KIERUNKOWSKAZY W DRAG STARZE |
Autor |
Wiadomość |
fajrant
Rocznik: 2002
Wiek: 38 Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 44 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: 2010-04-05, 13:02
|
|
|
Dziękuję za rady
Swoją drogą postanowiłem sprawdzić dokładnie problem i okazało się, że uszczelka pod mocowanie stelaża z kierunkowskazem jest w kiepskim stanie (porozrywana). Próba jej ponownego montażu dała jeszcze gorszy efekt (rozpadła się). Zamówiłem nową w Yamaha Motor Polska (koszt to ok. 20 zł i 1 tydzień czekania na sprowadzenie). Mam nadzieję, że to załatwi sprawę. Jeżeli chodzi o sposób mocowania tej uszczelki, to moim skromnym zdaniem nie jest to dobre rozwiązanie (w Customie wygląda to o wiele lepiej). |
_________________ Fajrant
Nie ma Boga... Jest "MOTÓR"...
|
Ostatnio zmieniony przez fajrant 2010-04-05, 13:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2010-04-05, 13:04
|
|
|
mysle ze brak uszczelki i dziurka na jedno wychodzi |
|
|
|
|
bartek_p
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 43 Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 693 Skąd: Dębogóra
|
Wysłany: 2010-04-05, 13:06
|
|
|
Kurka nie chce mi się szukać na forum virago tego tematu. WK na pewno sypał by cytatami jak z rękawa.
Przerywaczem steruje układ który liczy przejechany dystans i czas świecenia kierunków, ot cała filozofia.
Wydaje mi się że tworzenie dokładnie tak samo działającego układu jest bez sensu, chyba że ktoś ma dużo samozaparcia.
Nie lepiej po prostu pamiętać żeby wyłączyć kierunek?? |
_________________ Nie ma złej pogody, czasem tylko ubiór zły.
Dusza z nadzieją czekała piątku, a nerki i wątroba z trwogą - poniedziałku. |
|
|
|
|
krotom
Model: SYMPATYK
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2821 Skąd: brać czas i chęci
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-04-05, 15:36
|
|
|
bartek_p napisał/a: |
Nie lepiej po prostu pamiętać żeby wyłączyć kierunek?? |
albo zastosować brzeczek, który bardzo łatwo ukryć i wpiąć w instalację. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2567 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2010-04-05, 17:06
|
|
|
Może ktoś odczytać i wrzucić symbol przerywacza kierunkow w wersji amerykańskiej? |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2010-04-10, 00:00 Przerywacz kierunków.
|
|
|
vaaks napisał/a: | Może ktoś odczytać i wrzucić symbol przerywacza kierunkow w wersji amerykańskiej? |
Tu znalazłem takie coś.
http://cgi.ebay.com/ebaym...=item1e5903257a |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
zen
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 900 Skąd: Wielkopolanie/PNT
|
Wysłany: 2010-04-10, 14:37
|
|
|
Tak, to jest to. |
|
|
|
|
dragbiker
Rocznik: 2006
Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 22 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2010-04-20, 20:41
|
|
|
a to niezły bajer! faktycznie, potwierdzam kierunki same się wyłączają. Ciekawe czym jeszcze nasze maszyny nas zaskoczą. roll |
|
|
|
|
mmmmat
Rocznik: 2006
Wiek: 43 Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 86 Skąd: Slask
|
Wysłany: 2010-04-21, 17:00
|
|
|
Też to cudo mam mam chyba jeszcze 2 sztuki XVS1100 TURN SIGNAL FLASHER
takie jak na fotce |
|
|
|
|
senio
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 17 Kwi 2009 Posty: 97 Skąd: Koło.wlkp
|
Wysłany: 2010-04-21, 19:36
|
|
|
Jest to i dobre i niedobre rozwiązanie. Zmieniając pas ze skrajnego prawego na lewy i odwrotnie, nieraz brakuje metrów i trzeba ponownie załączyć kierunek bo się wyłączy za wcześnie. Wiele razy musiałem ponownie go włączać przy jednym manewrze. Ale więcej robi dobrego niż złego moim zdaniem ten bajer, bo o ile ja generalnie pamiętam (odruch) o wyłączaniu kierunku, niektórzy latają na włączonym całymi kilometrami. |
|
|
|
|
Etek
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 47 Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 509 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-04-21, 20:17
|
|
|
no i właśnie nie dalej jak w październiku rozmawiałem o tym z Jeżykiem.. ale niestety zrobiliśmy test "na sucho" czyt. podczas postoju.
kierunkowskaz nie wyłączył się... myślę sobie, zmienić dilera już czas
po ostatnim śmiganku jestem pewny - diler dobrze się spisuje. wyłączają się po ok. 300 m |
_________________
|
|
|
|
|
gardel
Rocznik: 2003
Wiek: 35 Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 24 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2010-04-29, 01:37
|
|
|
mam to samo w kierunkach pod lightbaramy evil
jutro je rozbiore i spr jak wyglada uszczelka, moze mam tak samo dojechana jak Ty |
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2010-05-02, 01:39
|
|
|
grzechu napisał/a: | może ktoś przerabiał standartowy przerywacz 5 pinów na jakiś inny uniwersalny bo coś nie moge zakumać podłączeń tego który miałem |
Przerywacz pięcio pinowy stosują w wersji amerykańskiej z tego względu, że ma tzw. zapominacz kierunkowskazów. Zostaw go sobie bo to jest dobre wyjście a jak Ci nawalił to kup używkę. Tu masz więcej na ten temat.
http://www.yamaha-dragsta...rywacz&start=20
A tak na marginesie to gdzie znajduje się owy przerywacz???
[ Dodano: 2010-05-03, 02:10 ]
Proszę o podpowiedź gdzie się znajduje owy przerywacz w naszych Niuniach?
[ Dodano: 2010-05-03, 15:11 ]
A tak na marginesie to gdzie znajduje się owy przerywacz???
[ Dodano: 2010-05-03, 02:10 ]
Proszę o podpowiedź gdzie się znajduje owy przerywacz w naszych Niuniach? |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
patryk_c
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2010-05-31, 13:30 Problem z kierunkami - lewy świeci w sposób ciągły...
|
|
|
Jak w temacie.
Po włączeniu kierunkowskazu prawego wszystko działa jak należy.
Po włączeniu lewego wszystkie trzy kierunki świecą w sposób ciągły. Nie przechodzą do pracy przerywanej nawet po jakimś czasie od włączenia, nie "zaskakują" w prawidłowy tryb co pewien czas...
Wszystkie kierunki - przód, lusterka, tył - są na diodach LED. Przerywacz wymieniony już wcześniej.
Do mojej stłuczki było wszystko OK - obecnie po odebraniu moto mam taki problem evil ... leżałem na prawej, a nie działa lewa strona ?
Z zabawy instalacją - w czasie "odbudowy" moto tylne kierunki zostały przeniesione na wahacz z błotnika.
Ma ktoś może pomysł co z tym zrobić, bo wypadało by na wyjazd do Poznania mieć sprawne oświetlenie... |
_________________
|
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2010-05-31, 13:44
|
|
|
No to miałem ten sam problem jak przerobiłem na LEDy. Żarówki, przerywacz i to samo się daiało co u Ciebie, w końcu się wkur..... i zmieniłem na stary przerywacz i żarówki. Też szukałem problemu i nie znalazłem. Dlatego powróciłem do stanu pierwotnego. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
powo
Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 15 Maj 2010 Posty: 4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-06-02, 10:32
|
|
|
dziwny objaw, wyglada jakby kierunki dostały na stałe + z zasilania,
podaj moze jaki masz przerywacz popatrze na jego schemat czy mozliwa jest taka usterka |
|
|
|
|
Pawlo
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 107 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 401 Skąd: Józefów k.Otwocka
|
Wysłany: 2010-06-03, 23:00 KIERUNKOWSKAZY W DRAG STARZE
|
|
|
Czy zdażyło się komuś aby kierunkowskazy przechodziły w tryb awaryjny? Taka sytuacja powtarza się co jakiś czas, zawsze po wcześniejszym użyciu. Bywa że da się wyłączyć dopiero za 3 razem |
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-11-20, 12:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
HORSZCZAR
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 47 Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 1529 Skąd: Nowa Mała Wieś
|
Wysłany: 2010-06-03, 23:04
|
|
|
Pawlo, poszukaj na forum było już o tym pisane, związane jest to najprawdopodobniej z alarmem, chyba że nie masz alarmu ? |
_________________
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć ...
Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ...
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
Road Star XV 1700 Midnight |
Ostatnio zmieniony przez Kozak_Barabasz 2010-06-06, 00:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
marian00
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 32 Dołączył: 01 Cze 2008 Posty: 304 Skąd: Wólka Kosowska
|
Wysłany: 2010-06-03, 23:08
|
|
|
Ja tak mam w Suzuki
Sprawa wyglada nastepujaco:
Poniewaz zarówno Drag jak i moje VL nie jest seryjnie wyposazone w awaryjne to ktos dokladajac alarm wymyslil sobie ze wyposazy go sobie w awaryjne
A dziala to bardzo prosto, po kazdym wlączeniu kierunku musi on mignac chyba 4 razy i wtedy dopiero mozna wyłączyc bez zadzialania awaryjnych, jezeli wyłączysz kierunek wczesniej włączą sie awaryjne...
Taki oto bezsensowny gadzet
To tyle co mialem do powiedzenia |
|
|
|
|
|