YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
REMONT SILNIKA PO 50000???
Autor Wiadomość
sly1078 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 45
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1351
Skąd: Dragoni - Wrocław
Wysłany: 2009-03-01, 21:21   REMONT SILNIKA PO 50000???

Motocykl o drag starze 650 napisał o obowiązkowym szlifie cylindrów wymianie tłoków i docieraniu zaworów po 50000km A do tego, że w skrzyni zużywają się zębatki i skośne tryby wału
Jestem zszokowany tym artykułem
Mógłby ktoś się wypowiedzieć o tym remoncie. Czy redaktorowi się coś pomyliło, czy rzeczywiście tak jest
_________________
https://www.facebook.com/Dragoni.Wroclaw
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-03-01, 21:28   

Słyszałem, że Dragi potrafią przejechać bezproblemowo 70-80 tysięcy. Też czytając ten artykuł byłem zdziwiony wink
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
krokodyl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 782
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2009-03-01, 21:37   

Dragstar cieszy się opinią mało awaryjnego.
Myślę, że jego długowieczność zależy od tego w jaki sposób się z nim jeździec obchodzi. Systematyczne przeglądy, nie katowanie maszyny z pewnością pomogą mu dożyć sędziwego wieku.
Sam widziałem już motocykl, zajechany po 30 tyś na śmierć i taki co ma 78 tyś i nadal jeździ - a pojemność tego długodystansowaca to jedynie 500cc.
Dbajmy zatem o maszyny i nie wpadajmy w popłoch poartykułowy ;)
Wielu mil życzy Krokodyl
;D
_________________
YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power***
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2009-03-01, 21:51   

Silnik najbardziej dostaje po tyłku tuż po rozruchu, zanim się rozgrzeje. Tak więc nie odpalac niepotrzebnie na chwilę, nie pałowac a dojedzie i do 100 tys. I tego nam wszystkim życzę! ;D
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
Jacek 


Model: SYMPATYK
Wiek: 60
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 310
Skąd: Zielonka k/W-wy
Wysłany: 2009-03-01, 21:59   

To chyba był artykuł sponsorowany :x
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2009-03-01, 22:11   

Ja w swoim mam zrobione 35 tyś. mil tj. ok 54600 km. i odpukać nie ma problemów, aby drugie tyle bez remontu.
_________________
Dawid Z.
 
 
sly1078 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 45
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1351
Skąd: Dragoni - Wrocław
Wysłany: 2009-03-02, 11:34   

mój sprzęt ma na liczniku 30000 ale ile razy w nim manipulowano to nie wiem stąd moje obawy mam wielką nadzieję że się nie rozsypie jakiegoś pięknego dnia będę musiał zbadać ciśnienie to zobacze pozdrawiam Wasze maszyny lol
_________________
https://www.facebook.com/Dragoni.Wroclaw
 
 
Kozak_Barabasz 



Model: BĘDZIE
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 1435
Skąd: Poznań / Konin
Wysłany: 2009-03-02, 16:45   

Tak k woli przypomnienia ;)

650: Ciśnienie w cylindrze: min 10bar, norm 11bar, max 12bar
1100: Ciśnienie w cylindrze: min 9bar, norm 10bar, max 11bar
_________________
OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 
 
Adam 



Rocznik: 1998
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 44
Skąd: Płock
Wysłany: 2009-03-02, 22:29   

Ja u siebie mam przejechane 34000km (mniej więcej) rocznik 98 na koniec sezonu przy nie rozgrzanym silniku dziewnie mi pukało w pierwszym cylindrze okazało sie ze był luz na tłoku. Tłok został wymieniony do tegi pierścienie i motorek gada normalnie. Po takej wymianie chyba jest potrzebne dotarcie jeżeli sie nie myle tak?
Ostatnio zmieniony przez Kozak_Barabasz 2009-03-02, 22:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kozak_Barabasz 



Model: BĘDZIE
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 1435
Skąd: Poznań / Konin
Wysłany: 2009-03-02, 22:36   

Tak Adamie.
Tak około 3tys km masz docierania.
_________________
OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 
 
Madźka 


Rocznik: 2000
Wiek: 38
Dołączyła: 08 Wrz 2008
Posty: 326
Skąd: Polska
Wysłany: 2009-03-04, 11:54   

mam prośbę - jak ktoś ma możliwość to niech wrzuci skan tego artykułu,
nie kupowałam tej gazety
 
 
freeriders 


Rocznik: 1998
Wiek: 33
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 9
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-03-10, 17:13   

Dzisiaj przy okazji regulacji zaworów ( wymagały naprawdę minimalnej korekty ) postanowiłem sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Mój Drag Star przejechał już 55tys. km.
Zaopatrzyłem się w profesionalny manometr i przeprowadziłem pomiar.
Oto wyniki.
Zimny silnik - 11,7 bar ( tak samo na dwóch cylindrach )
Gorący silnik - 11,9 bar ( tak samo na dwóch cylindrach )

Myślę więc że zadbany silnik zrobi bez problemu dużo większy przebieg niż ten sugerowany w gazecie "Motocykl".
Pozdrawiam ;)
 
 
PIOTRUŚ 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 38
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 210
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-03-10, 17:35   

no i pamiętajcie o docieraniu na ostro ;D

http://forum.scigacz.pl/a...html&highlight=
_________________
Suzuki GSF 650 SA
 
 
freeriders 


Rocznik: 1998
Wiek: 33
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 9
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-03-10, 18:27   

Pod tym tekstem przeczytałem trafny komentarz:
"Brzmi tak pięknie, jak z reklamy amerykańskich magnetyzerów" :)

hehe docieranie na ostro ;D
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 718
Skąd: ST
Wysłany: 2011-03-11, 09:41   

Oglądałem kilka maszyn z przebiegiem ponad 70000. Żadnych problemów.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
Rysiek 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 2366
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2011-03-11, 10:48   

Ja mam stuknięte 80 kilo i nawet nie myślę o remoncie ;D
_________________

 
 
WADERA 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 58
Dołączyła: 04 Mar 2009
Posty: 3450
Skąd: Jankeska/Wrocław
Wysłany: 2011-03-11, 10:58   

a ja mam 65 i gość mi kazał robić :nie_wiem: i zmieniłam mechanika :D
_________________



Moderator na emeryturze, życie jest piękne

 
 
oldnita 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 59
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 1810
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2011-03-11, 14:13   

Dziś rozmawiałem z kumplem który poprzednio jeździł Virago to chyba mniej więcej podobne konstrukcje 130 000 bez żadnych problemów i poszła w następne ręce ;D
_________________
Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A)
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-03-11, 14:24   

WADERA napisał/a:
a ja mam 65 i gość mi kazał robić :nie_wiem: i zmieniłam mechanika :D
słuszna decyzja. Jak przyjedziesz na moto (wiesz kiedy) to sprawdzę ci ciśnienie w sprężania.

Pierwszy raz słyszę, żeby robić remont silnika tylko na podstawie przebiegu, bez zrobienia podstawowych testów. Przynajmniej by gość sprawdził ciśnienie sprężania w cylindrach-zawsze robi się na rozgrzanym do temp. 70 st silniku i przy sprawnym, w pełni naładowanym akumulatorze. W zależności od wyniku (jeżeli jest zły) robi się ponowną próbę z zalanym do cylindra olejem. Otrzymany wynik mówi o tym, czy są przedmuchy do skrzyni korbowej, czy zawory.

A w ogóle o czym my rozprawiamy. Taka parodia silnika jak silnik 650 w naszym rodzimym maluchu potrafiła bez remontu wykręcić ponad setkę kkm, a porządnie zrobiony silnik japoński remont po 50 kkm. To byłby szok. Ciekawe co na to Yamaha.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
WADERA 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 58
Dołączyła: 04 Mar 2009
Posty: 3450
Skąd: Jankeska/Wrocław
Wysłany: 2011-03-11, 14:28   

Witek dzieki, ale o mały włos a dałabym sie namówić, :D
_________________



Moderator na emeryturze, życie jest piękne

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group