YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
KIERUNKOWSKAZY W DRAG STARZE
Autor Wiadomość
fajrant 



Rocznik: 2002
Wiek: 38
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 44
Skąd: Brwinów
Wysłany: 2010-04-05, 13:02   

Dziękuję za rady :)

Swoją drogą postanowiłem sprawdzić dokładnie problem i okazało się, że uszczelka pod mocowanie stelaża z kierunkowskazem jest w kiepskim stanie (porozrywana). Próba jej ponownego montażu dała jeszcze gorszy efekt (rozpadła się). Zamówiłem nową w Yamaha Motor Polska (koszt to ok. 20 zł i 1 tydzień czekania na sprowadzenie). Mam nadzieję, że to załatwi sprawę. Jeżeli chodzi o sposób mocowania tej uszczelki, to moim skromnym zdaniem nie jest to dobre rozwiązanie (w Customie wygląda to o wiele lepiej).
_________________
Fajrant

Nie ma Boga... Jest "MOTÓR"... :D
Ostatnio zmieniony przez fajrant 2010-04-05, 13:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2010-04-05, 13:04   

mysle ze brak uszczelki i dziurka na jedno wychodzi :)
 
 
bartek_p 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 43
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 693
Skąd: Dębogóra
Wysłany: 2010-04-05, 13:06   

Kurka nie chce mi się szukać na forum virago tego tematu. WK na pewno sypał by cytatami jak z rękawa.

Przerywaczem steruje układ który liczy przejechany dystans i czas świecenia kierunków, ot cała filozofia.
Wydaje mi się że tworzenie dokładnie tak samo działającego układu jest bez sensu, chyba że ktoś ma dużo samozaparcia.

Nie lepiej po prostu pamiętać żeby wyłączyć kierunek??
_________________
Nie ma złej pogody, czasem tylko ubiór zły.
Dusza z nadzieją czekała piątku, a nerki i wątroba z trwogą - poniedziałku.
 
 
krotom 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2821
Skąd: brać czas i chęci
Wysłany: 2010-04-05, 15:32   

znalazłem u Nich tylko to
_________________


AB Rh+
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-04-05, 15:36   

bartek_p napisał/a:

Nie lepiej po prostu pamiętać żeby wyłączyć kierunek??


albo zastosować brzeczek, który bardzo łatwo ukryć i wpiąć w instalację.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2567
Skąd: PWL
Wysłany: 2010-04-05, 17:06   

Może ktoś odczytać i wrzucić symbol przerywacza kierunkow w wersji amerykańskiej?
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2010-04-10, 00:00   Przerywacz kierunków.

vaaks napisał/a:
Może ktoś odczytać i wrzucić symbol przerywacza kierunkow w wersji amerykańskiej?


Tu znalazłem takie coś.
http://cgi.ebay.com/ebaym...=item1e5903257a
_________________
Dawid Z.
 
 
zen 



Model: SYMPATYK
Wiek: 46
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 900
Skąd: Wielkopolanie/PNT
Wysłany: 2010-04-10, 14:37   

Tak, to jest to.
 
 
dragbiker 


Rocznik: 2006
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 22
Skąd: Tychy
Wysłany: 2010-04-20, 20:41   

a to niezły bajer! faktycznie, potwierdzam kierunki same się wyłączają. Ciekawe czym jeszcze nasze maszyny nas zaskoczą. roll
 
 
mmmmat 



Rocznik: 2006
Wiek: 43
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 86
Skąd: Slask
Wysłany: 2010-04-21, 17:00   

Też to cudo mam mam chyba jeszcze 2 sztuki XVS1100 TURN SIGNAL FLASHER
takie jak na fotce
 
 
senio 



Model: SYMPATYK
Wiek: 60
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 97
Skąd: Koło.wlkp
Wysłany: 2010-04-21, 19:36   

Jest to i dobre i niedobre rozwiązanie. Zmieniając pas ze skrajnego prawego na lewy i odwrotnie, nieraz brakuje metrów i trzeba ponownie załączyć kierunek bo się wyłączy za wcześnie. Wiele razy musiałem ponownie go włączać przy jednym manewrze. Ale więcej robi dobrego niż złego moim zdaniem ten bajer, bo o ile ja generalnie pamiętam (odruch) o wyłączaniu kierunku, niektórzy latają na włączonym całymi kilometrami.
 
 
Etek 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 47
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 509
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-04-21, 20:17   

no i właśnie nie dalej jak w październiku rozmawiałem o tym z Jeżykiem.. ale niestety zrobiliśmy test "na sucho" czyt. podczas postoju.
kierunkowskaz nie wyłączył się... myślę sobie, zmienić dilera już czas ;D
po ostatnim śmiganku jestem pewny - diler dobrze się spisuje. wyłączają się po ok. 300 m
_________________

 
 
gardel 


Rocznik: 2003
Wiek: 35
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 24
Skąd: Radom
Wysłany: 2010-04-29, 01:37   

mam to samo w kierunkach pod lightbaramy evil
jutro je rozbiore i spr jak wyglada uszczelka, moze mam tak samo dojechana jak Ty ;p
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2010-05-02, 01:39   

grzechu napisał/a:
może ktoś przerabiał standartowy przerywacz 5 pinów na jakiś inny uniwersalny bo coś nie moge zakumać podłączeń tego który miałem


Przerywacz pięcio pinowy stosują w wersji amerykańskiej z tego względu, że ma tzw. zapominacz kierunkowskazów. Zostaw go sobie bo to jest dobre wyjście a jak Ci nawalił to kup używkę. Tu masz więcej na ten temat.
http://www.yamaha-dragsta...rywacz&start=20

A tak na marginesie to gdzie znajduje się owy przerywacz???

[ Dodano: 2010-05-03, 02:10 ]
Proszę o podpowiedź gdzie się znajduje owy przerywacz w naszych Niuniach?

[ Dodano: 2010-05-03, 15:11 ]
A tak na marginesie to gdzie znajduje się owy przerywacz???

[ Dodano: 2010-05-03, 02:10 ]
Proszę o podpowiedź gdzie się znajduje owy przerywacz w naszych Niuniach?
_________________
Dawid Z.
 
 
patryk_c 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 750
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2010-05-31, 13:30   Problem z kierunkami - lewy świeci w sposób ciągły...

Jak w temacie.

Po włączeniu kierunkowskazu prawego wszystko działa jak należy.

Po włączeniu lewego wszystkie trzy kierunki świecą w sposób ciągły. Nie przechodzą do pracy przerywanej nawet po jakimś czasie od włączenia, nie "zaskakują" w prawidłowy tryb co pewien czas...

:poddajesie:



Wszystkie kierunki - przód, lusterka, tył - są na diodach LED. Przerywacz wymieniony już wcześniej.

Do mojej stłuczki było wszystko OK - obecnie po odebraniu moto mam taki problem evil ... leżałem na prawej, a nie działa lewa strona ?


Z zabawy instalacją - w czasie "odbudowy" moto tylne kierunki zostały przeniesione na wahacz z błotnika.


Ma ktoś może pomysł co z tym zrobić, bo wypadało by na wyjazd do Poznania mieć sprawne oświetlenie... ;/
_________________
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2010-05-31, 13:44   

No to miałem ten sam problem jak przerobiłem na LEDy. Żarówki, przerywacz i to samo się daiało co u Ciebie, w końcu się wkur..... i zmieniłem na stary przerywacz i żarówki. Też szukałem problemu i nie znalazłem. Dlatego powróciłem do stanu pierwotnego.
_________________
Dawid Z.
 
 
powo 


Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-06-02, 10:32   

dziwny objaw, wyglada jakby kierunki dostały na stałe + z zasilania,
podaj moze jaki masz przerywacz popatrze na jego schemat czy mozliwa jest taka usterka
 
 
Pawlo 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 107
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 401
Skąd: Józefów k.Otwocka
Wysłany: 2010-06-03, 23:00   KIERUNKOWSKAZY W DRAG STARZE

Czy zdażyło się komuś aby kierunkowskazy przechodziły w tryb awaryjny? Taka sytuacja powtarza się co jakiś czas, zawsze po wcześniejszym użyciu. Bywa że da się wyłączyć dopiero za 3 razem
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-11-20, 12:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
HORSZCZAR 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1529
Skąd: Nowa Mała Wieś
Wysłany: 2010-06-03, 23:04   

Pawlo, poszukaj na forum było już o tym pisane, związane jest to najprawdopodobniej z alarmem, chyba że nie masz alarmu ?
_________________

Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć ...

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ...

Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...



Road Star XV 1700 Midnight
Ostatnio zmieniony przez Kozak_Barabasz 2010-06-06, 00:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marian00 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 304
Skąd: Wólka Kosowska
Wysłany: 2010-06-03, 23:08   

Ja tak mam w Suzuki
Sprawa wyglada nastepujaco:
Poniewaz zarówno Drag jak i moje VL nie jest seryjnie wyposazone w awaryjne to ktos dokladajac alarm wymyslil sobie ze wyposazy go sobie w awaryjne
A dziala to bardzo prosto, po kazdym wlączeniu kierunku musi on mignac chyba 4 razy i wtedy dopiero mozna wyłączyc bez zadzialania awaryjnych, jezeli wyłączysz kierunek wczesniej włączą sie awaryjne...
Taki oto bezsensowny gadzet
To tyle co mialem do powiedzenia ;D ;D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group