YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Pali tylko na jeden cylinder
Autor Wiadomość
Seba90 


Rocznik: 1997
Wiek: 34
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 3
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-11-14, 21:31   Nie chodzi na jeden cylinder

A wiez mam Drag Stara Customa z 97r. Nie mam pojecia czemu pracuje na jeden gar. Czy mozliwe jest to ze stał długo niepalony i padła swieca??? Prosze tez o podanie kolorów kabli 1 i 2 cewki zapłonowej byc moze zle podpiete sa kable. Prosze o pomoc. Pozdrawiam
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2009-11-14, 22:09   

Zbyt mało danych podałeś aby móc coś poradzic. Powodów może byc mnóstwo. Palił tak "od zawsze" czy stało się teraz? Wymieniałeś świece? W jakim stanie są /były/? Sprawdzałeś czy jest iskra? Jak wyglądają styki przewodów /czyste, zaśniedziałe, jaki kolor ma nalot/? Przewody są "szczelne"? Nie ma przebicia na masę? To tylko z elektryki, a jest jeszcze układ paliwowy i mechanika z ustawieniami samego gaźnika. Najlepiej jak zwykle zacząc od spraw najbardziej oczywistych i prostych, zazwyczaj problemem okazuje się bzdet, tylko najtrudniej go znaleźc.

[ Dodano: 2009-11-14, 23:17 ]
Właśnie zobaczyłem w SB że rozkręcałeś gaźnik z króccami. Byc może masz nieszczelny króciec /źle dopasowany, nierówna powierzchnia, pęknięcia w obudowie itp/ i ciągnie lewe powietrze. Dodac do tego zużyte świece, brak pracy gara murowany. Kiedy był wymieniany filtr powietrza?
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
Jacek 


Model: SYMPATYK
Wiek: 60
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 310
Skąd: Zielonka k/W-wy
Wysłany: 2009-11-15, 18:30   

Odpalił Ci w taką temperaturę na jednym cylindrze ?
 
 
Pio_Treq 



Model: SYMPATYK
Wiek: 46
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 167
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-16, 16:22   

no mój motór tez ostatnio coś zaczął palic na jeden gar.... coś nie było to fajne,
drogą kupna nabyłem dziś nowe świece i po 5 min pracy chodzi elegancko :brawo: :f1: :brawo:
_________________
EL250, Virago 535, Drag Star 650, SV 650, MT 03 660, F800ST
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 50
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4020
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2009-11-17, 11:04   

Sprawdź dysze, albo spróbuj je przedmuchać. Ja miałem to samo, tez mi nie chodził na jeden garnek. Okazało się, że miałem niedokręcony wlot powietrza spod filtra i dostał się do układu jakiś paproch. A czego ja nie robiłem, żeby znaleźć przyczynę... Cewka, świece itp. A tu fuckin paproch... :)
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2009-11-17, 15:46   

moondek gdzie są te dysze masz jakieś foty bo mój jak stoi tak ze dwa tygodnie to też pali na jeden a później łapie drugi a do gaźników od nowości nikt nie zaglądał to może już czas
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 50
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4020
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2009-11-17, 16:18   

Przede wszystkim musisz zdjąć bak, ale to nie jest trudne. Poszukaj na forum, gdzieś to już opisywałem. Do szczęścia będzie Ci potrzebna druga osoba, która potrzyma Ci bak, bo trzeba się będzie pod kranik z powrotem podłączyć.
Pod bakiem będziesz miał dopływ powietrza do "air box'a", który jest skręcony na cybant. Ja właśnie to ustrojtwo miałem niedokręcone i tamtędy dostał się paproch. Poniżej zaznaczyłem Ci na zdjęciu, gdzie to mniej więcej jest.
Musisz odkręcić ten cybant i zdjąć pokrywę. Będziesz miał jak na patelni gardziele gaźników. Odpal motocykl, dodaj gazu i popatrz, czy króćce od gaźników chodzą. Na 99,9% powinny chodzić. Zatkaj ręką gardziel od tego gara, który nie chodzi i dodawaj gazu. Śmiało ile wlezie, bo musisz wywołać odpowiednie ciśnienie. Jest duża szansa, że paproch sam się wydmucha :) Ja właśnie tak naprawiłem problem u siebie. Jeżeli jednak Ci się to nie uda, musisz odkręcać dysze...

_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2009-11-17, 16:53   

Ze ściągnięciem zbiornika nie będzie problemu bo już go ściągałem do aerografu a przy okazji sprawdzę zawory i to co mówisz tylko nie wiem kiedy się za to zabiorę dzięki moondek a jeżeli nie pomoże to trzeba rozbierać gaźniki?
 
 
janekd1 



Model: SYMPATYK
Wiek: 50
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 110
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-11-19, 20:52   

Spokojnie, ...sprawdź, czy jest iskra (załóż jakąś inną świecę). Jeżeli jest, powodem że nie gada może być "zarzucanie" świecy olejem lub paliwem. Miałem tak kiedyś w Hondzie, jak założyłem puste wydechy i nie wyregulowałem gaźników (z rury ogiem żywym zionęło shock ). Jak nie chce ci się wykręcać świec podłącz ommomierz (elektroda-masa) w zakresie 100 kΩ. Sprawdź wynik. Jeżeli wartość jest poniżej 100 kΩ - brudna świeca. Jak nie masz miernika spróbuj przy zapalonym silniku zdejmować (powoli) kabel ze świecy (martwej). Wywołanie przeskoku iskry elektroda-kabel, może ją "obudzić" (kopnąć nie powinno ;D ). Jeżeli zarzuca paliwem (jak u mnie) regulacja gaźnika, jeżeli olejem, ...zawory, pierścienie, itp.
 
 
Seba90 


Rocznik: 1997
Wiek: 34
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 3
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-11-22, 13:29   

Wiec to znowu ja. Sprawdziłem to wszystko co napisali koledzy. I powiem tak na jednym gazniku w ogole nie widac znaku paliwa. Co to moze byc?
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-11-22, 17:27   

to chyba oznacza, że paliwo do tegoż gaźnika nie dochodzi. Pytanie dlaczego. Trzeba prześledzić linie paliwową od kranika po kolei ,zapewne jest rozdział na dwa gaźniki dwoma przewodami paliwowymi (jakiś trójnik czy coś) bo nie sądzę, żeby była pompka dwusekcyjna i jedna sekcja padła. Może wężyk zatkany?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
power choppers 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 19
Skąd: Iława
Wysłany: 2009-12-23, 19:14   

Wyczyść dokładnie gaźnik, może sie zapchał zaworek iglicowy, zdejmij także wężyk zasilający ten pusty gaźnik i dmuchnij w niego, może ktoś w nim zamieszkał jak motor długo stał, lub po prostu gdzieś sie załamał. ;)

logo długie.jpg
Plik ściągnięto 166 raz(y) 38.17 KB

_________________
Power Choppers - budowa, stylizacja i naprawa motocykli
 
 
darkside 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 1717
Skąd: Gdańsk/Banino
Wysłany: 2011-03-14, 16:41   Pali tylko na jeden cylinder

Drag pali tylko na jeden cylinder, co mozna zrobic lub jak sprawdzic co padlo.
Moze cos sie zawisilo w gaznniku ?


Ps jesli jest taki temt prosze o przekierwowanie i liscia na rozgrzewke ;D szukale i nie znalazlem ;p

[ Komentarz dodany przez: Ziółek: 2011-03-14, 19:14 ]
Narazie bez liści, ale ja szukałem i znalazłem. Bo jak mawia pismo szukajcie a znajdziecie ... czy jakoś tak ;d
_________________

Morsy-Damian-klik
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2567
Skąd: PWL
Wysłany: 2011-03-14, 17:01   

Zacznij sprawdzanie od iskry na świecy, nasadce na świecę, dopiero jak stwierdzisz, że jest, będziesz myślał o gaźniku. ;D
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
darkside 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 1717
Skąd: Gdańsk/Banino
Wysłany: 2011-03-14, 21:38   

vaaks, świece zamienione od innego ładnie palącego draga, iskra jest bardzo dobra i dalej d*** :evil: moze się zawór gdzieś podparł ;/
_________________

Morsy-Damian-klik
Ostatnio zmieniony przez darkside 2011-03-14, 21:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2567
Skąd: PWL
Wysłany: 2011-03-14, 21:52   

darkside napisał/a:
moze się zawór gdzieś podparł ;/
jak chcesz to sprawdzić, zmierz kompresję, i jak jest Ok, to niestety chyba trzeba będzie pogrzebać w gaźniku.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
darkside 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 1717
Skąd: Gdańsk/Banino
Wysłany: 2011-03-14, 22:07   

coś czuję że bez mechanika się nie obędzie ;/ trochę się boję sam grzebać w gażniku
_________________

Morsy-Damian-klik
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group