YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kozak_Barabasz
2008-11-15, 13:07
CHECK ENGINE
Autor Wiadomość
sztanga1000 



Rocznik: 1998
Wiek: 37
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 108
Skąd: Toruń
Wysłany: 2008-07-28, 21:34   CHECK ENGINE

Od czego jest ta pomaranczowa kontrolka pierwsza z prawej??
_________________

Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-12-30, 17:40, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Sylwek 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2001
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 2551
Skąd: Luzino
Wysłany: 2008-07-28, 21:41   

Witamy w naszym gronie.Ta lampka jest to lampka awaryjna silnika,powinna gasnąć zaraz po uruchomieniu moto.
 
 
sztanga1000 



Rocznik: 1998
Wiek: 37
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 108
Skąd: Toruń
Wysłany: 2008-07-28, 21:51   

a jak zgsanie a po jakims czasie czasami sie zapala to co to moze oznaczac zapalilem go hodzi na dwa gary rowno nie stuka a ni nic podobnego lampka sie nie palila a po czasie jak dodalem gazu to sie zapalila moze byc ze ma zamalo oleju albo cos takiego bo ja go dopiero kupilem i jeszcze nic nie wymienialem
_________________

 
 
Sylwek 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2001
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 2551
Skąd: Luzino
Wysłany: 2008-07-28, 22:09   

Sprawdź poziom oleju, to po pierwsze. po drógie należy mu się wymiana oleju,świec,filtrów.Wtedy nie powinno być problemów.
 
 
Kozak_Barabasz 



Model: BĘDZIE
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 1435
Skąd: Poznań / Konin
Wysłany: 2008-07-29, 08:20   

Ta pomarańczowa lampka fachowo nazywa się CHECK ENGINE (czytaj. CZEK ENDŻAJ).
Drag Star posiada już komputer, który stale monitoruje pracę silnika.
Dzięki temu po podłączeniu pod komputer mamy pełny obraz listy błędów.
_________________
OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 
 
zbymus 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 730
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2008-08-03, 21:04   

Jeśli Ci nie pomoże wymiana świec to myślę że trzeba wyregulować gażniki.Sam raczej tego nie zrobisz.Chodzi tu o skład mieszanki paliwowo- powietrznej.
 
 
Sibil 


Rocznik: 2000
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-08-17, 16:35   

albo jakis kabelek sie poluzowal i widzi to jako blad ;) spr podstawowe rzeczy i powinno sie wyjasnic
 
 
Długi63 



Rocznik: 2002
Wiek: 60
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 192
Skąd: poznański łazarz
Wysłany: 2008-09-28, 11:04   

U mnie jest trochę inaczej. Po przełączeniu kluczyka w pozycję START gasną wszystkie oprócz neutralnej. Trochę dziwne. Czy nie powinno być tak, że kontrolka ładowania i check engine gasną po odpaleniu moto ? I czy któraś z nich jest od poziomu oleju ?
_________________
serwisy to zło!!!
 
 
empiq 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 48
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 739
Skąd: Koluszki/Warszawa
Wysłany: 2008-09-30, 10:56   

Długi63 - u mnie tak samo - gaśnie wszystko chwilkę po włączeniu zapłonu (oprócz neutrala)
i potem po odpaleniu silnika nic się nie zmienia . Tak powinno być. ;)
pozdr
empiq
_________________
Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu.
 
 
krokodyl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 782
Skąd: Sochaczew
  Wysłany: 2009-02-26, 21:04   kontrolka "engine trouble"

W któryś tam weekend zimowy postanowiłem odpalić mojego Draga, żeby sobie trochę pochodził. Poza tym byłem ciekawy, czy w ogóle odpali bo garaż niestety nie jest ogrzewany. Wyciągnąłem więc maszynę przed garaż, odpaliłem tak jak trzeba na ssaniu. Jak złapał trochę temperatury to je wyłączyłem i wziąłęm się za sprzatnie w garażu. Nie wiem ile to trwało, ale pewnie z 10- 15 minut. W każdym razie jak podszedłem do motocykla to świeciła się kontrolka "engine trouble". Doszedłem do wniosku, że za długo był włączony na postoju i silnik złapał za dużą temperaturę bo zabrakło chłodzenia. Kolejny weekend był akurat bardzo ciepły więc przejechałem się dla sprawdzenia jakieś 80 km wkoło Sochaczewa i wszystko było OK.
Czy możecie ewentualnie potwierdzić, albo obalić moją teorię i czy zdarzyło się komuś, że ta kontrolka zapaliła się podczas jazdy? Co wtedy robić? Poczekać aż silnik wystygnie, czy wręcz przeciwnie, wydostać się z jakiegoś mega korka, żeby silnik złapał trochę wiatru w żebra?
_________________
YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power***
 
 
marecki 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 58
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 910
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2009-02-26, 21:13   

Ja tej zimy kilka krotnie odpalałem swojego Draga.Na początku wystawiałem go z garażu ale ostatnie 2 razy nie.Chodził po 10 20 minut i nic mu się nie działo choć zagrzany był na 100%. Nie zauważyłem żeby kontrolka się zaświeciła W korkach nawet w największe upały. ;D
_________________

 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2009-02-27, 07:09   

Najczęściej kontrolka świeci, kiedy jest zbyt niski stan oleju w silniku albo zawalony filtr powietrza. W Twoim przypadku nie musi tego oznaczac, ale ja bym sprawdził. roll
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2009-02-27, 10:53   

Panowie Ja miałem ten sam problem był "Zbyt niski poziom oleju" i jak stał w prostej pozycji to lampka zgasła a jak był pochylony na stopce to znowu się zaświeciła. Więc dolałem olej i znowu wszystko wróciło do normy. Może masz ten sam problem więc sprawdź i zrób to co" shipp " Powiedział.
_________________
Dawid Z.
 
 
Robo 



Rocznik: 1999
Wiek: 51
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 50
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 2009-02-27, 12:37   

Parę razy zapaliła mi się kontrolka podczas jazdy /było to jak olej w silniku jeszcze nie był rozgrzany a ja nieźle odkręciłem/. Po chwili gdy odpuściłem kontrolka gasła. Stan oleju był w normie.
 
 
krokodyl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 782
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2009-02-27, 19:49   

Dzięki Chłopaki.
Mam zatem pierwszy trop - olej. Sprawdzę jutro.
Szkoda tylko że nie wiem czym mój stary dla mnie nowy Drag jest zalany. Chyba najlepiej jak przed sezonem po prostu go wymienię na nowy.
_________________
YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power***
 
 
marecki 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 58
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 910
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2009-02-28, 21:11   

Mogę ci doradzić ZAWSZE po zakupie nowego sprzętu /motor samochód......../ należy wymienić olej. OLEJ to podstawa nawet jeżeli sprzedający informuje że dopiero co wymienił ! ! !
 
 
krokodyl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 782
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2009-02-28, 21:17   

Jasna sprawa i rzecz jasna dzięki za dobre rady ;>
Zdecydownie wymieniam: olej, świece i filtr powietrza. Póki co przejechałem jakieś 250 km i wydaje się ,że ze sprzętem wszystko w porządku. Pozostało dokupić mu tylko kilka gadżetów ;p
_________________
YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power***
 
 
stach 


Rocznik: 2000
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 3
Skąd: GNIEZNO
Wysłany: 2009-04-06, 01:43   kontrolka "engine trouble"

Czy ktoś zna kody komputerka?

Objaw: Po wyłączeniu zapłonu w/w mruga 4x odstęp 4x itd.
 
 
1janbo 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 4806
Skąd: Poznań, no wiadomo
Wysłany: 2009-04-06, 06:35   

Choć nie znam mocno tematu, podobnie kiedyś miałem, z tym, że kontrolka nie gasła... Powstało to po rozładowaniu akumulatorka i ponownym włożeniu... Poradzili mi, żebym ponownie aku rozłączył na jakieś 30 minut i przeszło...
_________________
Moderator na emeryturze. Emeryt nie musi, emeryt może!

:dziadek: :czoper: :pokooj:

Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".

___________________
WOLNOŚĆ!!!
 
 
stach 


Rocznik: 2000
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 3
Skąd: GNIEZNO
Wysłany: 2009-04-06, 09:28   

Dzięki za szybką reakcję, ale na 100% nie to. Aku było wyjmowane do ładowania. Akumulator sprawny, moto odpala na dotyk. Problem pojawia się przy nagrzanym silniku, podczas jazdy gdy odkręcam do wyprzedzania "Moja Gwiazda" traci moc jak by nie paliło na jedną świece (są sprawne)i zapala się w/w kontrolka. Po przejechaniu jakiegoś odcinka spokojnie moc wraca, a kontrolka gaśnie, ale po wyłączeniu komputer chce mi powiedzieć co mu dolega (takie odnoszę wrażenie) - ale ja nie znam jego języka.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group