YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
KIERUNKOWSKAZY W DRAG STARZE
Autor Wiadomość
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3065
Skąd: Wrocław/Kiełczów

Wysłany: 2019-04-20, 08:47   

Znalazłem. Zacznij czytać od http://www.yamaha-dragsta...EAczyk&start=60
Nie wiem jak działa, na jakiej zasadzie działa tu przekaźnik przerywacza. Drzewiej bywało że był to styk element bimetalowy który nagrzewał się i schładzał. I im większy prąd płynął to szybciej się nagrzewał i migacze szybciej migały. I podejrzewam że tak u mnie się stało - buzer zmniejszył impedancję i spowodował zwiększenie prądu / zmniejszenie czasu nagrzewania bimetalu. O ile taki przekaźnik tu jest.

[ Dodano: 2019-04-21, 08:13 ]
... bo pomyślałem aby np. wpiąć jakiś regulowany rezystor aby zwiększyć impedancje układy kontrolka + brzęczyk i doprowadzić do stanu wyjściowego przed ingerencją.

brzeczyk1.gif
Plik ściągnięto 6243 raz(y) 4.12 KB

brzeczyk.gif
Plik ściągnięto 6272 raz(y) 3.64 KB

_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
tomaxcr 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Wrz 2019
Posty: 5
Skąd: kościerzyna
Wysłany: 2019-09-24, 21:04   

u mnie pojawił się problem, otóż lewy kierumek działa tył i przód ale nie kontrolka w licznki (myślałem że źaróweczka spalona ale dobra się okazało) a jak włącze prawy o kierunki nie świecątylko sama kontrolka, pomiary na prawym kierunku gniazda kontrolki daja wartości do max 8 V, proba na samym aku. jakies sugestie??

bardzo ciekawe, na załączonym silniku migacze działaj ok, a kontrolka na liczniku była tylko nóżka odgięta, ciekawe nie rozumiem czemu :poddajesie: , no i przy okazji bezpiecznik spaliłem od kierunków :nie_wiem:

[ Dodano: 2020-01-15, 22:54 ]
witajcie, troche ugrzązłem z tematem awaryjnych pierwsza rzecz nie moge znależć schematu kierunków do mojego motorku, te co mam z manuala sie nie zgadza bo mam przerywacz 5 pin i nigdzie nie moge znalezc jak jest podłaczony. chciałbym po pierwsze zamienic zarówki na ledy i załozyc awaryjne, wiem ze zaruwek nie musze zmieniac w sumie ale wtedy musze dołozyc przekaznik. zatem

1. schemat kierunków xvs 1100 2003 us - podłaczenie przerywacza 5 min

2. jaki przerywacz na 5 pin pod ledy (nr obecnego to 066500-4660 denso)

dzieki za pomoc


Po mału przegryzam się przez temat

dotyczy wersji us gdzie przerywacz ma 5 pinów bo posiada wersje samokasowania :)

schemat juz mam ewidetnie trzeba szukac pod kodem v-star bo niunia zza oceanu, ale dalej brakuje typu przerywacza do ledow

kolejna podpowiedz

do oryginalnego przerywacza mozna wlutowac rezytor i nie tracimy kasowania sie kierunków albo przerabiamy i podlaczamy do kostki z mostkiem, albo podpinamy przerywacz pod led na 2 pin ale wtedy chyba tez tracimy kasowanie. trudne to

1. https://www.youtube.com/watch?v=eL_jWtRPCow

2. https://www.youtube.com/watch?v=B7hmee8LQAY

3. https://www.youtube.com/watch?v=kRIB2pf0He0

i co teraz chyba wlutowanie rezystora i podpiecie awaryjnych

[ Dodano: 2020-01-15, 23:02 ]
co myślicie o wersji nr 1 ktoś próbował i jak rezystor 0.33 ohm moze zastapic 4 rezystory przy kierunkach??
 
 
bartek19933 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2011
Dołączył: 20 Maj 2020
Posty: 24
Skąd: Wieruszów
Wysłany: 2021-12-11, 16:29   

Cześć, posiadam Yamahę V-star 650 z USA. założyłem sobie żarówki Dual Color LED w miejsce poprzednich żarówek kierunkowskazów. Jako, że w pojazdach z USA często kierunkowskazy świecą się słabym światłem jako pozycyjne to wymyśliłem sobie, że wymienię żarówkę na taką z białą pozycją i będą one działać jako światła do jazdy dziennej.

W tym momencie moje światła do jazdy dziennej świeca się po włączeniu zapłonu, a po uruchomieniu silnika włączają się automatycznie światła mijania - co jest niezgodne z przepisami. Powinny świecić albo światła do jazdy dziennej, albo mijania/drogowe.

Jak rozwiązać ten problem? Standardowy przekaźnik dedykowany dla świateł mijania nie zadziała, bo tam podłącza się światła pozycyjne, a moje pozycyjne to właśnie dzienne. Natomiast jeśli podłącze mijania to dzienne faktycznie znikną, ale po włączeniu drogowych znowu zaczną działań.

Co by tu poradzić? Z góry dziękuję za pomoc.
 
 
SATURIAN 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1598
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2021-12-11, 16:55   

Jeździj i nie zawracaj sobie tym głowy . Większość z nas tak ma . Nie mów tylko , że kominy też masz fabryczne , czyli bardzo ciche :czoper:
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
bartek19933 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2011
Dołączył: 20 Maj 2020
Posty: 24
Skąd: Wieruszów
Wysłany: 2021-12-11, 18:10   

Ano mam ciche i mi to pasuje :) .

Czuję, że w takim stanie diagnosta może nie podbić przeglądu - te białe ledy świeca dość mocno - każda z tych żarówek LED świeci tak, jak zwykła 21 Watowa żarówka. W standardzie światło pozycyjne świeci z mocą tylko 8W, więc jest różnica.
 
 
marek_c4 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 59
Dołączył: 11 Lip 2020
Posty: 247
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2021-12-11, 18:21   

bartek19933 napisał/a:
... Czuję, że w takim stanie diagnosta może nie podbić przeglądu ....

To może na czas wizyty u diagnosty po prostu odłączyć ;)
_________________
LwG ze Swarzędza
Maruś
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2021-12-11, 22:14   

Zacznijmy od rego, że pytasz jak tu w zgodzie z przepisami załączać niedozwolone przepisami oświetlenie. :shock: A dlaczego niedozwolone ?, bo niehomologowane.
Każda lampa ma homologację, ale w zestawieniu ze źródłem światła, a te jest ścieśle określone w warunkach homologacji. Nie jest nim zastosowany owych Dual Color LED.


bartek19933 napisał/a:

W tym momencie moje światła do jazdy dziennej świeca się po włączeniu zapłonu, a po uruchomieniu silnika włączają się automatycznie światła mijania
coś tu panie kolego jest nie tak. U mnie po włączeniu zapłonu z automatu włączają się światła mijania i pozycyjne. I tak jest w amerykanach. Ale o tym później.
bartek19933 napisał/a:
Jako, że w pojazdach z USA często kierunkowskazy świecą się słabym światłem jako pozycyjne
kolejna nieścisłość - kierunkowskaz w amerykanach musisz traktowac jako lampę zespoloną. W lampach kierunkowskazów jest żarówka dwuwłókowa , jedno włókno świeci jako kierunkowskaz, bardzo wyraźnie i tylko wtedy kiedy załczysz je włącznikiem kierunkowskazów a drugie jako światło pozycyjne, włączajace się od razu po włączeniu zapłonu.
Identycznie jak w tylnej lampie, pozycyjne cały czas plus tablica (To to samo źródło światła), stopu wtedy kiedy nacisniesz klamke lub dźignie pedału hamulca.
Jak nie chcesz mieć problemów, które Cię nurtują, to wypnij jeden przewód od świateł pozycyjnych w lampkach kierunkowskazów, kup sobie wkład od skody 105, odejdzie ci kolejny problem, światła synchronicznego, tam jest miejsce na żarówkę pozycyjną i podłącz odłączony przewód do niej i masz jak książka pisze. Bez DRL, które sobie zrobiłeś. Ale rozumiesm, że chcesz mieć te DRL.
Albo wykorzystaj ten przewód jako dzienne i pozycyjne, używając przekaźnika zwierno rozwieranego np. 12V 30/40A zwierno rozwierny 4120

Światła mijania mogą się świecić razem z pozycyjnymi, natomiast nie mogą ze światłami DRL, które sobie zrobiłeś wstawiając mocne LED.

Natomiast światła DRL mogą świecić się ze światłami pozycyjnymi jak najbardziej, więc przekaźnik zwierno rozwierny załatwi sprawę zapewne. W momencie jak włączysz światła mijania, dzienne i pozycyjne niestety też, się odłączą. Tylko w jakim celu mają w ogóle świecić w takim razie ?


Wszyscy łamiemy przepisy, chcąc żebyśmy byli na drodze widoczni. Jeżeli dodatkowe oświetlenie będzie homologowane, to problem jest mniejszy, natomiast przy niehomologowanym źródle światła występuje już większy problem. Ty zastosowałeś niehomologowane i tym się zbytnio nie martwisz ? tylko tym jak je włączyć w zgodzie z przepisami ?

Jeżeli Twoje światła mijania zapalają się dopiero po uruchomieniu silnika, to znaczy, że albo sam zamontowałeś automatyczny włącznik świateł, który reaguje jak napięcie wzrośnie powyżej 13,X Volta (już nie pamiętam ile ), czyli jak zacznie ładować "alternator", albo ktoś to zrobił i o tym nie wiesz.
Ja również sobie takie coś zaserwowałem, bo chwila nieuwagi i po akumulatorze. Tylko jaki sens jest na tą chwilę jaką potrzeba na odpalenie, żeby świeciły się DRL ? :nie_wiem:

https://www.mpartner.com....ing-p-1109.html
jeżeli trzeba, to załóż dwa, ale nie sądzę, żeby trzeba było. Możesz również te DRL podłączyć całkowicie osobnym zasilaniem.

Masz kilka wariantów, coś wymyślisz. Najlepiej zamontuj dwa światła przeciwmgłowe led z homologacją i masz problem z głowy. Beda palić się razem z mijani, natomiast co najwyżej grozi ci mandat za nieuzasadnione użycie, czyli np. w warunkach dobrej widocznośći.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
bartek19933 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2011
Dołączył: 20 Maj 2020
Posty: 24
Skąd: Wieruszów
Wysłany: 2021-12-24, 09:48   

witek1965 napisał/a:
Zacznijmy od rego, że pytasz jak tu w zgodzie z przepisami załączać niedozwolone przepisami oświetlenie. :shock: A dlaczego niedozwolone ?, bo niehomologowane.
Każda lampa ma homologację, ale w zestawieniu ze źródłem światła, a te jest ściśle określone w warunkach homologacji. Nie jest nim zastosowany owych Dual Color LED.

Tak, masz rację. Żarówki Dual Color LED wstawiłem dla testów, zobaczyć jak to będzie wyglądać. Lubię takie "Restomody" czy "Sleepery", gdzie pojazd wygląda na w miarę standardowy, a jest wyposażony w nowoczesne zdobycze technologii.
Na tyle mi się ten patent zx DUAL Color LED spodobał, że postanowiłem, że zostaje. Tym bardziej, że kierunkowskaz jest lepiej widoczny niż oryginalnie :)

witek1965 napisał/a:

kolejna nieścisłość - kierunkowskaz w amerykanach musisz traktowac jako lampę zespoloną. W lampach kierunkowskazów jest żarówka dwuwłókowa , jedno włókno świeci jako kierunkowskaz, bardzo wyraźnie i tylko wtedy kiedy załczysz je włącznikiem kierunkowskazów a drugie jako światło pozycyjne, włączajace się od razu po włączeniu zapłonu.
Identycznie jak w tylnej lampie, pozycyjne cały czas plus tablica (To to samo źródło światła), stopu wtedy kiedy naciśniesz klamke lub dźwignie pedału hamulca.

Działa to dokładnie tak, jak mówisz.

witek1965 napisał/a:
Jak nie chcesz mieć problemów, które Cię nurtują, to wypnij jeden przewód od świateł pozycyjnych w lampkach kierunkowskazów, kup sobie wkład od skody 105, odejdzie ci kolejny problem, światła synchronicznego, tam jest miejsce na żarówkę pozycyjną i podłącz odłączony przewód do niej i masz jak książka pisze. Bez DRL, które sobie zrobiłeś. Ale rozumiesm, że chcesz mieć te DRL.
Albo wykorzystaj ten przewód jako dzienne i pozycyjne, używając przekaźnika zwierno rozwieranego np. 12V 30/40A zwierno rozwierny 4120.

Światła mijania mogą się świecić razem z pozycyjnymi, natomiast nie mogą ze światłami DRL, które sobie zrobiłeś wstawiając mocne LED.

Natomiast światła DRL mogą świecić się ze światłami pozycyjnymi jak najbardziej, więc przekaźnik zwierno rozwierny załatwi sprawę zapewne. W momencie jak włączysz światła mijania, dzienne i pozycyjne niestety też, się odłączą. Tylko w jakim celu mają w ogóle świecić w takim razie ?

Wszyscy łamiemy przepisy, chcąc żebyśmy byli na drodze widoczni. Jeżeli dodatkowe oświetlenie będzie homologowane, to problem jest mniejszy, natomiast przy niehomologowanym źródle światła występuje już większy problem. Ty zastosowałeś niehomologowane i tym się zbytnio nie martwisz ? tylko tym jak je włączyć w zgodzie z przepisami ?

Ten wkład od Skody 105 z miejscem na żarówkę pozycyjną będzie pasował do obudowy lampy Drag Stara? To by była właśnie dobra opcja, żeby dołożyć żarówkę pozycyjną do reflektora przedniego.
Rozwiązałbym to w taki sposób za pomocą przekaźnika: skoro światła mijania automatycznie zaświecają się po włączeniu silnika, a jeden z pinów przekaźnika daje i tak napięcie wtedy, jak nie ma zasilania w pinach sterujących to podłączyłbym te światłą właśnie pod ten pin. Z zasady działania przekaźnika jeśli włączyłbym światła DRL moje (wtedy zastosowałbym włącznik 0/1 w przypadku DRL) to odłączyłoby wtedy mijania - takie połączenie by mnie satysfakcjonowało. Włączone światła DRL moim włącznikiem - odcięte zasilanie świateł mijania przez przekaźnik, wyłączone światłą DRL - przekaźnik włącza światła mijania. Wszystko tak, jak w przypadku podłączenia do samochodu, ale podłączenie na odwrót :D .


witek1965 napisał/a:
Jeżeli Twoje światła mijania zapalają się dopiero po uruchomieniu silnika, to znaczy, że albo sam zamontowałeś automatyczny włącznik świateł, który reaguje jak napięcie wzrośnie powyżej 13,X Volta (już nie pamiętam ile ), czyli jak zacznie ładować "alternator", albo ktoś to zrobił i o tym nie wiesz.
Ja również sobie takie coś zaserwowałem, bo chwila nieuwagi i po akumulatorze. Tylko jaki sens jest na tą chwilę jaką potrzeba na odpalenie, żeby świeciły się DRL ? :nie_wiem:

Motocykl zakupiony od firmy sprowadzającej je z USA. Sam niczego nie montowałem (oprócz ładowarki do tel :D ), nie zauważyłem również nigdzie żadnego modułu sterującego światłami (a może gdzieś jest ukryty?). To mój pierwszy motocykl i myślałem, że tak właśnie to działa w oryginale. Przekręcam kluczyk - świecą pozycyjne, włączam silnik - włączają się mijania (przełącznik mam tylko mijania/drogowe). Po wyłączeniu motocykla z przycisku światła mijania nadal świecą, gasną dopiero w momencie przekręcenia kluczyka w pozycję 0.


witek1965 napisał/a:
Masz kilka wariantów, coś wymyślisz. Najlepiej zamontuj dwa światła przeciwmgłowe led z homologacją i masz problem z głowy. Beda palić się razem z mijani, natomiast co najwyżej grozi ci mandat za nieuzasadnione użycie, czyli np. w warunkach dobrej widocznośći.


Takie światłą również chciałbym zamontować, żęby poprawić widoczność drogi po zmroku. Miałem tę nieprzyjemność jechać po zakończeniu sezonu po ciemku (czego przeważnie unikam) i jakość oświetlenia drogi nie byłą zbytnio zadowalająca. Jakieś raduy, aby poprawić widoczność po zmroku? Może zarówka typu "Night breaker" polepszyłaby sprawę :D ? Coś tego typu: KLIK, ewentualnie coś takiego (chyba najlepsza, ale najdroższa): KLIK

Edit:
Tak to wygląda aktualnie u mnie (jeszcze przed zmianą przerywacza): YOUTUBE
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2021-12-27, 02:42   

bartek19933 napisał/a:
Ten wkład od Skody 105 z miejscem na żarówkę pozycyjną będzie pasował do obudowy lampy Drag Stara?
inaczej bym ci nie proponował. Sam mam zamontowane.
bartek19933 napisał/a:
otocykl zakupiony od firmy sprowadzającej je z USA. Sam niczego nie montowałem (oprócz ładowarki do tel :D )
no to sam nie wiem. U mnie tak było, więc żeby nie rozładować aku, zamontowałem sobie taki włacznik. Może w XVS 650 jest inaczej, ale dlaczego tak miałoby być :nie_wiem:

Nie polecę nikomu świadomie żarówek o zwiększonej mocy. Jeśli lustro w lampie jest z tworzywa, to może się stopic pod wpływem wiekszej temperatury. Natomiast żarówki o zwiększonej jasności jak najbardziej, ale trzeba się liczyć z wcześniejszym zuzyciem.

bartek19933 napisał/a:
Tak to wygląda aktualnie u mnie (jeszcze przed zmianą przerywacza): YOUTUBE

daj epo oczach ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
bartek19933 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2011
Dołączył: 20 Maj 2020
Posty: 24
Skąd: Wieruszów
Wysłany: 2021-12-28, 17:51   

Cytat:
inaczej bym ci nie proponował. Sam mam zamontowane.

Poszperałem i dokładnie ten wkład nazywa się WESEM RE 13811, może komuś się przyda nazwa :D . Myślałem o dołożeniu jakichś dodatkowych świateł pozycyjnych z homologacją, ale ciężko o takie (chyba nikt nie kombinuje tak, jak ja).
Ten wkład do SKODY ma inną budowę od mojego amerykańskiego? Te europejskie oświetlają podobno bardziej prawą stronę, a te amerykańskie chyba wszystko po równo. Zdarzyło mi się jadąc w nocy, że ktoś "mignął mi długimi" jakbym go oślepiał. Być może to kwestia właśnie wkładu amerykańskiego (albo po prostu źle ustawione światło).

Cytat:
Nie polecę nikomu świadomie żarówek o zwiększonej mocy. Jeśli lustro w lampie jest z tworzywa, to może się stopic pod wpływem wiekszej temperatury. Natomiast żarówki o zwiększonej jasności jak najbardziej, ale trzeba się liczyć z wcześniejszym zuzyciem.

Ta OSRAM 64193NB200 ma moc 55W/60W, więc mam nadzieję, że mi nic nie stopi :) .

Cytat:
daje po oczach ;D

Na żywo jest okej, bardzo ładnie świeci. To film i zdjęcia wychodzą tak, jakbym miał elektrownie w kierunkowskazach :D
 
 
bremi 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 67
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 98
Skąd: warszawa
Wysłany: 2021-12-28, 18:04   

witam ,jesli na przeglądzie upierdliwy pan stwierdzi na kloszach oznakowania USA to nie zaliczysz .przeglądu
_________________
zawsze szerokości
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2021-12-28, 23:28   

bartek19933 napisał/a:
Ten wkład do SKODY ma inną budowę od mojego amerykańskiego?
no oczywiście. Jest zgodny z przepisami europejskimi, czyli asynchroniczny. Doświetla prawa stronę
bartek19933 napisał/a:
Ta OSRAM 64193NB200 ma moc 55W/60W, więc mam nadzieję, że mi nic nie stopi :) .
taka to co innego. Miałem na myśli ta 75 W

bremi napisał/a:
jesli na przeglądzie upierdliwy pan stwierdzi na kloszach oznakowania USA
no własnie dtalego zaproponowałem wkład lampy od skody 105, produkcji polskiej Wesem. Homologowany.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
SATURIAN 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1598
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2021-12-29, 09:45   

Teraz chyba jest już dopuszczone oświetlenie symetryczne w motocyklach .
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2021-12-29, 21:06   

SATURIAN napisał/a:
Teraz chyba jest już dopuszczone oświetlenie symetryczne w motocyklach .
z naciskiem na chyba.

http://isap.sejm.gov.pl/i...O/D20162022.pdf
strona 59.

światła mijania inne warunki - ostatnia część tabeli


1) powinny być
asymetryczne i oświetlać
drogę po prawej stronie
na większą odległość niż
po lewej stronie26),
2) jeżeli światła mijania
wykorzystują jako źródło
światła moduły LED lub
strumień świetlny źródła
światła zastosowanego w
światłach mijania
przekracza wartość 2000
lumenów, to korektor
pochylenia reflektorów
pojazdu musi działać
automatycznie,
3) jeżeli strumień
świetlny źródła światła
zastosowanego w
światłach mijania
przekracza wartość 2000
lumenów, to urządzenie
do oczyszczania
reflektorów przednich
jest obowiązkowe.

No chyba, że jest gdzieś napisane inaczej to podaj źródło. Ja nie znalazłem, a kolo mi zagroził, że mi nie podbije następnym razem dowodu, więc za 65 zeta, po prostu to olałem i wymieniłem.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
SATURIAN 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1598
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2021-12-30, 13:21   

Witek , rzuć okiem na załącznik nr 6 , pkt. 26 , str. 69 .
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2021-12-30, 18:30   

SATURIAN, ja to czytałem. Diagnosta upierał się, więc nie chciałem polemizować nie mając pewności. Warto byłoby zapytać Krzysia Jadzi, ale on nie zagląda na forum. On jest z tego co zrozumialem diagnostą.
Pozwoliłem więc sobie napisać do ekspertów z PISKP. Jest duże prawdopodobieństwo, że masz rację, a ja się dałem w....ć.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
SATURIAN 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1598
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2021-12-30, 18:46   

Zobaczymy co odpiszą .
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2021-12-30, 18:53   

ano. O o lie odpiszą. Wysłałem do trzech ;D , a co to szkodzi ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
bremi 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 67
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 98
Skąd: warszawa
Wysłany: 2021-12-31, 15:00   

Na ostatnim przeglądzie diagnosta (od kilku lat ta sama stacja)wyjaśnił że w momencie podbicia dowodu przy złych kloszach i w razie kontroli drogowej stacja może stracić koncesję to tyle .
Na pocieszenie byle jakiej pogody ,Portugalia w listopadzie. Wszystkiego najlepszego w nowym roku

2017lisbonaII 487.JPG
Plik ściągnięto 1 raz(y) 148.45 KB

2017lisbonaII 525.JPG
Plik ściągnięto 5 raz(y) 150.65 KB

2017lisbonaII 526.JPG
Plik ściągnięto 11 raz(y) 160.05 KB

2017lisbonaII 531.JPG
droga z Lisbony na capo da roca
Plik ściągnięto 4 raz(y) 146.99 KB

_________________
zawsze szerokości
 
 
SATURIAN 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1598
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2021-12-31, 18:11   

bremi napisał/a:
Na ostatnim przeglądzie diagnosta (od kilku lat ta sama stacja)wyjaśnił że w momencie podbicia dowodu przy złych kloszach i w razie kontroli drogowej stacja może stracić koncesję to tyle


A jakie to są złe klosze ?
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group