YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
LIGHTBARY - PYTANIA
Autor Wiadomość
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-01-18, 19:33   

jaro, ten stelaż, bez tulei ( właśnie o to pyta ishikawa, stelaż na fotce w poście z godziny 23:15) których nie otrzymuje się razem ze stelażem, czy jest to produkt Roadstylera, czy Fehlinga nie nadaje się do zamontowania lamp i kierunkowskazów. Oczywiście adaptować można, co widać po twoich fotach i po tym, że do tego dąży ishikawa. Producenci przewidzieli go do montażu tylko lamp, o czym nie omieszkali zaznaczyć w opisie produktu. Ale to szczegół.

http://www.fehling.pl/kat...ar-classic.html

Na powyższej fotce to ładnie wygląda. Twoje rozwiązanie Jaro nie do końca chyba będzie odpowiadać ishikawa, ponieważ on nie ma typowych (oryginalnych) kierunkowskazów, które są nakładane na wcisk i zaciskane śrubką z boku,

ishikawa napisał/a:
Dla pikanterii dodam, że śruba od lampy ma gwint M10, śruba od kierunkowskazu to M8.


Czyli trzeba tulejkę z jednej strony z gwintem wewnętrznym M10X1,25 w którą po prostu wkręcisz się lampę ( użyjesz jej jako nakrętki) oraz z drugiej strony z gwintem wewnętrznym M8 (skok nieznany, ale sądzę, że typowy) . O ile lampę da się przykręcić prosto, to już nie ma gwarancji takiej z kierunkowskazem, dlatego potrzebna będzie jeszcze na gwincie kierunkowskazu nakrętka kontrująca, pod warunkiem, że kierunkowskaz ma gwint zewnętrzny. No i oczywiście jakiś otwór z boku , żeby przełożyć kable. Może jakaś fotka ?

[ Dodano: 2011-01-18, 19:39 ]
Focus napisał/a:
żeby kupić uchwyt taki co by nie było trzeba później nic przerabiać.


to zależy co chcesz na tym uchwycie zamocować. Masz propozycję z Roadstylera i Fehlinga zarówno pod same lampy, jak i pod lampy i kierunki. Jest jeszcze trzecia opcja. Pod same lampy z zastosowanie tulejek redukcyjnych (brak w ofercie stelaża) jaka zaprezentował Jaro- o wiele ładniej wygląda ja na stelażu, który dedykuje Roadstyler z odsuniętym do przodu mocowaniem kierunkowskazu, ale to kwestia gustu.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Focus 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 62
Skąd: Bugaj/Biskupice
Wysłany: 2011-01-18, 21:16   

No właśnie raczej myślę o uchwycie z kierunkami... Więc chyba pozostanie Roadstyler. Zresztą będzie do kompletu gmoli i bagażnika z tej samej firmy ;D

A czy ma ktoś zdjęcie "z czoła" DS 1100 z uchwytem?
_________________
It`s nice to be important, but it`s more important to be nice
 
 
illusion 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 1702
Skąd: Poznań/Golęczewo
Wysłany: 2011-01-18, 22:06   

mój stelaż z roadstylera

[ Dodano: 2011-01-18, 22:07 ]
ujęcie dwa

20110118113.jpg
Plik ściągnięto 296 raz(y) 474.79 KB

20110118111.jpg
Plik ściągnięto 293 raz(y) 464.04 KB

_________________
Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
 
 
piwu 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 396
Skąd: Siemianowice Śl.
Wysłany: 2011-01-19, 08:28   

Kuźnia motocyklowa z przeniesieniem kierunków:

http://www.mmj.pl/~lisiecki/drag/1.JPG

http://www.mmj.pl/~lisiecki/drag/2.JPG

http://www.mmj.pl/~lisiecki/drag/3.JPG

POZDRAWIAM
 
 
Focus 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 62
Skąd: Bugaj/Biskupice
Wysłany: 2011-01-19, 11:56   

piwu napisał/a:
Kuźnia motocyklowa z przeniesieniem kierunków:

http://www.mmj.pl/~lisiecki/drag/1.JPG

http://www.mmj.pl/~lisiecki/drag/2.JPG

http://www.mmj.pl/~lisiecki/drag/3.JPG

POZDRAWIAM


Dzięki. Widziałem te zdjęcia już wcześniej i myślałem że to roadstyler
_________________
It`s nice to be important, but it`s more important to be nice
 
 
ishikawa 



Rocznik: 1999
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-19, 20:51   

Dzień dobry,

Nie wiem co za bajzel moderatorzy zrobili z moim tematem. Niemniej jednak znalazłem odpowiedź na moje pytanie. Dla potomnych:

http://www.moto-akcesoria...ektorow,p,20942

Pozdrawiam
_________________
Srebrny w mózgu chip, wolnym czyni mnie,
gdy zespolony z metalem - dostrajam się.
 
 
illusion 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 1702
Skąd: Poznań/Golęczewo
Wysłany: 2011-01-19, 21:01   

... i wszystko w temacie ;D , a rozwiązanie takie proste i tak blisko ... ishikawa - mistrzostwo świata ;)
_________________
Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-01-19, 21:17   

ishikawa, Vaaks usunął tylko nieistotne treści. Pomocne ci odpowiedzi zachowane zostały. Fajne te adaptery i niedrogie, a co ważne maskuję śruby i przewody. Swoja drogą, nie nadają się zbytnio do typowych kierunków Dragstara classica. Poskręcaj i zrób fotki
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
illusion 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 1702
Skąd: Poznań/Golęczewo
Wysłany: 2011-01-19, 21:27   

witek1965 napisał/a:
nie nadają się zbytnio do typowych kierunków Dragstara classica


.. fakt , classic ma inaczej rozwiązane mocowanie kierunków , w przypadku classica lepiej zakupić stelaż z oryginalnym mocowaniem do kierunków i święty spokój bez kombinowania , jest gotowa tuleja z podcięciem na śrubę "ściągającą" , zakładamy kierunek , dokręcamy śrubę i szafa gra ;D
_________________
Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
 
 
ishikawa 



Rocznik: 1999
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-19, 22:06   

Wszystko wpisywałem w google, ale te mocowania znalazłem zupełnie przypadkowo. Co do tego "niedrogie" to bym się spierał. 43 złote za kawałek blaszki? ): Naszła mnie dodatkowo pewna myśl. Spójrzcie:



Przy mocowowaniu lamp i kierunków, pełno jest śrub, nakładek, etc. Może to czymś zakryć? Np. skórą? No wiecie... jak dźwignię zmiany biegów w samochodzie? Nie wiem, czy jasno się wyraziłem.. ):
_________________
Srebrny w mózgu chip, wolnym czyni mnie,
gdy zespolony z metalem - dostrajam się.
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2011-01-19, 22:43   

Jak dla mnie to tulejka z gwintem wewnętrznym wygląda bardziej estetycznie i nic nie trzeba przykrywać ,np. skórą. lol lol lol
_________________
Dawid Z.
 
 
Dariow 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 55
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 883
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-01-19, 22:52   

Ishikawa napisz do AndHim on kiedys miał wolne adaptery do kierunków może Ci spasują
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-01-20, 07:14   

ishikawa napisał/a:

Przy mocowowaniu lamp i kierunków, pełno jest śrub, nakładek, etc. Może to czymś zakryć?


z tegoż samego powodu zrobiłem pudełka w których wszystko jest ukryte. Dodatkowym atutem jest możliwość regulacji pochylenia lamp. te które kupiłem nie miały takiej możliwości, co wymusiło na mnie znalezienie sposobu na rozwiązanie tego problemu.





trochę fotki ciemne wyszły. Poprawię za dnia
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2011-01-20, 08:12   

Brawo na pewno takie skrzynki łatwiej dorobić niż tuleje adaptacyjne, no i dużooooooo lepiej wyglądają. :shock:
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-01-20, 08:32   

jaro, dużo trudniej, ale przede wszystkim mam możliwość regulacji pochylenia lamp. Nie tylko skrzynki, a cały stelaż został wykonany został przeze mnie. Lubię czasami pobawić się, ale drugi raz bym się nie podjął. Wygląd-nie musi się tobie i komukolwiek podobać. Czy ja dyskutuje nad kurtką, którą masz zamiar sprawić małżonce.

[ Dodano: 2011-01-20, 08:41 ]
a swoją drogą taka tuleję adaptacyjna jaka potrzebował ishikawa, jest wykonać mega trudno, chyba, że będzie miała jakieś 5-6cm. Tylko wtedy jak to by wyglądało ?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Peters 



Model: SYMPATYK
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 2861
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2011-01-27, 20:20   

Wspornik z Kuźni Motocyklowej (bo na taki właśnie się zdecydowałem) ma jeden mankament, a mianowicie nie ma otworu na dole do przeciągnięcia kabli i trzeba go zrobić samemu .poza tym bardzo dobre wykonanie i super wygląd .I lampy są w jednej linji z kierunkami.
_________________
BMW K 1200 LT


REGULAMIN
 
 
Focus 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 62
Skąd: Bugaj/Biskupice
Wysłany: 2011-01-27, 21:19   

peters napisał/a:
Wspornik z Kuźni Motocyklowej (bo na taki właśnie się zdecydowałem) ma jeden mankament, a mianowicie nie ma otworu na dole do przeciągnięcia kabli i trzeba go zrobić samemu .poza tym bardzo dobre wykonanie i super wygląd .I lampy są w jednej linji z kierunkami.


możesz wrzucić jakieś fotki, bo na stronie Kuźni niestety nie znalazłem
_________________
It`s nice to be important, but it`s more important to be nice
 
 
Peters 



Model: SYMPATYK
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 2861
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2011-01-27, 21:28   

Jutro zrobię i wrzucę.
_________________
BMW K 1200 LT


REGULAMIN
 
 
piwu 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 396
Skąd: Siemianowice Śl.
Wysłany: 2011-01-28, 18:31   

peters napisał/a:
Wspornik z Kuźni Motocyklowej (bo na taki właśnie się zdecydowałem) ma jeden mankament, a mianowicie nie ma otworu na dole do przeciągnięcia kabli i trzeba go zrobić samemu .poza tym bardzo dobre wykonanie i super wygląd .I lampy są w jednej linji z kierunkami.


Ja miałem dziury na przeciągnięcie kabli i ot lightbarów i od migaczy. Elegancko się schodzi i idzie potem środkiem wspornika, na samym środku jest wyjście, żeby podpiąć wszystko w lampie.
 
 
Peters 



Model: SYMPATYK
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 2861
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2011-01-28, 21:41   

Obiecałem wrzucić fotki i to czynię.

[ Dodano: 2011-01-29, 17:21 ]
Mam dylemat i może wy mi wy mi pomożecie go rozwiązać .Które z przedstawionych lamp będą najlepiej pasowały do mojego moto ,a może ktoś ma jakąś propozycję .Z góry dziękuję.
Wspornik jak w poście powyżej.
_________________
BMW K 1200 LT


REGULAMIN
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group