KIERUNKOWSKAZY W DRAG STARZE |
Autor |
Wiadomość |
Pawlo
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 107 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 401 Skąd: Józefów k.Otwocka
|
Wysłany: 2010-06-03, 23:10
|
|
|
Alarm jest założony przez serwis. Poprzedni właściciel nie zauważył problemu. |
|
|
|
|
Anula
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Dołączyła: 07 Lip 2009 Posty: 1146 Skąd: Otwock Free Star
|
Wysłany: 2010-06-03, 23:30
|
|
|
marian00 napisał/a: | po kazdym wlączeniu kierunku musi on mignac chyba 4 razy i wtedy dopiero mozna wyłączyc bez zadzialania awaryjnych | Ma rację , tak to działa, poprzedni właściciel widocznie się do tego stosował. |
_________________ SUZUKI VL 800
***** ***
"Boże, strzeż mnie od przyjaciół, z wrogami poradzę sobie sam" Armand Jean Richelieu.
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej" Albert Einstein.
"Nie przestajemy się bawić, bo się starzejemy. Starzejemy się, bo przestajemy się bawić" George Bernard Shaw. |
|
|
|
|
Pawlo
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 107 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 401 Skąd: Józefów k.Otwocka
|
Wysłany: 2010-06-04, 00:09
|
|
|
Sprawdzę rano czy tak i u mnie zadziała
[ Dodano: 2010-06-04, 23:11 ]
Sprawdziłem, rzeczywiście opanowałem dzisiaj kierunkowskazy. Teraz to wiem nawet jak włączyć specjalnie awaryjne. |
|
|
|
|
patryk_c
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2010-06-06, 01:41
|
|
|
Analizy problemu ciąg dalszy:
- dziś zauważyłem, że nie włącza się sygnalizacja pracy lewego kierunkowskazu
- przy prawym działa normalnie
Czyli pewnie jeżeli część prądu nie jest urzytkowana na zasilenie wskaźnika w konsoli, to LEDy maką go za dużo i świecą...
Chyba
Czekam na dalsze podpowiedzi! |
_________________
|
|
|
|
|
Lokis
Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 54 Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 3451 Skąd: JANKES-BOROWIANY
|
Wysłany: 2010-06-06, 01:53
|
|
|
A świeca wszystkie kierunki? Może jeden nie świeci. Przy Led'ach ważna jest polaryzacja żarówki ledowej. Może gdzieś + z - jest pomylony. Nic innego nie przychodzi mi do głowy. |
_________________
Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności
Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas
dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
|
|
|
|
|
patryk_c
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2010-06-06, 12:22
|
|
|
Wszystkie żarówki kierunki świecą po obu stronach.
Jak wymieniałem na LED'y to zauważyłem że (sorry za brak fachowości) jak jest odrobinę za dużo prądu to nie migają a świecą (wystarczyło odłączyć jedną lampę - punkt poboru prądu) - mam podejrzenie że to ciągłe świecenie jest skutkiem tego że prąd po uruchomieniu lewego kierunku nie idzie na tą lampkę sygnalizacji w konsoli... (czy to możliwe ? )
|
_________________
|
|
|
|
|
pandzioch2003
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-06-06, 23:51
|
|
|
Jak na moj gust to jest jakis problem z sama instalacja kierunkow( kablami) w nie przerywaczem. Przerywacz jest jeden i obsluguje na zmiane lewa i prawa strone. Jezeli na jednej stronie dziele to dlaczego mialby na drugiej stronie nie dzialac. Przerywacz daje prad na wlacznik, a nim dopiero wybieramy na ktora strone podajemy napiecie - lewa lub prawa. Co do nieswiecenia kontrolki od kierunkow, to sprawa sie ma tak, ze wedlug schematu do tej kontrolki sa podlaczone dwa przewody "plusowe" od kierunkow z obu stro - lewy i prawy. Jak sygnal jest podawany z lewych zarowek to prad plynie do kontroli, przeplywa przez nia i plynie do masy poprzez zmasowana we wlaczniku instalacje prawych kierunkow. A moze wlacznik wyczysc? Czy przeniesione tylne kierunki na wachacz maja mase podlaczona z kabli czy z masy wachacza?Moze tan jest pies pogrzebany?
Wedlug mnie na 100% nie przerywacz tylko kable.
Sorki za dlugosc wywodu |
_________________ Współtowarzysze
ISRA 31256
|
|
|
|
|
bartek_p
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 43 Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 693 Skąd: Dębogóra
|
Wysłany: 2010-06-07, 00:16
|
|
|
Niektóre przerywacze do ledów takie cyrki robią |
_________________ Nie ma złej pogody, czasem tylko ubiór zły.
Dusza z nadzieją czekała piątku, a nerki i wątroba z trwogą - poniedziałku. |
|
|
|
|
Blicher_Groube
Rocznik: 2000
Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 10 Skąd: Blicher_Groube
|
Wysłany: 2010-06-08, 10:01 Kierunek na 12V32/3CP.B
|
|
|
W moim V-star 650 classic przeszła byrna opisana jako Stanley 12V32/3CP.B i za pierona jasno-ciężkigo nie umia dostać takowej do podmiany (nawet na INTER-LUMEN tworzą jakieś problemy i każą mi robić sesję zdjęciową sagiej byrnie, coby się jej podziwać). Czy kieryś z forumowiczów może mi zapodać jakiegoś sklepa lub magazyna?
A może jakiś sensowny zamiennik?... |
_________________ as |
|
|
|
|
arekw711
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2010-06-09, 18:47
|
|
|
obawiam się że u nas nie kupisz chyba tylko amerykanowo niestety |
|
|
|
|
pandzioch2003
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-06-09, 21:46
|
|
|
A skad wyjales taka zarowke? |
_________________ Współtowarzysze
ISRA 31256
|
|
|
|
|
Zdzich
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2015
Wiek: 63 Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 452 Skąd: Grodków
|
Wysłany: 2010-06-09, 23:00
|
|
|
A czy to chodzi o dwuwloknowa (2 wlokna) zarowke do kierunkowskazow? Ja takie mam. Stosowane sa w Polsce w samochodach ciezarowych, tylko maja calkiem inne oznaczenie.
Przepraszam za brak polskich liter - ale pisze w hotelu. |
_________________ http://picasaweb.google.pl/zdzich102/
Yamaha Super Tenere |
|
|
|
|
Blicher_Groube
Rocznik: 2000
Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 10 Skąd: Blicher_Groube
|
Wysłany: 2010-06-10, 03:15
|
|
|
Ta byrniasto żarówka jest do kierunków. Jest bagnetowo i dwuwłuknisto. Jeśli można dać zamiennik, to prosza o symbol... |
_________________ as |
|
|
|
|
DPU
Rocznik: 2004
Wiek: 45 Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 96 Skąd: FREE STAR
|
Wysłany: 2010-09-07, 13:56
|
|
|
Macie jakieś namiary gdzie kupić dwuwłóknowe i pomarańczowe żarówki do kierunków? |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
|
|
|
|
DPU
Rocznik: 2004
Wiek: 45 Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 96 Skąd: FREE STAR
|
Wysłany: 2010-09-07, 18:40
|
|
|
Dzieki witek1965, ale czy będzie pasić? Moto mam z Hameryki i nie dokońca wiem co zamówić. Przeglądałem wątki o kierunkach i bolce symetryczne/niesymetryczne tyle watów a tyle watów. |
|
|
|
|
arekw711
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2010-09-07, 19:07
|
|
|
Niestety w Polsce oryginalnej nie dostaniesz . W stanach kosztuje 16,50 $ za sztukę + wysyłka .Możesz coś kombinowac z tą z linku Witka1965 |
|
|
|
|
arekw711
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2010-09-09, 09:30
|
|
|
Cytat: | Jak się przepali to wymienię na jednowłóknową. |
A wiesz że żarówka ma trzy bolce mocujące ? Nie znajdziesz u nas takiej nawet jednowłóknowej
DSC03525.JPG
|
|
Plik ściągnięto 360 raz(y) 131.52 KB |
|
|
|
|
|
MIKI
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 862 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2010-09-10, 11:28
|
|
|
arekw711 napisał/a: | Cytat: | Jak się przepali to wymienię na jednowłóknową. |
A wiesz że żarówka ma trzy bolce mocujące ? Nie znajdziesz u nas takiej nawet jednowłóknowej | Ktoś tu wcześniej pisał, że wystarczy spiłować jeden zbolcy i wszystko będzie siii |
|
|
|
|
PrzemoM
Rocznik: 2004
Wiek: 46 Dołączył: 28 Lut 2010 Posty: 26 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 2010-10-16, 11:54
|
|
|
Ja u siebie mam tak samo, i już nieraz zdarzyło się że jechałem dłuższy czas na awaryjkach i już nieraz mnie to mocno wkurzało że musiałem się wychylać żeby sprawdzić czy nie są włączone awaryjki. marian00 dzięki za podpowiedź jak się włanczają awaryjki bo do końca to dla mnie nie było jasne ,teraz już się wszystko zgadza. Pozdro. |
|
|
|
|
|