YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przebieg dragstara
Autor Wiadomość
Rysiek 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 2366
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-09-07, 13:28   Przebieg dragstara

Ciekawe czy któryś z nas się zbliży do wyniku tego kolegi

fotydominika055.jpg
Plik ściągnięto 636 raz(y) 276.09 KB

Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-09-08, 09:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pleban 



Rocznik: 2005
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 66
Skąd: Wybrzeże Gdańskie
Wysłany: 2010-09-07, 14:35   

Na 650-tkach nigdy w życiu bo mamy liczniki od SYRENEK.
_________________
Droga ku wolności!
 
 
Biały 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1614
Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz
Wysłany: 2010-09-07, 14:41   

Ciekawe, czy to jest możliwe
_________________
Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield
 
 
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-09-07, 20:52   

W "moim" servisie robili Draga 1100, który przejechał 300 tys. :brawo: Ponoć był cały zardzewiały, ale na chodzie. Sam tego nie widziałem, znam z relacji, a relacjonujący nie miał żadnej motywacji by "ściemniać" :>
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-09-07, 23:03   

Demolka napisał/a:
W "moim" servisie robili Draga 1100, który przejechał 300 tys. :brawo: Ponoć był cały zardzewiały, ale na chodzie. Sam tego nie widziałem, znam z relacji, a relacjonujący nie miał żadnej motywacji by "ściemniać" :>


uważam, że to powinno być normalne. Dlaczego przeciętna puszka robi tyle bez problemowo, a motocykl by miał nie zrobić ? Jeżeli jest odpowiedniej jakości to musi. Pomijam ostatnie dziwne awarie w całkiem młodych gwiazdkach. Inna sprawa, czy znajdzie się rider, który dokona tego.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2010-09-08, 07:31   

Jasne, że tak, dlaczego by nie wiadomo coś naprawiać trzeba i w moto i w puszkach. Uważam, że przebieg 50-100 tyś nie powinien być niczym sensacyjnym. Jak ktoś kupuje puszkę z rynku wtórnego to często powtarza przebieg TYLKO na przykład 116 tyś i nikt nie robi z tego sensacji.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2010-09-08, 07:54   

Kolega nakręcił już dragiem ponad 90 tys. km i cały czas jeździ bez problemów
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2010-09-08, 08:12   

Silniki samochodowe i motocyklowe (Drag Star) to zupełnie inne silniki.
Jeżeli chcecie porównywać silniki do siebie - to takiej samej klasy - czyli 2 cylindry,gaźniki, chłodzone powietrzem.
Tu nasuwa mi się na myśl tylko mały fiat. Czy przejechanie Fiatem 126P 100.000 km jest takie oczywiste? Niestety nie - miałem malucha jeszcze 600-tkę (włoskiego), jeździłem i koło 30 tysięcy trzeba było już w silniku grzebać.
Możecie napisać że materiały teraz lepsze - ale niestety to nie prawda. Teraz materiały są robione tak aby było opłacalnie - a nie trwale i dotyczy to tak samo konstrukcji japońskich jak, włoskich, czy niemieckich.
 
 
areks72 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 51
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 428
Skąd: Zwoleń WZW
Wysłany: 2010-09-08, 08:20   

soft napisał/a:
Silniki samochodowe i motocyklowe (Drag Star) to zupełnie inne silniki.
Jeżeli chcecie porównywać silniki do siebie - to takiej samej klasy - czyli 2 cylindry,gaźniki, chłodzone powietrzem.
Tu nasuwa mi się na myśl tylko mały fiat. Czy przejechanie Fiatem 126P 100.000 km jest takie oczywiste? Niestety nie - miałem malucha jeszcze 600-tkę (włoskiego), jeździłem i koło 30 tysięcy trzeba było już w silniku grzebać.
Możecie napisać że materiały teraz lepsze - ale niestety to nie prawda. Teraz materiały są robione tak aby było opłacalnie - a nie trwale i dotyczy to tak samo konstrukcji japońskich jak, włoskich, czy niemieckich.


Hmmm... Pocieszające :(
_________________
Areks72
 
 
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-09-08, 08:28   

Co do porównań silników to z racji dokładności wykonania porównywał bym raczej z silnikiem "VW-Garbusa".
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-09-08, 09:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2010-09-08, 09:06   

Masz rację - z tym silnikiem Garbuska, lecz przebiegi w garbusie będą większe ze względu na lepiej rozłożoną siłę na wale korbowym. W bokserach nie zużywają się tak elementy wału korbowego i ułożyskowania gdyż rozłożenie sił działających na nie jest korzystniejsze.
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-09-08, 09:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2566
Skąd: PWL
Wysłany: 2010-09-08, 09:47   

Wyedytowałem niektóre posty i jest nowy temat.
Nie siać.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2010-09-08, 10:01   

osobiscie uwazam, ze dobrze traktowany silnik drga przejedzie spokojnie 300 tys km i nie porównujcie go do malucha bo wiekszy drag nie musi dzwigac puszki, 4 osob a ma 2 razy wieksza pojemnosc i wierzcie mi ze jest o niebo lepiej wykonany
 
 
WS
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-08, 10:07   

Teraz materiały są robione tak aby było opłacalnie - a nie trwale

Zamienię na starego
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2010-09-08, 10:09   

W związku z tym tematem ciekawy jestem jakie koledzy macie przebiegi w swoich sprzętach i czy były jakieś poważniejsze naprawy/wymiany ( przy jakim stanie licznika ). Może nasuną się jakieś wnioski... Wiem oczywiście,że wiele zależy od sposobu użytkowania, właściwego serwisowania itp. U mnie przy stanie 42 000 km zostało wymienione sprzęgło ( tarcze i sprężynki ) chociaż jeszcze nie było tragedii - dopiero pojawiały się pierwsze symptomy, że czas by się na to przygotowywać - ale sprzęt był w serwisie na regulacje więc za jednym podejściem i wymiana sprz.
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2010-09-08, 14:26   

Moj ma na liczniku okolo 30000km , zakaldam ze nic nie było krecone . Wszystko chodzi jak w zegarku , olej od wymiany do wymiany bez dolewek . Sprzeglo tez bierze bez problemów . Biorąc pod uwagę ze sam nim przejechałem ponad 10000km i oprocz wymiany mat. eksploatacyjneych to uwazam ze wazniejsze dla silnika jest to jak sie o niego dba i jak sie go ekspolatuje niz przebieg . Maluchem tez moznabyło zrobi 60-70 do remontu silnika
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
WADERA 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 58
Dołączyła: 04 Mar 2009
Posty: 3448
Skąd: Jankeska/Wrocław
Wysłany: 2010-09-08, 18:39   

Ja mam 65 000 przejechane i tak się zastanawiam czy ja mam coś z tym zrobić. oprócz pierduł, jak np coś sie urywa np. bagażnik to reszta bez zarzutu. choć gośc z zakładu powiedział, że powinnam na jesień robić remont silnika. co o tym sądzicie
_________________



Moderator na emeryturze, życie jest piękne

 
 
piwu 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 396
Skąd: Siemianowice Śl.
Wysłany: 2010-09-08, 19:34   

Co do przebiegu, to moja maszyna ma 40 tys km i wymieniłem sprzęgło...

Kuzyna Drag 1100 ma 70 tys i tylko olej...

Kumpla FJR-a dobija do 200 tys bez remontu...
 
 
Etek 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 47
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 509
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-08, 20:22   

WADERA - nic nie tykaj (rozmawialiśmy o tym)
sprawdź sprężanie w cylindrach i GO!!!!!!!!!!!!
_________________

 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-09-08, 20:29   

Etek, a jaką powinno mieć wartość ciśnienie sprężania w sprawnym silniku Dragusia 650 ?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group