YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: krotom
2011-10-04, 11:36
Transalp vs V-storm
Autor Wiadomość
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-10-03, 16:16   Transalp vs V-storm

szykuje sie do wzbogacenia stajni o cos mniejszego i bardziej iniwersalnego a jednoczesnie na tyle przyjaznego do kierowania zeby Krolik dal sobie na wiosne radę . Od kilku dni studiuje wszystko co dotyczy Transalpa 700 i V-Storma 650 . Czytam i czytam i nie nadal nie wiem . Jeden i drugi jest fajnym motorem ale kazdy oprocz zalet ma tez wady . Ktos moze rozpracowywał podobny temat ? Zaznaczam , nei wchodzi w gre BMW GS i wieksze pojemności .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
oldnita 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 59
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 1810
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2011-10-03, 16:23   

kostass, może to Ci pomoże
http://www.motocykl-onlin...uki_V_Strom_650
_________________
Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A)
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 50
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4020
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2011-10-03, 16:33   

Ja sam się przymierzam do V-Stroma :) Z tym, że ja zastanawiam się między V-Stromem (650), a Varadero... Miałem okazję jeździć już "Trampkiem" 650 i "Sztormówką". Trampek jest ok, ale V-Strom jest większy (nieznacznie, ale jednak) i wygodniejszy. No i ma większą moc (69KM w V_Stromie vs. bodajże 55KM w Trampku). Nie wiem jak się to ma do nowego TransAlpa z silnikiem 700ccm. No i jeszcze jedna rzecz... V-Strom ma 6 biegów, co przy dużym baku (22l.) sprawia, że przejechanie ok 400-500km bez tankowania nie stanowi problemu.
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1363
Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-10-03, 18:38   

kostass, kup drag stara ;D nawet takie forum jest więc znajdziesz wiele informacji o tym moto lol
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
Biały 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1612
Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz
Wysłany: 2011-10-03, 19:12   

V-strom 1100 ładniej wygląda, bo ma dwa tłumiki i lepszego kopa
_________________
Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield
 
 
diabolique 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 51
Dołączyła: 02 Sie 2009
Posty: 195
Skąd: Katowice-JANKESKA
Wysłany: 2011-10-03, 19:18   

Osobiście brałam bym też uwagę wysokość siodła w obu modelach które wynosi 830-840 mm a drag w porównaniu 695mm
_________________
....zdobyć świata szczyt ,albo przeżyć jeden dzień.....
Życie kopie nas po dupie po to,byśmy mieli ją coraz bardziej twardszą na przyszłość .
 
 
koks79 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 832
Skąd: GŁ-Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-10-03, 19:56   

Ja miałem testową jazdę v-stromem 650 i powiem że, poniżej 7 tys obrotów ten motocykl to masakra i kompletnie nie jedzie. I wcale nie jest to porównanie do GS-1200 na którego wsiadłem w drugiej kolejności, ale do mojego motocykla (VTX1300) który jest ciężki jak słoń. V-Strom 650 fajnie jedzie od 7-8 tys w górę, ale wogóle mi się to nie podoba ! Może jestem troche rozpieszczony swoim który ciągnie z dowolnego biegu i wyprzedzanie to nie problem, ale zapas mocy pod ręką to także bezpieczeństwo na drodze. Chociaż chcesz mniejszy motocykl to dopowiem że jak wsiadłem w drugiej kolejności na GS1200 i powiem że byłem w wielkim szoku jak ten motocykl się zbiera od 2-3 tys jak torpeda, hamuje jakby ktoś zarzucił wielką kotwice... kosmiczna różnica i tym bardziej VStrom wypada bardzo blado. Dla mnie przyspieszenie jest ważne a jeśli chodzi o dynamikę i bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu bardzo mnie ten motocykl rozczarował. Niespodziewałem się takiego "flegmatyka" w dole obrotów :nie_wiem:
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=fJ9rUzIMcZQ
;)
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-10-03, 20:51   

Drogie kolezanki i koledzy dla informacji albo przypomnienia . Sławnym Pepe czyli mały DS-em przejezdzilem wiele km , Teraz je Garfield i na razie tak zostanie . Koks , wiem ze ktos sie wyrwie z GS 1200 ale ten motor odpada z uwagi na nie dostosowana do mnie wysokosc siedziska lol . Zreszta zaznaczyłem ze w gre wchodza te 2 motory . NIe potrzebuje rakiety potrzebuje motor z ktorym Krolik sobie poradzi a jak bedzie trzeba to we dwojke sie naniego zapakujemy i polecimy na Ukraine albo do Rumunii i nie bedzie dla niego straszne dziury czy szutry .

[ Dodano: 2011-10-03, 20:58 ]
oldnita napisał/a:
kostass, może to Ci pomoże
http://www.motocykl-onlin...uki_V_Strom_650

Czytałem to i inne porownania i nadal nie wiem :(
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
Bakteria77 



Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 25
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 1551
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2011-10-03, 22:57   

Mam kilku znajomych jeżdżących na takich motocyklach i z tego co wiem Transalp jest lepszy na piachy i szutry, a V-storm lepiej wypada na asfalcie. Jeden znajomy jeździ Trampkiem 650 i ostatnio też ma dylemat z zmianą moto ( założył identyczny temat, tylko na innym forum ). Tam też polecali mu Yamahę TDM.
 
 
koks79 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 832
Skąd: GŁ-Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-10-04, 07:04   

rakieta nie rakieta... ślamazara jest w dole i tyle. Mnie to nie pasuje, ale jest masa posiadaczy zadowolonych z dynamiki DL650 no i tyle. Jak tyle wystarcza to super. Nie wiem jak Transalp bo nie jeździłem. Sam kombinuje z turystykiem i chętnie GS1150 ale przebiegi są koszmarne na tych motocyklach. Znowu GS1200 to już jeźdzący komputer i masa elektroniki a ja prosty chopak jestem i obawiam się takich urządzeń... tak więc każdy ma jakiś dylemat :oops:
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=fJ9rUzIMcZQ
;)
 
 
piwu 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 396
Skąd: Siemianowice Śl.
Wysłany: 2011-10-04, 08:24   

Jeździłem Trampkiem 600 i nawet ten się fajnie prowadzi :) mocy oczywiście mało, trzeba kręcić.

Na Twoim miejscu rozejrzałbym się jeszcze nad tym:
http://moto.allegro.pl/mo...1831449059.html

Moc podobna co w trampku, a jeszcze fajniejsze prowadzenie :)
_________________
www.bkpl8.pl

Stratoliner S
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-10-04, 08:54   

NIe jestem az tak wytrawnym motocyklistą zeby dostrzec drobne szczególy dotyczace prowadzenia , czy idzie od dołu czy trzeba go kręcic. DO wszystkiego idzie sie przyzwyczaić . PO wczorajszej lekturze na roznych forach szala przechyliła sie na strone V-storma , ale ostatecznej decyzji nie ma do czasu kiedy sie z Krolikiem nie przysiadziemy na moto . Nie planuje wielkich jazd w terenie wiecej bedzie asfaltów albo roznych innych dróg ale dróg . Dzieki wszystkim za ich opinie . Osobicie jakbym mnie było stac to kupiłbym Super Tenere 1200 :(
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1363
Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-10-04, 09:07   

kostass, wiesz, że późniejsze podróże na dwóch różnych typach moto to straszna meczarnia? Za bardzo się tak nie da. Ty na Garfieldzie a Królik powiedzmy na V-storm ? ktoś nie bedzie dawał rady albo będzie mu za wolno i 1000 innych rzeczy. Mówię o tym z doświadczenia, że tak to raczej przyjemnosci z podróży brak. :(
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
Azmadan 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 43
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 419
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-10-04, 09:40   

winiar napisał/a:
kostass, wiesz, że późniejsze podróże na dwóch różnych typach moto to straszna meczarnia? Za bardzo się tak nie da. Ty na Garfieldzie a Królik powiedzmy na V-storm ? ktoś nie bedzie dawał rady albo będzie mu za wolno i 1000 innych rzeczy. Mówię o tym z doświadczenia, że tak to raczej przyjemnosci z podróży brak. :(


a ja się z tym nie zgodzę...
wracałem z Chorwacji na 2 turystyki + armatura...
jechało się wyśmienicie...
normalnie na krótsze wypady jeździmy też "mieszanie" i tez jest super...

a co do motocykla... to jeżeli ma być to 2-gi motocykl... do jazdy SOLO...
to popatrz jeszcze na to co ja kupiłem... (też się zastanawiałem nad V-S-em i Trampkiem)
my jeździmy na tym w 2-ke... też się da... ale...
w porównaniu do tego... sztormiak wydaje się wielką ociężałą kolubrynom :-D

Mam żółtego :-P
tutaj ostatni test... http://www.motocykl-onlin...-kompania-braci
ps. mam zmienioną tylną oponę :-P ale z tym co pisali w teście to przesadzają :-P - nie widzę jakiejś wielkiej różnicy
_________________
Jedni wola Harlaya i duże cycki... inni motocykle japońskie i wąskie szpa... eee winkle...
--- Custom Bagger 96cali pojemności... na HD FLHT --- ZDJĘCIA
Ostatnio zmieniony przez Azmadan 2011-10-04, 09:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-10-04, 09:41   

Winiar , dalekie podróze będa na jednym motorze , a tylko wokół komina na 2 . Na poczatku jaki motor by to nie byl to jazda z nowicjuszem to duze wyzwanie .
Juz od dawna mysle o takim podróznym enduro . Teraz jak dochodzi drugi kierowca to musze zweryfikowc rodzaj mootru zeby mogła sobie z nim poradzić z jednej storony a z drugiej zeby dało sie pojechac we dwojke z bagazami .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 717
Skąd: ST
Wysłany: 2011-10-04, 09:48   

Kiedyś zastanawiałem się nad obydwoma maszynami. Brałbym V-Stroma, bardziej mi się podoba i trochę mocniejszy. Tak jak już pisał Bakteria77, Trampek - piach, V-Storm - asfalt.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-10-04, 11:17   

i chyba właśnie bede szukał takiej maszyny ....Zreszta jak popatrzylem to jest i tańszy i wyposażenie tez jest tańsze .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
koks79 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 832
Skąd: GŁ-Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-10-04, 11:26   

dawaj na grubo, gsa 1150 albo 1200 dla Królika i też będzie git... widziałem kobiałki na vtxach 1300 i 1800 i dawały radę 8) wjeździ się i będzie git, a GS to sprzęt bezkompromisowy i na parkę i na samego kierowcę ;D
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=fJ9rUzIMcZQ
;)
 
 
ttom 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 1692
Skąd: Nomad
Wysłany: 2011-10-04, 12:21   

GS 1200 jest bardzo wysoki. Kolega latający teraz GS 650 sie przymierzał, wzrost 170kilka cm, i stopy płasko na asfalcie postawić nie mógł...
_________________
Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens... :pokooj:
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-10-04, 14:39   

ttom napisał/a:
GS 1200 jest bardzo wysoki. Kolega latający teraz GS 650 sie przymierzał, wzrost 170kilka cm, i stopy płasko na asfalcie postawić nie mógł...

no własnie , ja gs 1200 nie byłem nawet w stanie postawić . Dlatego zozstał zdyskwalifikowany . juz dawno .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group