YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
RS XV 1700 wrażenia po przesiadce z DS XVS 650
Autor Wiadomość
HORSZCZAR 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1529
Skąd: Nowa Mała Wieś
Wysłany: 2010-10-14, 23:22   RS XV 1700 wrażenia po przesiadce z DS XVS 650

Jak już większość wie, że stałem się szczęśliwym posiadaczem Road Stara XV 1700. Postanowiłem podzielić się wrażeniami z jazdy i tym samym być może pomogę komuś w podjęciu decyzji "jaki następny?"

Zacznę od tego, że nakręciłem już 1,5 kkm (i ciągle mi mało :meksyk: ) i uważam, ze mogę już co nieco powiedzieć na temat tej maszyny.

prowadzenie

Powiem tak, pomimo większej masy prowadzi się lepiej niż Gwiazdka. Może właśnie dzięki masie podjeżdżając do świateł, nogi z podestów zdejmuję w momencie, gdy moto prawie się zatrzymuje. Nie ma najmniejszych problemów ze składaniem moto w zakręty, jest bajecznie.

spalanie:
Straszono mnie, że te motocykle palą 8-10l tym bardziej mile zaskoczyło mnie pierwsze tankowanie, średnia 5,32l/100km. W tej chwili po oswojeniu z maszyną średnia wychodzi około 6l/100km (w cyklu mieszanym), więc również całkiem nieźle biorąc pod uwagę co dostajemy w zamian.

komfort podróżowania
Również zdecydowanie lepiej wypada niż Gwiazdka, już siadając na moto da się zauważyć, że pozycja jest zupełnie inna (czyt. wygodniejsza) i to procentuje podczas dłuższych przejażdżek.

masa
Jak dla mnie duża masa to zaleta, niemniej jednak muszę powiedzieć, że parkingowe manewry wymagają nieco siły zwłaszcza jak podłoże jest nierówne.

hamulce

Dwie tarcze z przodu i jedna potężna z tyłu naprawdę dają radę :koksik:

moc - przyśpieszenie
Zdecydowanie inna bajka, po odkręceniu ochoczo wyrywa do przodu, beż względu na którym biegu czy z jaką prędkością jedziesz.

wygląd
To nadal prawdziwy Classic, chociaż mógłby mieć nieco więcej chromów, tutaj Gwiazdka nie ma sobie równych.

dzwięk

Silnik po odkręceniu to prawdziwa lokomotywa, czuć i słychać, że niczego nie udaje. Porażką były oryginalne tłumiki, które nie brzmiały :poddajesie: , ale po małym zabiegu przemówiły rasowo ;D .

Pisać jakby ktoś miał jakieś pytania

1174708766.jpg
A wygląda to tak
Plik ściągnięto 507 raz(y) 122.57 KB

_________________

Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć ...

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ...

Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...



Road Star XV 1700 Midnight
 
 
Jeżyk 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 62
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 1019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-15, 06:31   

HORSZCZAR, czy ja już Ci mówiłem, że RS 1700 mi się bardzo podoba ? :)

Mogę stanowczo teraz stwierdzić, że masz odpowiedni sprzęt do swojej masy :)

Ale ciekawi mi jaka jest różnica w jeździe, ogólnie w użytkowaniu pomiędzy RS 1700 a XV 1900.
_________________
MOJA GWIAZDECZKA

ORGANIZATOR XX ZLOTU
 
 
ROMY-F 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 49
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 218
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-10-15, 13:24   

HORSZCZAR, kupiłeś moto na które długo ostrzyłem sobie zęby :) Gratulacje.
_________________
Nie spieszno mi nigdzie...
VTX 1800 Retro
 
 
PePso 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 88
Skąd: Leszno
Wysłany: 2010-10-15, 13:35   

Miałem już okazję śmigać tym modelem. Prowadzi się i wygląda super. Jeżeli się uda kolejny skok będzie właśnie na niego lub XV 1900. ;D ;D ;D

Gratuluje zakupu :)
_________________

 
 
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 1362
Skąd: Robotnicza Wieś
Wysłany: 2010-10-15, 18:29   

A jak tam jazda z pasem zamiast wałka? HORSZCZAR?
A może ktoś inny z ciut większym przebiegiem na pasie?
Wałek wiadomo jest praktycznie wieczny ale ciekawi mnie sprawa pasa - jak często się go wymienia, jakie jest prawdopodobieństwo zerwania, jaki koszt wymiany itp.
_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
patryk_c 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 750
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2010-10-15, 20:40   

Dopiero 2000 mil przejechane.

Ale pierwsze wrażenia odnośnie pasa - to pewniejsze przeniesienie napędu - brak przekładni robi swoje.

No i biegi - po zmianie nie czujesz tego uderzenia po wsprzęgleniu jak przy wale.
_________________
 
 
aldek 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 417
Skąd: znikąd
Wysłany: 2010-10-15, 20:43   

Po ile km należy wymienić pas ?
 
 
patryk_c 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 750
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2010-10-15, 20:59   

Cytat:
Po ile km należy wymienić pas ?


Gdzieś wyczytałem że po 30 k km... ale ludzie z Road Star Clinic zrobili ankietę i wychodzi że tylko 18 % użytkowników na około 500 motonitów wymieniało pas przed 30 000 mil (czyli ponad 48 tyś km)
_________________
 
 
piwu 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 396
Skąd: Siemianowice Śl.
Wysłany: 2010-10-15, 21:03   

W serwisie Yamahy mówią, że po 50 tys km.

Brat ma Warriora. W tych moto jest wada przeniesienia napędu. Przy przednim kole pasowym gwint zakrętki wałka zdawczego jest bardzo mały. Na około połowę szerokości całej zakrętki. Potrafi się to niestety poluzować i odkręcić, a wtedy nieszczęście gotowe. Brat miał taką sytuację przy przebiegu ok 18kkm. Moto w domu od nowości! Części to około 2300 zł.
Zaraz jak kumpel to wymienił przyjechał do niego Road Star 1700 z tym samym problemem.
Należy to kontrolować i najlepiej smarować klejem do śrub, żeby uniknąć poluzowania się nakrętki.
 
 
TomHal 



Model: WS1600
Rocznik: 1999
Wiek: 55
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 51
Skąd: Małe Rudy/BDG
Wysłany: 2010-10-15, 21:11   

Co do pasa to wszystko zależy od stylu jazdy! Jednak mimo dość sportowego traktowania mojego Shreka (Wild Star XV 1600) mając już na patelni ponad 30 000 km nie widać większych optycznych zużyć na pasie. W moim przypadku mój motong waży bez mała prawie 380 kg więc jest co dygać. Co do chromów to nie zgadzam się z Horszczarem. Nasze gwiazdki w zależności od akcesorii są albo bardziej albo mniej ubrane w srebrne dodatki. Więcej info koledzy, macie w zaprzyjaźnionej Wam stronce : www.yamaha-roadstar.pl czy też www.yamaha-wildstar.pl ;D
_________________
Lewa w górę !

TomHal
www.wrs-og.eu
www.yamaha-roadstar.pl
www.yamaha-star.pl
www.wildstartreffen2014.pl
 
 
piwu 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 396
Skąd: Siemianowice Śl.
Wysłany: 2010-10-15, 21:53   

TomHai zgodze się, że zużycie pasa zależne jest od stylu jazdy. Co do przypadku brata dodam, że styl jazdy raczej spokojny spalanie Warriora to ok 5.5 litra... W drodze na Chorwacje zszedł do 4.2....
 
 
HORSZCZAR 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1529
Skąd: Nowa Mała Wieś
Wysłany: 2010-10-15, 22:05   

Tomie, ale mi chodzi o serię ;D wiadomo, że jak ktoś się uprze to i drugą wartość moto wsadzi w chromy. Chodziło mi generalnie o to jak wygląda silnik w jednym i drugim motorze. Osobiście bardziej podoba mi się silnik Draga, rzecz jasna wizualnie ;p

Jeżyk jest prosty sposób, żeby się przekonać. Powiedz kiedy a udostępnię Ci moto do przejażdżki, jak dobrze poszukasz to i może jakieś XV1900 też znajdziesz ;D
_________________

Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć ...

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ...

Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...



Road Star XV 1700 Midnight
 
 
patryk_c 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 750
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2010-10-15, 22:07   

TomHal napisał/a:
Co do chromów to nie zgadzam się z Horszczarem


Tak faktycznie.

O tym też miałem napisać - Tomek (z Mińska ;) ) - pokaż mi DS'a który ma chromowane lagi, półki i wszystkie kontrole na kierownicy...

pokooj
_________________
 
 
HORSZCZAR 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1529
Skąd: Nowa Mała Wieś
Wysłany: 2010-10-15, 22:14   

HORSZCZAR napisał/a:
Chodziło mi generalnie o to jak wygląda silnik w jednym i drugim motorze.


Patryk SILNIK ;D

Dodam, że nie każdy ma tak wypasiony sprzęcik jak Ty ;p Patryku ze Stolicy ;d
_________________

Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć ...

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ...

Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...



Road Star XV 1700 Midnight
 
 
patryk_c 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 750
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2010-10-15, 22:22   

No to zobaczymy po zimie - byłem właśnie w Polkomie i wyszedłem z chromowaną obudową zbiorniczka płynu tylnego hamulca pokooj

I parę innych rzeczy też oglądałem :hahaha:

Gdyby nie wizja składania w przyszłym roku bobbera to bym już poszalał ....
_________________
 
 
marian00 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 304
Skąd: Wólka Kosowska
Wysłany: 2010-10-15, 22:40   

patryk_c napisał/a:

- pokaż mi DS'a który ma chromowane lagi, półki i wszystkie kontrole na kierownicy...

pokooj


V Star 650 Silverado pokooj
 
 
krzych1200 


Rocznik: 1998
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 53
Skąd: .........
Wysłany: 2010-10-15, 23:07   

piwu napisał/a:
W serwisie Yamahy mówią, że po 50 tys km.


50 000 tys. ale Mil kolego ! co daje ok 80 000 km.
To jest jakieś 7-8 lat jazdy ,Zapewniam cie że po tym przebiegu będzie to nieliczną z nielicznych czynności jaką zrobisz przy tym motocyklu.
koszt wymiany to 600-1200 zł.w zależności od producenta pasa.
 
 
Ziółek 



Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1425
Skąd: 4 planeta
Wysłany: 2010-10-16, 00:17   

krzych1200, No to rozbieżności spore. W końcu mil czy km ? 1200 zł vs 2300 zł też robi różnicę lol
_________________
"Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2010-10-16, 00:20   

Ziółek, klocki hamulcowe do Draga też kupisz po 60zl za kpl i równie dobrze za 130zl. Zależy z jakiej firmy i gdzie kupujesz
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
Ziółek 



Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1425
Skąd: 4 planeta
Wysłany: 2010-10-16, 00:49   

shipp, Jasne... klocki tak ale czy pasy napędowe tez tak wiele firm produkuje ? Tego nie wiem. Bardziej ten przebieg pasa mnie intryguje. :>
_________________
"Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group