YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Drag star 1100 dla kobiety?
Autor Wiadomość
Gosiaczko 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 50
Dołączyła: 26 Kwi 2010
Posty: 1258
Skąd: Józefów/GŁ/AIOŁA
Wysłany: 2011-05-09, 15:03   

no moja Biała wczoraj spaliła więcej niż Pawłowa 1100..... :(
_________________
1/3 Aniołków Bemiego :)
motylkiem jestem :) http://www.youtube.com/watch?v=1zx3puwpDTs
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-05-09, 15:03   

WADERA napisał/a:
np. wiecej pali :D
i tu się kochana mylisz. Sobotnio niedzielne 180 mil z haczykiem wyszło 5,2 l/km ( z Lusia na pokładzie). Byłem mile zaskoczony i uważam, że można mniej. Dopiero się go uczę (znaczy Draga 1100). Troszeczkę go przegazowałem, popróbowałem odejście itd. W 650 miałem podobnie

[ Dodano: 2011-05-09, 15:06 ]
a, Vaaksa zszedł poniżej pięciu. Po 130 milach razem tankowaliśmy i ja miałem 11 literków, a on ok 10.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2568
Skąd: PWL
Wysłany: 2011-05-09, 15:54   

Wczoraj - 4,66l/100km ;D
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
WADERA 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 58
Dołączyła: 04 Mar 2009
Posty: 3449
Skąd: Jankeska/Wrocław
Wysłany: 2011-05-09, 16:37   

:evil: :evil: :evil: musze zmienić motor
_________________



Moderator na emeryturze, życie jest piękne

 
 
norton 



Rocznik: 2002
Wiek: 65
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: Toronto
Wysłany: 2011-05-09, 17:01   

Paula 650 na początek jest akurat zawsze zdążysz zmienić na większy
 
 
spider 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 756
Skąd: PL
Wysłany: 2011-05-09, 22:36   

Bierz 1100 lepiej miec nadmiar mocy i stopniowo z niego korzystac niz kupic slabsze moto i po sezonie zmieniac.
_________________
YAMAHA ROAD STAR SILVERADO XV 1700 S LA COCAINA
http://yamaha-dragstar.pl...t=13214&start=0
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-05-09, 23:12   

spider, z tą słabością nie przesadzajmy. Miałem 650-tkę i jeździło mi się ekstra solo. Mocy brakowało jak dochodził plecaczek i toboły (śpiwory, ciuchy, namiot itd).
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Nosiu 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2003
Wiek: 51
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 298
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-05-10, 10:09   

dragini napisał/a:
Ja to nawet 650 classica nie szarpnę jak stoi na stopce. .... Jak możesz popróbować na "cudzasie" to popróbuj. Szczególnie te najgorsze manewry: nawracanie, wykręcanie tyłem, spróbuj czy go pchniesz do tyłu jak stoi na nierównej powierzchni (i akurat mulda wypada pod tylnim kołem), czy szarpniesz z przechyłu jak stoi na stopce i jest trochę nierówna powierzchnia ...


To dla Ciebie bedzie ważne rady
sama jazda to przyjemność ;D oczywiście z pokorą :skuter:
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-05-10, 10:16   

Nosiu, no wiesz, ale teraz dowaliłeś do pieca. Toż nasza Draginka dosiada pieknego, wypasionego draga, ups, Draginki 125, a ty jej wyjeżdżasz ze skuterem. Nie cię ona dorwie w te swoje szpony, ups, szponki to :evil: :evil: :evil:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Nosiu 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2003
Wiek: 51
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 298
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-05-10, 10:24   

witek1965 napisał/a:
Nosiu, .. Nie cię ona dorwie w te swoje szpony, ups, szponki to :evil: :evil: :evil:

No to jeżdże kanałami :hahaha:
 
 
dragini 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Dołączyła: 18 Paź 2008
Posty: 853
Skąd: Legnica
Wysłany: 2011-05-10, 10:39   

W kominiarce, z wyłączonymi światłami, a i tak nie znasz dnia ani godziny :czajnik:
Zemsta jest słodka :guma:
_________________
Nie ma jej ....., nie ma ........nie......
 
 
Jolka 


Model: SYMPATYK
Wiek: 64
Dołączyła: 15 Cze 2009
Posty: 1286
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2011-05-10, 11:04   

Dragini kolega nie zna jeszcze naszych możliwości ;D
 
 
krotom 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2821
Skąd: brać czas i chęci
Wysłany: 2011-05-10, 23:51   

sorki za offtopic ;) ale koleżanko paula, dokonaj stosownego wpisu tutaj
_________________


AB Rh+
 
 
Colmann 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1999
Wiek: 41
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 40
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-05-11, 02:46   

Paula zadaj sobie pytanie do czego ten motocykl ma Ci słuzyć?
Jeśli chcesz sama jeździć sporadycznie z plecaczkiem więcej w koło komina niż wypraw w dalekie podróże to 650 wystarczy ,a i trase 700km robiłem w pełni zadowolony.

Sam miałem ten dylemat i kupiłem 650 i nie żałuje ani nie zamierzam go sprzedawać jak to większość mówi,że po sezonie bedziesz chciała sprzedać.

Mocy wystarczająco i bardzo poręczny a jednak tym bardziej jak dla ciebie na pierwsze moto będziesz zachwycona a 1100 to już mały kolos 270kg więc jakoś Cię nie widzę na parkingu albo pod domem już nie mówiąc o panowaniu nad maszyną bez urazy :>

Zresztą jazda ma być przyjemnością a nie walką z maszyną czy podołam jej.
Ludzie ryczą na forach że mało mało kupują kolumbryny po 1100 1800 a na końcu i tak na naszych drogach jadą jak wystraszone przedszkolaki 80km/h
bo strach im nie pozwala odkecić manetke mocniej nawet w zakrętach nie potrafią się złożyć.
I na domiar złego polecają takie motocykle młodym niedoświadczonym.

Jedna istotna sprawa nie problem odkręcić manetke ,ale zatrzymać szybko i sprawnie taki motocykl
A to tak naprawde garstka ludzi potrafi to zrobić prawidłowo

Ja przesiadłem się z gsxr gdzie 200 robiłem w 8 s więc mam prawo narzekać ,ale nie narzekam bo te motocykle służą do spokojnej jazdy ,a jak trzeba to i 140 leci bez grymasów jednak przy 1100 to dla niego męczarnia ;D

Zresztą nic nie zastąpi tego ,że wsiądziesz przejedziesz się jednym drugim i sama ocenisz który wybrać.
Chyba ,że zamierzasz zdobywać europe to jesteś skazana na 1100
Choć ja do tego typu celów używam turystyka. :)
_________________
ŻYCIE TO NIE BAJAK!!!
NIE TRAĆ CZASU WSIĄDŻ NA SWGO BAJKA...
I RUSZAJ TAM GDZIE WIATR RAZEM Z TOBĄ GNA :P
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 717
Skąd: ST
Wysłany: 2011-05-11, 12:56   

Amazonki na 1100 są zdecydowanie bardziej sexy. :evil:
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
spider 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 756
Skąd: PL
Wysłany: 2011-05-11, 13:28   

witek1965 napisał/a:
spider, z tą słabością nie przesadzajmy. Miałem 650-tkę i jeździło mi się ekstra solo. Mocy brakowało jak dochodził plecaczek i toboły (śpiwory, ciuchy, namiot itd).

Pewnie,ze tak to wszystko zalezy od kierowcy i przeznaczenia motocykla.Ale profilaktycznie lepiej miec nadmiar mocy :>
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-05-11, 13:32   

Jolka napisał/a:
kupiłam 1100 classic a jak pójdzie jazda to pewnie w przyszłym tygodniu będę mogła powiedzieć
zobaczymy, ale jak siadłam na 110 to lepiej stawia się go do pionu niż 650


Gratulacje z zakupu nowego moto ... ;d

[ Dodano: 2011-05-11, 13:46 ]
spider napisał/a:
Pewnie,ze tak to wszystko zalezy od kierowcy i przeznaczenia motocykla.Ale profilaktycznie lepiej miec nadmiar mocy


W pełni sie z tobą zgadzm , mocy nigdy nie jest za dużo . A i w 1100 dwie tarcze z przodu robia swoje . Z drugiej strony brak techniki przy manewrach trzeba nadrabiac siła , a tej potrzeba dla prawie 300kg moto . Wbrew pozorom te kilkadziesiat kilo robi wielką roznice
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
bandrze 



Model: SYMPATYK
Dołączyła: 27 Mar 2010
Posty: 162
Skąd: nnn
Wysłany: 2011-05-11, 16:56   

miodzik napisał/a:
Paula nie zastanawiaj się tylko bierz. A podstawowa różnica pomiędzy 650 a 1100 to intensywniejsze doznania w każdym z możliwych kierunków. ;D


Miodzik sprecyzuj definicję "każdym z mozliwych kierunków" 8)
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 717
Skąd: ST
Wysłany: 2011-05-11, 20:19   

Przede wszystkim do przodu i do tyłu. Trochę mocniej od spodu i stabilniej u góry. A najwięcej to przed i za poligonem. ;)
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
paula 


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2004
Wiek: 36
Dołączyła: 07 Maj 2011
Posty: 5
Skąd: Kańczuga
Wysłany: 2011-05-12, 17:40   

Już się nie moge doczekać! ;D Jak zakupie to się pochwale! Obiecuje![img]1596266585[/img]

[ Dodano: 2011-05-12, 17:40 ]
Już się nie moge doczekać! ;D Jak zakupie to się pochwale! Obiecuje!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group