YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
WYMIANA OLEJU W AMORTYZATORACH ORAZ WYMIANA USZCZELNIACZY .
Autor Wiadomość
Red. 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 4
Skąd: Godów
Wysłany: 2015-01-21, 02:29   

Mam pytanie odnośnie dolnej śruby skręcającej lagi z goleniami (ta na imbus którą trudno wykręcić). Ktoś się orientuje jaki tam jest skok gwintu? Ewentualnie gdzie taką śrubę dostanę?
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2015-01-21, 02:45   

to jest zwykła śruba metryczna M8. Dostaniesz ją w każdym sklepie gdzie są sprzedawane śruby. No może poza marketami typu Castorama, bo tam tylko "gumowe" i z łbem sześciokątnym. Proś o śrubę M8 z łbem walcowym, klasy 8.8. Możesz jeszcze zafundować sobie nowa podkładkę miedzianą
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Obserwer 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 19 Maj 2011
Posty: 44
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-01-22, 19:40   



Witek myślę , że Red. pyta o śrubę oznaczoną nr 8 na obrazku.
Nie wiem jak jest DS 650 , ale w moim xvs 1300 jest M 10x1 .
Dzisiaj rozbierałem .
_________________
był Drag Star Classic 650
był V Star 1300 Tourer
jest BMW K 1600 GTL
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2015-01-23, 01:23   

Obserwer napisał/a:
ale w moim xvs 1300 jest M 10x1
dałbym głowę, że w XVS 650 i XVS 1100 jest M8 . O tej samej śrubie mowa, rzecz jasna. nr 8
Jednakże, po wróceniu do pierwszych stron i przypomnieniu czym odkręcałem, dochodzę do wniosku, że masz rację. Skoro klucz 8 mm, to gwint powinien być M10, a średnica łba 16 mm.
Tak, masz racje, mój błąd :wstyd: . To będzie M10, gwint metryczny zwykły.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Red. 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 4
Skąd: Godów
Wysłany: 2015-01-23, 01:52   

@Obserwer ma rację, jest to śruba M10x1, dzięki za odpowiedzi, już zamówiłem i czekam na paczkę. :)
 
 
Madburn 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 354
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-01-27, 12:29   

Witek pisał o tym żeby mieć przygotowane sprężynki (takie "pogietę" pierścienie segera ;)

ja proponuje poza uszczelniaczami kupić zestaw np. http://www.allballsracing.com/38-6085.html
a to dlatego ze zawiera wszystko a szczególnie tuleje ślizgowe z brązu do lag - mogą wyglądać cacy ale co szkodzi wymienić - zużyte na pewno będą w tym wieku ;)
 
 
czacha871 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 3
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2015-06-06, 22:12   

Panowie, czy ktoś z Was podpowie, jakie rozmiary mają rury lag w DS 650 classic z 2007r.? W sklepach są tylko rury lag do 2004r.?
 
 
Uryś 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 539
Skąd: ........
Wysłany: 2015-06-06, 22:25   

czacha871, zadzwoń do serwisu, powinni wiedzieć
 
 
Bulioner 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 21
Skąd: Skrzynice-Kolonia
Wysłany: 2015-11-22, 14:33   

pandzioch2003 napisał/a:
Kurde wpisywale juz dzisiaj dane ilosci oleju i nie widze tego postu - krasnoludki wyniosly.
A xvs 650 custom 114mm odleglosc lustra oleju od krawedzi
xvs650 classic 95mm.
W xvs 1100 custom i classic maja taka sama wielkosc 108mm.
Powodzenia.Olej 10W


Powołując się na powyższe. Mam draga 1100.
Właśnie wymieniam oloej. Zmierzyłem odległość od lustra i jak w mordę mam 135 mm w lewej i 142 w prawej. Rozumiem, że ktoś wlał za mało?
Lagi są suche więc raczej nie wylał się olej.
_________________
Piotrek
 
 
BenWito 


Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 54
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 145
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-12-09, 20:47   

Witam
Postanowiłem, że sam zacznę zajmować się moim moto, a nie ja do tej pory oddawałem go do mechanika, ale początki są trudne, nawet bardzo, więc wybaczcie mi ignorancję. Chciałem ściągnąć przednie lagi no i nie wiem jak zdemontować górną chromowaną osłonę amortyzatora tj. nr 44 na załączniku. Odkręciłem kierownicę i śrubę mocującą do górnej półki i nie wiem czy odkręcać śrubę 18.37, bo żeby mi się amortyzator nie rozleciał.
Proszę o radę i pomoc.

e9493faee0721a4ce5d77b93183512c2cc1e0f6d.png
Plik ściągnięto 248 raz(y) 182.9 KB

 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-12-09, 21:56   

BenWito, zerknij do pierwszej strony. Po zdjęciu półki, wyjmij chromowane osłony , odkręć lagi od dolnej półki i masz amor na zewnątrz. O ile pamiętam, to nie jest przykręcona
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
BenWito 


Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 54
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 145
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-12-09, 22:16   

Wszystkie posty przeanalizowałem i za ch...ę nie wiem jak to ugryść. Po prostu przystawiło mnie.
 
 
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 41
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2017-04-04, 23:38   

Panowie chcę wymienić olej uszczelniacze olejowe i pyłowe w lagach XV 1900 - wie ktoś jak się za to zabrać czy może jest gdzieś jakiś tutorial - czy oddać do serwisu.... nie ukrywam że wolał bym to zrobić sam (w DS 650 sie udało)- uszczelniacze i olej 10W BelRay już kupiłem
_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
kusy 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 237
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-04-05, 00:06   

Skoro już robiłeś to dasz radę. Serwisówka do ręki i jazda.Podam Ci kilka "myków" które zaoszczędzą czas i nerwy. Po pierwsze musisz sobie dorobić klucz aby odkręcić ośkę. Rissery odkręca się pod półką a nie pod kierownicą. Podczas montażu musisz raz założyć lagi bez górnych szklanek aby ustawić je na równi z górną półką. Czyli wkładasz lagi,montujesz górną półkę,ustawiasz,dokręcasz lagi przy dolnej półce. Wtedy zdejmujesz górną półkę,zakładasz szklanki i montujesz półkę z powrotem. W razie niejasności pytaj.
_________________
BMW R 1200 GSA i R 1200 RT
 
 
Jacek6 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 1034
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2017-04-05, 06:21   

Półkę do wymiany oleju w amorach musi demontować ?
 
 
kusy 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 237
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-04-05, 11:25   

Szklanki zasłaniają śruby mocujące lagi w dolnej półce. Aby wyjąć górne szklanki należy zdjąć górną półkę.
_________________
BMW R 1200 GSA i R 1200 RT
 
 
Jacek6 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 1034
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2017-04-05, 12:02   

OK. Rozumiem.
 
 
jendrek420 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1999
Wiek: 60
Dołączył: 31 Sty 2017
Posty: 21
Skąd: Dziki wschód
Wysłany: 2017-04-06, 09:22   

Witam. Mam pytanie odnośnie ilości oleju w amortyzakorach DS250 z 2003r.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2017-04-06, 16:00   

http://www.tunisiebuzz.co...nual_393743.pdf to znajdziesz servis manual do twojego motocykla.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Gepard 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2002
Wiek: 49
Dołączył: 02 Maj 2017
Posty: 20
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2017-06-09, 18:11   

Witam
Właśnie dzisiaj wymieniałem olej w moim dragu 650 z 2002r. Pierwsze co zrobiłem to wyciągnąłem ośkę i chciałem odkręcić te dolne śruby żeby spuścić olej, niestety kręciły się w obu lagach, więc długo się nie zastanawiając poluzowałem górne śruby amortyzatorów te co pod nimi jest sprężyna. Następnie poluzowałem śruby w półkach i wyciągnąłem amortyzatory.
Oczywiście wcześniej zdjąłem błotnik i zacisk hamulca.
Olej w lagach po 30.000 km MASAKRA cały brązowy i śmierdzący. Wlałem nowy W 15 do 114 mm od góry. Poskładałem wszystko do kupy i jazda kontrolna. Teraz mi nie dobija przy hamowaniu i jest wszystko OK. Dodam że robiłem to zupełnie sam po raz pierwszy i powiem że każdy może to zrobić, wszystko zajęło mi 40 minut. Tak że nie bójcie się bo to zupełnie prosta sprawa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group