YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
MANETKI
Autor Wiadomość
PSZEMAS 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 46
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 5075
Skąd: Kurzętnik / NML
Wysłany: 2014-12-28, 20:13   

Beny, ja mam założone u siebie podróbki i po 10 tysiącach przebiegu nie widać zużycia. Wyglądają tak jak po zakupie. Zobaczysz na żywo. Dawałem za nie coś koło 130 zł.

_________________
--> Yamaha Virago XV 535
--> Yamaha Drag Star XVS 650
--> Yamaha Road Star XV 1700
--> Yamaha FZ6-N
--> Yamaha Tracer 900
--> :nie_wiem:
 
 
Beny 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 542
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-12-28, 22:05   

PSZEMAS, a pamiętasz gdzie albo od kogo ??
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳
 
 
PSZEMAS 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 46
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 5075
Skąd: Kurzętnik / NML
Wysłany: 2014-12-28, 23:05   

No jasne. Allegro - sprzedawca moto-import78

Z takiej aukcji http://www.allegromat.pl/aukcja168894
_________________
--> Yamaha Virago XV 535
--> Yamaha Drag Star XVS 650
--> Yamaha Road Star XV 1700
--> Yamaha FZ6-N
--> Yamaha Tracer 900
--> :nie_wiem:
 
 
przemczyszyn 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2007
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 510
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-01-19, 12:59   

Witajcie!

Jestem po zakupie manetek calowych, więc podzielę się zdobytym na tym polu doświadczeniem. Otóż, zakupiłem dwa komplety calowych (zamienników tych liodrowych?) manetek do mojego draga 1100 custom i do vtx'a 1300. W vtx nie było problemów. U mnie natomiast było tak: przestrzegam na przyszłość - jak ktoś ma akcesoryjną kierownicę jak ja, która np. jest krótsza od fabrycznej, to po dopasowaniu miejsca dla manetki gazu, trzeba w analogicznym miejscu zamontować lewą. Tu były schody bo po przesunięciu instrumentów na kierownicy i tak miałem za mało miejsca by cała lewa manetka weszła - zachowując po obu stronach równe rozłożenie. Musiałem tam pokombinować i znalazłem po dłuższym czasie odpowiednie ułożenie dla obu manetek, ale trwało to o wiele dłużej niż w przypadku vtx'a.

Druga sprawa - kupione obie od sprzedawcy o niku motrixpl, który ma dobre opinie itp. coś tam u niego już kupowałem kiedyś. Manetki do hondy wpasowały się idealnie, u mnie natomiast gumy są bardziej miękkie ale za to jakby luźniej osadzone w manetce. Wydaje się, że po krótkiej trasie zaczną wyłazić. To spore rozczarowanie, ale nie bawię się w reklamację i sobie je podkleiłem delikatnie i powinno być ok - okaże się jak wypróbuję. Koszt 1 kompletu to 190 zł.

Wyglądają ładnie, są - poza gumami - z dobrego materiału. Wybrałem te z zakończeniem w formie "bullet".

Może się komuś przyda to info

Pozdro!
_________________
Lewa w górę!
 
 
Budyniasty 



Rocznik: 2000
Wiek: 39
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 294
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-20, 19:40   

http://www.allegromat.pl/aukcja169545 będą pasowały do 1100 custom bez cięcia, gięcia i ucinania? :)


Używaj archiwizatora. Po wygaśnięciu aukcji nikt nie będzie wiedział o jakie manetki pytałeś // PSZEMAS
_________________
1100 Custom!
Blues to korzenie reszta muzyki to owoce
Ostatnio zmieniony przez PSZEMAS 2015-01-20, 21:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 48
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2015-04-04, 19:19   

Moze komuś sie przyda dobry sposób na zdjecie manetki po lewej stronie naszych maszyn
https://m.youtube.com/watch?v=sf-EKwyER74
Działa wykorzystałem ten patent i bez problemu zmieniłem manetkę na kuruyakin
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1707
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2015-04-04, 20:49   

Ruffi to jeszcze użyj do tego powietrza, dmuchnij pod gumę i nie musisz się tak męczyć ze ściąganiem gumy
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 48
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2015-04-04, 22:05   

Dobrze wiedzieć tylko ze potrzeba sprężarki której nie posiadam ;D
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1707
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2015-04-05, 06:58   

To można jeszcze pod gumę prysnąć WD i wtedy poślisg jak ta lala
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 48
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2015-04-05, 11:36   

Tak tez uczyniłem ;D i manetka zeszła ale dużym plusem był ten drucik ktory pomógł odczepić klej.
 
 
shaq 



Model: MS1900
Rocznik: 2010
Wiek: 48
Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 62
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: 2015-04-05, 14:37   

Strzykawka, igła + płyn (rzadki do naczyń, albo taki do powierzchni płaskich ajaks, cif czy jakiś taki) i schodzi od strzału.
 
 
Mickey. 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 45
Dołączył: 21 Lut 2015
Posty: 241
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-06-01, 21:32   

Ruffi napisał/a:
Moze komuś sie przyda dobry sposób na zdjecie manetki po lewej stronie naszych maszyn
https://m.youtube.com/watch?v=sf-EKwyER74
Działa wykorzystałem ten patent i bez problemu zmieniłem manetkę na kuruyakin


Dzisiaj wymieniałem manetki i skorzystałem z tego patentu przy wymianie lewej - rewelacja :D 2 min. i manetka odklejona, 2 psiknięcia WD40 i manetka została mi w łapie :D
_________________
M&M'sy (Mickey & Mika)
 
 
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2016-01-16, 17:41   

Zmieniam kierę i chcę przełożyć manetki i ciężarki z oryginalnej ale nie wiem jak zamocowac ciężarki, bo w starej kierze zostały tuleje z gwintami? :nie_wiem: Skąd wziąć takie tulejki? :nie_wiem:
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
Jarek74 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 50
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 534
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-01-16, 17:59   

Myślę, że tokarz mógłby dotoczyć Ci takie tuleje i nagwintować. Potem wkleić je na dobry klej w nową kierownicę, ewentualnie nabić, tylko musiałyby być dotoczone lekko ze stożka.
_________________
Delta Machine
 
 
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2016-01-16, 18:06   

Myślałem jeszcze o gumowych ewentualnie podczas wkręcania ciezarka rozszerza sie i zacisna :idea:

[ Dodano: 2016-01-16, 18:40 ]
Znalazłem u mnie we wiosce taką firmę która robi takie tuleje - pytanie czy będą odpowiednie?
http://www.gum-reda.pl/pl...f3c34b2bbc4.jpg
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
Jarek74 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 50
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 534
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-01-16, 18:42   

Robiłem taki manewr w XJ kumpla, którą przywracałem do życia po glebie na podwórku, fabryczny gwint/tuleja w kierownicy wyrwała się, więc z drugiej strony też ją wybiłem i zastosowałem z w miarę tanich ciężarków tuleje gumowe, w ciężarkach fabrycznych wymieniłem tylko śruby na dłuższe i jest ok :)
_________________
Delta Machine
 
 
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2016-01-16, 18:47   

Im dłużej mama czas naszukanie rozwiazań wiem, że ich jest wiele. Dzieki za podpowiedzi ;d
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
Zykfyr 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 47
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-05-31, 12:45   

Hej,
Mam taki problem, jestem w trakcie montażu zamienników iso grip na swojej maszynie , problem pojawił się na lewej manetce, mianowiście jest ona na tyle długa, żeby cała wlazła na kierownice (i ten ostatni od zewnetrzej gumowy prążek się nie zapadał - opierał się na rurze kierownicy) to cały moduł przelączników+dzwignie sprzęgła muszę przesunąć do środka, co napewno nie wygląda naturalnie, w oryginalnych kuryakyn jest dołączony dystant (kawałek rurki z tworzywa) ktory się przycina i wlasnie uzupełnia ten ubytek, czy jezeli ktos kupował zamienniki miał coś takiego dołączonego? Bo zabardzo nie wiem co teraz zrobic..
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-05-31, 13:14   

Zykfyr napisał/a:
Bo zabardzo nie wiem co teraz zrobic..


wstaw
Zykfyr napisał/a:
(kawałek rurki z tworzywa)
i chyba będzie po problemie.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Zykfyr 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 47
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-05-31, 15:03   

Ok , sprawy nie było ;)
Znalazłem rurke pcv calówkę instalacyjną w piwnicy i po problemie :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group