Przebieg dragstara |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Dołączył: 04 Lis 2008 Posty: 2366 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2010-09-07, 13:28 Przebieg dragstara
|
|
|
Ciekawe czy któryś z nas się zbliży do wyniku tego kolegi
fotydominika055.jpg
|
|
Plik ściągnięto 636 raz(y) 276.09 KB |
|
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-09-08, 09:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pleban
Rocznik: 2005
Dołączył: 15 Maj 2010 Posty: 66 Skąd: Wybrzeże Gdańskie
|
Wysłany: 2010-09-07, 14:35
|
|
|
Na 650-tkach nigdy w życiu bo mamy liczniki od SYRENEK. |
_________________ Droga ku wolności!
|
|
|
|
|
Biały
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 49 Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1614 Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz
|
Wysłany: 2010-09-07, 14:41
|
|
|
Ciekawe, czy to jest możliwe |
_________________ Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield |
|
|
|
|
Demolka
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-09-07, 20:52
|
|
|
W "moim" servisie robili Draga 1100, który przejechał 300 tys. Ponoć był cały zardzewiały, ale na chodzie. Sam tego nie widziałem, znam z relacji, a relacjonujący nie miał żadnej motywacji by "ściemniać" |
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-09-07, 23:03
|
|
|
Demolka napisał/a: | W "moim" servisie robili Draga 1100, który przejechał 300 tys. Ponoć był cały zardzewiały, ale na chodzie. Sam tego nie widziałem, znam z relacji, a relacjonujący nie miał żadnej motywacji by "ściemniać" |
uważam, że to powinno być normalne. Dlaczego przeciętna puszka robi tyle bez problemowo, a motocykl by miał nie zrobić ? Jeżeli jest odpowiedniej jakości to musi. Pomijam ostatnie dziwne awarie w całkiem młodych gwiazdkach. Inna sprawa, czy znajdzie się rider, który dokona tego. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3765 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2010-09-08, 07:31
|
|
|
Jasne, że tak, dlaczego by nie wiadomo coś naprawiać trzeba i w moto i w puszkach. Uważam, że przebieg 50-100 tyś nie powinien być niczym sensacyjnym. Jak ktoś kupuje puszkę z rynku wtórnego to często powtarza przebieg TYLKO na przykład 116 tyś i nikt nie robi z tego sensacji. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
arekw711
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2010-09-08, 07:54
|
|
|
Kolega nakręcił już dragiem ponad 90 tys. km i cały czas jeździ bez problemów |
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2010-09-08, 08:12
|
|
|
Silniki samochodowe i motocyklowe (Drag Star) to zupełnie inne silniki.
Jeżeli chcecie porównywać silniki do siebie - to takiej samej klasy - czyli 2 cylindry,gaźniki, chłodzone powietrzem.
Tu nasuwa mi się na myśl tylko mały fiat. Czy przejechanie Fiatem 126P 100.000 km jest takie oczywiste? Niestety nie - miałem malucha jeszcze 600-tkę (włoskiego), jeździłem i koło 30 tysięcy trzeba było już w silniku grzebać.
Możecie napisać że materiały teraz lepsze - ale niestety to nie prawda. Teraz materiały są robione tak aby było opłacalnie - a nie trwale i dotyczy to tak samo konstrukcji japońskich jak, włoskich, czy niemieckich. |
|
|
|
|
areks72
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 51 Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 428 Skąd: Zwoleń WZW
|
Wysłany: 2010-09-08, 08:20
|
|
|
soft napisał/a: | Silniki samochodowe i motocyklowe (Drag Star) to zupełnie inne silniki.
Jeżeli chcecie porównywać silniki do siebie - to takiej samej klasy - czyli 2 cylindry,gaźniki, chłodzone powietrzem.
Tu nasuwa mi się na myśl tylko mały fiat. Czy przejechanie Fiatem 126P 100.000 km jest takie oczywiste? Niestety nie - miałem malucha jeszcze 600-tkę (włoskiego), jeździłem i koło 30 tysięcy trzeba było już w silniku grzebać.
Możecie napisać że materiały teraz lepsze - ale niestety to nie prawda. Teraz materiały są robione tak aby było opłacalnie - a nie trwale i dotyczy to tak samo konstrukcji japońskich jak, włoskich, czy niemieckich. |
Hmmm... Pocieszające |
_________________ Areks72 |
|
|
|
|
Demolka
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-09-08, 08:28
|
|
|
Co do porównań silników to z racji dokładności wykonania porównywał bym raczej z silnikiem "VW-Garbusa". |
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
|
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-09-08, 09:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2010-09-08, 09:06
|
|
|
Masz rację - z tym silnikiem Garbuska, lecz przebiegi w garbusie będą większe ze względu na lepiej rozłożoną siłę na wale korbowym. W bokserach nie zużywają się tak elementy wału korbowego i ułożyskowania gdyż rozłożenie sił działających na nie jest korzystniejsze. |
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-09-08, 09:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2566 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2010-09-08, 09:47
|
|
|
Wyedytowałem niektóre posty i jest nowy temat.
Nie siać. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2010-09-08, 10:01
|
|
|
osobiscie uwazam, ze dobrze traktowany silnik drga przejedzie spokojnie 300 tys km i nie porównujcie go do malucha bo wiekszy drag nie musi dzwigac puszki, 4 osob a ma 2 razy wieksza pojemnosc i wierzcie mi ze jest o niebo lepiej wykonany |
|
|
|
|
WS [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-09-08, 10:07
|
|
|
Teraz materiały są robione tak aby było opłacalnie - a nie trwale
Zamienię na starego |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2010-09-08, 10:09
|
|
|
W związku z tym tematem ciekawy jestem jakie koledzy macie przebiegi w swoich sprzętach i czy były jakieś poważniejsze naprawy/wymiany ( przy jakim stanie licznika ). Może nasuną się jakieś wnioski... Wiem oczywiście,że wiele zależy od sposobu użytkowania, właściwego serwisowania itp. U mnie przy stanie 42 000 km zostało wymienione sprzęgło ( tarcze i sprężynki ) chociaż jeszcze nie było tragedii - dopiero pojawiały się pierwsze symptomy, że czas by się na to przygotowywać - ale sprzęt był w serwisie na regulacje więc za jednym podejściem i wymiana sprz. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2010-09-08, 14:26
|
|
|
Moj ma na liczniku okolo 30000km , zakaldam ze nic nie było krecone . Wszystko chodzi jak w zegarku , olej od wymiany do wymiany bez dolewek . Sprzeglo tez bierze bez problemów . Biorąc pod uwagę ze sam nim przejechałem ponad 10000km i oprocz wymiany mat. eksploatacyjneych to uwazam ze wazniejsze dla silnika jest to jak sie o niego dba i jak sie go ekspolatuje niz przebieg . Maluchem tez moznabyło zrobi 60-70 do remontu silnika |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
WADERA
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 58 Dołączyła: 04 Mar 2009 Posty: 3448 Skąd: Jankeska/Wrocław
|
Wysłany: 2010-09-08, 18:39
|
|
|
Ja mam 65 000 przejechane i tak się zastanawiam czy ja mam coś z tym zrobić. oprócz pierduł, jak np coś sie urywa np. bagażnik to reszta bez zarzutu. choć gośc z zakładu powiedział, że powinnam na jesień robić remont silnika. co o tym sądzicie |
_________________
|
|
|
|
|
piwu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2010-09-08, 19:34
|
|
|
Co do przebiegu, to moja maszyna ma 40 tys km i wymieniłem sprzęgło...
Kuzyna Drag 1100 ma 70 tys i tylko olej...
Kumpla FJR-a dobija do 200 tys bez remontu... |
|
|
|
|
Etek
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 47 Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 509 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-09-08, 20:22
|
|
|
WADERA - nic nie tykaj (rozmawialiśmy o tym)
sprawdź sprężanie w cylindrach i GO!!!!!!!!!!!! |
_________________
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-09-08, 20:29
|
|
|
Etek, a jaką powinno mieć wartość ciśnienie sprężania w sprawnym silniku Dragusia 650 ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
|