YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpalaniem.......
Autor Wiadomość
Arturooo 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Wiek: 48
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 31
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-06-12, 04:04   Problem z odpalaniem.......

Witam, kupiłem tydzień temu VS 650 Custom i wszystko piknie ...tylko mam problemy z odpalaniem.
Daję ssanie i za każdym razem trzeba kręcić kilka razy i dodawać gazu, w koncu za którymś razem zaskoczy ale to chyba nie tak powinno wyglądać. Bez ssanie w ogóle nie odpala.
Czy to jest normalne???? Czy może aku albo świece??? Macie jakiś pomysł??
_________________
Morit
 
 
Kita 



Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 38
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 347
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-06-12, 07:49   

Ja także mam tak, że muszę troszeczkę gazu dodać.
Obstawiałbym akumulator. Pierwsza i najczęstsza przyczyna, zresztą najłatwiejsza do sprawdzenia.
_________________
 
 
Lokis 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 54
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 3451
Skąd: JANKES-BOROWIANY
Wysłany: 2015-06-12, 07:52   

A czy po przekręceniu kluczyka słyszysz pompkę paliwa . Takie charakterystyczne trtrtrtr...

UWAGA: Pompkę słychać jak motor długo stoi nie odpalany
_________________

Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności


Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas

dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
 
 
Kita 



Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 38
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 347
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-06-12, 08:35   

Co dla Ciebie znaczy długo?
_________________
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3291
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2015-06-12, 08:58   

Włączaj i wyłączaj zapłon kilka razy aż przestanie terkotać, wtedy całość okładu paliwowego jest pełna, spróbuj po tym odpalić.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
Arturooo 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Wiek: 48
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 31
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-06-12, 09:45   

Pompka tyka ale doslownie trzy cztery razy i koniec.
_________________
Morit
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 54
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2015-06-12, 09:50   

Zmierz napięcie akumulatora na klemach i przy okazji ładowanie, jesli aku ok to moze zdychać pompka ...
 
 
Arturooo 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Wiek: 48
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 31
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-06-12, 09:55   

ok sprawdze, a ile powinno byc??
_________________
Morit
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3291
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2015-06-12, 10:33   

Kolega pisał, że kręci kilka razy, więc aku pewnie w normie.

Jak zapalisz to pracuje normalnie, przyspieszenie, wolne obroty, itp ?
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
Lokis 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 54
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 3451
Skąd: JANKES-BOROWIANY
Wysłany: 2015-06-12, 10:53   

Kita napisał/a:
Co dla Ciebie znaczy długo?


3-4 dni
_________________

Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności


Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas

dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
 
 
Kita 



Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 38
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 347
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-06-12, 11:16   

Aha, no to ok, to potwierdzam że mi po takim czasie też charakterystycznie "tryka" pompka :)
_________________
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 54
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2015-06-12, 12:23   

Arturooo: aku - https://www.google.pl/url....95515949,d.ZGU
ładowanie - https://www.google.pl/url....95515949,d.ZGU
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 54
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2015-06-12, 16:05   

Skład mieszanki nie teges, synchronizacja gażników oraz świece ... te trzy elementy powinny wyeliminować dolegliwość ...

[ Dodano: 2015-06-12, 16:07 ]
... a poza tym napisz jakie masz wydechy, filtr powietrza, czy są dynojety montowane czy raczej oryginał ... poza szczelność układu paliwowo-powietrznego oklukaj ...
 
 
Arturooo 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Wiek: 48
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 31
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-06-12, 17:48   

Sprawdziłem aku i jest ok więc to odpada, może faktycznie gaźniki i świece, ewentualnie pompa paliwa bo więcej chyba już nie może byc..... :|
_________________
Morit
 
 
Tatuś 



Model: RS1700
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 1167
Skąd: ok Bydgoszczy
Wysłany: 2015-06-12, 17:55   

miałem podobny problem, który zniknął po wymianie świec. założyłem irydowe i to zupełnie inna bajka.
 
 
Jaro5 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 192
Skąd: Poddębice
Wysłany: 2015-06-12, 23:52   

Kolego ,czyszczenie i synchro gaźników powinno rozwiązać twoje problemy.
Co do świec to powiedz jak wyglądają ,a dokładniej chodzi o kolor w tym miejscu gdzie przeskakuję iskra.
U mojego kolegi którego namówiłem na ds650 był podobny problem i okazało się że zafajdane troszkę były gaźniki i wystarczyło je przedmuchać zsynchronizować i maszyna ożyła.
_________________
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
 
 
Arturooo 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Wiek: 48
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 31
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-06-13, 07:19   

Dzięki za tak liczne i tak obszerne rozwinięcie tematu. W czwartek moja maszyna jedzie do doktora Szamana z Rybnika. Zobaczymy co on powie........
_________________
Morit
 
 
Misin1 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 53
Dołączył: 27 Maj 2015
Posty: 214
Skąd: Czarnków
Wysłany: 2015-06-13, 12:11   

Miałem podobny problem z virago 535 po czyszczeniu gaźników wszystko OK.
 
 
Lokis 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 54
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 3451
Skąd: JANKES-BOROWIANY
Wysłany: 2015-06-13, 22:01   

Obstawiam na problemy paliwowe.
Czyli tak jak koledzy mówią - czyszczenie , synchro, no i zobacz jak tam krućce wyglądają
_________________

Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności


Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas

dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group