YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
DIODY VS ŻARÓWKI
Autor Wiadomość
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2566
Skąd: PWL
Wysłany: 2011-02-07, 14:44   DIODY VS ŻARÓWKI

Przenoszę ten post do działu elektryka

soft napisał/a:
Więc obliczmy pobór mocy i możliwe największe oszczędności:

reflektor-55 / xenon 35
światło pozycyjne 4W /led 0,25
światło tylne/hamowania 5/21W /LED 0,3/1,5
kierunkowskaz 21W (2x) /LED 1,5
oświetlenie wskaźników 1,7W / LED 0,1
lampka kontrolna biegu jałowego 3W /LED 0,2
kontrolka świateł drogowych 1,7W / LED 0,1
kontrolka kierunkowskazów 3W/ LED 0,2
kontrolka silnika 1,7W / LED 0,1
cewka zapłonowa 72W
moduł zapłonowy - 20W
gaźnik 60W
Razem w wesji OEM 290,1W

Razem w wersji superoszczędnej prądowo 191W
100 W w kieszni :-)

Oczywiście nie używajcie "trąbka" i nie trąbcie bo obliczenia szlag trafi. :-)
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
scooby 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 98
Skąd: ZG/PGN
Wysłany: 2011-02-14, 10:47   

a czy ktoś próbował zamontować xenony do swojego dragusia ??
 
 
Kozak_Barabasz 



Model: BĘDZIE
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 1435
Skąd: Poznań / Konin
Wysłany: 2011-02-14, 14:36   

Żaden problem.
Zestaw H4 ze Slim przetwornicami (pod bak) i gotowe.
_________________
OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-02-14, 16:05   

Kozak_Barabasz napisał/a:
Żaden problem.
Zestaw H4 ze Slim przetwornicami (pod bak) i gotowe.


to akurat prosta sprawa jest, ale :
1. jakie są efekty
2. Czy instalacja fabryczna wystarczy na obciążenie rozruchowe przetwornicy ?
3. Co z Gwiazdami Made for USA. Tam lampy zapalają się od razu, więc nie można liczyć na to, że dostaniemy odpowiednia ilość prądu.

Chętnie bym poczytał opinii fachowców z dziedziny elektryki samochodowej.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Kozak_Barabasz 



Model: BĘDZIE
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 1435
Skąd: Poznań / Konin
Wysłany: 2011-02-14, 17:27   

Wystarczy bez większych problemów.
Przydałby się jakiś mały włącznik/wyłącznik albo przekaźnik załączający się po odpaleniu motocykla bo xenony są wrażliwe na gaszenie/zapalanie.
_________________
OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 
 
scooby 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 98
Skąd: ZG/PGN
Wysłany: 2011-02-14, 21:31   

cos pokombinuje na przyszly sezon bo wtym juz za duzo kasy wydalem :P
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2566
Skąd: PWL
Wysłany: 2011-02-14, 22:01   

scooby napisał/a:
a czy ktoś próbował zamontować xenony do swojego dragusia ??


Przepisy o warunkach technicznych pojazdów stanowią, że reflektor musi mieć taką zarówkę jak przewidział producent. Stosowanie innych żarówek daje podstawę zatrzymania dowodu rejestracyjnego. Czy warto ryzykować?
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
  Wysłany: 2011-02-14, 22:56   

Tu do XVS1100
A tu do XVS650

Za 59$ i gratis przesyłkę do polski ... czyli za ok. 180 zł :-)
 
 
tom090773 


Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 29
Skąd: KIELCE
Wysłany: 2011-02-25, 00:20   

Czy do DS650 muszą być specjalne ksenony? Nie wystarczy pół kompletu zwtkłych BI KSENONÓW samochodowych H4?
_________________
BANDERAS
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-02-25, 02:26   

tom090773, pewnie tak, ale....patrz post Vaaksa
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
SANTIAGO 



Rocznik: 1999
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 203
Skąd: LUBIN
Wysłany: 2012-04-19, 17:36   

Testował ktoś biksenony ? Interesuje mnie czy światło jest mocniejsze (leprza widoczność) niż przy zwykłej żarówce :nie_wiem:
_________________
Moja galeria
 
 
spining 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 1043
Skąd: Soldau Ostpr.
Wysłany: 2012-04-19, 17:51   

SANTIAGO, zdecydowanie inna bajka - nie ma co porownywac


najtaniej kupic samochodowy komplet h4 (ksenon) i podzielic sie z kims - koszt ok 110 zl; czyli po 55 zl na motor

imagesCAP1X46R.jpg
Plik ściągnięto 13584 raz(y) 5.5 KB

oswietlenie_orange.jpg
Plik ściągnięto 197 raz(y) 56.97 KB

hid_gora.jpg
Plik ściągnięto 212 raz(y) 124.04 KB

_________________
Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
 
 
hawk 



Model: SYMPATYK
Wiek: 54
Dołączył: 13 Lis 2011
Posty: 121
Skąd: Warszawa - Bemowo
Wysłany: 2012-04-19, 19:31   

Ja sprowadziłem sprzęt z zamontowanym xenonem. Światło niesamowite. Widoczność wręcz idealna w szczególności na długich ;D Lampa zapala się od razu. Z prądem nie ma problemu z tym, że ja od razu zamontowałem nowy akumulator.
Polecam każdemu; a przepisy ... ;D




Przetwornik deko widać przed zbiornikiem.
_________________
YAMAHA XVS 1300 MS 2007r.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-04-20, 02:16   

SANTIAGO, jeżeli juz się zdecydujesz, to kupuj z "żarówką" o temperaturze światła 4300-4500. Powyżej świecą coraz bardziej niebiesko i jest to widoczne.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
hunter78 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 46
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 42
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-02-23, 11:08   

Powiem Wam szczerze że sam się zastanawiałem i nadal zastanawiam nad zamontowaniem BI-XENONÓW do mojego rumaka. Ale teraz spójrzmy na to z innego punktu widzenia.
Nasze motocykle to swego rodzaju styl. Nie jeździmy na szlifierkach.
Więc pytanie moje, czy pasuje aby do crusera zamontować światło Bi-Xenonowe czy Xenonowe ?
Spójrzmy na to z tego punktu.
 
 
HELLOWEEN 



Model: SYMPATYK
Wiek: 58
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 1557
Skąd: Nomad
Wysłany: 2014-02-23, 11:23   

hunter78 napisał/a:
czy pasuje aby do crusera zamontować światło Bi-Xenonowe czy Xenonowe ?
Spójrzmy na to z tego punktu.


Hunter78 to trochę chore jest. Zamontuj takie,żebyś dobrze widział drogę! I sprawdź czy masz zasobny portfel na mandaty (w przypadku nie orginalnych żarówek).
_________________
Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...

Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...

Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2014-02-23, 11:28   

Cholera - w temacie DIODY, a nikt o nich nie pisze... Czy ktos ma jakies doswiadczenia z diodami LED CREE jako zamiennikiem H4 ?
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group