YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
RISERY
Autor Wiadomość
Zdzich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2015
Wiek: 63
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 452
Skąd: Grodków
Wysłany: 2010-12-23, 19:49   

Nie bardzo potrafię to zmierzyć - pomiędzy rurą kierownicy a półką do której są mocowane risery jest około 10 cm

Wysokość.jpg
Plik ściągnięto 237 raz(y) 242.81 KB

_________________
http://picasaweb.google.pl/zdzich102/
Yamaha Super Tenere
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2010-12-24, 07:15   

Zdzich, Oto chodziło to znaczy, że masz 4 calowe risery. A napisz jeszcze czy z tymi riserami możesz swobodnie wykorzystać oparcie kanapy w czasie jazdy wiesz, o co chodzi. Mam takie same kanapy, ale przy krótkich riserach (orginał) jak się oprę wygodnie to rączki trochę za krótkie. Więc pomyślałem o wyższych i wygiętych w stronę siedzenia tylko zastanawiałem się, jakiej wysokości, dobrze kombinowałem, bo myślałem o takich 4-5 cali.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
Zdzich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2015
Wiek: 63
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 452
Skąd: Grodków
Wysłany: 2010-12-24, 08:33   

Właśnie dlatego uważam że te risery są najmądrzejszą przeróbką mojego motocykla. Powodują że moja pozycja jest bardziej wyprostowana, swobodnie opieram się plecami o oparcie siedzenia. Kiedy jeżdżę w tekstylnym ubraniu siadając muszę zwrócić uwagę na zaginającą się na plecach kurtkę, bo potem gniecie podwinięta.
Mimo że kierownica jest podniesiona to jej końcówki sa opuszczone tak, że ręce mam swobodnie oparte, więc nie drętwieją.
Nie chciałbym mędrkować bo nie mam doświadczenia, ale myślę że takie ustawienia trzeba dopasować do swojego wzrostu i upodobań. Ja miałem to szczęście że poprzedni właściciel mojego motocykla był prawdopodobnie mojej postury. :dziadek:
_________________
http://picasaweb.google.pl/zdzich102/
Yamaha Super Tenere
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2010-12-25, 15:06   

Zdzich a mógłbyś opkazać na fotce w całości jak to wygląda na Dragu.??
_________________
Dawid Z.
 
 
Zdzich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2015
Wiek: 63
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 452
Skąd: Grodków
Wysłany: 2010-12-26, 15:54   

Dawid Z. napisał/a:
Zdzich a mógłbyś opkazać na fotce w całości jak to wygląda na Dragu.??


Nie wiem jak to pokazać. Ale wiele moich zdjęć jest na Picasa. Można tam zajrzeć.
Myślę że tam lepiej widać pozycję na motocyklu

7370574_3.jpg
Plik ściągnięto 310 raz(y) 172.26 KB

_________________
http://picasaweb.google.pl/zdzich102/
Yamaha Super Tenere
 
 
A.R.T. 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 49
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 231
Skąd: Morscity
Wysłany: 2011-01-05, 00:28   

jaro mam pytanie masz moze jakies namiary na te risery ktore pokazałeś na fotkach?, dostepne sa gdzies w Polsce? czy tylko import zostaje ;/

p.s.
widzialem ze sprzedajesz swoje orginaly wiec pewnie kupiłeś juz drugie czy to właśnie te z fotek czy moze cos innego.
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2011-01-05, 07:19   

Na pewno ktoś sprzedaje to w Polsce może Polkom. Ja jeszcze sobie nie kupiłem, ale rzeczywiście chcę sprzedać swoje. Będę sobie sprowadzał z hameryki tam większy wybór.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
A.R.T. 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 49
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 231
Skąd: Morscity
Wysłany: 2011-01-26, 20:22   

jeśli chodzi o risery mogę polecić firmę http: www.tokart.eu
osobiście nabylem :

cena 220pln ;D
_________________
Morsy

F800GS
 
 
wolf 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 44
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 464
Skąd: zadupie w CK
Wysłany: 2011-01-28, 22:42   

A.R.T. pochwal sie jak to wyglada na moto. Zmieniales kiere do tego? linki pasowaly orginalne?
_________________
Moje filmiki na Youtube
 
 
A.R.T. 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 49
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 231
Skąd: Morscity
Wysłany: 2011-01-28, 23:22   

pochwale sie ;D ale najszybciej za tydzień narazie risery leżą i czekają na wolną chwile .
kiere zostawiam orginalną linki sie zobaczy, ale przewód hamulcowy bende napewno dorabiał jest za krótki ;/
_________________
Morsy

F800GS
 
 
FhissT 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 36
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 283
Skąd: podlasie
Wysłany: 2011-01-31, 18:39   

qrde fajna sprawa te risesy! u mnie do mojej prostej szerokiej łopaty naprawde by pasowało! dużo jest babrania sie z ich założeniem?

ja na dragu mam teraz pozycje prawie jak na scigu 8)
 
 
seba75 



Rocznik: 2003
Wiek: 48
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 25
Skąd: Dublin/Bydgoszcz
Wysłany: 2011-02-25, 19:01   risery demontaż

Witam. Zabrałem sie do wymiany riserów kierownicy i mam problem ze sciagnieciem starych.Nie moge ich ruszyć.Próbowalem rozryszać na boki (ruszają sie trochę na gumowej tuleji).Proba wybicia od dołu też się nie powiodła.Może podpowiecie jakiś sposób ich usunięcia zamin coś rozwalę.

[ Komentarz dodany przez: Ziółek: 2011-02-25, 19:17 ]
Nie zakładaj nowych tematów gdy istnieją już na forum. Przenoszę.
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2011-02-25, 19:14   

Nawet się nie pytam czy odkręciłeś je pod półką. Muszą wyjść po prostu się zapiekły, popsikaj jakimś odrdzewiaczem lub innym smarnym typu WD-40.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
seba75 



Rocznik: 2003
Wiek: 48
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 25
Skąd: Dublin/Bydgoszcz
Wysłany: 2011-02-25, 19:27   

śruby odkręciłem ;D Popsikałem WD40 i poczekam do rana. Czy przy zapieczeniu na amen istnieje możliwość że wybiję też tuleje gumowo-metalowe?
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2011-02-25, 19:45   

Jak nie pójdzie jutro, to znowu popsikaj poczekaj nawet 3-4 dni ciągle psikając. I próbuj nimi kręcić raczej niż je wybijać, jak go przekręcisz to wyjdzie.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
seba75 



Rocznik: 2003
Wiek: 48
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 25
Skąd: Dublin/Bydgoszcz
Wysłany: 2011-02-25, 19:59   

Troche z innej beczki.Pewnie jak ściągnę stare risery to sie wyjasni a tymczasem zastanawiam się jak zamontuję nowe risery które mają podstawę kwadratu w miejsce okrągłych oryginalnych. Czy trzeba dawać jakąś okrągłą podkładkę żeby nowy riser dotykał półki na większej powierzchni?Pod starymi jest chyba wgłębienie z czarną uszczelką i zastanawiam się czy trzeba będzie je wypełnić.
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 949
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-02-25, 20:48   

risery sa mocowane do półki przez tuleje gumowo metalowe po to zeby drgania na kierownicy zniwelowac jak przykrecisz na stale będa na sztywno i tyle
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
seba75 



Rocznik: 2003
Wiek: 48
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 25
Skąd: Dublin/Bydgoszcz
Wysłany: 2011-02-25, 20:56   

Dzieki za info.Myśle że manetki iso grips Kuryakyn załatwia sprawe większych drgań kierownicy.

[ Dodano: 2011-02-25, 20:40 ]
Właśnie założyłem nowe risery i niemiła niespodzianka -nie mogę do końca skręcić kierownicy, przeszkadza obudowa licznika.Będę musiał kupic inne risery!Ostrzeżenie dla wszystkich posiadaczy DS 650 classic risery 3,5 " pull back 1,5" do naszych maszyn nie pasują
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2011-02-26, 08:20   

seba75, Daj fotkę tych riserów.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
seba75 



Rocznik: 2003
Wiek: 48
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 25
Skąd: Dublin/Bydgoszcz
Wysłany: 2011-02-26, 11:43   

Brakuje około 1,5 cm luzu żeby nie dotykały obudowy zegara(przy maksymalnym wychyleniu kierownicy.Zmówiłem już proste 4" na ebay.

zdjęcie(3).jpg
Plik ściągnięto 235 raz(y) 123.7 KB

zdjęcie (2).jpg
Plik ściągnięto 259 raz(y) 132.37 KB

zdjęcie.JPG
Plik ściągnięto 212 raz(y) 147.98 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group