KIERUNKOWSKAZY W DRAG STARZE |
Autor |
Wiadomość |
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2018-08-09, 19:37
|
|
|
shaq napisał/a: | albo zmienić na ledy dual color. | plus rezystor, żeby przerywacz nie dostał apopleksji. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Jacek6
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2018-08-09, 19:42
|
|
|
Ktoś znalazł na chińskim alli dual biało żółte na "amerykański" przód |
|
|
|
|
shaq
Model: MS1900
Rocznik: 2010
Wiek: 48 Dołączył: 19 Wrz 2014 Posty: 62 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2018-08-10, 10:15
|
|
|
No trochę z tym słabo z kuli tych 3 bolców. Przeróbka może być trochę szersza. Znalazłem na stronie:
http://www.sklepledowy.pl...CW-OPTICON/1000
żarówki, oporniki i gniazda. Gniazda można by wymienić na dwubolcowe żarówki.
Chociaż bardziej mi się podoba przeróbka wszystkich kierunkowskazów z użyciem przerywacza led bez dodatkowych oporników. Opisał to Arkady007 - post z 18.09.2015 w wątku
http://yamaha-dragstar.pl...tlenie&start=60 |
|
|
|
|
Viking
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1999
Wiek: 45 Dołączył: 05 Mar 2016 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-03-27, 06:50
|
|
|
Cholera nie działa mi prawy kierunek. Co może być..? Bezpieczniki te cztery są ok... |
_________________ Z wyrazami szacunku - Viking |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1707 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2019-03-27, 06:55
|
|
|
spalona żarówka, uszkodzona wiązka między kierunkiem a bezpiecznikami, lub ta sam wiązka tylko utlenione styki na kostkach |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
Viking
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1999
Wiek: 45 Dołączył: 05 Mar 2016 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-03-27, 10:53
|
|
|
Ale nie działa przód i tył po prawej stronie. Kontrolka na liczniku też nie miga. |
_________________ Z wyrazami szacunku - Viking |
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3062 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
|
Viking
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1999
Wiek: 45 Dołączył: 05 Mar 2016 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-03-27, 13:42
|
|
|
Lewe kierunki działają.. A prawy w ogóle. Nawet kontrolka na liczniku nie działa. |
_________________ Z wyrazami szacunku - Viking |
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3062 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2019-03-27, 13:56
|
|
|
przełącznik kierunkowskazów sprawdzony ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3062 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
|
Gandalf
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2002
Wiek: 48 Dołączył: 11 Sie 2013 Posty: 106 Skąd: OL-WA
|
Wysłany: 2019-03-28, 16:45
|
|
|
Viking napisał/a: | Cholera nie działa mi prawy kierunek. Co może być..? Bezpieczniki te cztery są ok... |
A napięcie przy kostce bezpieczników sprawdzałeś (czy dochodzi do samych bezpieczników) ? |
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3062 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2019-04-16, 15:04
|
|
|
Co zrobić nieskomplikowanego aby lekko zwolnić częstotliwość kierunków? Przy przeglądzie rejestracyjnym Pan lekko marudził ze mam trochę za szybko. |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
|
Merlin
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3291 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2019-04-16, 16:58
|
|
|
Zmienić przerywacz. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
|
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3062 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2019-04-16, 20:11
|
|
|
OldDiver napisał/a: | tylko moja interwencja w układ elektryczny (sygnał dźwiękowy) lekko zwiększyła częstotliwość. | a to niby w jaki sposób eis to stało ?
Moze zamiast zmieniać częstotliwość kierunkowskazów warto wywalić to cholerstwo ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3062 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
|
ciecio
Model: PLECACZEK
Dołączył: 27 Gru 2014 Posty: 424 Skąd: Sam już nie wiem
|
Wysłany: 2019-04-19, 17:35
|
|
|
OldDiver, Spróbuj dać na plusie do brzęczka diodę prostowniczą, jest szansa że pomoże. |
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3062 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
|
ciecio
Model: PLECACZEK
Dołączył: 27 Gru 2014 Posty: 424 Skąd: Sam już nie wiem
|
Wysłany: 2019-04-19, 20:10
|
|
|
OldDiver,jakoś w instalacji prądu stałego nie znajduję zastosowania dla mostka Gretza
Podrzuć schemat tego wynalazku albo podrzuć linka do miejsca w którym to opisałeś.
Jak będzie wiadomo co tam masz to łatwiej będzie pomóc |
|
|
|
|
|