianie ale bedziesz wygladal jak na psie lol . Tak jak ja przy swoich marnych 170 wygladąłem na Viradze .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 717
Skąd: ST
Wysłany: 2011-04-14, 12:05   

kostass napisał/a:
bodiniusz napisał/a:
no właśnie. Ja mam 188 (ale "tylko" 88kg). I bardziej długie nogi (tułów raczej normalny).


sorki za porównianie ale bedziesz wygladal jak na psie lol . Tak jak ja przy swoich marnych 170 wygladąłem na Viradze .


Sorki za porównanie, to teraz jest jak na krowie :hahaha: :hahaha:
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
sq5naz 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2011-04-14, 12:52   

kostass napisał/a:
bodiniusz napisał/a:
no właśnie. Ja mam 188 (ale "tylko" 88kg). I bardziej długie nogi (tułów raczej normalny).


sorki za porównianie ale bedziesz wygladal jak na psie lol . Tak jak ja przy swoich marnych 170 wygladąłem na Viradze .


Mam 188 cm. wzrostu... Cieżkozbrojnym nie jestem, moja waga to niecałe 80kg. :P
Na Dragu 650 nie wyglądam na pewno jakbym stał przy parowozie, ale w czasie jazdy jest mi wygodnie. Kwestia wyglądu w opinii innych to wg mnie sprawa drugorzędna. Najważniejsze, by Tobie pasowalo :)
_________________
vaya con Dios...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group