YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
RS XV 1700 wrażenia po przesiadce z DS XVS 650
Autor Wiadomość
majkelpl 


Model: RS1600
Rocznik: 2001
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 466
Skąd: United Kingdom
Wysłany: 2010-11-13, 08:53   

Wiecie Panowie, bo pozniej jeszcze ten pas trzeba odpowiednio ustawic, naciagnac i nasmarowac a jak robi to jakis ... :klaps: to i moze peknac dosyc szybko.
Ja mam przejechane na tym swoim pasku ponad 70000 km i jeszcze jest w dobrym stanie. Kupilem nowy bo tak wypadalo i wisi na scianie :hahaha:
A w kregu kolegow z WRS nie ma zadnego przypadku aby sie cos komus z pasem działo :mistrz:
I tak na przyszlosc ... nie porownujmy naszych Gwiazdek do HD :hahaha: :doh: :P
_________________
WRS OG 11
ISRA 27062
SREU 614
 
 
krokodyl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 782
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2010-11-14, 18:55   

Dziś zrobiłem pierwsze 180 mil moim Road Starem i powiem tak... JESTEM ZACHWYCONY MOTOCYKLEM. :brawo: :brawo: :brawo:
Horszczar opisał w pierwszym poście już wszystko. Dodam od siebie, że motor zbiera się z każego biegu i ochoczo rwie do przodu. Nie trzeba mielić biegami tak jak w Dragu - pojemność robi swoje. Duża masa jest na drodze ogromną zaletą. Motocykl jest bardzo stabilny, ale nie jest to moim zdaniem motor na pierwszy motocykl. W większość zakrętów trzeba go wprowadzać przeciwskrętem ale potem idzie w pochyleniu jak po szynach. Trzeba też uważać gdzie się parkuje. Pchnąć go do tyłu pod górkę, albo wypchać z dołka to niezły chalange - przynajmniej dla mnie. Choś pewnie Grzechu z Horszczarem w takich sytuacjach przenoszą motory pod pachą w inne miejsce ;D . Jest dużo wygodniejszy niż 650-ka. Autentycznie nie bolała mnie dupa po dzisiejszej wycieczce, co w Dragu byłu standardem. jednym słowem ŚWIETNY MOTOCYKL !
_________________
YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power***
 
 
majkelpl 


Model: RS1600
Rocznik: 2001
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 466
Skąd: United Kingdom
Wysłany: 2010-11-14, 20:27   

krokodyl napisał/a:
Nie trzeba mielić biegami tak jak w Dragu - pojemność robi swoje.


No to tu mamy odmienne zdanie :poddajesie:
Ja czesto gesto zastanawiam sie ktory bieg wlozyc jadac tak 80-90 ?
Na 5 szarpie a na 4 troszke juz wyje :nie_wiem:
Ci innego rozpedzac go i ciagnac na biegach .... inna bajka. Dzisiaj lekka reka bez szyby 170 km/h i jeszcze mialem duuuu zapas pod manetka.
_________________
WRS OG 11
ISRA 27062
SREU 614
 
 
HORSZCZAR 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1529
Skąd: Nowa Mała Wieś
Wysłany: 2010-11-14, 20:44   

Kroki z tą elastycznością to nie zupełnie tak jak piszesz w Dragu przy 60tce wbijałeś 5 i jazda do końca a w Radku tak się nie da.

Ale reszta to bajka ;D

Dobry wybór :ok:
_________________

Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć ...

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ...

Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...



Road Star XV 1700 Midnight
 
 
krokodyl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 782
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2010-11-14, 21:16   

Ja po ostatniej wyprawie do Tresnej, kiedy jeździliśmy po górskich zakrętach patrzyłem z zazdrością na wszystkich z większymi pojemnościami i nie widziałem, żeby co chwile, lewe buty posiadaczy over 1000, wykonywały naprzemieną czynność w górę i w dół. Ja z Marzeną na pokładzie sporo się musiałem naprzekładać tych biegów. Jadąc choćby na górę Żar...

W każdym moto trzrba przekładać biegi, ale tutaj mam taki zapas mocy, że na każdą górę mogę wjechać chyba na każdym biegu. Przynajmniej tak się czuję po przesiadce.

Co do tego co pisze majkelpl, to też właśnie miałem dylemat, od jakiej prędkości wrzucać mu piątkę... On na 4 spoko ciągnie do 140... ;D
_________________
YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power***
 
 
majkelpl 


Model: RS1600
Rocznik: 2001
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 466
Skąd: United Kingdom
Wysłany: 2010-11-16, 08:30   

Krokodylku- wiem ile ciagnie na 4, ale jak chcesz lajtowa jazde uskuteczniac i delektowac sie pieknym gangiem, to juz przy 80 probuje wrzucic 5 i troche Waldkowi to nie pasi.
Wiem ze na 2 odcina czy 90 ;D
A 180 to idzie z odrecona do 3/4 manetka :brawo:
Jest to Panowie, potfur w porownianie z malum Dragiem.
W Dragu jak wracalem z Bieszczad, wrzucilem 5 i od 60 do 120 praktycznie na tym biegu jechalem :czoper:
_________________
WRS OG 11
ISRA 27062
SREU 614
 
 
krokodyl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 782
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2010-11-17, 20:41   

majkelpl napisał/a:
wrzucilem 5 i od 60 do 120 praktycznie na tym biegu jechalem


No ciutkę już przesadziłeś :) Pewnie się da tak jak piszesz, ale moja 650-tka na piątce dobrze się czuła od minimum 80-tki.

Co do naszych obecnych sprzetów, to mam jeszcze za małe doświadczenie, żeby się tutaj wymądrzać, jednak po niedzielnej jeździe miałem wrażenie, że poniżej 100 nie ma co 5 zapinać.
_________________
YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power***
 
 
Bemol 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 6500
Skąd: GŁ Free Star Łódź
Wysłany: 2010-11-17, 23:21   

w 1100 60km/h na piątce jedzie się bez problemu ;p
_________________
Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla ! !!


Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004

I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....

http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2010-11-18, 16:14   

Bemol napisał/a:
w 1100 60km/h na piątce jedzie się bez problemu ;p

bo roznica pojemnosci 650 a 1600 to duzo a miedzy 1100 i 1600 to juz zupelnie inna bajka i chcialem zauwazyc ze oczywiscie mimo roznicy momentu obrotowego to ilosc koni w duzym dragu i wildku jest praktycznie taka sama.
Dlatego gdzies wczesniej pisalem aby zaznaczac do ktorego draga porownujemy motocykle bo one wprawdze wygladaja podobnie ale jeden od drugiego ma 2 razy wieksza pojemnosc i zupelnie inne hamulce.
 
 
krokodyl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 782
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2010-11-18, 19:53   

Przyznam szczerze, że nie mam pojęcia lie mój 1700 ( 1670 cc - dokładnie ) ma koni. W dowodzie rejestracyjnym mam wbite 63 kw co by dawało aż 84 konie, ale to chyba jakaś zwałka.

Nie bardzo też mogę znaleźć wiarygodną informację w necie jak i na forum wild stara :hahaha: ( prawda też taka że czytałem pobieżnie :? ) Różnice w podawanych danych są od 64 do 84 kucy... :nie_wiem:
_________________
YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power***
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2010-11-19, 17:55   

ja pisalem o 1600 a nie wiem czy silnik 1700 to nie ten z warriora a to juz inna bajka :)
Cytat:
1670. Tyle wynosi pojemność skokowa olbrzymiego widlaka, który za pomocą pasa zębatego napędza motocykl. Moc maksymalna, która wynosi 85 KM przy 4500 obr/min nie powoduje szybszego bicia serca. O to natomiast dba moment obrotowy. Ustalmy, że 144 Nm przy 3700 obr/min to dużo, nawet bardzo dużo. Nie tylko zapewnia to świetną elastyczność, ale gwarantuje długie, czarne krechy na asfalcie przy gwałtownym odkręceniu manetki gazu. Silnik ma wiele wspólnego Wild Starem, choć rozwiercono mu cylindry o 2 mm, zmieniono rozrząd i średnicę zaworów
 
 
majkelpl 


Model: RS1600
Rocznik: 2001
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 466
Skąd: United Kingdom
Wysłany: 2010-11-19, 21:30   

fazzi napisał/a:
ja pisalem o 1600 a nie wiem czy silnik 1700 to nie ten z warriora a to juz inna bajka :)


Silnik w Wildku 1600 to jest TO SAMO co w Radku 1700 tylko inne oznaczenia i nazwa ze wzgledu na podzial rynku: Europa i Hameryka.
Moce sa praktycznie te same czyli +- 65 Konikow
Zas Warrior to juz zupelnie inna bajka ;D :kozakbarabasz:
_________________
WRS OG 11
ISRA 27062
SREU 614
 
 
Jeżyk 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 62
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 1019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-19, 21:49   

Ale czy nie jest tak, że 1600 to silniki na gaźniku natomiast 1700 to wtrysk ?
_________________
MOJA GWIAZDECZKA

ORGANIZATOR XX ZLOTU
 
 
piwu 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 396
Skąd: Siemianowice Śl.
Wysłany: 2010-11-19, 21:54   

Jeżyk napisał/a:
Ale czy nie jest tak, że 1600 to silniki na gaźniku natomiast 1700 to wtrysk ?



1700 w warriorze ma wtrysk i w RS od 2008 roku

http://www.starmotorcycle.../0/compare.aspx

W 2008 miał delikatny lift. Nowe emblematy, przełączniki i wtrysk, może coś jeszcze. :)
 
 
krokodyl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 782
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2010-11-19, 22:22   

Dokaładnie tak. Ja mam wyprodukowany ( na ramie ) w 2005 i sprzedany w USA w 2006 ( 1,7 ) i mam gaźnik. Niestety amerykańce nigdzie nie podają mocy. Wiecie, jest wystarczająca...
_________________
YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power***
 
 
grzesieksiek 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 56
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 96
Skąd: Pionki
Wysłany: 2010-11-21, 16:37   

Potwierdzam opinię poprzedników odnośnie jazdy XV 1700.Wrażenia z jazdy Road Starem są niesamowite.Przesiadłem się z pojemności 1100(nie był to DS) i mogę śmiało powiedzieć ,że i mocy i momentu obrotowego jest pod dostatkiem.Natomiast co do pasa napędowego to mojemu kumplowi pas się zerwał.Ale to był wyjątek potwierdzający regułę,że pas jest naprawdę dobrym rozwiązaniem.
 
 
Grzegorz Anis 



Model: MS1300
Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 1069
Skąd: Chelm
Wysłany: 2010-11-21, 17:16   

Grzesiu śmigaj do przywitalni, taki tu zwyczaj, inaczej liścia w postaci krawata dostaniesz na dzień dobry.
_________________
Organizator V meetingu "WILD EAST" Drag Star
 
 
grzesieksiek 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 56
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 96
Skąd: Pionki
Wysłany: 2010-11-21, 17:32   

Już się poprawiłem.Sorry.
 
 
piwu 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 396
Skąd: Siemianowice Śl.
Wysłany: 2011-06-19, 20:07   

Jak Wasze plecaczki oceniają wygodę motocykla? Chodzi mi zarówno wygodę kanapy jak i pracę zawieszenia.
_________________
www.bkpl8.pl

Stratoliner S
 
 
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 1362
Skąd: Robotnicza Wieś
Wysłany: 2012-06-06, 11:05   

Czy ktoś możne w końcu odpowiedzieć na pytanie jaka jest różnica w mocy i momencie między RS/WS 1700 i RS/WS 1600 ? Z gaźnikiem i na wtrysku ?

O ile w necie udało mi się coś znaleźć na temat RS1600 o tyle RS1700 ni huhu.

Chciałem sprawdzić na "zaprzyjaźnionym forum" WRS ale tam się nawet zarejestrować nie można :hahaha:
_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group