Regulacja miesznki paliwowo powietrznej |
Autor |
Wiadomość |
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1707 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2011-04-29, 07:06 Regulacja miesznki paliwowo powietrznej
|
|
|
Koledz piszemy o synchronizacji gaźników, regulacji takiej czy innej,/jakoś nic nie mogę znaleść na forum/, mam pytanie jak i czym regulować miesznkę paliwa i powietrza mając analizator spalin, wytłumaczcie jak chłop krowie na rowie, najlepiej z fotkami |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
rybak68
Rocznik: 2001
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 87 Skąd: okolice Biecza
|
Wysłany: 2011-04-29, 08:57
|
|
|
Robrob z tego tematu została prawie napisana praca doktorska.Jeśli chcesz dokładnie to szukaj,w skrócie wygląda to tak,śruby znajdują się w pobliżu grzałek gaźników oryginalnie powinny być zaślepione.Nominalne ustawienie to wykręcenie o 3 pełne obroty dla 1100,i 2,5 obrotu dla 650.Miłej zabawy pozdrawiam. |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1707 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2011-04-29, 15:11
|
|
|
ok dzięki poszukam śrób, jest sporo tematów ale po 1 może 2 zdania gdzieś się przewijają |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
luki88
Rocznik: 1997
Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 5 Skąd: dabrowa górnicza
|
Wysłany: 2011-06-10, 21:34 regulacja gażnika
|
|
|
Witam ostatnio w mojej 125 sr stało się tak że bardzo wolno schodzi z obrotów i niewiem jak wyregulować żeby na wolnych nie gasł i schodził szybko z obrotów bardzo prosze o rade |
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2567 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2011-06-10, 21:37
|
|
|
Sprawdź linkę gazu, może jest naderwana i haczy, a może wystarczy ją przesmarować |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
luki88
Rocznik: 1997
Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 5 Skąd: dabrowa górnicza
|
Wysłany: 2011-06-10, 21:45
|
|
|
a czy przy tych gaznikach da się regulowac wolne obroty ? tam jest taka śrubka która w gażniku opiera się o przepustnice i gdy się ja wkręci to przepustnica nie schodzi calkiem w dół ale to nic nie pomaga bo silnik jeszcze bardziej wyje |
|
|
|
|
Ziółek
Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 1425 Skąd: 4 planeta
|
Wysłany: 2011-06-10, 23:34
|
|
|
luki88, Nie wiem jak jest w 125-ce ale w 1100 po lewej stronie (pod kranikiem ) jest pokrętło regulacji obrotów. Być może w Twoim jest coś podobnego. |
_________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie." |
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2011-06-11, 11:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
luki88
Rocznik: 1997
Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 5 Skąd: dabrowa górnicza
|
Wysłany: 2011-06-11, 17:08
|
|
|
a co może być powodem strzelania gaznika ? na wolnych obrotach nieraz strzeli i gasnie |
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2567 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2011-06-11, 18:26
|
|
|
Rozbierz i wyczyść gaźnik, przedmuchaj dysze i problemy powinny zniknąć. Nie ruszaj żadnych śrub regulacyjnych. Sprawdź filtr paliwa. Trudno autorytatywnie bez oglądu wydać diagnozę. Napisz coś więcej o tych zjawiskach, przebiegu i obsłudze jaką przechodził motocykl. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
luki88
Rocznik: 1997
Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 5 Skąd: dabrowa górnicza
|
Wysłany: 2011-06-12, 09:51
|
|
|
a jakie zadanie maja kabelki podłączone do gaznika ? |
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-06-12, 09:54
|
|
|
Kabelki podłączone są do grzałki podgrzewającej paliwo jak jest zimno. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
Maniu_85
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 340 Skąd: KONIN / TUREK
|
Wysłany: 2011-08-27, 12:09
|
|
|
Od jakiegoś czasu zauważyłem że gdy moje moto pracuje na biegu jałowym (VTX1300) czuć zapach benzyny i widać jak delikatnie kopci, wydaje mi sie że ma za duża mieszanke paliwa i nie spala go całkowicie. Z tego co sie orientuje trzeba wyregulować gaźnik?? (jest tylko 1) Czy w tym czasie moge normalnie jeździć motorkiem? Nic mu nie zaszkodzi?? Może mógłby mi ktoś polecic jakiś dobry warsztat w łódzkim lub wlkp? (jestem z Konina)? Ile może kosztować taki zabieg? Pozdrawiam i dziekuje za pomoc. |
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2011-08-27, 12:25
|
|
|
Może masz ciągle ssanie włączone? - U ciebie jest chyba automatyczne.
Nie wiem jak to sprawdzić w VTX1300 - lecz od tego trzeba zacząć. |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
|
|
|
|
Maniu_85
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 340 Skąd: KONIN / TUREK
|
Wysłany: 2011-08-27, 16:30
|
|
|
Ssanie mam ręczne. Można jeździć nic nie zaszkodzi teraz mojej maszynie? |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-08-27, 17:06
|
|
|
Maniu_85, chyba nie, ale ja bym wyregulował. Na pewno kopcenie i niedopalanie mieszanki nie ma to dobrego wpływu, a jak jest jeszcze katalizator w układzie wydechowym to już ma bardzo zły wpływ na niego, a zupy też szkoda. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Maniu_85
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 340 Skąd: KONIN / TUREK
|
Wysłany: 2011-08-27, 17:59
|
|
|
wydechy mam zmienione cobry. Do regulacji trzeba wymontować Gaźnik? zrobią mi to na miejscu? może ktoś poleci mi jakiś warsztat solidny w łódzkim czy wlkp żeby nie było wa daleko? |
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2011-08-27, 22:55
|
|
|
Za uboga mieszanka paliwowo-powietrzna może stanowić problem (czyli kiedy paliwa jest za mało). Jeżeli mieszanka jest zbyt bogata - nic złego nie powinni się stać, poza zakopceniem i większym nagarem. |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
|
Maniu_85
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 340 Skąd: KONIN / TUREK
|
Wysłany: 2011-08-27, 23:42
|
|
|
I zapewne troszke większym spalaniem, chciałbym zaprowadzić moje moto na regulacje ale za bardzo nie wiem gdzi udać sie do kogoś zaufanego :-( |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-08-28, 00:07
|
|
|
Maniu_85 napisał/a: | Do regulacji trzeba wymontować Gaźnik? |
a po co ? sjest do tego śruba ustalające skład mieszanki. Reguluje się dopływ powietrza. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
|