Pompa paliwowa Trrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
Autor |
Wiadomość |
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-03-18, 01:14
|
|
|
Czyli nie chodzi o przekaźnik rozrusznika.
Masz lightbary ? może tam jest od nich przekaźnik, lub inny. Na tą chwilę nie pamiętam, ile i gdzie w 650 jest przekaźników Najważniejsze, chyba że nic nie terkocze jak jest naładowane aku. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
sagittarius
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 51 Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 3209 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2013-03-18, 05:12
|
|
|
tak tak te nasze pompki lubią miec ciśnienie |
_________________ No road is too long when you have good company |
|
|
|
|
Valdi
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 57 Dołączył: 16 Cze 2011 Posty: 27 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2013-03-19, 11:03
|
|
|
sagittarius napisał/a: | tak tak te nasze pompki lubią miec ciśnienie |
Bardzo dobre Co do terkotania w rejonie główki ramy,to po zdjęciu zbiornika i następnie osłony stacyjki widać /bynajmniej w moim V Star/ co najmniej jedno większe pudełeczko stanowiące elektroniczny przerywacz kierunkowskazów.Być może są jeszcze i inne przekaźniki,ale już teraz doładnie nie pamiętm.I z pewnością nie ma tam nic wiecej ,co mogłoby wydawać takie dzwięki.Takie stukanie przekaźników przy obniżonym napięciu w instalacji,a co za tym idzie obniżonym polu magnetycznym wytwarzanym przez cewkę przekaźnika,to normalna rzecz.I nie jest to żaden powód do niepokoju.Raczej wtedy o stan akumulatora bym się martwił.W/g zaleceń producentów,każdy aku co najmniej raz w miesiącu winien być doładowany do pełnych oznak naładowania.Szczególnie w pojazdach użytkowanych w cyklu miejskim.I nie ma znaczenia czy to aku jest stare czy nowe.Prawda jest jednak taka,że o aku nie dbamy i tego nie robimy,chociaż zdajemy sobie z tego sprawę. |
|
|
|
|
gery73
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 232 Skąd: Kielcówek
|
Wysłany: 2013-03-26, 11:30
|
|
|
Ludzie ma terkotać i ma cykać - normalny objaw. Zaraz drugiego manuala napiszecie z terkotania i cykania. |
_________________ Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager |
|
|
|
|
larry7
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 45 Dołączył: 18 Lis 2012 Posty: 65 Skąd: Kozy
|
Wysłany: 2013-04-26, 20:36
|
|
|
gery73 napisał/a: | Ludzie ma terkotać i ma cykać - normalny objaw. Zaraz drugiego manuala napiszecie z terkotania i cykania. |
Dokładnie jak kolega pisze .
U mnie było długie TRRRRRRRRRRRR jak miałem słaby aku. Po wymianie aku jest krótkie TRRR lub TR |
_________________ larry7
Obecnie szczęśliwy posiadacz Royal Star 1300 |
|
|
|
|
Radio
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2010
Wiek: 59 Dołączył: 26 Cze 2012 Posty: 901 Skąd: ZSD
|
Wysłany: 2013-04-26, 21:20
|
|
|
Według mnie temat do zamknięcia ponieważ chyba już wszystko na temat TRR zostało napisane...... inaczej to zaraz znajdzie się jeszcze z 20 kolegów którzy napiszą elaborat z TRRRRR |
_________________ Pozdrawiam.
Mariusz |
|
|
|
|
Merlin
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3291 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2013-04-26, 23:27
|
|
|
Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrry |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
|
|
|
|
|
larry7
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 45 Dołączył: 18 Lis 2012 Posty: 65 Skąd: Kozy
|
Wysłany: 2013-04-27, 10:04
|
|
|
Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrryyyy |
_________________ larry7
Obecnie szczęśliwy posiadacz Royal Star 1300 |
|
|
|
|
Leonn
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 41 Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 161 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2013-04-27, 10:08
|
|
|
U mnie też trrrrrrrrr cały czas ale to po tym jak moto stoi jakis czas tak jak pisaliscie wczesniej - naladowanie akumulatora spowodowało tylko to ze zamiast Trrrrrrrrrr jest Trrrr i to ostatnie rrr jest z coraz to mniejszą częstotliwością aż do zera - jak mi się uda to kiedyś nagram jak to słychać |
_________________ Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną |
|
|
|
|
Bakteria77
Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 25 Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 1551 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2013-04-27, 10:16
|
|
|
Co to jest, to tajemnicze Trrrrrrrrrrrrrrry ?
|
|
|
|
|
Demolka
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-04-27, 10:23
|
|
|
Normalny odgłos pompy paliwa. Dopompowuje gaźniki to zwalnia. Tak ma być |
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
|
|
|
|
|
Radio
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2010
Wiek: 59 Dołączył: 26 Cze 2012 Posty: 901 Skąd: ZSD
|
Wysłany: 2013-04-27, 19:40
|
|
|
Jak zrobi Prrrrryyyyyyyyyy zamiast Trrrrrry to pora obrok zadać bo konie głodne |
_________________ Pozdrawiam.
Mariusz |
|
|
|
|
larry7
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 45 Dołączył: 18 Lis 2012 Posty: 65 Skąd: Kozy
|
Wysłany: 2013-04-28, 10:28
|
|
|
proponuję przenieść temat do działu "HUMOR" |
_________________ larry7
Obecnie szczęśliwy posiadacz Royal Star 1300 |
|
|
|
|
Merlin
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3291 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2013-04-28, 11:19
|
|
|
Albo humor albo zostawić wyjaśnienie odgłosu pompy i ZAMKNĄĆ temat. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-04-28, 12:17
|
|
|
Merlin napisał/a: | Albo humor albo zostawić wyjaśnienie odgłosu pompy i ZAMKNĄĆ temat. |
Demolka napisał/a: | Normalny odgłos pompy paliwa. Dopompowuje gaźniki to zwalnia. Tak ma być | wystarczy to jedno zdanie. Tylko pytanie : czy taki temat w ogóle powinien być ?
Niedługo bedą tematy, czy to normalne, że jak przekręcę kluczyk to zapalają sie kontrolki, a jak zapale silnik to gasną
Zakłada się tematy w sprawach oczywistych, więc nie ma się co dziwić, że ludzie robią sobie jaja. Nie zauważyłem tego typu pytań na forach samochodowych, może dlatego ze w puszcze pompy paliwowe nie robia trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrry, tylko tssssssssssssssyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
|
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Radio
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2010
Wiek: 59 Dołączył: 26 Cze 2012 Posty: 901 Skąd: ZSD
|
Wysłany: 2013-04-28, 12:20
|
|
|
Merlin napisał/a: | Albo humor albo zostawić wyjaśnienie odgłosu pompy i ZAMKNĄĆ temat. | Chcesz forum pozbawić wesołego odgłosu Trrrrrrry ?
|
_________________ Pozdrawiam.
Mariusz |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-04-28, 12:22
|
|
|
Wcześniej dogłębnie wyjaśnił do Miki miki napisał/a: | ,,Odnawiam temat Trrrrrr pompy paliwowej". A więc, rozmawiając z moim mechanikiem naświetliłem mu sprawę Trrrrr pompy paliwowej, powiedział tak: Między pompą a gaźnikiem w układzie jest paliwo pod jakimś określonym ciśnieniem, iglica gaźnika zamyka dopływ paliwa do gaźnika, pompa dalej pompuje wytwarzając ciśnienie. W momencie wyłączenia zapłonu ciśnienie w układzie pozostaje. Motocykl po jakimś czasie postoju przepuści trochę paliwa przez układ iglicowy do gaźnika ( parowanie,nieszczelności itp.). Po ponownym załączeniu zapłonu pompa dobija ciśnienie robiąc Trrrr. PS. Im akumulator słabszy Trrrrr będzie trwało dłużej ( wolniej nabija ciśnienie ) pokooj |
co nie przeszkadzało rozwijac tematu dalej, bo w innych motocyklach jest wyższa kultura pracy pompy i nie trrrryyyyka, tylko łagodnie robi tsssy, lub tylko pssyyy
misiekmc12 napisał/a: | Jak ten temat jest rozwiązany w innych moto..
Nie słyszałem takiego ttyyyrrrrkania w innych motorach. |
|
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Lucash79
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 44 Dołączył: 05 Mar 2013 Posty: 1262 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: 2013-04-29, 20:50
|
|
|
witek1965 napisał/a: | Tylko pytanie : czy taki temat w ogóle powinien być ? |
Jak najbardziej powinien. Większość robi sobie jaja bo dobrze wie o co chodzi z trrrrrrr...
ale jak ktoś nie wie - to się zaczyna zastanawiać, a wtedy trafia tutaj i spokojnie śpi
U mnie nie ma trrrrr (może ja powinienem się martwić ). Ostatnio wymieniłem filtr paliwa i przy pierwszym uruchomieniu pompa zrobiła trrrrrr... Zbystrzałem... co się dzieje?? i przypomniał mi się temat z forum o pompie robiącej trrrrr... a jakby tematu nie było, to co? Zachodziłbym w głowę co spieprzyłem przy motorze
Aha, już znowu nie robi trrrrr... |
|
|
|
|
burza
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 07 Lip 2011 Posty: 6692 Skąd: GŁ Koluszki
|
Wysłany: 2013-04-30, 03:31
|
|
|
Lucash79 napisał/a: | już znowu nie robi trrrrr... |
no to sobie znowu wymień filtr paliwa
wtedy może zrobi trrrrr...
|
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star - diabeł
każdy kij ma dwa końce, tylko proca ma trzy...
|
|
|
|
|
Lucash79
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 44 Dołączył: 05 Mar 2013 Posty: 1262 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: 2013-04-30, 08:51
|
|
|
tak myślałem, ale nawet nie trzeba wymieniać filtra, jak będę chciał posłuchać to odłączę wężyk, troszkę paliwa wyleci i już trrrr... będzie |
|
|
|
|
|