YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
MANETKI
Autor Wiadomość
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 48
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2013-01-02, 06:19   

Oh shit. No to nie wiem czy nie odwołam zamówienia. W 1100 co prawda nie ma chyba gwintowanej końcówki rollgazu bo funkcję kapselków spełniają obciążniki kierownicy które są w nią wkręcane. W każdym razie dzięki.

PS. Gdyby był rollgaz w komplecie z manetkami to byłoby łatwiej chyba?
_________________

 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-01-02, 09:37   

Tak proste zabiegi Cie zniechecaja ? Nie rob obciachu - czynnosci banalnie proste - najwieksza trudnosc, ze samo sie nie zrobi.
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 48
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2013-01-02, 11:39   

Zrobić pewnie by się dało, ale nie mam chęci aż tak ingerować w konstrukcję motocykla w celach czysto lanserskich. Myślałem, że da się to łatwiej zrobić.
_________________

 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1707
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2013-01-02, 12:08   

Dzarko napisał/a:
nie mam chęci aż tak ingerować w konstrukcję motocykla

no teraz to już jaja robisz :hahaha: to tak jak byś powiedział że odkręcenie siedzenia to ingerencja w konstrukcję ;D
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 48
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2013-01-02, 12:13   

No dobra, przesadziłem z "ingerencją w konstrukcję", ale i tak uważam że cięcie i szlifowanie rollgazu żeby założyć manetki to za dużo i se odpuszczam.
_________________

 
 
żocho 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1999
Wiek: 62
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 74
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2013-01-02, 12:37   

Jak z awaryjnoscią tych urządzeń, macie jakieś doświadczenia, bo zastanawiam się czy nie jest to zakup na miesiąc?
_________________
___________________

Pozdrawiam
Grzegorz
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-01-02, 13:24   

Z nowym rokiem znowu niezly ladunek rozrywki...

Zocho - manetki mam od poczatku listopada - jak dotychczas dzialaja.
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
piwu 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 396
Skąd: Siemianowice Śl.
Wysłany: 2013-01-08, 21:50   

Zwróciliście uwagę na nowy produkt?

http://lidor.pl/Produkt/h...ontrolerem.html

Ogrzewanie manetek od wewnątrz. Wygląda na to, że wsadem jest zwykła mata grzewcza, którą można sobie kupić za około 20 zł... i zrobić sobie samemu podgrzewane manetki.
_________________
www.bkpl8.pl

Stratoliner S
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-01-08, 22:23   

Sama idea interesujaca, ale mam obawy, ze manetki beda stanowily izolacje dla przesylanego ciepla - najpierw element grzejny bedzie grzal kiere (ktora sporo energii pochlonie), nastepnie cieplo musi "przebic" sie przez takie, czy inne okladziny manetek... Moze wymagac to sporo czasu zanim cos poczujemy w paluchach. Rolgaz to dodatkowa izolacja, a przestrzen pomiedzy nim a kiera (chociaz minimalna) to kolejna. Jestem sceptyczny.
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-02-07, 10:44   

Pytanie mam natury formalnej. Otóż, jak zachowuje się motocykl po zmianie manetek ? Już konkretnie wyjaśniam o co mi kaman. Fabryczne manetki mają ciężarki na końcach. Zmieniłem manetki fabryczne na Kuryakyna, jednak na końcach są przykręcane kapsle, natomiast nie ma ciężarków. Ciężarków fabrycznych nie da się zamontować. Czy więc taka zmiana i brak ciężarków odbija się / nie odbija się na technice i komforcie jazdy ? Zauważył ktoś coś po takiej zmianie ?
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-02-07, 17:30   

Pirania_LM napisał/a:
Ciężarków fabrycznych nie da się zamontować.
no , ale da sie "niefabryczne"
Jeździłem bez ciężarków, nie jeździłem z fabrycznymi ciężarkami, teraz jeżdżę z dociążoną kierą - nie widzę różnicy, ale ja "obsrajlot" jestem i nie jeżdżę szybko, więc pewnie dlatego ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1707
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2013-02-07, 19:49   

nie widzę różnicy
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-02-07, 19:57   

Robrob napisał/a:
nie widzę różnicy

uff, no to kamień z serca, bo już miałem obawy, że coś będzie nie halo ;p
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
Maniek007 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 42
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 200
Skąd: opolskie
Wysłany: 2013-02-07, 20:02   

Też wymieniłem manetki na takie bez ciężarków, i też zastanawiałem się jak to będzie i też nie zauważyłem żadnej różnicy :)
_________________
Suzuki Boulevard C50
 
 
Mikołaj_82 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 41
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 59
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-06-22, 11:52   

Jeździ ktoś z was na tych "podróbach" kuryakyna (przykładowa aukcja, jest tego pełno na allegro) http://www.allegromat.pl/aukcja161806
Podobają mi się te z nabojami a iso grips kuryakyna manetki + pocisk robi się cena x2
Czy faktycznie jest aż taka duża różnica w jakości...
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-06-22, 14:47   

Cytat:
Jeździ ktoś z was na tych "podróbach" kuryakyna
a pewnie z 2/3 ludzi

[ Dodano: 2014-06-22, 15:49 ]
Mikołaj_82 napisał/a:
Czy faktycznie jest aż taka duża różnica w jakości...
nie zauważyłem, a mam oryginalne ( z takimi kupiłem) więc miałem porównanie. Zresztą jedne i drugie produkuje się w chinach więc .... Jeszcze taniej kupisz na http://activities.aliexpr...=1403444945408&
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Madburn 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 354
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-06-24, 09:23   

chinczyk nie ma moletowanego pierścienia pomiędzy manetka a końcówka
często na klasycznym końcu nie ma wgłębienia tylko chinczyk jest "puklaty"

jakość gum - hmm podobno oryginaly sa mięciutkie jak fallus impotenta
tylko u mnie hamerykańskie były twarde - pewnie się w słońcu Kalifornii spiekły ;)
kupiłem używkę kukuryku - ma wszelkie znamiona oryginału - i ta ma miękkość fallusa ;)

mam wrażenie ze imbusy z kukuryku oryginalnego maja gwint calowy ale nie mierzyłem tylko śrubka zwykła nie chciała się wkręcić
 
 
Beny 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 542
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-12-28, 11:45   

dołączam sie do pytania. Niektóre wyglądają dokładnie jak kuryakyn i nie zdziwiłbym sie jakby były z tej samej fabryki.
Ma ktoś jakieś doświadczenia z "zamiennikami"
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳
 
 
Żółw 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 4528
Skąd: W-wa Bemowo
Wysłany: 2014-12-28, 12:13   

Beny, w swoim dragu miałem te z końcówkami typu "bullet". Użytkowałem je 3 sezony. Jedyne co zrobiłem przez te lata to raz natłuściłem gumę. Po trzech latach widać było niewielkie starcie gumy na manetce z rolgazem (takie jakby strzępki). Poza tym nic innego (czyt. złego) się z nimi nie działo. Kleiłem je zwykłym poxipolem bezbarwnym i trzymały się kiery "jak ta lala". Dorzuciłem jeszcze do nich srebrne pazurki na obie manetki i wygoda jazdy wzrosła nieporównywalnie.
Jednym słowem za tą cenę - warto. Towar jest dobrze wykonany.
Różnica jest jedynie w grubości, bo te a'la Kuryakyn są grubsze niż standardowe Yamahy i nie każdemu mogą pasować, ale to kwestia gustu.

Jak ktoś chce to mam na sprzedaż jeszcze takie jak na zdjęciu za 160zł.
https://imageshack.com/i/ipCJ4VuPj
_________________
The man makes the patch, the patch don't make the man!!!
 
 
wemar 


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 1133
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-12-28, 12:15   

Beny napisał/a:
Niektóre wyglądają dokładnie jak kuryakyn i nie zdziwiłbym sie jakby były z tej samej fabryki.

W kwestii "tej samej fabryki" ... ;D
http://www.aliexpress.com...1821620628.html

Wyglądają efektownie, ale tak z minimum 2 metrów. Chrom nakładany jest na podłoże bez obróbki wykończającej i nie ma znaczenia, czy podłożem jest plastik czy metal. Ot, taka technologia.
_________________
Jeżdżę, ... bo lubię.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group