DIODY VS ŻARÓWKI |
Autor |
Wiadomość |
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2566 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2011-02-07, 14:44 DIODY VS ŻARÓWKI
|
|
|
Przenoszę ten post do działu elektryka
soft napisał/a: | Więc obliczmy pobór mocy i możliwe największe oszczędności:
reflektor-55 / xenon 35
światło pozycyjne 4W /led 0,25
światło tylne/hamowania 5/21W /LED 0,3/1,5
kierunkowskaz 21W (2x) /LED 1,5
oświetlenie wskaźników 1,7W / LED 0,1
lampka kontrolna biegu jałowego 3W /LED 0,2
kontrolka świateł drogowych 1,7W / LED 0,1
kontrolka kierunkowskazów 3W/ LED 0,2
kontrolka silnika 1,7W / LED 0,1
cewka zapłonowa 72W
moduł zapłonowy - 20W
gaźnik 60W
Razem w wesji OEM 290,1W
Razem w wersji superoszczędnej prądowo 191W
100 W w kieszni :-)
Oczywiście nie używajcie "trąbka" i nie trąbcie bo obliczenia szlag trafi. :-) |
|
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
scooby
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 38 Dołączył: 08 Sty 2011 Posty: 98 Skąd: ZG/PGN
|
Wysłany: 2011-02-14, 10:47
|
|
|
a czy ktoś próbował zamontować xenony do swojego dragusia |
|
|
|
|
Kozak_Barabasz
Model: BĘDZIE
Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-02-14, 16:05
|
|
|
Kozak_Barabasz napisał/a: | Żaden problem.
Zestaw H4 ze Slim przetwornicami (pod bak) i gotowe. |
to akurat prosta sprawa jest, ale :
1. jakie są efekty
2. Czy instalacja fabryczna wystarczy na obciążenie rozruchowe przetwornicy ?
3. Co z Gwiazdami Made for USA. Tam lampy zapalają się od razu, więc nie można liczyć na to, że dostaniemy odpowiednia ilość prądu.
Chętnie bym poczytał opinii fachowców z dziedziny elektryki samochodowej. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Kozak_Barabasz
Model: BĘDZIE
Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 2011-02-14, 17:27
|
|
|
Wystarczy bez większych problemów.
Przydałby się jakiś mały włącznik/wyłącznik albo przekaźnik załączający się po odpaleniu motocykla bo xenony są wrażliwe na gaszenie/zapalanie. |
_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl |
|
|
|
|
scooby
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 38 Dołączył: 08 Sty 2011 Posty: 98 Skąd: ZG/PGN
|
Wysłany: 2011-02-14, 21:31
|
|
|
cos pokombinuje na przyszly sezon bo wtym juz za duzo kasy wydalem |
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2566 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2011-02-14, 22:01
|
|
|
scooby napisał/a: | a czy ktoś próbował zamontować xenony do swojego dragusia |
Przepisy o warunkach technicznych pojazdów stanowią, że reflektor musi mieć taką zarówkę jak przewidział producent. Stosowanie innych żarówek daje podstawę zatrzymania dowodu rejestracyjnego. Czy warto ryzykować? |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
|
|
|
|
tom090773
Rocznik: 2007
Wiek: 50 Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 29 Skąd: KIELCE
|
Wysłany: 2011-02-25, 00:20
|
|
|
Czy do DS650 muszą być specjalne ksenony? Nie wystarczy pół kompletu zwtkłych BI KSENONÓW samochodowych H4? |
_________________ BANDERAS |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-02-25, 02:26
|
|
|
tom090773, pewnie tak, ale....patrz post Vaaksa |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
SANTIAGO
Rocznik: 1999
Dołączył: 01 Lip 2011 Posty: 203 Skąd: LUBIN
|
Wysłany: 2012-04-19, 17:36
|
|
|
Testował ktoś biksenony ? Interesuje mnie czy światło jest mocniejsze (leprza widoczność) niż przy zwykłej żarówce |
_________________ Moja galeria
|
|
|
|
|
spining
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51 Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 1043 Skąd: Soldau Ostpr.
|
Wysłany: 2012-04-19, 17:51
|
|
|
SANTIAGO, zdecydowanie inna bajka - nie ma co porownywac
najtaniej kupic samochodowy komplet h4 (ksenon) i podzielic sie z kims - koszt ok 110 zl; czyli po 55 zl na motor
imagesCAP1X46R.jpg
|
|
Plik ściągnięto 13584 raz(y) 5.5 KB |
oswietlenie_orange.jpg
|
|
Plik ściągnięto 197 raz(y) 56.97 KB |
hid_gora.jpg
|
|
Plik ściągnięto 212 raz(y) 124.04 KB |
|
_________________ Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
|
|
|
|
|
hawk
Model: SYMPATYK
Wiek: 54 Dołączył: 13 Lis 2011 Posty: 121 Skąd: Warszawa - Bemowo
|
Wysłany: 2012-04-19, 19:31
|
|
|
Ja sprowadziłem sprzęt z zamontowanym xenonem. Światło niesamowite. Widoczność wręcz idealna w szczególności na długich Lampa zapala się od razu. Z prądem nie ma problemu z tym, że ja od razu zamontowałem nowy akumulator.
Polecam każdemu; a przepisy ...
Przetwornik deko widać przed zbiornikiem. |
_________________ YAMAHA XVS 1300 MS 2007r. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-04-20, 02:16
|
|
|
SANTIAGO, jeżeli juz się zdecydujesz, to kupuj z "żarówką" o temperaturze światła 4300-4500. Powyżej świecą coraz bardziej niebiesko i jest to widoczne. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
hunter78
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 46 Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 42 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2014-02-23, 11:08
|
|
|
Powiem Wam szczerze że sam się zastanawiałem i nadal zastanawiam nad zamontowaniem BI-XENONÓW do mojego rumaka. Ale teraz spójrzmy na to z innego punktu widzenia.
Nasze motocykle to swego rodzaju styl. Nie jeździmy na szlifierkach.
Więc pytanie moje, czy pasuje aby do crusera zamontować światło Bi-Xenonowe czy Xenonowe ?
Spójrzmy na to z tego punktu. |
|
|
|
|
HELLOWEEN
Model: SYMPATYK
Wiek: 58 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 1557 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2014-02-23, 11:23
|
|
|
hunter78 napisał/a: | czy pasuje aby do crusera zamontować światło Bi-Xenonowe czy Xenonowe ?
Spójrzmy na to z tego punktu. |
Hunter78 to trochę chore jest. Zamontuj takie,żebyś dobrze widział drogę! I sprawdź czy masz zasobny portfel na mandaty (w przypadku nie orginalnych żarówek). |
_________________ Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...
Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...
Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
|
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2014-02-23, 11:28
|
|
|
Cholera - w temacie DIODY, a nikt o nich nie pisze... Czy ktos ma jakies doswiadczenia z diodami LED CREE jako zamiennikiem H4 ? |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
|