YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: pyra
2015-07-26, 08:15
jazda XVS 1300 CU -Stryker
Autor Wiadomość
Tytus 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 46
Posty: 744
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-11-03, 06:29   

Serce takie samo jak w midnight star 1300 (xvs 1300). Ciekaw jak sie tym jeździ)
_________________
"Nigdy nie trzymaj się wyniośle,
coś z mrówki miej, nie pawia,
a jeśli kto ma uszy ośle,
to z nim się nie umawiaj."
K.I.G.
 
 
 
Beny 



Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 44
Posty: 547
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-11-03, 11:10   

Tytus, mi dobrze, ale ja przesiadłem się z DS650. Powiem szczerze, że nie spodziewałem się że aż tak się będzie słuchał w zakrętach. Kompletnie nie czuje się jego wagi (choć jak widać nie jest duża - 300kg) nisko usytuowany środek ciężkości i inna pozycja za kierownicą.

Bałem się trochę o to dość duże przednie koło w temacie skręcania - niepotrzebnie :)
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 48
Posty: 4475
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2014-11-03, 15:50   

... fajny sprzęt tylko po cholerę ta chłodnica ... brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......................
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 47
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-05-23, 23:06   

Siemanko wszystkim
Jestem posiadaczem Strykera - więc coś tam mogę powiedzieć już o nim ;d
1. Jakość prowadzenia - absolutnie super (sam jestem w szoku poprzednie moto ZZR 1100 i ZZR 1200)
2. Jakość wykonania - nie bardzo jest do czego się przyczepić za wyjątkiem plastików (szkoda, że elementy nie są metalowe) np obudowa filtra powietrza, chromowane nakładki na silniku - to plastic niestety i się rysuje
3. Wrażenia z jazdy - przyzwyczaiłem sie do większych mocy i tego mi troche brakuje - ale wstydu nie ma
4. Konieczne dodatki - szyba (bo głowę chce urwać powyżej 120 km/h) - obrotomierz - właśnie kończę opracowywać (zobaczymy jak zadziała).

Gdyby coś kogoś intrygowało - służę uprzejmie :)

Dzięki Beny za linki do opisówek - baaaaaardzo pomocne :)
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
Jacek6 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Posty: 1012
Skąd: Opole-XVZ1300RSTD
Wysłany: 2015-05-24, 08:06   

Daj więcej info o obrotomierzu.
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 47
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-05-24, 13:21   

Siema
Bardzo proszę:
Mam opracowaną i wykonaną płytkę elektroniczną do której z 1 strony podłącza się +, -, i sygnał z cewki zapłonowej (gniazda skręcane na wkręty "robaczkowe") a z 2 strony są gotowe porty do lutowania lub wpięcia taśmy takiej jak w PC do podłączenia linijki LED (zestaw fabrycznie połączonych diód LED prostokątnych - wygląda to estetycznie). Diody są zielone i czerwone. Można ich podłączyć 37 szt do 9000 obr/min. Jeśli moto się tyle nie kręci - kończy się na takich obrotach jak jest odcięcie w konkretnym typie silnika. Nad (lub pod) cyfry co 1000 i będzie git.
Wczoraj rozdłubałem moto i przeciągnąłem zasilanie i sygnał od cewki i poskładałem czym prędzej (przecież sie pogoda robi lol trzeba śmigać :) ).
Teraz zostaje mi dokończyć projekt (podłączenie i test).
Mam też chytry plan na umieszczenie tego na kierze tak żeby ładnie było, ale to jeszcze mi trochę zajmie (odlew, obróbka, chromowanie).
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
Jacek6 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Posty: 1012
Skąd: Opole-XVZ1300RSTD
Wysłany: 2015-05-24, 18:59   

Daj jakies fotki. Może zrobil bys więcej, przy seryjnej produkcji znacznie spadna koszty ...
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 47
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-05-26, 10:19   

Siema
Nie bardzo wiem jak dodać tu foty bo mam niestety tylko dużych rozmiarów- jak chcesz podaj maila to wyślę fotę.
Mam zrobione 5 sztuk :) więc jak się spodoba to nie ma sprawy :)

[ Dodano: 2015-07-06, 07:51 ]
Siema ponownie
W ramach uzupełnienia wiadomości:
Jestem po dłuższej trasie (500 km w jedną stronę) i trochę więcej "odczuć" :roll: :
1. D.... boli niemiłosiernie po dalszym odcinku (siedzenie wymaga modyfikacji do turystyki - oparcie dla kierowcy i chyba żel), pomyślę też nad podwyższeniem siedzenia będzie wygodniej (mam za długie nogi)
2. Trochę słaby zasięg na zbiorniku paliwa (trzeba planować podróż pod kątem dostępności stacji paliw)
3. Średnie spalanie na odcinku 1 kkm to 5,7 l/100 km - nieźle - bo nie jechałem na eko drive
4. No i wada każdego moto - nie ma klimy ;D
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
andy 


Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 58
Posty: 66
Skąd: śląsk
Wysłany: 2015-07-24, 09:02   

witam
od kilku dni mam ten motorek j/w , uprzednio DS 1100, powiem, że ta maszyna jest o wiele bardziej sterowna od mojego przednika. Zwrotność, przyspieszenie, wchodzenie w zakręty- fajna.
jedyny problem to ten, ze poprzedni motocykl w pełni wyposażony, a ten goły ( choć nieźle tak właśnie wygląda). Na dłuższą jazdę potrzebne będą sakwy. Jakie polecacie?
i jeszcze jedno pytanko na początek. Klapa pod siedzeniem zamykana kluczykiem, a obok śruba na gwiazdkę. czy do odkręcenia tej śruby potrzebny jest specjalny klucz?
pozdrawiam, w miarę kręcenia km napewno przyjdą nowe pytania.
_________________
pozdrawiam ANDY
 
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Posty: 5095
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2015-07-24, 09:48   

Jeżeli tak samo jak w zwykłym MSie, to kluczyk jest do zdejmowania kanapy ;D na co dzień kap lewej i prawej nie zdejmujesz
I po co kupowałeś customa - żeby go teraz ubierać :nie_wiem:
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 47
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-07-24, 13:42   

Do odkręcenia tej śrubki jest potrzebny specjalny klucz (torx z bolcem), można go kupić w marketach budowlanych (nie chcę tu reklamować konkretnych lol
Ja sawkwy założyłem skórzane :)
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
andy 


Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 58
Posty: 66
Skąd: śląsk
Wysłany: 2015-07-25, 13:41   

witam
przejechałem nim jakieś 150 mil - wczoraj. fajnie chodzi na wyższych obrotach, jednak przy niskich musi sie mocno napracować redukując biegi, szczególnie ze sprzęgłem, które twarde i mocno go trzeba ściskać. drugi bieg jest praktycznie do rozpędu, bo 3 przejmuje od 2- ki możliwość spokojnej jazdy praktycznie w zakresach 2 biegu( oczywiście po rozgonieniu maszyny).
wydaje mi się , że silnik mocniej grzeje niż w DS 1100, ale to może i temperatury powietrza, jak i niższego posadzenia kierowcy motocykla.
same podnóżki i dźwignie zmiany biegów, jak dla mnie, są za mało wysunięte, co napewno uczynię w ramach przeróbek w tym motocyklu.
z minusów, to zapewne siedzisko, jeżeli było się przyzwyczajonym do siedziska w DS , to zapewne, będzie ono wymagało przeróbek.
jechałem kawałek na autostradzie i powiem wam, rewelka! czuć motocykl, wkręca się niesamowicie w większe prędkości, po prostu bajka.
i wracam do tego co napisałem w poprzednim poście, goła maszyna wygląda ładnie, jednak od czasu do czasu, przynajmniej ja , skorzystać z torby, byłem wczoraj w Chełmku w sprawie sakw, i chyba zamontuję jedną małą od strony lewej, firma robi je do Dyny. pozostanie jedynie kwestia opatentowania mocowania na sakwę.
motor bardzo fajny, jak na początek użytkowania godny polecenia

[ Dodano: 2015-07-25, 15:24 ]
i pytanie
czy można wyłączyć stacyjkę, kiedy pracuje jeszcze wentylator po wyłączeniu silnika?
_________________
pozdrawiam ANDY
 
 
 
Beny 



Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 44
Posty: 547
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-07-25, 14:51   

pyra, customa sie kupuje bo jest ładniejszy :) bo jest lepsza pozycja za kierownicą i kierownicy nie trzyma się jak taczki :)


andy, co do sakw to zależy jak duże chcesz - ja mam oryginały - nie psują lini motocykla - czytaj dwa większe piórniki ale na latanie wokół komina są OK - są takie same jak do raidera.

stacyjkę można wyłączyć jak pracuje wentylator

co do pozycji to może jesteś przyzwyczajony do clasików bo IMHO pozycja właśnie w strykerze jest rewelacyjna - siedzi się na nim jak na naked'ie prosto co powoduje ze po 300km schodzisz z niego jak z wygodnego krzesła.

co do podnóżków jak zołożyłem dual iso kuryakyna i jest komfort

poza tym gratuluje wyboru maszyny - już są tacy co spróbowali i też myślą nad zmianą na ten model :D
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
Beny 



Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 44
Posty: 547
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-07-25, 14:59   

andy, to ty napisz jak się tym jeździ. Na całym forum są 3 takie maszyny łącznie z tobą jeden kolega się nie specjalnie udziela drugi to Ty :) a trzeci to ja :D

Mi się jeździ fantastycznie ale to już pisałem w innym wątku tak więc całość :miotla:
trochę posprzątałem//pyra
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
Ostatnio zmieniony przez pyra 2015-07-26, 08:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
andy 


Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 58
Posty: 66
Skąd: śląsk
Wysłany: 2015-07-25, 22:35   

hej dziś odkryłem, że nie tylko siedzisko jest winne, ale i moje zaczepy do szelek hehehehhe, bo są dokładnie na tej samej wysokości co malutkie oparcie oryginału :)
_________________
pozdrawiam ANDY
 
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 47
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-07-26, 12:06   

No nieeee.... się nie udziela...
:ryczy:
chyba odwalę focha....

Jako pierwszy chyba opisałem na forum swoje wrażenia z jazdy motorkiem, ale chyba Kolega czyta selektywnie (selekcjonując tylko swoje wypowiedzi) :hahaha:
:brawo:
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
andy 


Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 58
Posty: 66
Skąd: śląsk
Wysłany: 2015-07-26, 17:41   

no wróciłem z kolejnej jazdy, dalej ciekawa jazda, zastanawiam się jak można wykorzystać przestrzeń pod siedzeniem np zestaw p.deszczowy, zobaczyć ile tam wejdzie.
Będę próbował dorobić nakładkę na tylne siedzenie do pasażera mam pewien pomysł , może uda się zrealizować, jak będzie wykonane pokażę na forum, na razie mam pomysł na zdejmowaną nakładkę.
pozdrawiam
_________________
pozdrawiam ANDY
 
 
 
tqmeh 



Model: MS1300
Rocznik: 2016
Wiek: 42
Posty: 1221
Skąd: Złotoryja&WDL
Wysłany: 2015-07-26, 17:53   

andy napisał/a:
i pytanie

czy można wyłączyć stacyjkę, kiedy pracuje jeszcze wentylator po wyłączeniu silnika?


Można po schłodzeniu wentylator się wyłączy, ja robię tak, nie gaszę silnika gdy wentylator pracuje, czekam aż się wyłączy.
_________________
Pozdrawiam Tomek


WDL na FB

http://aprs.fi/?call=SQ6OEN-10 Link do skopiowania trasa na żywo
 
 
Beny 



Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 44
Posty: 547
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-07-26, 19:01   

arkady007 napisał/a:
No nieeee.... się nie udziela...
:ryczy:
chyba odwalę focha....

Jako pierwszy chyba opisałem na forum swoje wrażenia z jazdy motorkiem, ale chyba Kolega czyta selektywnie (selekcjonując tylko swoje wypowiedzi) :hahaha:
:brawo:


stary 11 postów od maja - no to faktycznie szalejesz na forum :D
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 47
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-07-26, 19:14   

Jeden mi wycięli :hahaha:
nie zabieram głosu we wszystkim :P

[ Dodano: 2015-07-26, 20:20 ]
Beny
a Ty jak wyłączysz stacyjkę to wentylator pracuje???
u mnie się wyłącza... przed chwilą sprawdzałem (nie byłem pewny).
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta