YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
REMONT SILNIKA PO 50000???
Autor Wiadomość
maniek 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 59
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 556
Skąd: Kotla
Wysłany: 2011-03-11, 15:00   

Co niektórzy mechanicy wcisną każdy kit aby zarobić :nie_wiem:
_________________
Do szczęścia człowiekowi niezbędny jest motocykl ;-]
 
 
freeriders 


Rocznik: 1998
Wiek: 33
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 9
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-03-11, 16:30   

Ja z ciekawości zmierzyłem również kompresje na zimnym silniku i wyszła prawie taka sama jak na rozgrzanym ( 0,2 bara różnicy ). Teoretycznie na zimnym silniku nie ma filmu olejowego i powinny wychodzić mniejsze pomiary, ale są tacy którzy twierdzą że zimny olej jest bardziej gęsty ( z tym oczywiście się zgadzam ) i podczas pomiaru na zimnym silniku wychodzi większa kompresja. W moim przypadku ciśnienie w garach jest lekko wyższe na ciepłym silniku.

WADERA - Masz jakieś niepokojące objawy ? Np ciężkie odpalanie na zimnym silniku lub odczuwalny spadek mocy ? Bo nie rozumiem po czym ten mechanik stwierdził konieczność remontu :)
 
 
WADERA 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 58
Dołączyła: 04 Mar 2009
Posty: 3449
Skąd: Jankeska/Wrocław
Wysłany: 2011-03-11, 17:21   

nic takiego nie zauważyłam, a stwierdził bo zerknął na licznik, i powiedział żebym szykowała 2 kola :D
_________________



Moderator na emeryturze, życie jest piękne

 
 
freeriders 


Rocznik: 1998
Wiek: 33
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 9
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-03-11, 17:30   

Z ciekawości pytałem mechanika w salonie Yamahy jakie przebiegi kręcą te silniki. Facet stwierdził że jest to nie wysilona "fałka" i taki silnik oczywiście używany zgodnie z jego przeznaczeniem wytrzyma około 200tys km.

Więc jeżeli nie widać żadnych niepokojących objawów to nie ma się czym przejmować. Dla świętego spokoju można zrobić pomiar ciśnienia.
Pozdro WADERA :)
 
 
WADERA 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 58
Dołączyła: 04 Mar 2009
Posty: 3449
Skąd: Jankeska/Wrocław
Wysłany: 2011-03-11, 17:35   

;D i tak zrobię
_________________



Moderator na emeryturze, życie jest piękne

 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 717
Skąd: ST
Wysłany: 2011-03-11, 18:12   

Podparcie opinią eksperta.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
Wiatr w Polu 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 55
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 90
Skąd: z Mruczkowa
Wysłany: 2011-03-11, 18:17   

Nie, no jaja normalnie. Mechanik szuka kasy chyba. Według jakich przesłanek chce remont silnika robić? Według przebiegu? A może taką konieczność poprzeć jakimiś wskazaniami z tabeli przeglądów, z serwisówki? Nie dajmy się zwariować! Sprzedałem w jesieni draga z przebiegiem nieco ponad 70 tys. Miał się bardzo dobrze i nic, ani nikt (żaden z mechaników) nie próbował mi wcisnąć, że silnik się kończy i wymaga remontu.
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 717
Skąd: ST
Wysłany: 2011-03-11, 19:33   

No ja się nie dziwię, byłby to samobójca. Narażać się gościowi do którego podobny jest Chuck :nie_wiem: ;)
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-03-11, 22:59   

W "moim" servisie robiony był DragStar który przekroczył 300 tys. (kilometrów oczywiście).
Robione miał bardzo dużo bo cały nawet pordzewiał, tylko silnika nie trzeba było robi prócz regulacji. Pisałem już kiedyś o tym 8)
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
 
 
Colmann 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1999
Wiek: 41
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 40
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-03-24, 20:34   

Grunt to dobry filtr ,olej pilnowanie poziomu regularne ustawianie gaźników i kontrola zaworów no i nie katowanie zimnego silnika
I każdy silnik pociągnie 100000
A jak ktoś nie dba to i honde VT chłodzoną cieczą zajedzie przed 50000
A artykuł jak artykuł pisał ktoś bez pojęcia i na podstawie zbiórczych opini
ludzi którzy w większości mają moto zajechane od handlarzy i w większości cofnięte liczniki ,które to standardowo z 60-100tys. cofane są na 20 -30 tys.
Zresztą tak samo jak z autami wujek zrobił 197000 polonezem caro na gazie jako taksówka dlaczego bo regularnie wszystko było pilnowane i wymieniane dopiero po takim przebiegu robiona była głowica i dalej przy 240000 pierwszy szlif i pierścienie no i przy 300000 dopiero denka tłoków się rozleciały.
Tak więc jak dbasz tak masz :)
_________________
ŻYCIE TO NIE BAJAK!!!
NIE TRAĆ CZASU WSIĄDŻ NA SWGO BAJKA...
I RUSZAJ TAM GDZIE WIATR RAZEM Z TOBĄ GNA :P
 
 
empiq 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 48
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 739
Skąd: Koluszki/Warszawa
Wysłany: 2011-03-25, 14:44   

Właśnie sprzedałem swoją Janinkę z 40 tyś przebiegu, kupujący sprawdził ją dogłębnie w serwisie Yamahy - stan idealny!!! (tylko koła musieli dopompować). Wątpię, że za 10 tyś zrobi remont silnika ! ! :P
_________________
Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group